Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 75
    • Best 0
    • Groups 0

    northjohn

    @northjohn

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    75
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    northjohn Unfollow Follow

    Latest posts made by northjohn

    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      Ο χρήστης nonos έγραψε:
      Ναι αλλα με προφανεστατη διαφορετικη διαθεση/αποψη για τους μαντραδες.

      Εγώ θα έλεγα ότι οι 9 στους 10 είναι απατεώνες,με αυτά που συνάντησα.
      Ο ένας να επιμένει ότι το αμάξι είναι άβαφο όταν ακόμη και τα ελαστικά παρεμβύσματα θυρών και πορτμπαγκάζ είχαν χρώμα ενώ το αμάξωμα αν και 15ετίας δεν είχε γρατσουνιά (μόνο θαμπάδες στα δύσκολα σημεία).
      Ο άλλος να επιμένει ότι η ιπποδύναμη του είναι είναι διαφορετική (+50%) από αυτήν που δηλώνει ο κωδικός του κινητήρα.
      Ο τρίτος επέμενε ότι τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά βάσει του βιβλίου service (ιδιόχειρο με σφραγίδες δικές του),παρόλο που τα πεντάλ το τιμόνι,ακόμη και ο λεβιές φώναζαν για τουλάχιστον 20πλάσια,και πολλά ακόμη που δεν θέλω να θυμάμαι.
      Δοκίμασα επίσης να φέρω μέσω μαντρά αυτοκίνητο από έξω κι εκεί κατάλαβα πόσα περίπου κερδίζουν:από 3.000€ έως 5.000€ για οχήματα με τιμή πώλησης έως 12.000€ στην Ελλάδα.
      Οι ελάχιστοι έντιμοι-τίμιοι είναι απλά η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      northjohn
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      Ο χρήστης Θερσίτης έγραψε:

      Για παιζεις κορωνα γραμματα να σε σκισει σε ζημιες στο μοτερ και την διανομη-παροχη καυσιμων.

      Κατάλαβα. Thanks Νονέ.
      Και για να ξαναγυρίσουμε on topic έχει να προτείνει κανείς καμιά αξιόπιστη μάντρα στη Θεσσαλονίκη πού να μη γυρίζει χιλιόμετρα και να μην πουλάει χρέπια για ευκαιριες να πάμε να πάρουμε ένα αξιοπρεπές αμαξάκι;

      Το 2016 μετά από πολύ ψάξιμο σε Θεσσαλονίκη και Σέρρες, επαφή με αρκετούς μαντράδες-γρασομαϊμούδες κατέληξα στα Γιαννιτσά από αγγελία στο car. Ο τύπος μου φάνηκε ειλικρινής και αφού τα βρήκαμε στην τιμή αγόρασα τελικά μεταχειρισμένο diesel βανάκι εισαγωγής. Μπορεί και να είναι τυχαίο αλλά 16 μήνες μετά και 30.000 χλμ δεν αντιμετώπισα το παραμικρό πρόβλημα και μου έκανε εντύπωση η μηδενική κατανάλωση λαδιού.
      https://auto-hellas.car.gr/cars/?ca=v

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      northjohn
    • RE: Carspotting [#7]

      Και στις φωτογραφίες είναι επίσης κακάσχημη...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      northjohn
    • RE: FORD TRANSIT VS FIAT DUCATO

      Από την δική μου εμπειρία,με μεγάλη έρευνα αγοράς 6 μηνών, πριν καταλήξω στην αγορά βαν σε συμβουλεύω να αποφύγεις οποιοδήποτε ford diesel. Μπορεί τα βενζινοκίνητα ,όσα υπάρχουν,να είναι άριστα αλλά σε πετρέλαιο είναι στην πλειοψηφία τους προβληματικά ακόμη και αγορασμένα καινούργια.
      Τα Fiat είναι σίγουρα πολύ καλύτερα – αξιόπιστα(!),αλλά και σημαντικά ακριβότερα.
      Γενικά για πετρελαιοκίνητο μικρό φορτηγό (έως 3,5t) επέλεξε κάτι από
      1.Mercedes (εκτός sprinter)
      2. Fiat (εκτός Scudo 1,6L)
      3.Renault
      4.Opel ή VW ως τελευταία επιλογή.
      Φρόντισε να είναι όσο το δυνατόν νεότερο μοντέλο (μετά το 2008)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      northjohn
    • RE: Αγροτικό συμφέρει;

      Από την δική μου εμπειρία θα έλεγα ότι συμφέρει πολύ.
      Υπάγομαι κι εγώ στο ίδιο καθεστώς (3ης κατηγορίας),και αγόρασα πρόσφατα μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο.
      ΘΕΤΙΚΑ:
      1.Κατανάλωση καυσίμου,ακόμη δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω την διαφορά σε σχέση με την βενζίνη. Diesel 5,5L/100χιλ. X 1,02/λίτρο=5,61€ για 100 χιλιόμετρα!!!!! (τα μισά χρήματα σε σχέση με τα βενζινοκίνητα που έχω και είχα)
      2.Τέλη κυκλοφορίας 105€
      3.Μηδενικό τεκμήριο - σημαντικό αν πρόκειται για δεύτερο αυτοκίνητο.
      4.Αφαιρούνται τα έξοδα από το αγροτικό εισόδημα (όχι όμως ο ΦΠΑ στην 3η κατηγορία). 5.Φθηνότερη ασφάλιση, στην δική μου περίπτωση το κόστος είναι ακριβώς το μισό σε σχέση με το επιβατικό για τις ίδιες καλύψεις.
      ΑΡΝΗΤΙΚΑ:
      1.Κόστος αντλίας καυσίμου και μπεκ ψεκασμού σε περίπτωση βλάβης.
      2.Άνεση και θόρυβος σε σχέση με τα επιβατικά
      Στα υπόλοιπα ερωτήματα σου:
      Βγαίνει κανονικά εκτός νομού με μόνο περιορισμό την είσοδο σε Αθήνα και Θεσ/νικη αν δεν είναι EURO 5 ή νεότερο.
      Μπορεί να το οδηγεί σίγουρα και συγγενικό πρόσωπο,για άλλους δεν γνωρίζω.
      Οι επιλογές σου περιλαμβάνουν τα οχήματα με μικτό βάρος έως 3,5 τόνους.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      northjohn
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Πριν 2 μήνες πούλησα και το δικό μου Bravo (120αρι),για αγορά επαγγελματικού.
      Θα συμφωνήσω απόλυτα με τα θετικά σχόλια.
      Αξιόπιστο,πολύ καλή οδική συμπεριφορά,ροπάτο,όμορφο εσωτερικά και εξωτερικά,πολύ καλά εξοπλισμένο. ευχάριστο στην οδήγηση.
      Έχοντας οδηγήσει αρκετά αυτοκίνητα της κατηγορίας (κυρίως γερμανικά),πιστεύω ότι συνολικά το bravo ήταν το καλύτερο,και εξαιτίας του εμπιστεύομαι πλέον απόλυτα την fiat.(το κακό είναι πως μάλλον την εμπιστεύονται αρκετοί και στα επαγγελματικά αφού οι τιμές των μεταχειρισμένων doblo έχουν ξεφύγει...)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      northjohn
    • RE: Σούπερμαρκετ

      Για όποιον δεν το γνωρίζει, το Ρουμάνικο εργοστάσιο ανήκει σε Ελληνική εταιρεία την “Όλυμπος”...
      http://www.olympusdairy.ro/stiri/s-c-fa ... ie-32.html

      posted in Αντίλογος
      N
      northjohn
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Τα ίδια προβληματάκια και στο δικό μου (με 44.000 χιλιόμετρα – 2ο car).
      Το πλαστικό του χειρόφρενου το γύρισα ανάποδα (το μπροστά-πίσω) και δεν φαίνεται τίποτα. Στο τιμόνι έβαλα κάλυμμα.
      Έχει αντικαταστήσει κανείς το σηματάκι της πίσω πόρτας και με τι κόστος; (η αντιπροσωπεία ζητάει €50).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      northjohn
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ο χρήστης Mpampinos έγραψε:
      Παιδιά μια ερώτηση παρακαλώ.Εδώ κι αρκετό καιρό χάνω παραφλού και συμπληρώνω.Είδα κάτω από τα κολάρα αρκετό νερό.Είδα λάδια...Μαύροκίτρινα είναι.Έβγαλα μπουζί δεν φαίνεται να περνάνε νερά. Μήπως πρέπει να κάνω εξαέρωση μετά το συμπλήρωμα;;Να το δοκιμάω κι αυτό.Μπορεί να πει κάποιος αναλυτικά πως γίνεται όμως γιατί δεν έχω ιδέα...Μιλάω για Bravo t jet 150ps.

      Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισα πριν 3 χρόνια. Τελικά ήθελε αλλαγή ο σωλήνας νερού που συνδέεται με την αντλία νερού ,πρόβλημα που παρουσίασαν και άλλα αυτοκίνητα.
      Η όλη επισκευή (σωλήνας – παραφλού - σφιγκτήρες και εργατικά) μου κόστισε 230€ το 2013 σε επίσημη αντιπροσωπεία.
      Αντίστοιχο πρόβλημα παρουσιάστηκε και σε golf του 2011 συγγενικού μου προσώπου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      northjohn
    • RE: Νέο VW Touran

      Να σε ενημερώσω ότι είναι το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας γι αυτό το αξιολογώ ως χρήστης όπως γράφω άλλωστε.
      Το αυτοκίνητο που εγώ χρησιμοποιώ κυρίως είναι fiat bravo tjet 120 το οποίο και θεωρώ πιο αξιόπιστο,έως τώρα τουλάχιστον.
      Έχοντας αλλάξει περισσότερα από 15 αυτοκίνητα λόγω της εργασίας μου,πιστεύω ότι όλα θα βγάλουν κάποιο πρόβλημα εφόσον φυσικά διανύεις αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα ετησίως.
      Από την προσωπική μου εμπειρία τα περισσότερα και σοβαρότερα προβλήματα τα αντιμετώπισα με opel astra και toyota (corolla & carina) τα οποία ήταν επιπλέον και αργά και βαρετά.
      Η όλη ζημιά του touran (κοντά στα €1,000) καλύφθηκε από την εταιρεία αν και εκτός εγγύησης,όπως το ίδιο είχε συμβεί και πολύ παλαιότερα με καμένο μοτέρ και χαλασμένο a/c από την toyota.
      Επιμένω ότι το tοuran θα ήταν μια πολύ καλή επιλογή με τιμή κάτω των € 20.000 αξιολογώντας όλο το πακέτο: χώρους – οδική συμπεριφορά (κράτημα,φρένα,τιμόνι) – άνεση – κατανάλωση κ.λ.π

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      northjohn
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr