Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγροτικό συμφέρει;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αγροτικό συμφέρει;
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    3
    5
    163
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fonzareli last edited by

      Χρειάζομαι ένα ακόμα αυτοκίνητο στην οικογένεια και λόγω κρίσης προσπαθώ να βρω τη βέλτιστη οικονομικά λύση.
      Επειδή έχω ένα κτήμα με 300 ελιές και με παραγωγή δηλωμένη σε Ε1 και Ε3 σκέφτομαι αν μπορώ και αν συμφέρει να αξιοποιήσω τη δυνατότητα για αγροτικό. Δεν είμαι κατά κύριο επάγγελμα αγρότης αλλά χαρακτηρίζομαι ως αγρότης τρίτης κατηγορίας, δηλαδή κατηγορία στην οποία ανήκουν οι φορολογούμενοι οι οποίοι δεν έχουν ενταχθεί σε κανένα από τα καθεστώτα (κανονικό ή ειδικό) και απλά δηλώνουν αγροτικό εισόδημα στις ετήσιες Δηλώσεις Φόρου Εισοδήματός τους.

      Το ερώτημα είναι αν συμφέρει η αγορά αγροτικού. Οι απορίες που έχω αφορούν:

      1. Η τιμή είναι τέτοια που να συμφέρει να ασχοληθώ ή στην τελική γλυτώνω πολύ λίγα;
      2. Το αγροτικό μπορεί να το οδηγεί οποιοσδήποτε χωρίς να αναφέρεται στην άδεια;
      3. Βγαίνει ελεύθερα εκτός Νομού;
      4. Οι μόνες δυνατότητες είναι να πάρω κάποιο δικάμπινο (πανάκριβο) ή μονοκάμπινο ανοιχτό ή και κάποιο μικρό πχ ford fiesta αλλά με 2 μόνο καθίσματα;
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fonzareli last edited by

        Χρειάζομαι ένα ακόμα αυτοκίνητο στην οικογένεια και λόγω κρίσης προσπαθώ να βρω τη βέλτιστη οικονομικά λύση.
        Επειδή έχω ένα κτήμα με 300 ελιές και με παραγωγή δηλωμένη σε Ε1 και Ε3 σκέφτομαι αν μπορώ και αν συμφέρει να αξιοποιήσω τη δυνατότητα για αγροτικό. Δεν είμαι κατά κύριο επάγγελμα αγρότης αλλά χαρακτηρίζομαι ως αγρότης τρίτης κατηγορίας, δηλαδή κατηγορία στην οποία ανήκουν οι φορολογούμενοι οι οποίοι δεν έχουν ενταχθεί σε κανένα από τα καθεστώτα (κανονικό ή ειδικό) και απλά δηλώνουν αγροτικό εισόδημα στις ετήσιες Δηλώσεις Φόρου Εισοδήματός τους.

        Το ερώτημα είναι αν συμφέρει η αγορά αγροτικού. Οι απορίες που έχω αφορούν:

        1. Η τιμή είναι τέτοια που να συμφέρει να ασχοληθώ ή στην τελική γλυτώνω πολύ λίγα;
        2. Το αγροτικό μπορεί να το οδηγεί οποιοσδήποτε χωρίς να αναφέρεται στην άδεια;
        3. Βγαίνει ελεύθερα εκτός Νομού;
        4. Οι μόνες δυνατότητες είναι να πάρω κάποιο δικάμπινο (πανάκριβο) ή μονοκάμπινο ανοιχτό ή και κάποιο μικρό πχ ford fiesta αλλά με 2 μόνο καθίσματα;
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fonzareli last edited by

          Χρειάζομαι ένα ακόμα αυτοκίνητο στην οικογένεια και λόγω κρίσης προσπαθώ να βρω τη βέλτιστη οικονομικά λύση.
          Επειδή έχω ένα κτήμα με 300 ελιές και με παραγωγή δηλωμένη σε Ε1 και Ε3 σκέφτομαι αν μπορώ και αν συμφέρει να αξιοποιήσω τη δυνατότητα για αγροτικό. Δεν είμαι κατά κύριο επάγγελμα αγρότης αλλά χαρακτηρίζομαι ως αγρότης τρίτης κατηγορίας, δηλαδή κατηγορία στην οποία ανήκουν οι φορολογούμενοι οι οποίοι δεν έχουν ενταχθεί σε κανένα από τα καθεστώτα (κανονικό ή ειδικό) και απλά δηλώνουν αγροτικό εισόδημα στις ετήσιες Δηλώσεις Φόρου Εισοδήματός τους.

          Το ερώτημα είναι αν συμφέρει η αγορά αγροτικού. Οι απορίες που έχω αφορούν:

          1. Η τιμή είναι τέτοια που να συμφέρει να ασχοληθώ ή στην τελική γλυτώνω πολύ λίγα;
          2. Το αγροτικό μπορεί να το οδηγεί οποιοσδήποτε χωρίς να αναφέρεται στην άδεια;
          3. Βγαίνει ελεύθερα εκτός Νομού;
          4. Οι μόνες δυνατότητες είναι να πάρω κάποιο δικάμπινο (πανάκριβο) ή μονοκάμπινο ανοιχτό ή και κάποιο μικρό πχ ford fiesta αλλά με 2 μόνο καθίσματα;
          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            northjohn last edited by

            Από την δική μου εμπειρία θα έλεγα ότι συμφέρει πολύ.
            Υπάγομαι κι εγώ στο ίδιο καθεστώς (3ης κατηγορίας),και αγόρασα πρόσφατα μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο.
            ΘΕΤΙΚΑ:
            1.Κατανάλωση καυσίμου,ακόμη δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω την διαφορά σε σχέση με την βενζίνη. Diesel 5,5L/100χιλ. X 1,02/λίτρο=5,61€ για 100 χιλιόμετρα!!!!! (τα μισά χρήματα σε σχέση με τα βενζινοκίνητα που έχω και είχα)
            2.Τέλη κυκλοφορίας 105€
            3.Μηδενικό τεκμήριο - σημαντικό αν πρόκειται για δεύτερο αυτοκίνητο.
            4.Αφαιρούνται τα έξοδα από το αγροτικό εισόδημα (όχι όμως ο ΦΠΑ στην 3η κατηγορία). 5.Φθηνότερη ασφάλιση, στην δική μου περίπτωση το κόστος είναι ακριβώς το μισό σε σχέση με το επιβατικό για τις ίδιες καλύψεις.
            ΑΡΝΗΤΙΚΑ:
            1.Κόστος αντλίας καυσίμου και μπεκ ψεκασμού σε περίπτωση βλάβης.
            2.Άνεση και θόρυβος σε σχέση με τα επιβατικά
            Στα υπόλοιπα ερωτήματα σου:
            Βγαίνει κανονικά εκτός νομού με μόνο περιορισμό την είσοδο σε Αθήνα και Θεσ/νικη αν δεν είναι EURO 5 ή νεότερο.
            Μπορεί να το οδηγεί σίγουρα και συγγενικό πρόσωπο,για άλλους δεν γνωρίζω.
            Οι επιλογές σου περιλαμβάνουν τα οχήματα με μικτό βάρος έως 3,5 τόνους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fonzareli last edited by

              Ευχαριστώ πολύ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab last edited by

                Ψαξε μονο αν δεν υπαρχει θεμα με τα διπλοκαμπινα.......κατι ειχε παρει το αυτι μου,οτι δεν τα θεωρουν αγροτικα!!! η' κατι τετοιο θελουν να περασουν!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr