-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Πότε μου δεν κατάλαβα γιατί να κάνεις κάτι που είναι εκτός των προδιαγραφών του κατασκευαστή... Για τα λάδια εννοωΚαι αυτοι τα αλλαζουν τα διαστήματα συνεχως και θα κινδυνεύσεις ζημια που δεν θα σε καλυψει σε μερικα χρονια. Η λογικη λεει ότι με συνθετικο λαδι θες αλλαγη στον 1 χρονο/10κ χμ με νορμαλ χρηση.
-
Χοντρικά η καταναλωση της 3κυλινδρης X1 sdrive ειναι με συντηριτικη οδήγηση από 7.5 εως 8 λιτρα (eco mode και οχι πανω απο 3000 στροφες με 120-140 χλμ/ωρα) και με γρηγορη οδηγηση με 180-200χλμ από 10-11 λιτρα. αυτα εχω δει στην πράξη. βενζινη βαζω shell 97αρα αν και νομιζω οτι και με την απλη δεν θα χει προβλημα. γεμιζω με 80 ευρω. τωρα ετοιμαζομαι για ταξιδι θεσσαλονικη και θα χω πιο ασφαλη αποτελεσματα λογω εθνικής οδου και cruise control. 3.000χλμ εχω κανει μονο.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Πότε μου δεν κατάλαβα γιατί να κάνεις κάτι που είναι εκτός των προδιαγραφών του κατασκευαστή... Για τα λάδια εννοω
Και αυτοι τα αλλαζουν τα διαστήματα συνεχως και θα κινδυνεύσεις ζημια που δεν θα σε καλυψει σε μερικα χρονια. Η λογικη λεει ότι με συνθετικο λαδι θες αλλαγη στον 1 χρονο/10κ χμ με νορμαλ χρηση.
Οποτε απλά ακολουθείς την εκάστοτε οδηγία.
-
Ο χρήστης nikigt έγραψε:
Χοντρικά η καταναλωση της 3κυλινδρης X1 sdrive ειναι με συντηριτικη οδήγηση από 7.5 εως 8 λιτρα (eco mode και οχι πανω απο 3000 στροφες με 120-140 χλμ/ωρα) και με γρηγορη οδηγηση με 180-200χλμ από 10-11 λιτρα. αυτα εχω δει στην πράξη. βενζινη βαζω shell 97αρα αν και νομιζω οτι και με την απλη δεν θα χει προβλημα. γεμιζω με 80 ευρω. τωρα ετοιμαζομαι για ταξιδι θεσσαλονικη και θα χω πιο ασφαλη αποτελεσματα λογω εθνικής οδου και cruise control. 3.000χλμ εχω κανει μονο.60άρι ρεζερβουάρ δεν έχεις;
Έχεις μετρήσει αυτονομία με ένα ρεζερβουάρ; -
60ari einai.Με φουλαρισμα ο υπολογιστης οχηματος λεει 780χλμ. τωρα εγω τη μια εκανα 600 (με γρηγορη οδηγηση)
και την αλλη 720 (με προσεκτικη οδηγηση). οταν παω θεσσαλονικη και βαλω το cruise control θα δω και θα σου πω. Περιμενω να αλλαξεις λαδια να δω τιμή και τι θα σουν πουν οι μηχανικοι στην αντιπροσωπια (αν πρέπει ή όχι..)
Επισης θα θελα να δεις μπροστα στη μασκα (αριστερη πλευρα) αν πιεσεις εχει μια εσοχη που υποτιθεται εχει υποδοχη για καμερα τυπου Go Pro, να δει τι εχει το δικο σου (αν εχει κατι)τουρκικο test drive
[urlhttps://www.youtube.com/watch?v=WIM8hLfOrv8][/url] -
Καλή αυτονομία έχεις για βενζίνη! Θα περίμενα λιγότερο! Βέβαια σε ταξίδι τα νούμερα θα είναι καλύτερα, αλλά μέσα σε πόλη θα περίμενα να έχεις πάνω από 9!
Εγώ με diesel πλέον παίζω μεταξύ 900-950 χλμ αλλά όπως έχω γράψει, το 80% είναι εκτός πόλης...
Τους το έχω ήδη πει ότι θα το πάω για αλλαγή λαδιών στα 10.000 χλμ
Γιατί να έχουν πρόβλημα, αφού θα τα πληρώσω; -
-
Μη το κάνεις! Το πιθανότερο είναι να πάρεις τη μάσκα στο χέρι. Στο τέλος κάνει και ένα καλό σκούπισμα στα χαλίκια
-
Για τις σκάλες κρατάνε ακόμη τα πόδια μου!
Ανοίγει ο καιρός όμως, και έχω αρχίσει να σκέφτομαι απομακρυσμένες παραλίες...
Εκεί δεν πιστεύω να έχω θέμα με λίγο απαιτητικό χωματόδρομο... -
Όχι φυσικά. Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό για απλές χωμάτινες διαδρομές αλλά σίγουρα το στοιχείο του είναι δρόμοι χαλί όπου θα τα καταφέρει καλύτερα από πολλά sedan! Προσωπικά θα με έβαζε στον πειρασμό να περάσω μια βόλτα στην Ιταλία και στη συνέχεια να το οδηγούσα έως τη Νότια Γαλλία!
-
Εμένα να δεις! Στην Εγνατία π.χ. που το οδόστρωμα ακόμη είναι - στα περισσότερα σημεία - σε πολύ καλή κατάσταση η κύλιση είναι απολαυστική. Μπορείς να κινείσαι με πολύ υψηλές ταχύτητες και να μην καταλαβαίνεις με πόσο πηγαίνεις. Πάντως έχεις δίκιο ότι το Χ1 έχει ξεκάθαρο προσανατολισμό την κίνηση στην άσφαλτο. Το 'σφιχτό' στήσιμό του πιθανότατα θα είναι άβολο για δύσβατες off road διαδρομές..
Αλλά και λίγο light off road θα το δοκιμάσουμε... -
Εννοειτε οτι θα πας και λιγο off road Αυτοκρατωρ. SUV/crossover ειναι το αμαξι σου, απλα λιγη προσοχη στον μπροστα προβολο και στην κοιλια του αυτοκινητου. Στο Drive απριλιου, εχει 13-15 crossover/suv στα αγραφα σε χωματινες διαδρομες (μεταξυ αυτων και μια x1) η οποια τα πηγε αρκετα καλα (μεχρι και ποταμι περασε).
-
Emperor με τη παρουσα κατασταση τι τελη κυκλοφοριας, φορο πολυτελειασ και ασφαλιστρα πληρωνεις εαν επιτρεπεται για 2000cc όπως η x1 σου;
-
Μεχρι τώρα εχω πληρώσει μόνο τέλη και ασφάλιστρα. Ο φόρος πολυτελείας φαντάζομαι θα είναι μέσα στη φορολογική δήλωση που θα κάνουμε. Τέλη πλήρωσα γυρω στα 155 με βάση τους ρύπους. Ασφάλεια που καλύπτει το σύνολο της αξίας του αυτοκινήτου και τα πάντα εκτός από οδική που δινει δωρεάν η bmw για 5 χρόνια όχι όμως μικτή ασφάλεια μου πήγε γυρω στα 220...Αν θέλεις να σου πω ακριβώς πρέπει να το δω γιατί εχουν περάσει 4 μήνες κ δεν θυμάμαι το ακριβές ποσό! Με το ισχύον καθεστώς ο φόρος πολυτελείας είναι 440.
-
Τα κόστη για τις ασφάλειες δεν είναι συγκρισιμα Βασιλη γιατί έχεις τιμολόγιο επαρχίας που είναι πολύ πιο κάτω από Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Επίσης ταπεινή μου άποψη πως κακώς δεν έκανες μικτή σε νέο όχημα και τέτοιας αξίας. Βασικά κακώς που δεν είναι υποχρεωτική η μικτή για όλους. Θα υπήρχε πολύ περισσότερος οδικος πολιτισμός καταρχήν.
Επίσης ο φόρος πολυτελείας θα σου έρθει με το εκκαθαριστικό και θα αφορά αναλογικά μόνο τους μήνες κατοχής εντός του 2015 -
Έχει δίκιο ο Στέφανος σε όσα γράφει από πάνω...ξέχασα τις ελαφρύνσεις στην ασφάλεια λόγω επαρχίας και αν θυμάμαι καλά και λόγω παιδιών...Γενικά οι μέρες που παρέλαβα το αυτοκίνητο, μαζί με την πίεση από τις 2 δουλειές που δουλεύω έχουν αφήσει μια 'θολούρα' στη μνήμη μου...Αφού, όπως έχω ξαναγράψει, όταν πήγα στην αντιπροσωπεία, πήρα το αμάξι και έφυγα κατευθείαν για Καλπάκι για δουλειά...δεν είχα χρόνο πέρα από το να μου δείξουν τα βασικά, πράγμα που έγινε αργότερα!
Για τη μικτή ασφάλεια, Στέφανε, εάν σου τύχει να κάνεις εσύ τη βλακεία, είσαι όντως καλυμμένος. Εάν δεν την κάνεις όμως πληρώνεις αρκετά παραπάνω 'χωρίς αντίκρυσμα'. Ίσως - κακώς μάλλον - με βάση τα προηγούμενα χρόνια οδήγησης που τα δικά μου λάθη ήταν λιγοστά θεώρησα ότι και τώρα θα είμαι το ίδιο, αν όχι περισσότερο προσεκτικός...Επίσης, είναι και το αμάξι που δημιουργεί μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας...και δεν είναι μόνο αίσθηση, αφού πολλά από αυτά που μπορείς να κάνεις μαζί του με ασφάλεια (π.χ. πώς στρίβει ή τα κρατήματά του στον δρόμο...) απέχουν πάρα πολύ σε σχέση με τα αυτοκίνητα που οδηγούσα μέχρι τώρα... -
Ευχαριστώ για την απαντηση emperor. Επομενωσ, συγκριτικα με οσα εχουν 1500cc αλλα crossovers μιλαμε για 440+50 (λογω φορου πολυτελειας και διαφορας των τελων κυκλοφοριας). Μπορεις να την υποστηριξεις τη διαφορα και το αξιζεις με τοσο που δουλευεις. Δεν νομιζω πως θα το επιχειρισω.
Με τον 1500cc diesel δεν εχω δει καποιο review ακομα σε εντυπο η ηλεκτρονικο τυπο. Αν και ειναι υψηλα μαλλον τα standards των bmwδακιδων, ποια ειναι η αποψη σας βρε παιδια;
Απο ροπη και επιταχυνση στα χαρτια τουλαχιστον δειχνει ισαξιο αν οχι καλυτερο απο qashqai. Δεν εχω δει καμπυλες ροπης και στροφων βεβαια. Τι λετε και εσεις; Στην πολη δεν εχει θεμα πιστευω, σε επαρχία και ανηφορικους δρόμους φορτωμενο;
Το συγκρινω με το nissan που είναι απο τα best sellers της αγορας και ποιοτικο αρκετα μεσα και ομορφο εξωτερικα.
Iceman δεν βλεπω κινητηρα diesel στο chr και δεν ξερω εαν θα περιμένω τοσο για βενζινη (εαν και ειμαι toyotakias οπως και εσυ).
-
Το CHR νομίζω πως είναι τουλάχιστον μια κατηγορία κάτω σε σχέση με QQ και X1, συγκρινόμενο περισσότερο με το Juke (κάτι που φαίνεται και από την εμφάνιση). Η Χ1 λογικά θα έχει επιδόσεις αντίστοιχες του QQ. Το καλύτερο βέβαια θα ήταν να περιμένεις να έρθουν τα test drive ώστε να το δοκιμάσεις. Γιατί πέρα από τις επιδόσεις είναι και το τι αίσθηση σου αφήνει το αυτοκίνητο (άνεση, κράτημα, θόρυβος κλπ).
-
Ο χρήστης Mitsos_ath έγραψε:
Ευχαριστώ για την απαντηση emperor. Επομενωσ, συγκριτικα με οσα εχουν 1500cc αλλα crossovers μιλαμε για 440+50 (λογω φορου πολυτελειας και διαφορας των τελων κυκλοφοριας). Μπορεις να την υποστηριξεις τη διαφορα και το αξιζεις με τοσο που δουλευεις. Δεν νομιζω πως θα το επιχειρισω.Με τον 1500cc diesel δεν εχω δει καποιο review ακομα σε εντυπο η ηλεκτρονικο τυπο. Αν και ειναι υψηλα μαλλον τα standards των bmwδακιδων, ποια ειναι η αποψη σας βρε παιδια;
Απο ροπη και επιταχυνση στα χαρτια τουλαχιστον δειχνει ισαξιο αν οχι καλυτερο απο qashqai. Δεν εχω δει καμπυλες ροπης και στροφων βεβαια. Τι λετε και εσεις; Στην πολη δεν εχει θεμα πιστευω, σε επαρχία και ανηφορικους δρόμους φορτωμενο;
Το συγκρινω με το nissan που είναι απο τα best sellers της αγορας και ποιοτικο αρκετα μεσα και ομορφο εξωτερικα.
Iceman δεν βλεπω κινητηρα diesel στο chr και δεν ξερω εαν θα περιμένω τοσο για βενζινη (εαν και ειμαι toyotakias οπως και εσυ).
Να σου πω την αλήθεια ούτε εγώ πίστευα ότι θα έδινα ποτέ τόσα χρήματα για αμάξι και αναφορικά με τα 'κερατιάτικα' προφανώς και αισθάνομαι βλάκας που τα πληρώνω...Εδώ και χρόνια κάνω πολλά χιλιόμετρα και σε διαδρομές που με την κίνηση που έχουν κάποιες φορές χρειαζόμουν ένα αμάξι που να προσφέρει το κάτι παραπάνω. Ψάχτηκα πολύ και όταν είδα π.χ. ότι το QQ, που επίσης μου αρέσει πολύ σε εμφάνιση, φτάνει τα 27k και από άποψη κινητήρα δεν με κάλυψε αναγκάστηκα να κοιτάξω ψηλότερα. Πιστεύω ότι το Χ1 είναι μια κατηγορία επάνω σε πολλούς τομείς σε σχέση με το QQ, αλλά το θετικό ή αρνητικό πρόσημο θα μπει στο τέλος από την αξιοπιστία του. Εάν μετά από χρόνια δεν έχει εμφανίσει προβλήματα θα μπορώ να πω ότι έκανα πραγματικά καλή επιλογή. Προς το παρόν μπορώ να χαίρομαι την οδήγηση και την άνεση με ένα πραγματικά πολύ καλά στημένο αυτοκίνητο.
Για το 1500 diesel από τα αυτά που είχα κοιτάξει πριν καιρό νομίζω ότι ότι δεν ισχύει αυτό που γράφεις : 'Απο ροπη και επιταχυνση στα χαρτια τουλαχιστον δειχνει ισαξιο αν οχι καλυτερο απο qashqai. Δεν εχω δει καμπυλες ροπης και στροφων βεβαια. Τι λετε και εσεις; Στην πολη δεν εχει θεμα πιστευω, σε επαρχία και ανηφορικους δρόμους φορτωμενο;'
Αν και εδώ http://www.auto-data.net/gr/?f=showCar&car_id=22239 έχει μόνο το 0-100 το οποίο είναι 11,1'' πιστεύω ότι θα έχει σαφώς χειρότερες επιδόσεις σε σχέση με το QQ που στην ίδια μέτρηση είναι κάτω από τα 10''. Ψάξε το καλά πριν αποφασίσεις κάτι. Φυσικά τα πλεονεκτήματα του Χ1 αναφορικά με χώρους, ποιότητα κατασκευής, στήσιμο στον δρόμο κτλ θα ισχύουν, αλλά εάν θέλεις επιταχύνσεις και ρεπρίζ, εγώ θα ήμουν τουλάχιστον διστακτικός - μην σου πω και αρνητικός - για το 1500άρι diesel. Το αμάξι είναι βαρύ (πάνω από 1,5 τόνο...) και θέλει άλογα για να κινηθεί καλά. Τα 116 άλογα του 16d μου φαίνονται πολύ λίγα. Πιστεύω ότι χρειάζονται το λιγότερο 20 άλογα παραπάνω για να εξασφαλιστούν αυτά που ζητάς. Εάν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα ίσως μπορείς να δεις την επιλογή της βενζίνης με τα 136 άλογα http://www.auto-data.net/gr/?f=showCar&car_id=22240
-
Ο χρήστης Mitsos_ath έγραψε:
Το συγκρινω με το nissan που είναι απο τα best sellers της αγορας και ποιοτικο αρκετα μεσα και ομορφο εξωτερικα.
Iceman δεν βλεπω κινητηρα diesel στο chr και δεν ξερω εαν θα περιμένω τοσο για βενζινη (εαν και ειμαι toyotakias οπως και εσυ).
Δεν θεωρώ σωστή τη σύγκριση Χ1 με QQ μιας και μιλάμε για άλλη κατηγορία τιμής και ποιότητας.
Ειδικά το ποιοτικό μέσα που έγραψες δημιουργεί πολλά μειδιαματα στα πρόσωπα όλων των κατόχων.
Στην εικόνα ίσως ναι αλλά στη χρήση δεν νομίζω.
Τέλος πάντων τα περί του qq τα έχουμε πει.
Για το τογιοτα θα δείξει όταν βγει. Μάλλον θα είναι αν όχι στο επίπεδο juke κάπου μεταξύ juke και qq, που εμένα προσωπικά με καλύπτει μιας και τα παιδιά έχουν μεγαλώσει και δεν κουβαλάω βλακειες.
Το αν θα έχει diesel δεν με απασχολεί πλέον. Το δοκίμασα το diesel δύο χρόνια και μόνο αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα εκτός πόλης αξίζουν πραγματικά. Ειδάλλως ένας μικρός τούρμπο βενζίνης ή υβριδικό εμένα θα μου έκανε, ειδικά που θα έρχεται με cvt σε κάθε περίπτωση...
Μετά το καλοκαίρι και αφού μας βγάλει το καλοκαίρι το qq με οικονομία θα δω πολύ σοβαρά το τογιοτακι και θα κοιτάξω την αλλαγή......
BMW X1 2016