Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
    • 1
    • 2
    • 108
    • 109
    • 110
    • 111
    • 112
    • 122
    • 123
    • 110 / 123
    Περί αυτοκίνησης
    22
    2454
    12431
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andreas-qashqai last edited by

      Δηλαδή για να καταλάβω το νόημα της συζήτησης υπάρχει κάποιος εδώ που και άδειος να είναι ο δρόμος κινείται στην αριστερή λωρίδα επειδή πάει με το ανώτατο όριο και δεν κάνει δεξία αν κάποιος κινείται γρηγορότερα??

      Αν ναι, πρόκειται για απαράδεκτη συμπεριφορά....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        inertia last edited by

        Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
        Η ταχύτητα πάντως από μόνη της δε σκοτώνει.
        Κάποιος πρέπει να κάνει μαλακία.
        Αντί να συζητάμε το πώς κάποιος θα έχει την αντίληψη να μην κάνει μαλακία, λέμε ότι φταίει μόνο η ταχύτητα.

        Εντάξει. Έχεις τη γνώμη πως η ταχύτητα δε σκοτώνει από μόνη της.
        Η επιστήμη έχει τη γνώμη πως η ταχύτητα είναι ανάλογη της κινητικής ενέργειας.

        Και μόνο στο τυχαίο έστω πχ σε ένα κλατάρισμα που θα οδηγήσει σε απώλεια του ελέγχου,
        η κινητική ενέργεια μετατρέπεται σε άλλες μορφές ενέργειας
        με τόσο σφοδρότερα αποτελέσματα όσο μεγαλύτερο το ποσό της ενέργειας.

        Δηλαδή για να καταλάβω το νόημα της συζήτησης υπάρχει κάποιος εδώ που και άδειος να είναι ο δρόμος κινείται στην αριστερή λωρίδα επειδή πάει με το ανώτατο όριο και δεν κάνει δεξία αν κάποιος κινείται γρηγορότερα??

        Αν ναι, πρόκειται για απαράδεκτη συμπεριφορά....

        Δε μιλάμε επί προσωπικού. Ένα. Να το καταλάβουμε.

        Δύο. Μιλάμε για το νόμιμο όριο ταχγύτητας και το δικαίωμα αυτού που το υπερβαίνει.
        Τέτοιο δικαίωμα δεν υπάρχει,
        ούτε υποχρεώνεται κάποιος να υποβάλλει την ασφάλειά του στα μέτρα που αυθαίρετα έκρινε άλλος οδηγός στο δρόμο.

        Σα να λέμε σε δρόμο με μια λωρίδα και όριο ταχύτητας,
        εκείνος που δε σέβεται το όριο να κολλάει προφυλακτήρες-κόρνες-φώτα
        σε εκείνον που το σέβεται.
        Τέτοιος οδηγός είναι εγκληματίας στη συμπεριφορά και στη νοοτροπία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • nickthetrib
          nickthetrib last edited by

          Για αυτό μιλάμε για νορμάλ συντηρημένο αυτοκίνητο, δεν πας με 150 αν έχεις θέμα με τα λάστιχα κλπ (εδώ μπαίνει το θέμα μαλακία).
          Επίσης αν πέσει η γλάστρα από το πάνω μπαλκόνι και σε βρει στο κεφάλι, σε αφήνει στον τόπο. Μια λύση είναι να πηγαίνεις κοιτάζοντας ψηλά, αλλά μπορεί να πατήσεις σκατά από σκύλο.

          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            inertia last edited by

            Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
            Για αυτό μιλάμε για νορμάλ συντηρημένο αυτοκίνητο, δεν πας με 150 αν έχεις θέμα με τα λάστιχα κλπ (εδώ μπαίνει το θέμα μαλακία).
            Επίσης αν πέσει η γλάστρα από το πάνω μπαλκόνι και σε βρει στο κεφάλι, σε αφήνει στον τόπο. Μια λύση είναι να πηγαίνεις κοιτάζοντας ψηλά, αλλά μπορεί να πατήσεις σκατά από σκύλο.

