-
-
Ο καθένας δύναται να ερμηνεύει τα δημοσιεύματα και τα στοιχεία με όποιον τρόπο επιθυμεί. Δεν θα του πούμε εμείς τι πρέπει να πιστεύει.
-
Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να πάρουμε θέση. Δουλειά μας ως Συντονιστές είναι να διατηρούμε την εύρυθμη λειτουργία του Forum. Σχόλια και απόψεις έχουν γραφτεί στο Περιοδικό και στο 4troxoi.gr. Αλλά αν θέλετε την προσωπική μου άποψη, απάτη υπήρξε μόνο στην περίπτωση του Ομίλου VAG.
Νομίζω έχουν καλυφθεί όλες οι απορίες και δεν θα επανέλθουμε παρά μόνον αν υπάρξει παραβίαση του Κανονισμού.
-
-
Η δικη μου θεση σε ολα αυτα ειναι η εξης. Οποιος ξερει να οδηγει σωστα και να συντηρει* ενα dieselaki καινουριο δεν ρυπαινει καθολου. Οποιος το αφησει ρημαδι τοτε ειναι καρκινος σκετος οπως το καθετι. Τωρα γιατι αραδιαζεις ολα αυτα εδω? Για ποιο πραγμα θες να μας πεισεις?
- περιλαμβανεται και η αντικατασταση του dpf, το συχνο καθαρισμα των μπεκ, χρηση σωστων λιπαντικων(ολοι ενα 10-40 φθηνο πετανε μεσα)
-
Ενα βενζινοκινητο δεν σκορπαει καρκινο?Η αμολυβδη αντι για μολυβδο εχει μεσα βενζολιο και αλλους αρωματικους υδρογονανθρακες...κυκλικος δακτυλιος ειναι.......καποιοι θελουν να ξεπαστρεψουν τα ντιζελ.....και συγκεκριμενα απο αμερικη μερια.....αλλα ο κοσμος συμπεριφερεται ως γνωστον σαν παρασυρομενο βλημα.....φυσικα παντα συνηθεια την ειχε αυτη την συμπεριφορα.
-
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
**“The [emission] tests were simply not stringent enough. They were devised by a UN committee based in Geneva called the World Forum for Harmonisation of Vehicle Regulations, which was dominated by people from the car industry'.
“What’s more, it was easy for some manufacturers to calibrate cars’ computers to spot when the car was being tested and reduce emissions until the test was over,” he told the Sunday Times in July'.
'Diesel cars emit up to four times more toxic pollution than a bus, data reveals'.
'Diesel cars made by Renault, Nissan, Hyundai, Citroen, Fiat and Volvo among others emitted far more NOx in more rigorous tests, research shows'**
**'Diesel fumes are significantly more damaging to health than those from petrol engines, according to research which shows that related air pollution contributes to lung disease, heart attacks, asthma and other respiratory problems'
**Το πως, όλο αυτό και άλλα πολλά, δεν είναι διεθνής απάτη, μόνο εσύ (δεν) το γνωρίζεις.
Ενδιαφέρον είναι πως εκτός από Αγγλικά αγνοείς και τα Ελληνικά...
Μια τελευταία φορά μήπως και ... λέμε τώρα...
Πουθενά στην είδηση δεν προκύπτει οτι η (ελληνική) κυβέρνηση θέλει να βάλει τον φόρο λόγου του σκανδάλου με τα καυσαέρια των diesel και της VW και την έπιασε ο καημός για το περιβάλλον και τον καθαρό αέρα.
Η είδηση λέει οτι βλέποντας οτι πλήρωσαν τόσα άτομα τα τέλη κυκλοφορίας είπε ας βάλω έναν νέο φόρο να μαζέψω και άλλα και ας πω οτι είναι για το περιβάλλον.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας λοιπόν, η** κυβέρνηση εξετάζει ένα σχέδιο επιβολής ενός νέου χαρατσιού**, το οποίο** θα το βαφτίσουν** με τον εύηχο... περιβαλλοντολογικό τίτλο «πράσινο τέλος».
