Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Axel12p χωρίς τον παραγοντα τιμη και βασει δυνατοτητων, απόδοσης, χωρων και αξιοπιστίας;
Μάλλον πρώτη την Χ1 (αν και τα χιλιόμετρα που κάνεις δεν είναι και λίγα για βενζίνη), μετά Tiguan (λόγω καλύτερων χώρων σε σχέση με το Kuga), πολύ κοντά το Kuga και τελευταία τα CHR και Vitara.
Το υβριδικό CHR είναι καλή φάση μεν από θέμα οικονομίας και αξιοπιστίας, αλλά τις μπαγκαζιέρες προσωπικά δεν την προτιμώ. Επίσης δεν ξέρω μήπως είναι αρκετά ψυχοπλακωτικό για το παιδάκι πίσω (να σας ζήσει να το χαίρεστε κιόλας! ).
Σε κάθε περίπτωση ένα test drive των μοντέλων αυτών θα βοηθούσε!
Οπως τα λες για το υβριδικο και τους χωρους. Τα εχω κανει τεστ αν και δεν μπορω με 10 λεπτα οδηγησης να βγαλω συμπερασμα.
Η σειρα που εβαλες ειναι σχεδον και η δικη μου. Δεν ξερω απο θεμα αξιοπιστιας και κοστους συνεργειου και ανταλλακτικων πως ειναι τα x1 και tiguan.
Το x1 ειναι πολυ ωραιο μεσα εξω και οδηγικα. Μου αρεσει πολυ αλλα ακριβούτσικο.
Το tiguan κρατα και μια μεταπωλητικη αξία. Λενε για τον κινητηρα σε χαμηλες στροφες, ισως μς τη συνήθεια να ειναι οκ και λιγο περισσοτερο γκαζι. Φοβαμαι τα θεματα που ακουγονται βλαβων του ομιλου, ισως να υπαρχουν ισως και οχι.
Το kuga ειναι καλο σα συνολο. Με οχι τοσο μεγαλους χωρους οσο θα επρεπε λογικα να εχει. Δε ξερω σαν εταιρεια αν ειναι λιγοτερο ζημιάρικη απο τισ παραπανω. Η μεταπωλητικη του αξια μικροτερη για μια πιθανοτητα 1% αν χρειαστεί να πωληθει.
Τα chr και vitara τα εμπιστεύομαι περισσότερο απο θεμα προβληματων αλλα απο χωρους εχουν σαν ενα μικρομεσαιο. Ειδικ τα 25000€ φαινονται πολλα για τετοιους χωρους. Δε ξερω αν ειμαι υπερβολικος αφου εχω ηδη μπαγκαζιερα και χωρα περισσότερα απο τα περισσοτερα πορτ μπαγκαζ.
Μεγαλος πονοκεφαλος και ευχαριστω που βοηθατε.