            Δεδομένο 1
            η σφοδρότητα ενός ατυχήματος αυξάνει εκθετικά με την ταχύτητα

            Δεδομένο 2
            η σφοδρότητα ενός ατυχήματος εκθέτει σε κίνδυνο όχι μόνο τον αυτό οδηγό του οχήματος
            αλλά και τους υπόλοιπους επιβαίνοντες και οδηγούς

            Δεδομένο 3
            η κίνηση ενός οχήματος σε διαφορετική ταχύτητα από τη μέση ροή του δρόμου
            από μόνη της δημιουργεί επικίνδυνες συνθήκες οδήγησης για τους άλλους οδηγούς

            Δεδομένο 4
            η κακιά ώρα πρέπει πάντα να είναι στο μυαλό του υπεύθυνου οδηγού
            στο βαθμό που έχει επίγνωση των ικανοτήτων χειρισμού του οχήματος

            Δεδομένο 5
            ικανή συνθήκη για την οδική ασφάλεια είναι η αναγνώριση των υποχρεώσεων εκ του ΚΟΚ
            της ευθύνης έναντι των άλλων οδηγών
            και της αποκλειστικής αρμοδιότητας του κράτους να κρίνει τις συνθήκες ασφάλειας του οδικού δικτύου

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • nickthetrib
              nickthetrib last edited by

              Ο χρήστης inertia έγραψε:

              Δεδομένο 1
              η σφοδρότητα ενός ατυχήματος αυξάνει εκθετικά με την ταχύτητα

              Δεδομένο 2
              η σφοδρότητα ενός ατυχήματος εκθέτει σε κίνδυνο όχι μόνο τον αυτό οδηγό του οχήματος
              αλλά και τους υπόλοιπους επιβαίνοντες και οδηγούς

              Δεδομένο 3
              η κίνηση ενός οχήματος σε διαφορετική ταχύτητα από τη μέση ροή του δρόμου
              από μόνη της δημιουργεί επικίνδυνες συνθήκες οδήγησης για τους άλλους οδηγούς

              Δεδομένο 4
              η κακιά ώρα πρέπει πάντα να είναι στο μυαλό του υπεύθυνου οδηγού
              στο βαθμό που έχει επίγνωση των ικανοτήτων χειρισμού του οχήματος

              Στα δεδομένα 1,2 και 4 δε διαφωνούμε.

              Στο δεδομένο 3 έχουμε πάρα πολλές φορές το φαινόμενο η μέση ροή του δρόμου να είναι πάνω από το όριο των 130 χλμ/ώρα. Άρα αυτός που πάει με 130 δημιουργεί επικίνδυνες συνθήκες οδήγησης για τους άλλους οδηγούς. Αυτό λέω τόση ώρα, όταν γράφω για δεδομένες συνθήκες κυκλοφορίας.

              Βέβαια δε γίνεται να πηγαίνουμε όλοι με την ίδια ταχύτητα. Επίσης δεν έγραψα πουθενά συνθήκες κυκλοφορίας 80 χλμ/ώρα, να κάνω κινήσεις για ροή με 130+, μία διακύμανση συν-πλην 20 χλμ/ώρα είναι αποδεκτή ανά λωρίδα και εκεί που είναι 1 λωρίδα αυτός που δεν γουστάρει ή δε μπορεί να τρέξει να διευκολύνει όσο το δυνατόν.

              Για το δεδομένο 5 δεν θα σχολιάσω.

              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                inertia last edited by

                Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:

                Δεδομένο 1
                η σφοδρότητα ενός ατυχήματος αυξάνει εκθετικά με την ταχύτητα

                Δεδομένο 2
                η σφοδρότητα ενός ατυχήματος εκθέτει σε κίνδυνο όχι μόνο τον αυτό οδηγό του οχήματος
                αλλά και τους υπόλοιπους επιβαίνοντες και οδηγούς

                Δεδομένο 3
                η κίνηση ενός οχήματος σε διαφορετική ταχύτητα από τη μέση ροή του δρόμου
                από μόνη της δημιουργεί επικίνδυνες συνθήκες οδήγησης για τους άλλους οδηγούς

                Δεδομένο 4
                η κακιά ώρα πρέπει πάντα να είναι στο μυαλό του υπεύθυνου οδηγού
                στο βαθμό που έχει επίγνωση των ικανοτήτων χειρισμού του οχήματος

                Στα δεδομένα 1,2 και 4 δε διαφωνούμε.

                Στο δεδομένο 3 έχουμε πάρα πολλές φορές το φαινόμενο η μέση ροή του δρόμου να είναι πάνω από το όριο των 130 χλμ/ώρα. Άρα αυτός που πάει με 130 δημιουργεί επικίνδυνες συνθήκες οδήγησης για τους άλλους οδηγούς. Αυτό λέω τόση ώρα, όταν γράφω για δεδομένες συνθήκες κυκλοφορίας.

                Βέβαια δε γίνεται να πηγαίνουμε όλοι με την ίδια ταχύτητα. Επίσης δεν έγραψα πουθενά συνθήκες κυκλοφορίας 80 χλμ/ώρα, να κάνω κινήσεις για ροή με 130+, μία διακύμανση συν-πλην 20 χλμ/ώρα είναι αποδεκτή ανά λωρίδα και εκεί που είναι 1 λωρίδα αυτός που δεν γουστάρει ή δε μπορεί να τρέξει να διευκολύνει όσο το δυνατόν.

                Για το δεδομένο 5 δεν θα σχολιάσω.

                Κακώς για μένα δε σχολιάζεις το 5.
                Δεν υπάρχει ούτε ένα σημείο του οδικού δικτύου που να σου επιτρέπεται να υπερβαίνεις το νόμο.
                Και αυτό που λες ο μέσος οδηγός στην Ελλάδα δε σέβεται τα όρια, δε θα δεχτώ να το σχολιάσω για δεδομένο.

                Το μόνο δεδομένο στην οδική ασφάλεια είναι η αναγνώριση της επικινδυνότητας της ταχύτητας.
                Σωρευμένη ενέργεια.
                Είτε 30 μέσα στην πόλη έξω από σχολείο, είτε 130 στον αυτοκινητόδρομο.

                Όταν ο οδηγός που θα πάθει έμφραγμα στο τιμόνι
                θα οδηγήσει σε κατάσταση σφοδρού ατυχήματος
                οι επιπτώσεις για τους άλλους θα είναι μικρότερες όσο μικρότερη θα είναι η ενέργεια των εμπλεκόμενων οχημάτων.

                Θέλει κάποιος να τρέξει χωρίς όριο; Υπάρχει άουτομπαν στον πλανήτη.
                Θέλει κάποιος να επιβάλλει τους δικούς του κανόνες; Υπάρχει Ελβετία για να δοκιμάσει.

                Θέλει όμως κάποιος να επικαλείται την οδική ασφάλεια;
                Ας το πατάει στον άδεια δρόμο
                και ας κόβει στο πρώτο αυτοκίνητο που θα δει στο βάθος.

                Αυτό που ο άλλος δε σέβεται την ασφάλεια των άλλων και κινείται χωρις όριο
                αλλά επιμένει να το κάνει στο όνομα της δικής του ασφάλειας
                και αυτό επιβάλλοντας μάλιστα συνθήκες πίεσης και επικινδυνότητας
                όλο αυτό με ξεπερνάει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • nickthetrib
                  nickthetrib last edited by

                  Εντάξει καταλάβαμε, ανήκεις στην 'ομάδα σοφών' που έγραψαν τον ΚΟΚ.

