Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πως "ανάβουμε" και "σβήνουμε" τον κινητήρα??
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πως "ανάβουμε" και "σβήνουμε" τον κινητήρα??
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    21
    2875
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      Στα σύγχρονα αυτοκίνητα, τουλάχιστον σε κάποια από αυτά, επιβάλλεται από τον κατασκευαστή να πατάς φρένο με νεκρό για πάρει μπροστά το αμάξι. Ξέρω πολλούς που βάζουν μπροστά με ταχύτητα και πατημένο το συμπλέκτη. Υπάρχει σωστός τρόπος να βάλουμε μπροστά καταρχήν με ασφάλεια αλλά και με τη λιγότερη δυνατόν καταπόνηση του αυτοκινήτου??
      Στο σβήσιμο επίσης, τί είναι σωστό? Βάζουμε νεκρό, τραβάμε χειρόφρενο και σβήνουμε? Βάζουμε ταχύτητα και σβήνουμε?

      2 δηλαδή οι λέξεις κλειδιά. Ασφάλεια και καταπόνηση...

      Για πείτε...

      1 Reply Last reply Reply Quote 8
      • M
        megane98hp last edited by

        Στα σύγχρονα αυτοκίνητα, τουλάχιστον σε κάποια από αυτά, επιβάλλεται από τον κατασκευαστή να πατάς φρένο με νεκρό για πάρει μπροστά το αμάξι. Ξέρω πολλούς που βάζουν μπροστά με ταχύτητα και πατημένο το συμπλέκτη. Υπάρχει σωστός τρόπος να βάλουμε μπροστά καταρχήν με ασφάλεια αλλά και με τη λιγότερη δυνατόν καταπόνηση του αυτοκινήτου??
        Στο σβήσιμο επίσης, τί είναι σωστό? Βάζουμε νεκρό, τραβάμε χειρόφρενο και σβήνουμε? Βάζουμε ταχύτητα και σβήνουμε?

        2 δηλαδή οι λέξεις κλειδιά. Ασφάλεια και καταπόνηση...

        Για πείτε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Στα σύγχρονα αυτοκίνητα, τουλάχιστον σε κάποια από αυτά, επιβάλλεται από τον κατασκευαστή να πατάς φρένο με νεκρό για πάρει μπροστά το αμάξι. Ξέρω πολλούς που βάζουν μπροστά με ταχύτητα και πατημένο το συμπλέκτη. Υπάρχει σωστός τρόπος να βάλουμε μπροστά καταρχήν με ασφάλεια αλλά και με τη λιγότερη δυνατόν καταπόνηση του αυτοκινήτου??
          Στο σβήσιμο επίσης, τί είναι σωστό? Βάζουμε νεκρό, τραβάμε χειρόφρενο και σβήνουμε? Βάζουμε ταχύτητα και σβήνουμε?

          2 δηλαδή οι λέξεις κλειδιά. Ασφάλεια και καταπόνηση...

          Για πείτε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • N
            nikos-golf last edited by

            Πολλα τα προβληματα μας για να κατσουμε να ασχοληθουμε πως θα βαλουμε μπρος το αμαξι και ποιος τροπος εχει λιγοτερη καταπονηση συντεκνε

            Στάλθηκε απο s4 με tapa

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • C
              cson last edited by

              Σε ψυχρη εκκινηση με πατημενο συμπλεκτη αφαιρεις καμποσο φορτιο απο την μιζα/μπαταρια. Τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • P
                p-ulet last edited by

                Ο χρήστης cson έγραψε:
                Σε ψυχρη εκκινηση με πατημενο συμπλεκτη αφαιρεις καμποσο φορτιο απο την μιζα/μπαταρια. Τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο.

                Σωστός. Γι αυτό άλλωστε και μερικά αυτοκίνητα δεν παίρνουν εμπρός αν δεν έχεις πατημένο το συμπλέκτη (πχ Yaris του '07 που ξέρω).

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • N
                  nickolas last edited by

                  Αυτό παίζει ιδιαίτερο ρόλο στα ψυχρά κλίματα. Εκεί το έξτρα φορτίο για την μίζα μπορεί να είναι σημαντικό αν δεν πατήσεις συμπλέκτη. Αλλά βέβαια είναι σωστή πρακτική ούτως ή άλλως.

                  Για το σβήσιμο απλά βάζουμε 1η σε ανηφόρες και όπισθεν σε κατηφόρες, ώστε αν κάποιος μιζάρει να μην φύγει πολύ μακριά. Αν η κλίση είναι μεγάλη, βάζουμε την πιο κοντή σχέση που συνήθως είναι η 1η, ακόμα και σε κατηφόρα.

