Feb 18, 2016, 12:25 AM

Ναι Steve συμφωνώ με όλα αυτά. Βέβαια για να μην γίνεται μπάχαλο, ένας πρέπει να αποφασίζει, να έχει την ευθύνη και το γενικό πρόσταγμα, γιατί όπως μάθαμε και στις σχολές μας, αν ένας υπάλληλος παίρνει περισσότερες από μία, αντικρουόμενες και αντίθετες εντολές, για κάτι, αυτομάτως χάνει τον μπούσουλα και δεν αποδίδει στην προσπάθειά του να καταλάβει και να αποφασίσει τι να πράξει και δεν κάνει τίποτα στην ουσία

Πρόσεξε δεν λέω ότι δεν τα πες σωστά, απλώς δίνω έμφαση στο αξίωμα της διοίκησης, ότι σε κάθε τομέα απασχόλησης υπάρχει ένας προϊστάμενος που δίνει ξεκάθαρες εντολές κάθε φορά και ξεκαθαρίζει τις αρμοδιότητες του κάθε υπαλλήλου στον τομέα που είναι υπεύθυνος για να ξέρει αυτός τι πρέπει να πράξει. Και φυσικά δίνει αναφορά μόνο σε ένα προϊστάμενο. Εδώ είναι που κολλάει το 'όπου λαλούν πολλά κοκόρια αργεί να ξημερώσει'