                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    inertia last edited by

                    Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
                    Εντάξει καταλάβαμε, ανήκεις στην 'ομάδα σοφών' που έγραψαν τον ΚΟΚ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fivos07 last edited by

                      Ο χρήστης fivos07 έγραψε:
                      Σωστά,λέτε οι κορίνες να είναι η λύση του προβλήματος; Λιγότερα θύματα με λιγο περισσότερο χρόνο διαδρομής!!!

                      http://m.news247.gr/eidiseis/koinonia/sovaro-troxaio-sthn-korintho-kleisth-h-korinthoy-patrwn.3942533.html
                      Εδω οι κορινες δεν βοηθησαν,η κοπελια μπερδευτηκε-χαζευε;και οταν καταλαβε οτι οι 2 λωριδες γινονται 1 ηταν αργα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        astra_n last edited by

                        Έχω δει ζωντανά τέτοια φάση που προπορευόμενη χτυπάει τις κορίνες, μπαίνει στο μέσο των δύο ρευμάτων (στη 'νησίδα') και όταν το αντιλαμβάνεται το κοκκαλώνει. Από κεκτημένη ταχύτητα την ακολουθεί και άλλος που δεν προλαβαίνει να φρενάρει και της σκάει μια γερή από πίσω.
                        Στην πολύωρη οδήγηση είναι ψυχεδέλεια οι κορίνες και δεν αδικώ πολλούς που οδηγούν σε αυτά τα σημεία με 80.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fivos07 last edited by

                          Με 80και σε μεγαλη αποσταση απο τον μπροστινο....βεβαια υπαρχουν οι γνωστοι μακακες(οι 'γρηγοροι')που σου κολλανε απο πισω λες και μπορούν να σε περασουν στη μονη...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dap last edited by

                            Ο χρήστης fivos07 έγραψε:
                            Με 80και σε μεγαλη αποσταση απο τον μπροστινο....βεβαια υπαρχουν οι γνωστοι μακακες(οι 'γρηγοροι')που σου κολλανε απο πισω λες και μπορούν να σε περασουν στη μονη...

                            Δυο τρια ελαφρα ακουμπηματα στο φρενο (μολις και να αναψει το φως του ) και θα τον δεις να αφηνει αποσταση....Φυσικα οταν και εαν σε προσπερασει θα 'υποστεις' το θυμωμενο βλεμμα του.......

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • nickthetrib
                              nickthetrib last edited by

                              Ο χρήστης fivos07 έγραψε:
                              Με 80και σε μεγαλη αποσταση απο τον μπροστινο....βεβαια υπαρχουν οι γνωστοι μακακες(οι 'γρηγοροι')που σου κολλανε απο πισω λες και μπορούν να σε περασουν στη μονη...

                              Θα συμφωνήσω απόλυτα σε αυτό, αλλά υπάρχουν σημεία που είναι μιάμιση λωρίδα και κάθονται στη μέση ενώ υπάρχει χώρος να κάνουν άκρη να περάσει κάποιος που θέλει να πάει με παραπάνω. Εκεί πλησιάζεις, ανάβεις φλας και θεωρητικά κάνει λίγο άκρη και περνάς. Αν στην πράξη αυτό διαφέρει το θυμωμένο βλέμμα δεν είναι αδικαιολόγητο.

                              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                fivos07 last edited by

                                Ναι σωστά αλλά και στην μιαμιση λωρίδα(με κορίνες ή στύλους με σήματα)πάλι προσοχή θέλει γιατί το μάτι κουράζεται.
                                Οσο για τα...θυμωμένα βλέμματα μην δίνετε σημασία...συνεχίστε να απολαμβάνετε την διαδρομή!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  farenight last edited by

                                  Παίδες για Αθήνα-Γιάννενα τι έχει αλλάξει σε σχέση με 2,5 χρόνια πριν που είναι το τελευταίο ποστ; Αν πχ υπάρχουν καινούρια κομμάτια σε κάποιο δρόμο που αλλάζουν τους χρόνους, τα έργα στην Κορίνθου-Πατρών που πλέον είναι παντού κλπ.
                                  Θέλω να πάω μέσα Μαΐου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • nickthetrib
                                    nickthetrib last edited by

                                    Θα πάω Αρτα το Πάσχα και θα σε ενημερώσω.

