-
Θα χασει αρκετο, παρε 2 λιτρα συμπυκνωμενο γνησιο οπελ DEX-COOL (5 ευρω το λιτρο το δινουν) και φτιαξε ενα μιγμα 2 λιτρα αντιψυκτικο και 2 λιτρα νερο σε τετραλιτρο μπετονι. Κατοπιν οτι χρειαστει συμπληρωμα βαζεις μονο νερο. Μη σου χρεωνουν 6 ευρω τα αμφιβολου ποιοτητας ετοιμα παραφλου (νερακια)που εχουν ολα τα συνεργεια.
-
Η βλακεια είναι ότι άλλαξα ψυκτικο μαζι με θερμοστατη το Μαρτιο του 2015. Οπότε πάλι απο την αρχή;
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Θα χασει αρκετο, παρε 2 λιτρα συμπυκνωμενο γνησιο οπελ DEX-COOL (5 ευρω το λιτρο το δινουν) και φτιαξε ενα μιγμα 2 λιτρα αντιψυκτικο και 2 λιτρα νερο σε τετραλιτρο μπετονι. Κατοπιν οτι χρειαστει συμπληρωμα βαζεις μονο νερο. Μη σου χρεωνουν 6 ευρω τα αμφιβολου ποιοτητας ετοιμα παραφλου (νερακια)που εχουν ολα τα συνεργεια.Η βλακεια είναι ότι άλλαξα ψυκτικο μαζι με θερμοστατη το Μαρτιο του 2015. Οπότε πάλι απο την αρχή;
Συζηταμε το 5ευρο τωρα?
Τουλαχιστον μην ανακατεψεις το DEATH-COOL με αλλα αντιψυκτικα... παλιοτερα ειδαν ιστοριες τρομου οι Αμερικάνοι με τα χαζα της GM.
-
Δεν ειναι 5 ευρώ. Είναι τουλάχιστον 12. Δεν είναι τα λεφτα βεβαια το βασικό θέμα αλλα το γεγονός ότι εκει που επι 9,5 χρονια δεν ειχα αλλαξει υγρό, τωρα θα αλλαξω σε 1 χρονο 2 φορες.
-
Δεν πειραζει θα κανεις ενα καλο ξεπλυμα με 10 ευρω.. ''Κοντολαιμακης'' με γνησια και φθηνα ανταλλακτικα και υγρα οπελ και εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Δεν ειναι 5 ευρώ. Είναι τουλάχιστον 12. Δεν είναι τα λεφτα βεβαια το βασικό θέμα αλλα το γεγονός ότι εκει που επι 9,5 χρονια δεν ειχα αλλαξει υγρό, τωρα θα αλλαξω σε 1 χρονο 2 φορες.Εντωμεταξυ εχεις αγχος για την αντλια σου και ειχες ψυκτικο μεσα 9.5 χρονια, κατι που ειναι η βασικη αιτια βλαβων στις αντλιες νερου. Καθε 2-3 χρονια το αλλαζουμε το αντιψυκτικο.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Δεν πειραζει θα κανεις ενα καλο ξεπλυμα με 10 ευρω.. ''Κοντολαιμακης'' με γνησια και φθηνα ανταλλακτικα και υγρα οπελ και εχεις το κεφαλι σου ησυχο.Εγκρινω και επαυξανω, μετα την προτροπη σου.
Ειναι εξυπηρετικοτατοι στον Πειραια που εχω παει 2-3 φορες για λαδακια και τιμες μια χαρα. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Δεν ειναι 5 ευρώ. Είναι τουλάχιστον 12. Δεν είναι τα λεφτα βεβαια το βασικό θέμα αλλα το γεγονός ότι εκει που επι 9,5 χρονια δεν ειχα αλλαξει υγρό, τωρα θα αλλαξω σε 1 χρονο 2 φορες.
Εντωμεταξυ εχεις αγχος για την αντλια σου και ειχες ψυκτικο μεσα 9.5 χρονια, κατι που ειναι η βασικη αιτια βλαβων στις αντλιες νερου. Καθε 2-3 χρονια το αλλαζουμε το αντιψυκτικο.
Φιλε μου εχεις δικιο για το ψυκτικο που δεν αλλαχθηκε επι τοσα ετη, αλλα αν βρισω βραδιατικα το εξουσιοδοτημενο συνεργειο που το παω θα εχω αδικο; Ειχα την εντυπωση οτι μου το χαν αλλαξει (στην τελικη λεφτα επιπλεον ειναι γιαυτους, αυτο σκεφτομουν κι επαναπαυομουν) και αυτοι τιποτα. Οταν το πηρα χαμπαρι τι μαλ... ειχαν/ειχα κανει, ηταν αργα.
Αυτο ομως δε σημαινει οτι επειδη εγινε μια χοντραδα, πρεπει να συνεχιζουμε στο ιδιο μοτιβο. Σωστα; -
Επειδη βλεπω και εισαι σχολαστικος με την συντηρηση του αμαξιου σου, συμβουλευτικα θα σου πω να εισαι απο πανω στα σερβις. Ανταλλακτικα που λενε οτι αλλαζονται και χρεωνονται κανονικα και ποτε δεν εχει ακουμπησει κανεις ειναι συνηθως μπουζι, ψυκτικο, βαλβολινες. Αφου σου ειπαν αληθεια οτι δεν στο αλλαζαμε , παλι καλα.
Επισης δεν ειναι χοντραδα τωρα στο χρονο πανω να ξανα αλλαξεις παραφλου με τοσο φθηνο κοστος. Εξαλλου αν ζητησεις να στο μαζεψουν θα το βαλουν σε μια λεκανη βρωμικη που θα εχει υπολλειματα απο αλλα υγρα, το μισο θα χυθει εξω στη συλλογη και εν τελη θα σου συμπληρωσουν και το δικο τους. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Δεν ειναι 5 ευρώ. Είναι τουλάχιστον 12. Δεν είναι τα λεφτα βεβαια το βασικό θέμα αλλα το γεγονός ότι εκει που επι 9,5 χρονια δεν ειχα αλλαξει υγρό, τωρα θα αλλαξω σε 1 χρονο 2 φορες.
Εντωμεταξυ εχεις αγχος για την αντλια σου και ειχες ψυκτικο μεσα 9.5 χρονια, κατι που ειναι η βασικη αιτια βλαβων στις αντλιες νερου. Καθε 2-3 χρονια το αλλαζουμε το αντιψυκτικο.
+1
οκ ο lazarefa διευκρινησε. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Επειδη βλεπω και εισαι σχολαστικος με την συντηρηση του αμαξιου σου, συμβουλευτικα θα σου πω να εισαι απο πανω στα σερβις. Ανταλλακτικα που λενε οτι αλλαζονται και χρεωνονται κανονικα και ποτε δεν εχει ακουμπησει κανεις ειναι συνηθως μπουζι, ψυκτικο, βαλβολινες. Αφου σου ειπαν αληθεια οτι δεν στο αλλαζαμε , παλι καλα.
Επισης δεν ειναι χοντραδα τωρα στο χρονο πανω να ξανα αλλαξεις παραφλου με τοσο φθηνο κοστος. Εξαλλου αν ζητησεις να στο μαζεψουν θα το βαλουν σε μια λεκανη βρωμικη που θα εχει υπολλειματα απο αλλα υγρα, το μισο θα χυθει εξω στη συλλογη και εν τελη θα σου συμπληρωσουν και το δικο τους.Εχω άδικο ύστερα που λέω σε γνωστούς και συγγενείς ότι προτιμάω 1000 φορές να παίρνω εγώ τα ανταλλακτικά και
να τα αλλάζω μόνος μου(μέχρι που το σημείο που πέρνει πάντα-λάδια,μπουζιά, φίλτρα) μου φαίνονται ψωμοτύρι πλέον,
παρα να επαναπαύομαι στην καλή θέλεηση του κάθε χ.ψ τυπάκου αν θα ασχοληθεί τελικά η όχι;
Ακόμα γελάω με το χαρτί των ελέγχων που υποτίθεται ότι έκανε η skoda σε κάθε service(Οπτική επιθεώρηση αερόσακκων, λίπανση μεντεσέδων, κτλ).
Και φυσικά να μην ξεχνιόμαστε αφού κάναμε όλα τα παραπάνω, να σου βάλουμε και με το έτσι θέλω αντιψυκτικό για τους υαλοκαθαριστήες, άσχετα να το παγούρι είναι γεμάτο.
Σόρρυ για το off topic...... -
Υπαρχουν τέτοιες χρεωσεις?!
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Υπαρχουν τέτοιες χρεωσεις?!Πρέπει να ψάξω στα κιτάπια μου(έχω 7-8 χρόνια να πατήσω στην αντιπροσωπεία και δεν προβλέπεται στο άμεσο μέλλον),
νομίζω ότι στο παραστατικό έγραφε μηδέν χρέωση, για τους ελέγχους, αλλά ξέρουμε και εγώ και εσύ ότι άνετα
τα χρεώνουν στα υπόλοιπα, δηλαδή αλλαγή λαδιών πχ κτλ. -
Ο χρήστης piii έγραψε:
Υπαρχουν τέτοιες χρεωσεις?!
Πρέπει να ψάξω στα κιτάπια μου(έχω 7-8 χρόνια να πατήσω στην αντιπροσωπεία και δεν προβλέπεται στο άμεσο μέλλον),
νομίζω ότι στο παραστατικό έγραφε μηδέν χρέωση, για τους ελέγχους, αλλά ξέρουμε και εγώ και εσύ ότι άνετα
τα χρεώνουν στα υπόλοιπα, δηλαδή αλλαγή λαδιών πχ κτλ.Καλα μου χει τυχει να μου χρεωσουν 15-20 ευρω επειδή το εβαλαν στον εγκεφαλο.....Τελευταια φορα όταν πατησα προ χονων για αλλαγη λαδιων στο αυτοματο....πλεον δεν σε αφηναν να καθεσαι κατω αλλα σε άλλη υπερυψωμενη αιθουσα από 50 μετρα μακρυα να κοιτας.....Οι μπαγλαμάδες αρχισαν να μου αλλαζουν λαδια στον κινητηρα.....δεν τους προλαβα....(δεν τα πληρωσα)ΑΛΛΑ πληρωσα βαλβολινη 2λιτρα για διαφορικο 38 ευρω ενώ το διαφορικο παιρνει 1,1.....ακομα αναρωτιέμαι αν ειχαν και πιο ακριβη βαλβολινη να μου χρεωσουν.
-
Στην Φιατ το κουστουμι ειναι 25 ευρω και σε μια ακομη αντιπροσωπεια μου φαινεται στην Οπελ. Ενταξει αν εισαι 'επενδυτης', ρε παιδι μου, ξερεις ζημιαρης με το αμαξι και εχεις κανει καλες επισκεψεις, σου τον κερνανε τον ελεγχο στον εγκεφαλο. Εκτος αν ειναι τοσο τσιπιδες.
-
Τι σημαινει οταν λεει η εταιρια valvoline στο site της οτι στο ντιστριμπιτερ (ignition distributor) χρησιμοποιουμε λιπαντικο HD 20W-20??
Το αμαξι για το οποιο ψαχνω ειναι ενα παλιο σκοντα φαβοριτ και μου κανει εντυπωση τι γρασσο/λαδι ειναι αυτο που προτεινει στο συγκεκριμενο σημειο που συνηθως δεν βαζω τιποτα. -
Καλησπέρα! Έχω πρόβλημα με το χειρόφρενο, χάλασε εντελώς και δε πιάνει καθόλου. Είναι σαν να μην έχω. Λόγω οικονομικών δυσκολιών, αν παρκάρω για λίγο διάστημα μόνο με ταχύτητα, υπάρχει πρόβλημα να δημιουργήσω πρόβλημα στο σασμάν ή κάπου άλλου; Γενικά πάντως θα αποφεύγω το παρκάρισμα σε ανηφόρες-κατηφόρες μεγάλης κλίσης...
-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Καλησπέρα! Έχω πρόβλημα με το χειρόφρενο, χάλασε εντελώς και δε πιάνει καθόλου. Είναι σαν να μην έχω. Λόγω οικονομικών δυσκολιών, αν παρκάρω για λίγο διάστημα μόνο με ταχύτητα, υπάρχει πρόβλημα να δημιουργήσω πρόβλημα στο σασμάν ή κάπου άλλου; Γενικά πάντως θα αποφεύγω το παρκάρισμα σε ανηφόρες-κατηφόρες μεγάλης κλίσης...σε ακραιες περιπτωσεις ναι μπορει να υπαρξει προβλημα στο σαζμαν, συνηθως οχι, αφηνε το με 1η και τις ροδες γυρισμενες στο πεζοδρομιο.
-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Καλησπέρα! Έχω πρόβλημα με το χειρόφρενο, χάλασε εντελώς και δε πιάνει καθόλου. Είναι σαν να μην έχω. Λόγω οικονομικών δυσκολιών, αν παρκάρω για λίγο διάστημα μόνο με ταχύτητα, υπάρχει πρόβλημα να δημιουργήσω πρόβλημα στο σασμάν ή κάπου άλλου; Γενικά πάντως θα αποφεύγω το παρκάρισμα σε ανηφόρες-κατηφόρες μεγάλης κλίσης...Δεν θα εχεις θεμα και μαλλον σου εχει κοπει η ντιζα....
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Τι σημαινει οταν λεει η εταιρια valvoline στο site της οτι στο ντιστριμπιτερ (ignition distributor) χρησιμοποιουμε λιπαντικο HD 20W-20??
Το αμαξι για το οποιο ψαχνω ειναι ενα παλιο σκοντα φαβοριτ και μου κανει εντυπωση τι γρασσο/λαδι ειναι αυτο που προτεινει στο συγκεκριμενο σημειο που συνηθως δεν βαζω τιποτα.Μήπως έχει πλατίνες; Εάν ναι τότε δε στο λέει άδικα. Έχει να κάνει το σημείο επαφής μεταξύ ράουλου και πλαστικής ακίδας της πλατίνας είναι το σημείο που δέχεται τη περισσότερη τριβή. Εγώ παλαιότερα του έβανα γράσο.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........