-
Beta coupe καλυτερα! Και εκει προσοχη για να ειναι γνησια γιατι γινοταν της μετατροπης το καγκελο με δαυτες....
-
Νονέ, πουλάει ένα Autobianchi ένας στο fb και θα πάω να το δώ, ίσως καταλήξω σε κάτι ποιο ταπεινό για αρχή...
-
Για autobianchi και συμβουλες ο 'ritmo130tc' κατα κοσμον Στελιος Μπουλες γιατι εκει κι αν δε γινοταν της μετατροπης το καγκελο...
Οτι πρεπει για πρωτο ιστορικο, εισαι στο σωστο δρομο -
Εδω ειμαι , ωραιο το α112 στο facebook και σε σωστη τιμη αλλα απο monte carlo σε α112
Καποιες λεπτομερεις θελουν αλλαγη , μοτερ δεν εχω δει σε φωτο , σαλονι εχει καλυματα οποτε δεν ξερω τι γινεται απο κατω .
Το αμαξι πουλιοταν πριν τεσσερα περιπου χρονια απο ενα φαναρτζη στην Γλυφαδα , με προβληματιζει λιγο οτι αν και ο καινουργιος ιδιοκτητης ειναι η σχολη οδηγων εχει διατηρησει της πινακιδες του προηγουμενου , οταν το ειχα δει στην γλυφαδα ηταν σωστο , μοτερ μια χαρα αλλα ειχε και παλι καλυματα που δεν τα σηκωσα .
Παντως οσα πλην και να εχει το αμαξι και που δεν φαινονται στην φωτο και αν απο χαρτια ειναι οκ νομιζω οτι ειναι μια πολυ καλη τιμη -
Ευχαριστώ πολύ ρίτμο130τισι. Απο Μόντε κάρλο σε Α112 από τα ψηλά στα χαμηλά αλλά τράκαρα και το καθημερινό αμάξι και βγήκε από το πουθενά ένα κονδύλι 3.000 € συν του ότι το Α112 το είχε ο πατέρας μου και έχω μνήμες ενώ το άλλο απλά μου άρεσε σαν σουλούπι χωρίς ιδιαίτερο συναισθηματικό δέσιμο. Επίσης αν πάρω το Α112 καθώς έχω άκρες με Ιταλία (έχει ζήσει ο πατέρας μου εκεί 10 χρόνια και έχουμε φίλους) μπορεί αφού μάθω τα +/- να ψαχτώ για αμπαρθάκι!
-
Καλύτερα για Άμπαρθ, προσοχή στις εκδόσεις, η 1η γενιά είχε 980 cc,58 HP και 4αρι σαζμαν.
Είναι πιο σπάνια και τσιμπημένα, Ιταλία που έχω δει τιμές ζαλίστηκα.Προτίμησε 2ης γενιάς με τα 1050 cc και 70 HP.
Αν βρείς κανένα γαλάζιο του -85 με πινακίδες που λήγουν σε 93 ενημέρωσέ με, το είχα κάποτε και το χάρισα (ο παπάρας) όταν πήγα φαντάρος γιατί είχε βγάλει πρόβλημα στο μοτέρ και δεν μπορούσα να το φτιάξω -
Τι λάδι προτείνετε για μια Beta Coupe 1.6 του 82??
Την πήρε πρόσφατα φίλος, χωρίς να γνωρίζει πολλά τεχνικά για το αυτοκίνητο και τώρα ψάχνεται!
Το manual της Haynes που έχει προτείνει (τότε) Castrol GTX 20w50 mineral, θεωρώ όμως ότι στις μέρες μας ένα ημισυνθετικό 10w40 ή 15w40 θα είναι καλύτερη επιλογή.Από τα 3 κλασσικά που έχουμε στο γκαραζ 20w50 mineral βάζουμε μόνο στο Fiesta του πατέρα μου που είναι είναι καθημερινό και έχει πολλάααααα χλμ (πάνω από 300.000 το συγκεκριμένο μοτερ).
Στο αγωνιστικό Fiesta βάζω semi-synthetic 10w40 και στο Κατρελ 15w40 semi επισης! -
Μια χαρά είναι το (καλής ποιότητας) ορυκτέλαιο για το μοτέρ της Beta, είτε 20W-50, είτε 15W-50. Τα μοντέρνα ημισυνθετικά / συνθετικά λαδια δεν είναι απαραίτητα καλύτερα για κινητήρες εκείνης της εποχής. Το ίδιο (και σε μεγαλύτερο βαθμό!) και για το 4L, καλύτερα ορυκτέλαιο.
Classic Lancia Forum