                  Προσωπικά όπως σταματάω σβήνω και αφήνω συμπλέκτη σε νορμάλ έδαφος. Δε βγάζω την ταχύτητα δηλαδή. Ξαναπατάω συμπλέκτη με την ταχύτητα μέσα για να βάλω μπροστά. Αλλά ένας νέος οδηγός ίσως θα έπρεπε να τα κάνει με νεκρά αυτά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • N
                    nonos last edited by

                    Ο χρήστης cson έγραψε:
                    Σε ψυχρη εκκινηση με πατημενο συμπλεκτη αφαιρεις καμποσο φορτιο απο την μιζα/μπαταρια. Τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο.

                    +1
                    αυτο κανω μονο και αν δε βιαζομαι περιμενω απλα να σταθεροποιηθει στις σωστες στροφες το ρελαντι για να ξεκινησω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • M
                      megane98hp last edited by

                      Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
                      Πολλα τα προβληματα μας για να κατσουμε να ασχοληθουμε πως θα βαλουμε μπρος το αμαξι και ποιος τροπος εχει λιγοτερη καταπονηση συντεκνε

                      Στάλθηκε απο s4 με tapa

                      Δε βαριέσαι, χαβαλές να γίνεται κουμπάρε!!!

                      Δηλαδή αν εγώ βάλω χειρόφρενο, βάλω νεκρό, σβήσω τη μηχανή και βάλω μετά ταχύτητα, δεν καταπονώ λιγότερο το δίσκο από το να έχω κάποια δευτερόλεπτα πατημένο συμπλέκτη με ταχύτητα και να σβήσω?

                      Μα τί είπα τώρα, κι εγώ μπερδεύτηκα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • I
                        ilias-a last edited by

                        Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                        Στα σύγχρονα αυτοκίνητα, τουλάχιστον σε κάποια από αυτά, επιβάλλεται από τον κατασκευαστή να πατάς φρένο με νεκρό για πάρει μπροστά το αμάξι. Ξέρω πολλούς που βάζουν μπροστά με ταχύτητα και πατημένο το συμπλέκτη. Υπάρχει σωστός τρόπος να βάλουμε μπροστά καταρχήν με ασφάλεια αλλά και με τη λιγότερη δυνατόν καταπόνηση του αυτοκινήτου??
                        Στο σβήσιμο επίσης, τί είναι σωστό? Βάζουμε νεκρό, τραβάμε χειρόφρενο και σβήνουμε? Βάζουμε ταχύτητα και σβήνουμε?

                        2 δηλαδή οι λέξεις κλειδιά. Ασφάλεια και καταπόνηση...

                        Για πείτε...

                        ασφαλεια ναι, μικραινεις πολυ τον κινδυνο να κοπανησεις το εμπρος ή πισω σταθμευμενο αυτοκνητο, για θεμα καταπονησης πιστευω οτι δεν τιθεται θεμα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • A
                          antonn last edited by

                          1. Πριν βαλεις μπροστα περιμενεις 10 δευτερολεπτα στο ΟΝ για να επανελθουν τα ηλεκτρονικα. Ιδιαιτερα αν εχεις υγραεριο αυτό είναι πολύ σημαντικο. Φυσικα πιο πριν πρεπει να είναι σβηστα ανεμιστηρας, κλιματισμος, ραδιο γιατι τους κοβεις το ρευμα στη μιζιά. Τραβα να δεις στην τηλεοραση την μπριζα, να δεις ότι θα χαλασει στις πεντε φορες. Βεβαια στο αυτοκινητο εχουν μεγαλυτερες αντοχες τα ηλεκτρονικα, αλλα καποτε ετσι χαλαν. Στην BMW F30 που εχω δεν κοβεται το ρευμα στις αντιστοιχες περιπτωσεις, οποτε αν θες δε τα σβηνεις, εγω βεβαια καλου κακου το κανω.

                          2. Όταν βαζεις μπροστα, παντα πατημενος ο συμπλέκτης, για να δυσκολευεται λιγοτερο η μιζα. Καλυτερα να εχεις νεκρο όταν βαζεις μπροστα, αν πατας βεβαια το συμπλεκτη ετσι και αλλιως δε θα εχει και την τρομερη διαφορα. Αμα δεν πατας και πας να το βαλεις με ταχυτητα καταπονεις τεραστια τη μιζα και την μπαταρια

                          3. Λιγα λεπτα πριν σταματησεις σβηνεις τον κλιματισμο και βαζεις τον ανεμιστηρα στο φουλ με ανακυκλωση για να φυγει η υγρασια και ετσι δε θα σου μυριζει ποτε το κλιμα.