                                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      andreas61971 last edited by

                                      Ο χρήστης farenight έγραψε:
                                      Παίδες για Αθήνα-Γιάννενα τι έχει αλλάξει σε σχέση με 2,5 χρόνια πριν που είναι το τελευταίο ποστ; Αν πχ υπάρχουν καινούρια κομμάτια σε κάποιο δρόμο που αλλάζουν τους χρόνους, τα έργα στην Κορίνθου-Πατρών που πλέον είναι παντού κλπ.
                                      Θέλω να πάω μέσα Μαΐου.

                                      Το μόνο που άλλαξε είναι ότι πληρώνεις πλέον και στα διόδια στον Ισθμό, ο υπόλοιπος δρόμος είναι ο ίδιος. (ετοιμάζονται και διόδια στην περιφερειακή Αγρινίου).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fivos07 last edited by

                                        Ακόμα και το μπλοκο στο ριβιο εκεί ειναι

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Πάς από Καλαμπάκα και ησυχάζεις . Γλυτώνεις την γέφυρα που σημαίνει πολλά χλμ τζάμπα .
                                          Από τα 450 χλμ , τα 210 μέχρι την Λαμία και τα 60 της Εγνατίας είναι αυτοκινητόδρομος , έναντι μόλις 130 από την άλλη πλευρά . Ακόμα μεγάλα κομμάτια της διαδρομής από Λαμία μέχρι Καλαμπάκα γίνονται σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας , όπου τα 100-120 χαω είναι χαλαρά . Το αρνητικό είναι τα 8 χλμ των στροφών του Δομοκού και τα 30 χλμ των στροφών από την διασταύρωση Γρεβενών μέχρι την Παναγία . Αλλά απολαμβάνεις και το τοπίο .

                                          Ο χρόνος είναι ο ίδιος πρακτικά .

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            the_emperor last edited by

                                            Ο χρήστης farenight έγραψε:
                                            Παίδες για Αθήνα-Γιάννενα τι έχει αλλάξει σε σχέση με 2,5 χρόνια πριν που είναι το τελευταίο ποστ; Αν πχ υπάρχουν καινούρια κομμάτια σε κάποιο δρόμο που αλλάζουν τους χρόνους, τα έργα στην Κορίνθου-Πατρών που πλέον είναι παντού κλπ.
                                            Θέλω να πάω μέσα Μαΐου.

                                            Πέρα από την περιφερειακή του Αγρινίου και της Άρτας που γλιτώνουν αρκετή ταλαιπωρία να γράψω ότι εγώ εδώ και 5-6 χρόνια δεν ακολουθώ πλέον το κανονικό κομμάτι του δρόμου από Γιάννενα έως Άρτα και το αντίστροφο, αλλά π.χ. πηγαίνοντας από Άρτα προς Γιάννενα στο τελείωμα του περιφερειακού της Άρτας βγαίνω δεξιά και παίρνω τον λεγόμενο παλιό δρόμο, ο οποίος βγάζει μετά από 40-45 λεπτά 18 χιλιόμετρα πριν τα Γιάννενα. Δίπλα σε αυτόν φτιάχνεται εδώ και χρόνια και η Ιόνια οδός. Ο δρόμος δεν είναι καλύτερος ούτε πιο γρήγορος από τον άλλο, αλλά το μεγάλο θετικό είναι ότι δεν έχει ΚΑΘΟΛΟΥ αυτοκίνητα. Πας δηλαδή μόνος σου κυριολεκτικά. Από το να έχω τον κάθε βλάκα μπροστά μου, καθώς και νταλίκες, λεωφορεία, φορτηγά κτλ. το προτιμώ 100% και το ίδιο και η γυναίκα μου. Οδηγείς ξεκούραστα και ήρεμα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 122
                                            • 123
                                            • 110 / 123
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr