και το δικό μου bravo (t-jet 120hp) έχανε παραφλού και μετά από έλεγχο στην αντιπροσωπεία εντοπίστηκε διαρροή από ένα μεταλλικό σωληνάκι,έγινε επιδιόρθωση με μια τοπική κόλληση(όπως μου είπαν) και από τότε(καλοκαίρι του 2013) δεν αντιμετώπισα πρόβλημα ξανά
ο κινητήρας απροβλημάτιστος μετά από 110.000 χλμ,μόνο τα προγραμματισμένα service χωρίς ευτυχώς καμία βλάβη μέχρι σήμερα.Τα μόνα μειονεκτήματα είναι με την ποιότητα κάποιων υλικών,πχ τα γνωστά με το ξεθώριασμα του σήματος,το ξέφτισμα του τιμονιού και το πλαστικό που καλύπτει τη διαδρομή του χειρόφρενου το οποίο τσακίζει σε ένα σημείο και κάποια στιγμή σπάει.Στο δικό μου έχω και ένα 'σκάσιμο' της επιχρωμίωσης γύρω από το εσωτερικό χερούλι μιας πόρτας.
Latest posts made by swing49
-
RE: Fiat Bravο 2007
-
RE: Fiat Bravο 2007
καλησπέρα,μια διευκρίνηση γιατί είμαι άσχετος
πήγα σε συνεργείο τα παρακάτω τακάκια της ate για τοποθέτηση:
http://www.onparts.gr/fiat-bravo-ii-198 ... 39832.htmlκοίταξα εξωτερικά το τακάκι μετά την αλλαγή και γράφει 'GALFER 3404 LC',δεν θα έπρεπε να γράφει 'ΑΤΕ';
επεξεργασία:
ψάχνοντας κάποιες πληροφορίες διάβασα ότι η ΑΤΕ είναι θυγατρική της GALFER -
RE: Fiat Bravο 2007
επειδή θυμόμουν ότι το είχα αναφέρει εδώ,έψαξα και βρήκα το αντίστοιχο πόστ που είχα κάνει
τελικά μου είχε κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα κατά το παρκάρισμα,έβγαλε σφάλμα σε όλα (esp,asr,hill holder) και το φρένο είχε σκληρύνει
το είχα σβήσει,το ξαναέβαλα μπροστά και επανήλθετώρα αυτό που ανέφερα στο προηγούμενο πόστ παίζει να ήταν κάποια άλλη δυσλειτουργία και τα έκανα μίξη στο μυαλό μετά από τόσα χρόνια ή το έχει κάνει 2 φορές και δεν το θυμάμαι,γιατί έχω την εντύπωση οτι και από στάση πάλι κάτι κουλό είχε βγάλει μια φορά
σούμα: αυτό που αναφέρει ο Northjohn μου το έχει κάνει σίγουρα μια φορά σε φάση που πήγα να παρκάρω αλλά δεν μου το έχει ξανακάνει ποτέ ξανά (4 χρόνια)
-
RE: Fiat Bravο 2007
κάτι αντίστοιχο μου είχε κάνει κι εμένα ένα χρόνο αφότου το αγόρασα
δεν θυμάμαι ακριβώς τις ενδείξεις που έβγαλε ή αν πάτησα το φρένο και τι αίσθηση είχε για να κρίνω αν ήταν ακριβώς ίδια περίπτωση γιατί πάνε και 4 χρόνια από τότε
δεν ήταν εν κινήσει όμως,πάω ένα πρωί,το βάζω μπροστά και έβγαλε την ένδειξη με το failure,θυμάμαι σίγουρα για το hill holder,για esp κτλ δεν μπορώ να θυμηθώ
το έσβησα,το ξαναέβαλα μπροστά και λειτουργούσαν όλα κανονικά,από τότε δεν μου το ξαναέκανε ποτέ -
RE: Ο,τι πιο απίθανο εχω δει σε Ελληνικούς δρόμους! [#4]
πρίν κάποιες μέρες είμαι πεζός σε πολυσύχναστο δρόμο διπλής κατεύθυνσης και περιμένω να περάσω απέναντι,βλέπω ένα αυτοκίνητο σχολής οδηγών να έρχεται από το απέναντι ρεύμα αλλά οδηγός πουθενά ένα χέρι κρατάει το τιμόνι αλλά κεφάλι δεν βλέπω τελικά μόλις περνάει από μπροστά μου,αντιλαμβάνομαι ότι ο δάσκαλος(?) (σχετικά νέος σε ηλικία) οδηγεί το αυτοκίνητο από τη θέση του συνοδηγού
μάλλον ξεφόρτωσε τον μαθητή και βαρέθηκε να πάει να κάτσει στη θέση του οδηγού
-
RE: Fiat Bravο 2007
μετά από 5 χρόνια και το δικό μου τιμόνι άρχισε να εμφανίζει κάποιες φθορές
εκεί που το κρατάω συνήθως,έχει κάνει κάποιες ζάρες,δεν έχει φύγει το δέρμα αλλά οσονούπω το κόβω να την κάνει,απέκτησε κι άλλη μια μικρή στο επάνω μέρος από τον καλοκαιρινό ήλιο
τελείωσε η εγγύηση,τελείωσε και η επέκταση επομένως το αφήνω έτσιστα υπόλοιπα όλα μια χαρά,λίρα εκατό το αμαξάκι,φτού σκόρδα μέχρι στιγμής μόνο αλλαγές λαδιών(δεν καίει γραμμάριο) και τα προγραμματισμένα service
πάντως αναλογικά είναι λίγο θορυβώδης ο t-jet και ειδικά με το air condition(όχι clima) ανοιχτό βγάζει αρκετό θόρυβο,αναφέρομαι σε χαμηλές σχέσεις στο κιβώτιο γιατί πχ με 5η-6η σε ταξίδι είναι μια χαρά
-
RE: Μεταγραφές: Σεζόν 2013 & 2014
σίγουρα θα κάνει καλό και στον Αλόνσο αυτός ο εσωτερικός ανταγωνισμός,στην τακτική όμως της Ferrari να θυσιάζει,κατά τη γνώμη μου περισσότερο από κάθε άλλη ομάδα,τον δεύτερο οδηγό για χάρη του πρώτου,δεν ξέρω πως θα αντιδράσει ο Κίμι,αν το εφαρμόσουν όπως και με τον Μάσσα σίγουρα θα έχει ενδιαφέρον το team radio του Φινλανδού του χρόνου
εκτός κι αν πετάει και αναστραφούν οι ρόλοι ή τους αφήσουν στην πίστα με ισάξια αντιμετώπισηπάντως αν δεν βελτιωθεί το μονοθέσιο,του χρόνου θα έχουμε δύο οδηγούς να κράζουν την ομάδα και ο Κίμι δεν αστειεύεται,θα κολλήσει ένα TIR από τη μία μεριά και ένα 'long vehicle' από την άλλη και θα το κάνει φορτηγό στην κυριολεξία
-
RE: 2013 - Gran Premio d'Italia
-Team: Αλόνσο μείνε κοντά στον Μάσσα,slipstream!!!!!
-Αλόνσο: Μάσσα στάσου!Μύγδαλα!
-Μάσσα: τι είναι το slipstream?????απογοήτευση η ομάδα και σήμερα
-
RE: Fiat Bravο 2007
έχω διαβάσει κατά καιρούς από διάφορους κατόχους για θέματα με τη στάθμη του παραφλού και παρακολουθούσα συχνά και το δικό μου,τελευταία έβλεπα να έχει μια μικρή σταδιακή μείωση αλλά μέσα στα όρια που δεν χρειαζόταν συμπλήρωση,την προηγούμενη εβδομάδα όμως που είχα καιρό να το ελέγξω παρατήρησα να έχει πέσει η στάθμη πάρα πολύ κάτω από το ΜΙΝ,το πήγα σήμερα στο service και διαπιστώθηκε διαρροή από ένα μεταλλικό σωληνάκι σε κάποιο σημείο στον κινητήρα,επισκευάστηκε με κάποια τοπική κόλληση και απ' ότι με διαβεβαίωσαν δεν είναι προσωρινή λύση και δεν θα έχει πρόβλημα στο μέλλον(το ελπίζω )
στον πίσω υαλοκαθαριστήρα τελικά άλλαξα λαστιχάκι και είναι κομπλέ,αν αρχίσει τα κουλά και τα φτύσει γρήγορα θα πάρω τον bosch να βγάλει άλλα 4-5 χρόνια όπως ο προηγούμενος
-
RE: Fiat Bravο 2007
αρχικά θα δοκιμάσω αύριο να του αλλάξω μόνο το λάστιχο,να πάω σε βενζινάδικο ή κάποιο κατάστημα(αθήνα)?