                          4 Πριν σβησεις κινητηρα σβηνεις όλα τα ηλεκτρονικα από το διακοπτη τους. Στοπ ραδιο, στοπ ανεμιστηρας και μετα σβηνεις. Ειπαμε τα ηλεκτρονικα αν τους τραβας την μπριζα και όχι το διακοπτη τα παιζουν, δες υπολογιστη και τηλεοραση που είναι και πιο ευπαθη

                          5 Όταν σταματας και είναι κατηφορα βαζεις πρωτη, αν είναι ανηφορα βαζεις οπισθεν. Γιατι αν φυγει λιγο προς την κατευθυνση της βαρυτητας το αμαξι να μην μεταδοθουν αναποδες στροφες στον κινητηρα

                          6 Όταν σταματας σε ανηφορα ή κατηφορα, το αμαξι θα πρεπει να στηριζεται στο χειροφρενο πρωτα και επειτα στην ταχυτητα. Σβηνεις λοιπον τον κινητηρα, τραβας χειροφρενο, βαζεις ταχυτητα. Πριν φυγεις ξαναπατας συμπλεκτη ώστε να παει το βαρος του αυτοκινήτου πανω στο χειροφρενο κατά πρωτο και για ωρα αναγκης μετα στην ταχυτητα. Για φαντασου να δεχονται το βαρος του αυτοκινητου οι μπιελες στην κατηφορα και από τους 120 βαθμους να κρυωνουν στους 10 το βραδυ, δε θα χαλασει κατι πιο νωρις; Στην BMW F30 που εχω αυτό γινεται αυτοματα γιατι εχει steptronic. Όμως παλι εγω το βαζω πρωτα στο Ν και μετα στο Ρ

                          7 Α επισης εαν θες να εχεις ηλεκτρονικα κινητηρα για πολλα χρονια μονο στεγνο καθαρισμα ή καθολου καθαρισμα, μονο αερα

                          8 ποτε δε βαζεις μπροστα με τον κλιματισμο αναμμένο. Πριν κανεις εναρξη στον κλιματισμο εν κινησει, ενω το αμαξι κινειται κοιτας να εχει χαμηλο φορτιο και στροφες. Αν ειναι χειροκινητο πατας πιο πριν συμπλεκτη, πατας το κουμπακι του και μετα αφηνεις συμπλεκτη και συνεχιζεις

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • N
                            nickolas last edited by

                            Ο χρήστης antonn έγραψε:
                            3. Λιγα λεπτα πριν σταματησεις σβηνεις τον κλιματισμο και βαζεις τον ανεμιστηρα στο φουλ με ανακυκλωση για να φυγει η υγρασια και ετσι δε θα σου μυριζει ποτε το κλιμα.
                            ...

                            5 Όταν σταματας και είναι κατηφορα βαζεις πρωτη, αν είναι ανηφορα βαζεις οπισθεν. Γιατι αν φυγει λιγο προς την κατευθυνση της βαρυτητας το αμαξι να μην μεταδοθουν αναποδες στροφες στον κινητηρα

                            Γιατί τί θα πάθει? Θα ξεκουρδιστεί?
                            Αν φύγει λίγο προς την κατεύθυνση της βαρύτητας έχεις πρόβλημα, γιατί δε θα φύγει ποτέ λίγο, θα φύγει μέχρι να το σταματήσει κάτι άλλο.
                            Βασικά το αυτοκίνητο πρέπει να το σταματάει το χειρόφρενο. Όπως λες η ταχύτητα είναι για έξτρα ασφάλεια. Αν δεν το σταματάει το χειρόφρενο παρκάρουμε αλλού, ή βάζουμε πέτρες και την προσευχή μας (μαζί με την ταχύτητα βέβαια)

                            Αυτό με τον κλιματισμό και τον ανεμιστήρα το έχω ακούσει και εγώ. Η προσωπική μου εμπειρία όμως είναι η ανάποδη, αλλά ίσως και να έτυχε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • A
                              antonn last edited by

                              ειναι καλο να γυρισει με αναποδες στροφες ο κινητηρας λογω της κατηφορας; Βεβαια το χειροτερο ειναι να το παρει κατω η κατηφορα και να παει να χτυπησει τίποτε αλλο οπως λες
                              Παντως δε μου εχει τυχει να μη σταματα στο χειροφρενο κανενα αυτοκινητο μου σε οποιαδηποτε ανηφορα. Προσεχω παντα να ειναι ρυθμισμενο τελεια! Πραγματι ενος φιλου σε μεγαλη κατηφορα δε στεκονταν με το χειροφρενο. Opel corsa 4ετιας
                              Τελος παντων λεμε πως ειναι τα πραγματα για οσο δυνατο μεγαλυτερη μακροζωια του αγαπημενου μας τουτου, αλλιως αντεχουν τα αυτοκινητα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • I
                                inertia last edited by

                                Για το Clima μου είχε πει ο τεχνικός στο service να το σβήνω προτού σβήσω τη μηχανή
                                γιατί διαφορετικά στέλνει σφάλμα στον εγκέφαλο.
                                Σιγά τα ωά θα πει κάποιος, απλά το αναφέρω.

                                Για το παρκάρισμα μια γνώμη λέει να μη βάζουμε ταχύτητα
                                για να μη δεχτεί πίεση κανένα δόντι σε περίπτωση που το αμάξι δεχτεί ώθηση.

                                Για το παρκάρισμα δική μου γνώμη
                                στρέφουμε ελαφρώς το τιμόνι προς το κράσπεδο
                                ώστε σε περίπτωση που μείνει ακυβέρνητο το όχημα (λχ σπάει η ντίζα χειροφρένου)
                                να σταματήσει αμέσως πάνω στο κρηπίδωμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  giannisae last edited by

                                  Παρτε χαμπαρι ή ετσι ή αλλιως δε θα μαθουμε ποτε γιατι το δικο μας θα βγαλει 200κ του γειτωνα 180 και παραδιπλα 220!
                                  Καντε οτι κανετε και οσο παει ..αλλιως αλλαξτε μαρκα μετα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • I
                                    in1984 last edited by

                                    Ο χρήστης antonn έγραψε:

                                    1. Λιγα λεπτα πριν σταματησεις σβηνεις τον κλιματισμο και βαζεις τον ανεμιστηρα στο φουλ με ανακυκλωση για να φυγει η υγρασια και ετσι δε θα σου μυριζει ποτε το κλιμα.

                                    Εάν βάλεις ανακύκληση το μόνο που καταφέρνεις είναι την υγρασία που έχει δημιουργηθεί επάνω στο στοιχείο να την διοχετεύεις ξανά επάνω του. Για το στέγνωμα αναζητούμε φρέσκο αέρα.

                                    6 Όταν σταματας σε ανηφορα ή κατηφορα, το αμαξι θα πρεπει να στηριζεται στο χειροφρενο πρωτα και επειτα στην ταχυτητα. Σβηνεις λοιπον τον κινητηρα, τραβας χειροφρενο, βαζεις ταχυτητα. Πριν φυγεις ξαναπατας συμπλεκτη ώστε να παει το βαρος του αυτοκινήτου πανω στο χειροφρενο κατά πρωτο και για ωρα αναγκης μετα στην ταχυτητα. Για φαντασου να δεχονται το βαρος του αυτοκινητου οι μπιελες στην κατηφορα και από τους 120 βαθμους να κρυωνουν στους 10 το βραδυ, δε θα χαλασει κατι πιο νωρις;** Στην BMW F30 που εχω αυτό γινεται αυτοματα γιατι εχει steptronic. Όμως παλι εγω το βαζω πρωτα στο Ν και μετα στο Ρ**

                                    Στα αυτόματα αυτοκίνητα η θέση Ρ δεν έχει καμία σχέση με το βάζω ταχύτητα για να μην κυλήσει. Η μηχανή δεν συνδέεται μηχανικά με το υπόλοιπο κινητήριο σύστημα (δεν προκαλεί καμία καταπόνηση) αλλά μόνο υδραυλικά.
                                    Αν μπορείς εξήγησε το υπογραμμισμένο

                                    Παρακαλώ να μην σημειώνεται με κόκκινα γράμματα, καθώς αυτά χρησιμοποιούνται από τους Διαχειριστές και τους Επόπτες. Επίσης καλό είναι να αποφεύγονται οι απαντήσεις εντός του κειμένου άλλου χρήστη καθώς μπερδεύουν τους αναγνώστες. Μπορείτε να κάνετε τα σχόλιά σας από κάτω, εκτός του αρχικού κειμένου. Ευχαριστώ. [Admin]

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                    • W
                                      w202-amg last edited by

                                      Ο χρήστης ΗΝ1984 έγραψε:

                                      1. Λιγα λεπτα πριν σταματησεις σβηνεις τον κλιματισμο και βαζεις τον ανεμιστηρα στο φουλ με ανακυκλωση για να φυγει η υγρασια και ετσι δε θα σου μυριζει ποτε το κλιμα.

                                      Εάν βάλεις ανακύκληση το μόνο που καταφέρνεις είναι την υγρασία που έχει δημιουργηθεί επάνω στο στοιχείο να την διοχετεύεις ξανά επάνω του. Για το στέγνωμα αναζητούμε φρέσκο αέρα.

                                      6 Όταν σταματας σε ανηφορα ή κατηφορα, το αμαξι θα πρεπει να στηριζεται στο χειροφρενο πρωτα και επειτα στην ταχυτητα. Σβηνεις λοιπον τον κινητηρα, τραβας χειροφρενο, βαζεις ταχυτητα. Πριν φυγεις ξαναπατας συμπλεκτη ώστε να παει το βαρος του αυτοκινήτου πανω στο χειροφρενο κατά πρωτο και για ωρα αναγκης μετα στην ταχυτητα. Για φαντασου να δεχονται το βαρος του αυτοκινητου οι μπιελες στην κατηφορα και από τους 120 βαθμους να κρυωνουν στους 10 το βραδυ, δε θα χαλασει κατι πιο νωρις;** Στην BMW F30 που εχω αυτό γινεται αυτοματα γιατι εχει steptronic. Όμως παλι εγω το βαζω πρωτα στο Ν και μετα στο Ρ**

                                      Στα αυτόματα αυτοκίνητα η θέση Ρ δεν έχει καμία σχέση με το βάζω ταχύτητα για να μην κυλήσει. Η μηχανή δεν συνδέεται μηχανικά με το υπόλοιπο κινητήριο σύστημα (δεν προκαλεί καμία καταπόνηση) αλλά μόνο υδραυλικά.
                                      Αν μπορείς εξήγησε το υπογραμμισμένο

                                      Στα σασμαν με μετατροπεα ροπης οντως δεν υπαρχει αμεση συνδεση....αρα στην θεση Ρ ο κινητήρας δεν κανει απολυτως τιποτα.....ωστοσο παρεμβαλεται ένα πειρακι στα γρανάζια και αυτό κραταει ολο το αμαξι....Δεν εχει ακουστει ποτε να σπασει κτλ.....αλλα αν το ζοριζεις(όπως ειχε γραψει καποτε ο leonp νομιζω) στραβωνει και θα χανει λιγα λαδια το σασμαν παντα.Σε αυτοματο και σε κατηφορα-ανηφορα πρωτα χειροφρενο-ποδοφρενο και μετα Ρ.
                                      Δεν παθαινουν τιποτα τα ηλεκτρικα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • A
                                        antonn last edited by

                                        αν βαλεις φρεσκο αερα οταν σβησεις τον κλιματισμο, βαζεις αερα με υγρασια που βγαινει στο ηδη κρυο κυκλωμα. Οποτε παλι θα βρωμα ο εξαερισμος. Ενω αν συνεχισεις με την ανακυκλωση ο αερας εντος του αυτοκινητου ειναι αφυγραμμενος. Παντως εμενα τα κλιμα δεν βρωμανε τοσα χρονια σε ολα τα αυτοκινητα μου στην αρχη ιδιαιτερα που μυριζω σε αλλα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • N
                                          nickolas last edited by

                                          A, δεν το ήξερα αυτό! Εγώ σίγουρα το είχα να φέρνει αέρα από έξω. Ευχαριστώ!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • I
                                            in1984 last edited by

                                            Ο χρήστης antonn έγραψε:
                                            αν βαλεις φρεσκο αερα οταν σβησεις τον κλιματισμο, βαζεις αερα με υγρασια που βγαινει στο ηδη κρυο κυκλωμα. Οποτε παλι θα βρωμα ο εξαερισμος. Ενω αν συνεχισεις με την ανακυκλωση ο αερας εντος του αυτοκινητου ειναι αφυγραμμενος. Παντως εμενα τα κλιμα δεν βρωμανε τοσα χρονια σε ολα τα αυτοκινητα μου στην αρχη ιδιαιτερα που μυριζω σε αλλα

                                            Έχουμε εκ διαμέτρου αντίθετη άποψη την οποία στηρίζω στην επαγγελματική ενασχόληση με τον κλιματισμό τριάντα χρόνια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr