Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 628
    • 629
    • 630
    • 631
    • 632
    • 640
    • 641
    • 630 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    120466
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Ωχ συνάδελφε πολύ άσχημα τα πράγματα. Αν τα λάδια σου είναι μαυροκίτρινα και πηκτά (σαν μουστάρδα ή μαγιονέζα) και συμπληρώνεις συνέχεια νερό σημαίνει ότι έκαψε φλάντζα κεφαλής. 500άρικο λοιπόν στην καλύτερη περίπτωση.

      ΥΓ: Ψηλά τα μαύρα!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mpampinos last edited by

        Δια καλως σας βρήκα πάλι.Πηκτά δεν μου φάνηκαν να είναι...Συν οτί έβγαλα τα μπουζί και δεν μου φάνηκε να παίρνει νερά.Άσε που βλέπω λιμνούλα από κάτω...Έλεγα για αντλία αλλά δεν ακούω θόρυβο...Και τα κολάρα είναι στεγνώ.Άσε έχω πελαγώσει.Κι εδώ πάνω (Ορεστιάδα) οι μηχανικοί στην καλύτερη να αλλάζαν λάδια σε town mate 50 cc πριν ανοίξουν τα συνεργεία τους...(οι περισσότεροι)...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mpampinos last edited by

          Και το άλλο που ξέχασα είναι ότι το ¨αρμα' μπορεί να μείνει 3 βδομάδες ακούνητο και πάλι να τα χανει... Δία σου θύμησα διαδικασίες αλλαγής αντιπηκτικών ή είχες κάνει σε αμερικάνικα μόνο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Το ότι βλέπεις λιμνούλα είναι καλό, σημαίνει ότι τα χάνει και άρα δεν τα μπερδεύει με τα λάδια. Το θέμα είναι βρεις από που. Στην θέση σου θα το πήγαινα στην Fiat στην Αλεξ/πολη. Βέβαια με προβληματίζει αυτό που είπες για μαυροκίτρινα λάδια...

            Έκανα και σε Leo 1 A5 στην 33 (Δκτης ίλης) και στην 25.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mpampinos last edited by

              Μαυροχρυσα καλύτερα,δηλαδή λαδάκι κανονικό δουλεμένο!25 ήθελα πολύ να πάω...Τελικά δεν πήγα!Δόξα τω Θεώ χαχαχαχα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                northjohn last edited by

                Ο χρήστης Mpampinos έγραψε:
                Παιδιά μια ερώτηση παρακαλώ.Εδώ κι αρκετό καιρό χάνω παραφλού και συμπληρώνω.Είδα κάτω από τα κολάρα αρκετό νερό.Είδα λάδια...Μαύροκίτρινα είναι.Έβγαλα μπουζί δεν φαίνεται να περνάνε νερά. Μήπως πρέπει να κάνω εξαέρωση μετά το συμπλήρωμα;;Να το δοκιμάω κι αυτό.Μπορεί να πει κάποιος αναλυτικά πως γίνεται όμως γιατί δεν έχω ιδέα...Μιλάω για Bravo t jet 150ps.

                Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισα πριν 3 χρόνια. Τελικά ήθελε αλλαγή ο σωλήνας νερού που συνδέεται με την αντλία νερού ,πρόβλημα που παρουσίασαν και άλλα αυτοκίνητα.
                Η όλη επισκευή (σωλήνας – παραφλού - σφιγκτήρες και εργατικά) μου κόστισε 230€ το 2013 σε επίσημη αντιπροσωπεία.
                Αντίστοιχο πρόβλημα παρουσιάστηκε και σε golf του 2011 συγγενικού μου προσώπου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • U
                  uprising3 last edited by