Ποιοι θα το πληρώσουν όμως;
Αυτό όμως θα εξαρτηθεί από τα πόσα χρήματα λείπουν...
Περιβαλλοντικό κριτήριο έτσι;
Ενα βενζινοκινητο δεν σκορπαει καρκινο?Η αμολυβδη αντι για μολυβδο εχει μεσα βενζολιο και αλλους αρωματικους υδρογονανθρακες...κυκλικος δακτυλιος ειναι.......καποιοι θελουν να ξεπαστρεψουν τα ντιζελ.....και συγκεκριμενα απο αμερικη μερια.....αλλα ο κοσμος συμπεριφερεται ως γνωστον σαν παρασυρομενο βλημα.....φυσικα παντα συνηθεια την ειχε αυτη την συμπεριφορα.
Το θέμα είναι οτι οι βενζινοκινητήρες με τους κλασσικούς καταλύτες, προκαταλύτες κ.τ.λ. αφαιρούν το 99% των ρύπων και δεν έχουν άμεσα πρόβλημα.
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Μια τελευταία φορά μήπως και ... λέμε τώρα...
Πουθενά στην είδηση δεν προκύπτει οτι η (ελληνική) κυβέρνηση θέλει να βάλει τον φόρο λόγου του σκανδάλου με τα καυσαέρια των diesel και της VW και την έπιασε ο καημός για το περιβάλλον και τον καθαρό αέρα.
Η είδηση λέει οτι βλέποντας οτι πλήρωσαν τόσα άτομα τα τέλη κυκλοφορίας είπε ας βάλω έναν νέο φόρο να μαζέψω και άλλα και ας πω οτι είναι για το περιβάλλον.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας λοιπόν, η** κυβέρνηση εξετάζει ένα σχέδιο επιβολής ενός νέου χαρατσιού**, το οποίο** θα το βαφτίσουν** με τον εύηχο... περιβαλλοντολογικό τίτλο «πράσινο τέλος».
Ποιοι θα το πληρώσουν όμως;
Αυτό όμως θα εξαρτηθεί από τα πόσα χρήματα λείπουν...
Περιβαλλοντικό κριτήριο έτσι;
Το θέμα είναι οτι οι βενζινοκινητήρες με τους κλασσικούς καταλύτες, προκαταλύτες κ.τ.λ. αφαιρούν το 99% των ρύπων και δεν έχουν άμεσα πρόβλημα.
Αναφέρονται σε φόρους για τα ντήζελ γιατί απλούστατα εκεί υπάρχει θέμα και αυτό τους δίνει την 'κάλυψη' για τις όποιες αποφάσεις.
Η 'κάλυψη' και όχι το περιβάλλον τους απασχολεί.
Και ακριβώς, με τον τρόπο που το ανάφερα, κατέκρινα το 'πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι', και μάλιστα με παγίδευση των ανυποψίαστων, οι οποίοι 'καταλαβαίνουν' ότι τους σερβίρουν, αρχικά, για να γίνουν εύκολα θύματα στην συνέχεια.
-
Ο χρήστης AEA4TF έγραψε:
-
Ο καθένας δύναται να ερμηνεύει τα δημοσιεύματα και τα στοιχεία με όποιον τρόπο επιθυμεί. Δεν θα του πούμε εμείς τι πρέπει να πιστεύει.
-
Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να πάρουμε θέση. Δουλειά μας ως Συντονιστές είναι να διατηρούμε την εύρυθμη λειτουργία του Forum. Σχόλια και απόψεις έχουν γραφτεί στο Περιοδικό και στο 4troxoi.gr. Αλλά αν θέλετε την προσωπική μου άποψη, απάτη υπήρξε μόνο στην περίπτωση του Ομίλου VAG.
Νομίζω έχουν καλυφθεί όλες οι απορίες και δεν θα επανέλθουμε παρά μόνον αν υπάρξει παραβίαση του Κανονισμού.
Σας ευχαριστώ για την ταχύτατη απάντηση.
Πάντως, όπως θα δείτε και στην συνέχεια, δεν είναι θέμα 'ερμηνείας'.
-
-
*(Μην κάθομαι να εξηγώ ποιοι είναι αυτοί, πόσο έγκυροι κ.τ.λπ..όποιος θέλει το ψάχνει). *Μεταφρασμένο απόσπασμα άρθρου:
'Ρώτησα τον Straif αν η βενζίνη είναι μια λιγότερο τοξική πηγή ενέργειας για τα οχήματα, σε σύγκριση με το ντίζελ. **'Από τις μονογραφίες IARC, υπάρχουν σαφείς ενδείξεις ότι η εξάτμιση των κινητήρων ντίζελ προκαλεί καρκίνο στον άνθρωπο. Δεν υπάρχει τέτοια ένδειξη για τη βενζίνη. **Για τα καυσαέρια πετρελαιοκινητήρων, το έχουμε από όλες τις γραμμές των αποδεικτικών στοιχείων: του καρκίνου στον άνθρωπο, στα ζώα και μηχανιστική », είπε.
'Ρώτησα τον Straif αν η εξάτμιση ντήζελ θα μπορούσε να συμβάλει στην πρόσφατη αύξηση στον καρκίνο του πνεύμονα στους μη καπνιστές. 'Είναι σίγουρα δυνατό», είπε. 'Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η έκθεση σε καυσαέρια του κινητήρα ντίζελ είναι μεταξύ των κορυφαίων στις τρεις επαγγελματικές αιτίες του καρκίνου».
'Εν τω μεταξύ, ένα πρόσφατο άρθρο του Guardian δείχνει ότι ορισμένες ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, εκφράζοντας ταυτόχρονα την ανησυχία τους για την εξαπάτηση της Volkswagen, πιέζουν για λιγότερο αυστηρούς ελέγχους των εκπομπών'.
http://www.forbes.com/sites/elaineschat ... 674af78cae -
Στα βενζινοκινητα κανενας καταλυτης δν λειτουργει οπως καινουργιος.....αρα το βενζολιο κ.α. δν μετατρεπονται σε απλουστερες χημικες ενωσεις....οπως θα επρεπε.....και συνεχιζετε να κατηγορειτε τα ντιζελ
-
Πάντως δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα βενζινοκίνητα είναι πολύ φιλικότερα προς τα έμβια όντα σε σχέση με τα ντίζελ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πάντως δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα βενζινοκίνητα είναι πολύ φιλικότερα προς τα έμβια όντα σε σχέση με τα ντίζελ.Ενα σωστα συντηρημενο ντιζελ ειναι φιλικοτερο απο ενα βενζινοκινητο....Εγω οσα χρονια ζω δεν εχω ακουσει ανθρωπο να εχει αλλαξει καταλυτη λογω ρυπων....
Αξιοσημειωτο επισης ειναι πως κανεις τοοοοοσα χρονια δεν εχει γκρινιαξει για τα μη καταλυτικα δικυκλα χωρις καταλυτη
-
Οι εκπομπές ΝΟχ και μικροσωματιδίων των ντίζελ είναι πολλαπλάσιες των βενζινοκίνητων και αυτά είναι άκρως καρκινογόνα!!! Για αυτό άλλωστε υπάρχουν συζητήσεις για απαγόρευσή τους σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις. Επίσης το επιχείρημα με την συντήρηση μπορεί εύκολα να αντιστραφεί και κατά των ντίζελ. Γιατί δηλαδή αυτά να είναι πιο καλοσυντηρημένα;
-
Και άλλοι πιστεύουν στην εκδοχή της απάτης: (Μεταφρασμένα αποσπάσματα άρθρου Μαϊου 2014.).
