-
σβησε την αεροτομη και παρτην απ εξω! Το στανταρ ηχοσυστημα στην F30 ωραιοτατο ειναι. Συστημα παρκαρισματος τουλαχιστον πισω εχεις; αυτόματα φωτα; Servotronic? Cruise Control? Φιμέ κρύσταλλα πίσω? Διζωνικο κλιματισμο εχει στανταρ; Τιμονι πολλαπλων λειτουργιων στανταρ;
Αμα η ηλιοροφη σου χαμηλωνει την οροφη ειναι απλα χαζομαρα! Να ηταν όλη η οροφη γυαλινη να πω μαλιστα, αλλα για αυτην την τρυπίτσα θα πληρωσεις παραπανω και μετα απο χρονια να σου μπάζει και νερα κιόλας; Γιατι καποτε θα γινει και αυτο!
http://www.ebay.com/itm/271027357277?_t ... EBIDX%3AIT
http://www.bmwforum.gr/forum/showthread ... 77&page=19
ΥΓ Μη σου πω να παρεις F30 τετραπορτη, χωρα κοσμο πίσω, τεραστια διαφορα στην μεταπώληση!
-
Ο χρήστης Giwrgos7 έγραψε:
Βασικά δεν θα ήθελα κάτι που να κάνει 'μπαμ'. Προσθέτει σημαντικό βάρος στο αυτοκίνητο (πχ υψηλότερη κατανάλωση); Απλά σκεφτόμουν μήπως θα ήταν καλύτερα να τη διαγράψω και να βάλω το HiFi.Δεν προσθέτει πολύ βάρος. Αξίζει όμως.
Αμα η ηλιοροφη σου χαμηλωνει την οροφη ειναι απλα χαζομαρα! Να ηταν όλη η οροφη γυαλινη να πω μαλιστα, αλλα για αυτην την τρυπίτσα θα πληρωσεις παραπανω και μετα απο χρονια να σου μπάζει και νερα κιόλας; Γιατι καποτε θα γινει και αυτο!
Έχω ηλιοροφή σε ιαπωνικό αυτοκίνητο 23 χρόνια σχεδόν και νερό δεν μπάζει! Επίσης μια μεγάλη γυάλινη θα προσέθετε πολύ βάρος. Τέλος, αν είναι μεγάλη αλλά δεν ανοίγει είναι απλά άχρηστη.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Και όμως. Εκτός αν είναι αστοχία υλικού.ελιωσε και το δικό μου το χερούλι
Μπορώ βάλω κάτι από πάνω να το καλύψω? Εσύ τι κατάφερες τελικά να κάνεις? Εμένα είναι από λάστιχο κάτι τέτοιο το υλικό
-
Ο χρήστης antonn έγραψε:
σβησε την αεροτομη και παρτην απ εξω! Το στανταρ ηχοσυστημα στην F30 ωραιοτατο ειναι. Συστημα παρκαρισματος τουλαχιστον πισω εχεις; αυτόματα φωτα; Servotronic? Cruise Control? Φιμέ κρύσταλλα πίσω? Διζωνικο κλιματισμο εχει στανταρ; Τιμονι πολλαπλων λειτουργιων στανταρ;Αμα η ηλιοροφη σου χαμηλωνει την οροφη ειναι απλα χαζομαρα! Να ηταν όλη η οροφη γυαλινη να πω μαλιστα, αλλα για αυτην την τρυπίτσα θα πληρωσεις παραπανω και μετα απο χρονια να σου μπάζει και νερα κιόλας; Γιατι καποτε θα γινει και αυτο!
http://www.ebay.com/itm/271027357277?_t ... EBIDX%3AIT
http://www.bmwforum.gr/forum/showthread ... 77&page=19
ΥΓ Μη σου πω να παρεις F30 τετραπορτη, χωρα κοσμο πίσω, τεραστια διαφορα στην μεταπώληση!
Βγάλε την απόληξη της εξάτμισης άμεσα.
-
την εβγαλα αμεσως μετα την κατακραυγη τοτε. Απλα δεν εβαλα επομενη φωτο αφου τωρα ειναι οπως ειναι απο το εργοστασιο
-
Έχει οδηγήσει κανείς το facelift X3 s20i 1.6; Εντυπώσεις;
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Και όμως. Εκτός αν είναι αστοχία υλικού.
ελιωσε και το δικό μου το χερούλι
Μπορώ βάλω κάτι από πάνω να το καλύψω? Εσύ τι κατάφερες τελικά να κάνεις? Εμένα είναι από λάστιχο κάτι τέτοιο το υλικό
κάποιος άλλος με προβληματικό χερούλι?
-
Παρέλαβα την Παρασκευή τη 218i Coupe! Πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής με την επιλογή μου. Μόνο μειονέκτημα ότι ενώ έχει ωραία ποιότητα κύλισης, νίωθω πολύ σφιχτή την M ανάρτηση. Κάθε πέρασμα από λακούβα είναι βάσανο και γενικά δεν έχει καμία σχέση με τη sport 118i που είχα κάνει test drive. Εν τω μεταξύ, όταν έδωσα την παραγγελία με διαβεβαίωσε ο πωλητής ότι δεν έχουν ιδιαίτερη διαφορά οι αναρτήσεις και να μην τη διαγράψω. Υπάρχει περίπτωση να μαλακώσει με τον καιρό ή ούτε καν;
-
Καλοταξιδη. Με ασφαλη και ευχαριστα χιλιομετρα!
Εχεις τσεκαρει πιεσεις ελαστικων, αν ειναι οι προβλεπομενες?Δωσε λιγες μερες -κατα την λειτουργια- στην αναρτηση να δουλεψει, να 'κατσει' λιγο περισσοτερο.
Να υποθεσω οτι εχεις βαλει 18αρες?
P.S Εξοποπλιστικα, η 'sport' εκδοση δεν εχει αντιστοιχα σπορ (m) αναρτηση. Αυτη μπαινει εξτρα. Μηπως η 118i πχ ειχε και μικροτερους σε διασταση τροχους?
Σε τι ακριβως σε διαβεβαιωσε ο πωλητης? Οτι δεν εχει διαφορα η m αναρτηση απο αυτη στην sport?
Γιατι φυσικα και εχουν... -
Καλοταξιδη και από μένα!! Αναμένουμε αναλυτικό review σύντομα!
-
Η γνώμη μου (μετά από 4 BMW και 2 Mini) είναι ότι η M ανάρτηση είναι εξαιρετική, αλλά όχι για την Ελλάδα. Η Ελλάδα θέλει την κανονική ανάρτηση και 16'' ή το πολύ 17'' ζάντες. Πάντα μιλάω επί προσωπικού.
-
Ο χρήστης Giwrgos7 έγραψε:
Παρέλαβα την Παρασκευή τη 218i Coupe! Πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής με την επιλογή μου. Μόνο μειονέκτημα ότι ενώ έχει ωραία ποιότητα κύλισης, νίωθω πολύ σφιχτή την M ανάρτηση. Κάθε πέρασμα από λακούβα είναι βάσανο και γενικά δεν έχει καμία σχέση με τη sport 118i που είχα κάνει test drive. Εν τω μεταξύ, όταν έδωσα την παραγγελία με διαβεβαίωσε ο πωλητής ότι δεν έχουν ιδιαίτερη διαφορά οι αναρτήσεις και να μην τη διαγράψω. Υπάρχει περίπτωση να μαλακώσει με τον καιρό ή ούτε καν;Καλοταξιδο. Η 118i sport είναι κοντα σε αισθηση αναρτησης με το 118i M Sport γιατι το τελευταιο είναι αρκετα μαλακο για Μ μοντελλο. Όμως η 218, παροτι το ιδιο αμαξι ουσιαστικα, πιθανον να εχει άλλες ρυθμισεις αρα ότι και να λενε οι πωλητες δεν θα ηταν εκπληξη να είναι αρκετα ποιο σκληρο. Εχεις 17αρες ή 18αρες ζαντες;
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Η γνώμη μου (μετά από 4 BMW και 2 Mini) είναι ότι η M ανάρτηση είναι εξαιρετική, αλλά όχι για την Ελλάδα. Η Ελλάδα θέλει την κανονική ανάρτηση και 16'' ή το πολύ 17'' ζάντες. Πάντα μιλάω επί προσωπικού.Φανη, στο τελευταιο μοντελλο με 17αρες που είναι το δικο μου η αναρτηση Μ είναι πολύ μαλακη. Περναω από σαμαρακια με ανεση και χωρις πρόβλημα. Εκει που ισως κοπανησει λιγο είναι σε τμηματα με συνεχεις ανωμαλίες στο οδόστρωμα. Ενώ σε βολτες όπως στην Πεντελη θα ηθελα μια ποιο σκληρη αναρτηση για γενικη χρηση στην Αθηνα είναι ιδανικη.
-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά! Έχει τις standard 17αρες του M pack. Ενδεχομένως να είναι και θέμα συνήθειας γιατί έρχομαι από Golf και Tiguan.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Η γνώμη μου (μετά από 4 BMW και 2 Mini) είναι ότι η M ανάρτηση είναι εξαιρετική, αλλά όχι για την Ελλάδα. Η Ελλάδα θέλει την κανονική ανάρτηση και 16'' ή το πολύ 17'' ζάντες. Πάντα μιλάω επί προσωπικού.
Φανη, στο τελευταιο μοντελλο με 17αρες που είναι το δικο μου η αναρτηση Μ είναι πολύ μαλακη. Περναω από σαμαρακια με ανεση και χωρις πρόβλημα. Εκει που ισως κοπανησει λιγο είναι σε τμηματα με συνεχεις ανωμαλίες στο οδόστρωμα. Ενώ σε βολτες όπως στην Πεντελη θα ηθελα μια ποιο σκληρη αναρτηση για γενικη χρηση στην Αθηνα είναι ιδανικη.
Τα bridge s001 φοραει η δικια σου?
Εμενα παντως απο ολους τους συνδυασμους που μου εχουν τυχει, θεωρησα ιδανικο αυτον με την m-αναρτηση και 18αρες, σε 1-series pre fl...
Η 2-series δεν ξερω αν εχει καποια διαφοροποιηση στις ρυθμισεις αναρτησεων σε σχεση με την 1-series, (εγω τουλαχιστον δεν εχω βρει πληροφοριες επ' αυτου...) αλλα πιθανοτατα
το συγκριτικα στιβαροτερο αμαξωμα, σε σχεση τουλαχιστον με την 5θυρη 1-series να δημιουργει και το τελικο αποτελεσμα...Με την 3θυρη δηλαδη 1-series μπορει να ειναι εφαμιλη η αισθηση, ή τολαχιστον πολυ πιο κοντα απ' οτι με την 5θυρη...Παντως ξαναλεω -προς τον Giorgws7- οτι και οι ρυθμισεις στις πιεσεις ελαστικων παιζουν σημαντικο ρολο, αν τυχον πχ ειναι ανεβασμενες σε σχεση με τις προβλεπομενες του κατασκευαστη, (κατι που συμβαινει ενιοτε σε παραδοσεις καινουργιων...) οπως και οτι θα εχει μια πιο ολοκληρωμενη εικονα για το πως δουλευει η αναρτηση, μετα απο καποια χλμ λειτουργιας, και μετα απο ενα καλο 'φορτωμα' και βολτα 3-4 επιβατων...
-
S001 ναι. Οι 18αρες πιθανον να ηταν καλες στην Πεντελη αλλα θα κοπανάνε στο 90% των διαδρομων που κανει ένα τετοιο αυτοκινητο αρα είναι μεγαλο ρισκο να πληρωσεις τοσα λεφτα και να αχρηστεύσεις το αμαξι. Οι 17αρες είναι το ιδανικο.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
S001 ναι. Οι 18αρες πιθανον να ηταν καλες στην Πεντελη αλλα θα κοπανάνε στο 90% των διαδρομων που κανει ένα τετοιο αυτοκινητο αρα είναι μεγαλο ρισκο να πληρωσεις τοσα λεφτα και να αχρηστεύσεις το αμαξι. Οι 17αρες είναι το ιδανικο.Καλα, οπως ανεφερα και πριν γουστα ειναι αυτα, προσωπικες προτιμησεις, παροτι σιγουρα παιζει το ρολο του το και τερεν που συνηθως κινειται ο καθενας περισσοτερο, οπως ειπες και εσυ.
Εμενα πχ μου φανταζει ιδανικο το M-pack με 18αρες, αλλα με συμβατικα ελαστικα αντι των RFT που συνηθως 'προδιδονται' σε εγκαρσιες κακοτεχνιες με λιγο πιο ξερη-αποτομη αντιδραση. Επισης μου αρεσει περισσοτερο η αντιδραση των συμβατικων με τα πιο ελαστικα πλαινα, στα ορια της πλευρικης προσφυσης και μετα, γιατι τυχον ξεκολλημα εαν προκυψει ειτε καταλαθος ειτε επιτηδευμενα, ειναι λιγο πιο προοδευτικο αφενως, αλλα και σε προειδοποιει. Tα RFT ειναι λιγο πιο αποτομα σε αυτη την φαση (παντα εφοσον εχουν ζεσταθει)
Βεβαια και τα S001 τουλαχιστον απ' οσο εχω διαπιστωσει, εχουν χαρακτηριστικα που ταιριαζουν περισσοτερο σε αγωνιστικο ελαστικο. Στην αρχη εμενα μου φανηκαν σχετικα μετρια σε προσφυση-πληροφορηση, και αργουσαν συγκρτικα με αλλα να ζεσταθουν, οταν ομως επιαναν θερμοκρασια - σε 118i / 170ps- δεν ξεκολλαγαν σχεδον με τιποτα, και παραλληλα δεν εδειχναν εντονα σημαδια φθορας, μετα και απο συνεχομενη βιαιη μεταχειριση σε καλο οδοστρωμα...
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Η γνώμη μου (μετά από 4 BMW και 2 Mini) είναι ότι η M ανάρτηση είναι εξαιρετική, αλλά όχι για την Ελλάδα. Η Ελλάδα θέλει την κανονική ανάρτηση και 16'' ή το πολύ 17'' ζάντες. Πάντα μιλάω επί προσωπικού.Επι προσωπικου και επι λογικου γιατι με τις τοσες λακουβες με σκληρη αναρτηση και μεγαλες ζαντες με χαμηλου προφιλ λαστιχα σου κανουν το αμαξι και την ζωη δυσκολη. Το λυπασαι ρε παιδι μου σε αυτους τους τραγοδρομους το αμαξι. Και δεν μπορεις να πας και αργα γιατι εχεις τον πισω να θελει να περασει απο πανω σου, να περασει απο την λακουβα αερα πατερα (μεσα στην πολη οταν εισαι).
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Επι προσωπικου και επι λογικου γιατι με τις τοσες λακουβες με σκληρη αναρτηση και μεγαλες ζαντες με χαμηλου προφιλ λαστιχα σου κανουν το αμαξι και την ζωη δυσκολη. Το λυπασαι ρε παιδι μου σε αυτους τους τραγοδρομους το αμαξι. Και δεν μπορεις να πας και αργα γιατι εχεις τον πισω να θελει να περασει απο πανω σου, να περασει απο την λακουβα αερα πατερα (μεσα στην πολη οταν εισαι).Έγραψα επί προσωπικού, γιατί έχω περάσει από διάφορα στάδια (π.χ. η Ζ4 είχε 18'' ζάντες και ανάρτηση Schnitzer, η 325ti είχε 16'' αλλά με σπορ ανάρτηση) και πλέον έχω καταλήξει ότι τα δικά μου ζητούμενα (πλέον, με οικογένεια και μωρό) είναι η άνεση (χωρίς όμως το αυτοκίνητο να είναι βάρκα), η ευκολία (π.χ. η Ζ4 έβρισκε ακόμη και στο δικό μου γκαράζ!) και η ποιότητα κύλισης στο άθλιους δρόμους μας!!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Επι προσωπικου και επι λογικου γιατι με τις τοσες λακουβες με σκληρη αναρτηση και μεγαλες ζαντες με χαμηλου προφιλ λαστιχα σου κανουν το αμαξι και την ζωη δυσκολη. Το λυπασαι ρε παιδι μου σε αυτους τους τραγοδρομους το αμαξι. Και δεν μπορεις να πας και αργα γιατι εχεις τον πισω να θελει να περασει απο πανω σου, να περασει απο την λακουβα αερα πατερα (μεσα στην πολη οταν εισαι).
Έγραψα επί προσωπικού, γιατί έχω περάσει από διάφορα στάδια (π.χ. η Ζ4 είχε 18'' ζάντες και ανάρτηση Schnitzer, η 325ti είχε 16'' αλλά με σπορ ανάρτηση) και πλέον έχω καταλήξει ότι τα δικά μου ζητούμενα (πλέον, με οικογένεια και μωρό) είναι η άνεση (χωρίς όμως το αυτοκίνητο να είναι βάρκα), η ευκολία (π.χ. η Ζ4 έβρισκε ακόμη και στο δικό μου γκαράζ!) και η ποιότητα κύλισης στο άθλιους δρόμους μας!!
Το κατανοω και το ζω με την W211 με 245/40/18. H αναρτηση της ειναι σφιχτη, οχι σκληρη, αλλα το προφιλ των ελαστικων απαγορευτικο για μεσα στην πολη αν μπορεις να την αποφυγεις. Εχω 2ο αμαξι για την πολη. Αλλα λεω οτι στους ελληνικους δρμους, η λογικη μου λεει πως δεν μπορεις να κινηθεις με ενα αμαξι με χαμηλο προφιλ και σκληρη αναρτηση. Τυραννας και το αμαξι και εσενα.
BMW FORUM