                  Εδώ και λίγες ημέρες λοιπόν έχω πλέον στην κατοχή μου ένα Bravo Sport του 2010 με 60.000 χλμ.
                  Χρώμα μπορντώ.
                  Βρίσκεται σε εξαιρετική μηχανική και εμφανισιακή κατάσταση.
                  Οδηγικά είναι αυτό που έψαχνα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος.
                  To αυτοκίνητο χρειάζεται το μεγάλο σέρβις των 60.000 και είμαι σε αναζήτηση του συνεργείου που θα το αναλάβει.
                  Θέλουμε τα κλασσικά+ιμαντες+τακάκια.
                  Υπάρχουν και 2 μικρά θεματα, το ένα είναι ότι ο τηλεχειρισμός του κλειδιού δεν λειτουργεί (άλλαξα και μπαταρία) και το άλλο είναι ότι επίσης το μπροστά αριστερά κάτω ηχείο δεν ακούγεται (προφανώς το καλώδιο έχει φύγει από την θέση του).
                  Στην Αθήνα ποιά αντιπροσωπεία εμπιστεύεστε??Τι με συμβουλεύετε?
                  Ευχαριστώ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    swing49 last edited by

                    και το δικό μου bravo (t-jet 120hp) έχανε παραφλού και μετά από έλεγχο στην αντιπροσωπεία εντοπίστηκε διαρροή από ένα μεταλλικό σωληνάκι,έγινε επιδιόρθωση με μια τοπική κόλληση(όπως μου είπαν) και από τότε(καλοκαίρι του 2013) δεν αντιμετώπισα πρόβλημα ξανά
                    ο κινητήρας απροβλημάτιστος μετά από 110.000 χλμ,μόνο τα προγραμματισμένα service χωρίς ευτυχώς καμία βλάβη μέχρι σήμερα.Τα μόνα μειονεκτήματα είναι με την ποιότητα κάποιων υλικών,πχ τα γνωστά με το ξεθώριασμα του σήματος,το ξέφτισμα του τιμονιού και το πλαστικό που καλύπτει τη διαδρομή του χειρόφρενου το οποίο τσακίζει σε ένα σημείο και κάποια στιγμή σπάει.Στο δικό μου έχω και ένα 'σκάσιμο' της επιχρωμίωσης γύρω από το εσωτερικό χερούλι μιας πόρτας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      northjohn last edited by

                      Τα ίδια προβληματάκια και στο δικό μου (με 44.000 χιλιόμετρα – 2ο car).
                      Το πλαστικό του χειρόφρενου το γύρισα ανάποδα (το μπροστά-πίσω) και δεν φαίνεται τίποτα. Στο τιμόνι έβαλα κάλυμμα.
                      Έχει αντικαταστήσει κανείς το σηματάκι της πίσω πόρτας και με τι κόστος; (η αντιπροσωπεία ζητάει €50).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • U
                        uprising3 last edited by

                        Παρεμπιπτόντως και το δικό μου σηματάκι της πίσω πόρτας έχει κάπως θολώσει.
                        Είναι και η μοναδική παραφωνία όπως επίσης και το πλαστικό του χειρόφρενου που κάνει ένα μικρό κενό που από ότι βλέπω συμβαίνει σε όλους.
                        Σχετικά με τα σέρβις παιδιά εδω στην Αθήνα τι γνώμες υπάρχουν?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          supergeorge last edited by

                          Και για Θεσσαλονίκη αν έχει κανένας κάποια πρόταση για service καλό θα ήταν να την αναφέρει.

                          Sent from my SM-G900F using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nascar1 last edited by

                            Έχω ένα i30 με 125000 του 2008 πρώτο χέρι αρκετά προσεγμένο και με υγραέριο. Έπεσα πάνω σε μια αγγελία για ένα bravo 1.4 tjet 120ps που το πουλάει σε καλή τιμή.

                            Πιστεύετε ότι αξίζει να μπω στην διαδικασία να δώσω το δικό μου και με λίγα επιπλέον χρήματα να πάρω το bravo?

                            Το bravo είναι στα αυτοκίνητα που μπορούν να πάρουν υγραέριο? Γενικά τα Fiat φημίζονται για την συμβατότητα των κινητήρων τους με το υγραέριο...