**'Η θανατηφόρα απάτη diesel.
'Mας προέτρεψαν να αγοράσουμε αυτοκίνητα ντίζελ, για να βοηθήσουμε στην καταπολέμηση της υπερθέρμανσης του πλανήτη. Τώρα οι ειδικοί λένε ότι αυτό το «πράσινο» καύσιμο, σκοτώνει χιλιάδες από εμάς.'**
**'Αυτή την εβδομάδα, ο καθηγητής Frank Kelly, πρόεδρος του Τμήματος Υγείας της επιτροπής για την ατμοσφαιρική ρύπανση, δήλωσε: oι κινητήρες ντίζελ θα μπορούσε να είναι υπεύθυνοι για περισσότερους από 7.000 θανάτους κάθε χρόνο λόγω των ρύπων που εκπέμπουν. Πρόσθεσε ότι οι κυβερνήσεις είχαν πάρει «λάθος δρόμο» επί δεκαετίες, ενθαρρύνοντας τους οδηγούς να μεταβούν από τη βενζίνη'.
****Είναι μια άποψη που υποστηρίζεται από τον Martin Williams, καθηγητή της ποιότητας του αέρα στο King College του Λονδίνου. «Εκ των υστέρων η μεταστροφή στο πετρέλαιο για καύσιμο κίνησης, ήταν ένα λάθος», λέει. «Κατά τα τελευταία 20 χρόνια είχαμε πολύ περισσότερες τοξικές εκπομπές από τα αυτοκίνητα από ό, τι θα μπορούσαμε.»
Πώς ξεγέλασε μία τόσο βρώμικη, θορυβώδης και επικίνδυνη τεχνολογία τόσους πολλούς ειδικούς;
Ο λόγος φαίνεται να είναι ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, οι κυβερνήσεις και περιβαλλοντικές ομάδες ήταν τόσο απορροφημένοι στη μανία για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που οι «εμπειρογνώμονες» τους κατάφεραν να ξεχνάμε τους ιδιαίτερα τοξικούς ρύπους που παράγουν κινητήρες ντίζελ.
****Και το κόστος της μετάβασης στο ντίζελ είναι τρομακτικό.
Τα καυσαέρια των ντίζελ είναι ένα πολύπλοκο μείγμα χιλιάδων αερίων και των σωματιδίων που περιέχουν περισσότερους από 40 τοξικούς ρυπαντές του αέρα. Αυτοί περιλαμβάνουν καρκινογόνες ουσίες όπως το βενζόλιο, το αρσενικό και φορμαλδεΰδη, καθώς και άλλους σοβαρούς επιβλαβείς ρύπους.
Τα μικροσκοπικά σωματίδια στα καυσαέρια ντήζελ είναι λιγότερο από το ένα πέμπτο του πάχους μιας ανθρώπινης τρίχας, αρκετά μικρά για να διεισδύουν βαθιά μέσα στους πνεύμονες και το κυκλοφορικό σύστημα, προκαλώντας φλεγμονή, κρίσεις άσθματος, καρδιακές προσβολές και εγκεφαλικά επεισόδια, και πνευμονική νόσο στους ηλικιωμένους και τους νέους . Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας αναφέρει ότι η μακροχρόνια έκθεση στα σωματίδια αυτά - που ονομάζεται PM2.5s επειδή είναι μόλις δύο-και-α-μισό χιλιάδες ένα χιλιοστό - μεταβάλλει τον τρόπο που οι εγκέφαλοι των παιδιών μεγαλώνουν και θα μπορούσε να τα κάνει λιγότερο ευφυή.
Σε έρευνα στην Καλιφόρνια, πέρυσι, βρέθηκε μια σύνδεση μεταξύ των ρύπων στα καυσαέρια ντίζελ και του αυτισμού'.
**
http://www.dailymail.co.uk/debate/artic ... ds-us.html -
@ syncro for ever
Οταν τυχει και βρεθεις στο δρομο πισω απο το scania το σαραντατριο με το ελευθέρας να κοπαναει και τουφα το ντουμανι, τι κανεις??
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οι εκπομπές ΝΟχ και μικροσωματιδίων των ντίζελ είναι πολλαπλάσιες των βενζινοκίνητων και αυτά είναι άκρως καρκινογόνα!!! Για αυτό άλλωστε υπάρχουν συζητήσεις για απαγόρευσή τους σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις. Επίσης το επιχείρημα με την συντήρηση μπορεί εύκολα να αντιστραφεί και κατά των ντίζελ. Γιατί δηλαδή αυτά να είναι πιο καλοσυντηρημένα;Συμφωνω οτι τα ΝΟχ και μικροσωματιδια ειναι πολλαπλασια....αλλα τι γινεται οταν το βενζολιο και αλλοι αρωματικοι υδρογονανθρακες δν φιλτραρονται?ποσο μαλλον οταν το βενζολιο βρισκεται σε αξιοσημειωτη ποσοτητα εντος της βενζινης...?
Η συντηρηση του ντιζελ...διχως να εχω,ειναι απλουστερη.Για την ουρια ξερω οτι συμπληρωνουν στο σερβις.
Νεο ντιζελ δεν μου εχει δημιουργησει ποτε αποπνικτικη ατμοσφαιρα. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
@ syncro for everΟταν τυχει και βρεθεις στο δρομο πισω απο το scania το σαραντατριο με το ελευθέρας να κοπαναει και τουφα το ντουμανι, τι κανεις??
1)τον σταυρο του
2)πεφτει ανασκελα και ζητα αποζημειωση. -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
ποσο μαλλον οταν το βενζολιο βρισκεται σε αξιοσημειωτη ποσοτητα εντος της βενζινης...?
Η συντηρηση του ντιζελ...διχως να εχω,ειναι απλουστερη.Για την ουρια ξερω οτι συμπληρωνουν στο σερβις.
Νεο ντιζελ δεν μου εχει δημιουργησει ποτε αποπνικτικη ατμοσφαιρα.Το ίδιο με ένα ασυντήρητο ντίζελ όπου μάλιστα ορισμένοι αφαιρούν και το DPF για να μην μπουκώνει και τότε ο Χάρος βγήκε παγανιά.
Προσωπικά πάντως με ενοχλεί και η μυρωδιά των νέων ντίζελ (σαν θειάφι) και νιώθω ότι δεν μπορώ να ανασάνω αν βρεθώ πίσω από κανένα καινούριο Χ5 και πατήσει τέρμα γκάζι στην ανηφόρα. Βέβαια αυτό δεν είναι επιστημονική μέτρηση. -
Βρισκω πολυ αστεια αυτη τη συζητηση οταν ολο το χειμωνα βγαινω απο το σπιτι μετα τις 7 το απογευμα και ζαλιζομαι και πνιγομαι απο την αιθαλομιχλη των τζακιων.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
@ syncro for everΟταν τυχει και βρεθεις στο δρομο πισω απο το scania το σαραντατριο με το ελευθέρας να κοπαναει και τουφα το ντουμανι, τι κανεις??
Κλείνεις το παράθυρο και βάζεις την ανακύκλωση
-
Έχουμε καμιά πηγή για την αξιοσημείωτη ποσότητα βενζολίου στην βενζίνη; Για την αμερική π.χ. βρήκα οτι ήταν μέγιστο 1% και μετά το 2008 έπρεπε να πέσει στο 0,62%.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
...Οταν τυχει και βρεθεις στο δρομο πισω απο το scania το σαραντατριο με το ελευθέρας να κοπαναει και τουφα το ντουμανι, τι κανεις??Τον περνάω μαλιά για να τον έχω στο είδωλο!!
Φίλτρο σωματιδίων diesel