                            Ακούω τις απόψεις σας...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              petran17 last edited by

                              Για ποιο λογο θελεις να το κανεις αυτό?
                              Δεν εισαι ευχαριστημένος από το i30? Εγω ετσι όπως διαβασα τα γραφομενα σου μια χαρα ευχαριστημένος εισαι. Το αυτοκινητο είναι με 125Κ χιλιόμετρα και του '08 κιολας..
                              Επισης για ποιο λογο να δωσεις το αυτοκινητο σου και να πας σε μεταχειρισμενο και να πληρωσεις και από πανω??
                              Θελεις να του βαλεις και υγραεριο οποτε αυξάνεται το κοστος παραπανω..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • N
                                nascar1 last edited by

                                Ο χρήστης petran17 έγραψε:
                                Για ποιο λογο θελεις να το κανεις αυτό?
                                Δεν εισαι ευχαριστημένος από το i30? Εγω ετσι όπως διαβασα τα γραφομενα σου μια χαρα ευχαριστημένος εισαι. Το αυτοκινητο είναι με 125Κ χιλιόμετρα και του '08 κιολας..
                                Επισης για ποιο λογο να δωσεις το αυτοκινητο σου και να πας σε μεταχειρισμενο και να πληρωσεις και από πανω??
                                Θελεις να του βαλεις και υγραεριο οποτε αυξάνεται το κοστος παραπανω..

                                Καταρχάς ευχαριστώ για τον χρόνο σου και την διάθεσή σου να απαντήσεις..

                                Θεωρώ το bravo συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο. Πιο ολοκληρωμένο. Επίσης είναι πολύ πιο γρήγορο και θεωρώ ότι ο κινητήρας του είναι πιο ανθεκτικός στο υγραέριο.

                                Επίσης είναι μια ευκαιρία για αλλαγή.. Προφανώς η λογική λέει όχι η μάλλον όχι.. Το συναίσθημα όμως?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  petran17 last edited by

                                  Ο χρήστης nascar1 έγραψε:

                                  Καταρχάς ευχαριστώ για τον χρόνο σου και την διάθεσή σου να απαντήσεις..

                                  Θεωρώ το bravo συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο. Πιο ολοκληρωμένο. Επίσης είναι πολύ πιο γρήγορο και θεωρώ ότι ο κινητήρας του είναι πιο ανθεκτικός στο υγραέριο.

                                  Επίσης είναι μια ευκαιρία για αλλαγή.. Προφανώς η λογική λέει όχι η μάλλον όχι.. Το συναίσθημα όμως?

                                  Δεν υπαρχει λογος να με ευχαριστεις. Εδω μια μεγαλη παρεα ειμαστε, κανουμε συζητησεις, βοηθαμε ο ενας τον αλλον οπου χρειαστει. Τωρα χρειαζεσαι εσυ μια βοηθεια, αργοτερα μπορει να χρειαστω εγω τις συμβουλες σας.

                                  Οσον αφορα το θεμα σου, και εγω τον μονο λογο που σκεφτηκα οτι μπορει να αξιζει μια τετοια αλλαγη ειναι το οτι ειναι πιο γρηγορο το Bravo. Ομως απο την αλλη θα μπλεξεις με μεταχειρισμενο. Το αν ειναι πιο ανθεκτικος ο κινητηρας του στο υγραεριο αυτο δεν το γνωριζω. Μπορεις να ρωτησεις για αλλους κατοχους που εχουν κανει την συγκεκριμενη αλλαγη στο συγκεκριμενο μοντελο να σου πους τις γνωμες τους.
                                  Πρεπει να το σκαλισεις καλα αυτο που βρηκες με πολλους και διαφορους μηχανικους και αν σου δωσουν το ΟΚ τωρα προχωρα και οτι γινει.

                                  Οι αλλαγες παντα ειναι καλες.
                                  Η λογικη πολυ σπανια συμβαδιζει με το συναισθημα και δυστυχως ή ευτυχως αυτο το συναισθημα θα μας φαει.. (και βαζω και τον ευατο μου μεσα... )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    nascar1 last edited by

                                    Δυστυχώς το παιδί που το πουλάει πρέπει να έχει ολοκληρώσει την αγοραπωλησία μέχρι τις 30 γιατί μετά φεύγει για εξωτερικό. Οπότε είναι πολύ μικρό το χρονικό διάστημα για να δώσω το i30 (προφανώς σε κάποια μάντρα) έστω και σε πολύ χαμηλή τιμή και να ελέγξω διεξοδικά το bravo. Οπότε το όλο project μάλλον πάει για ακύρωση..

                                    Κρίμα γιατί χθες όλο το βράδυ το σκεφτόμουν και μου άρεσε η ιδέα..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • N
                                      nonos last edited by

                                      Αν εχεις τη δυνατοτητα να το παρεις κι ας τα εχεις για λιγο παραλληλα μεχρι να φυγει το hyundai, γιατι οχι?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        barimagas last edited by

                                        Σαν κατοχος kia ceed του 07, παρομοιου με το ι30 δηλαδη, και κατοχος fiat panda θα σου προτεινα να μεινεις εκει που εισαι. Δεν ξερεις που πας να μπλεξεις. Υπαρχει χαοτικη διαφορα στην ποιοτητα των δυο μαρκων. Το φιατ ειναι φτιαγμενο για να χαλασει. Τα kia- χιουνται ειναι μελετημενα για αντοχη, και με αεριο ακομα. Για κανουργιο αν εψαχνες fiat δεν θα ειχα καμια αντιρρηση. Αλλα να φυγεις απο το αμαξι σου που το ξερεις και να πας σε μεταχειρισμενο παλι και fiat ειναι πολυ επιφοβο και θα βαλεις το χερι στην τσεπη για μαζεματα σερβις κρυμενες βλαβες. Η επιλογη δικη σου φυσικα.

                                        Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                        Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nonos last edited by

                                          Αστοχη η συγκριση αυτοκινητου mini, ουτε καν supermini, με seg C. Το bravo μαλιστα εχει αποδειχθει οτι πιο αξιοπιστο βγηκε τοτε στην κατηγορια του. Τιμιοτατη τιμη σα μεταχειρισμενo , μια κλαση καλυτερο σχεδιαστικα απο i30-ceed και πολυ καλυτερες επιδοσεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης barimagas έγραψε:
                                            Σαν κατοχος kia ceed του 07, παρομοιου με το ι30 δηλαδη, και κατοχος fiat panda θα σου προτεινα να μεινεις εκει που εισαι. Δεν ξερεις που πας να μπλεξεις. Υπαρχει χαοτικη διαφορα στην ποιοτητα των δυο μαρκων. Το φιατ ειναι φτιαγμενο για να χαλασει. Τα kia- χιουνται ειναι μελετημενα για αντοχη, και με αεριο ακομα. Για κανουργιο αν εψαχνες fiat δεν θα ειχα καμια αντιρρηση. Αλλα να φυγεις απο το αμαξι σου που το ξερεις και να πας σε μεταχειρισμενο παλι και fiat ειναι πολυ επιφοβο και θα βαλεις το χερι στην τσεπη για μαζεματα σερβις κρυμενες βλαβες. Η επιλογη δικη σου φυσικα.

                                            Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                            Εντελώς λάθος όλα αυτά. Η προσλαμβάνουσα ποιότητα πάει με την κατηγορία. Και φυσικά τα Fiat δεν είναι φτιαγμένα για να χαλάσουν, τουλάχιστον όχι περισσότερο από ότι οι ανταγωνιστές τους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 628
                                            • 629
                                            • 630
                                            • 631
                                            • 632
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 630 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr