Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Tuning Chip σε πετρελαιοκίνητο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Tuning Chip σε πετρελαιοκίνητο
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    21
    285
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andree last edited by

      Καλήμερα σας.
      Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος για τα tuning chip, τα μικρά τσιπάκια που βάζουν στα πετρελαιοκίνητα αμάξια αλλάζοντας την τροφοδοσία του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να αυξηθεί η δύναμη 15-20%, οικονομία καυσίμων σε κανονική οδήγηση κ.ο.κ όπως γράφει στις αγγελίες που σας δείχνω στο λινκ αυτό:
      http://www.tuningkit.com/?gclid=CjwKEAi ... oCvcrw_wcB
      και απο ebay:
      http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=tu ... p&_sacat=0

      Σας το ρωτάω διότι σκέφτομαι να πάρω ένα τσιπ για το αμάξι μου.
      Γνωρίζει ή το έχει δοκιμάσει κάποιος από σας;

      A180 CDI 2.0 109hp, W169, 2007 Autmat.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        andree last edited by

        Καλήμερα σας.
        Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος για τα tuning chip, τα μικρά τσιπάκια που βάζουν στα πετρελαιοκίνητα αμάξια αλλάζοντας την τροφοδοσία του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να αυξηθεί η δύναμη 15-20%, οικονομία καυσίμων σε κανονική οδήγηση κ.ο.κ όπως γράφει στις αγγελίες που σας δείχνω στο λινκ αυτό:
        http://www.tuningkit.com/?gclid=CjwKEAi ... oCvcrw_wcB
        και απο ebay:
        http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=tu ... p&_sacat=0

        Σας το ρωτάω διότι σκέφτομαι να πάρω ένα τσιπ για το αμάξι μου.
        Γνωρίζει ή το έχει δοκιμάσει κάποιος από σας;

        A180 CDI 2.0 109hp, W169, 2007 Autmat.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          andree last edited by

          Καλήμερα σας.
          Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος για τα tuning chip, τα μικρά τσιπάκια που βάζουν στα πετρελαιοκίνητα αμάξια αλλάζοντας την τροφοδοσία του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να αυξηθεί η δύναμη 15-20%, οικονομία καυσίμων σε κανονική οδήγηση κ.ο.κ όπως γράφει στις αγγελίες που σας δείχνω στο λινκ αυτό:
          http://www.tuningkit.com/?gclid=CjwKEAi ... oCvcrw_wcB
          και απο ebay:
          http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=tu ... p&_sacat=0

          Σας το ρωτάω διότι σκέφτομαι να πάρω ένα τσιπ για το αμάξι μου.
          Γνωρίζει ή το έχει δοκιμάσει κάποιος από σας;

          A180 CDI 2.0 109hp, W169, 2007 Autmat.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            stilskin last edited by

            Απο εντυπώσεις χρηστών που έχουν βάλει τσιπάκι της RaceChip σε Opel Astra και Corsa είναι αρκετά ικανοποιημένοι απο τις επιδόσεις και απο την αξιοπιστία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              kostas-chania last edited by

              Σε οποιοδήποτε κινητήρα αυξήσεις την ιπποδύναμη χάνεις σε αξιοπιστία, έκτος αν το καταφέρεις με μείωση τριβών-απωλειών. Το ότι θα πάρει το μοτέρ κάμποση δύναμη ΝΑΙ αφού τα πετρέλαια θα τρέχουν άφθονα, αλλά μη γράφουνε παπαριές ότι θα καίει και λιγότερο ακόμη και σε νορμάλ συνθήκες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                nickolas last edited by

                Στις βενζίνες γίνεται αυτό φτωχαίνοντας το μίγμα. Βέβαια οι ρύποι εκτοξεύονται...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A
                  andree last edited by

                  Σας ευχαριστω, για την ανταποκριση σας.
                  Φυσικα και δεν περιμενω να μου κανει οικονομια αλλα περιμενω το αμαξι με την βοηθεια του τσιπ να παρει ενα καλυτερο βημα. Ειμαι θετικος στο να το τοποθετισω.

                  A180 CDI 2.0 109hp, W169, 2007 Autmat.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pointer last edited by

                    ποιος ο λόγος να 'ανεβάσεις' ένα diesel???όταν από την μάνα του τραβάει...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      cson last edited by

                      Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
                      Σε οποιοδήποτε κινητήρα αυξήσεις την ιπποδύναμη χάνεις σε αξιοπιστία, έκτος αν το καταφέρεις με μείωση τριβών-απωλειών. Το ότι θα πάρει το μοτέρ κάμποση δύναμη ΝΑΙ αφού τα πετρέλαια θα τρέχουν άφθονα, αλλά μη γράφουνε παπαριές ότι θα καίει και λιγότερο ακόμη και σε νορμάλ συνθήκες.

                      Μονο το 1ο σταδιο σε βενζινοκινητο καιει λιγοτερο απο οτι σε μαμα κατασταση. Σε diesel σε καμια περιπτωση, η καθε αυξηση ισχυος συνεπαγεται με αυξηση καταναλωσης αφου βασιζεται κυριως στην αυξηση ροης τους καυσιμου, αντιθετα απο τα βενζινοκινητα που η ροη θα αυξηθει σε επομενα σταδια βελτιωσης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        cson last edited by

                        Ο χρήστης pointer έγραψε:
                        ποιος ο λόγος να 'ανεβάσεις' ένα diesel???όταν από την μάνα του τραβάει...

                        Το 'τραβαει' ειναι υποκειμενικο θεμα, δεν μπορει να δοθει απαντηση σε αυτη την ερωτηση. Και ενα αμαξι με 200 αλογα τραβαει και το πανε 300, 400, και παει λεγοντας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kostas-chania last edited by

                          Ο χρήστης cson έγραψε:

                          Σε οποιοδήποτε κινητήρα αυξήσεις την ιπποδύναμη χάνεις σε αξιοπιστία, έκτος αν το καταφέρεις με μείωση τριβών-απωλειών. Το ότι θα πάρει το μοτέρ κάμποση δύναμη ΝΑΙ αφού τα πετρέλαια θα τρέχουν άφθονα, αλλά μη γράφουνε παπαριές ότι θα καίει και λιγότερο ακόμη και σε νορμάλ συνθήκες.

                          Μονο το 1ο σταδιο σε βενζινοκινητο καιει λιγοτερο απο οτι σε μαμα κατασταση. Σε diesel σε καμια περιπτωση, η καθε αυξηση ισχυος συνεπαγεται με αυξηση καταναλωσης αφου βασιζεται κυριως στην αυξηση ροης τους καυσιμου, αντιθετα απο τα βενζινοκινητα που η ροη θα αυξηθει σε επομενα σταδια βελτιωσης.

                          Δε νομίζω ότι διαφωνούμε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            trident1971 last edited by

                            Ο χρήστης cson έγραψε:

                            Σε οποιοδήποτε κινητήρα αυξήσεις την ιπποδύναμη χάνεις σε αξιοπιστία, έκτος αν το καταφέρεις με μείωση τριβών-απωλειών. Το ότι θα πάρει το μοτέρ κάμποση δύναμη ΝΑΙ αφού τα πετρέλαια θα τρέχουν άφθονα, αλλά μη γράφουνε παπαριές ότι θα καίει και λιγότερο ακόμη και σε νορμάλ συνθήκες.

                            Μονο το 1ο σταδιο σε βενζινοκινητο καιει λιγοτερο απο οτι σε μαμα κατασταση. Σε diesel σε καμια περιπτωση, η καθε αυξηση ισχυος συνεπαγεται με αυξηση καταναλωσης αφου βασιζεται κυριως στην αυξηση ροης τους καυσιμου, αντιθετα απο τα βενζινοκινητα που η ροη θα αυξηθει σε επομενα σταδια βελτιωσης.

                            Αυτο θα ηθελα να μου το εξηγησει καποιος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kospapad last edited by

                              όταν κάνεις πρόγραμμα α σταδίου
                              Ρυθμίζεις το αβανσ (πρωτοπορεία ανάφλεξης ) τόσο επιθετικά ώστε ίσα να μην χτυπάει πειράκια, απαιτώντας άριστη κατάσταση στο σύστημα ανάφλεξης και ποιότητα βενζίνης ( το εργοστασιακό πρόγραμμα κρατά αμυντική στάση)
                              Στις υψηλές στροφές, το μείγμα από αναλογία 10 -1 που έχει το εργοστασιακό από αμυντική στάση πάνε σε πιο φτωχό 12-1

                              Με όλα αυτά και με την προυποθεση ότι εν γνώσει σου θα είσαι πιο προσεκτκός σε θέματα συντήρησης και βενζίνης έχεις κάποια άλογα και μείωση κατανάλωσης

                              Στο επαγγελματικό C1 που δίνει αλλαγή φίλτρου αέρα στα 30000 πήγαμε στα 25000 και μας έσβηνε στο δρόμο στα καλά καθούμενα
                              Διάγνωση βουλωμένο φίλτρο αέρα
                              Άρα το εργοστάσιο προκειμένου να ανοίξει τα διαστήματα σερβις, αφού αυτό θέλει η αγορά, μπορεί να κάνει πολλές απλοποιήσεις

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                super-t last edited by

                                10:1;;; Έχεις κανένα παράδειγμα;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kospapad last edited by

                                  hyundai 1.6

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostas-chania last edited by

                                    Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                                    Σε οποιοδήποτε κινητήρα αυξήσεις την ιπποδύναμη χάνεις σε αξιοπιστία, έκτος αν το καταφέρεις με μείωση τριβών-απωλειών. Το ότι θα πάρει το μοτέρ κάμποση δύναμη ΝΑΙ αφού τα πετρέλαια θα τρέχουν άφθονα, αλλά μη γράφουνε παπαριές ότι θα καίει και λιγότερο ακόμη και σε νορμάλ συνθήκες.

                                    Μονο το 1ο σταδιο σε βενζινοκινητο καιει λιγοτερο απο οτι σε μαμα κατασταση. Σε diesel σε καμια περιπτωση, η καθε αυξηση ισχυος συνεπαγεται με αυξηση καταναλωσης αφου βασιζεται κυριως στην αυξηση ροης τους καυσιμου, αντιθετα απο τα βενζινοκινητα που η ροη θα αυξηθει σε επομενα σταδια βελτιωσης.

                                    Αυτο θα ηθελα να μου το εξηγησει καποιος.

                                    Η απελευθέρωση της εξάτμισης όσο να ναι δίνει μια ελευθερία στο μοτέρ, από εκεί και πέρα είναι θέμα tuning. Αν καταφέρει να το έχει λίγο φτωχότερο από το στοιχειομετρικό σε χαμηλές και μεσαίες και να δώσει καμιά μοίρα, ίσως να καταφέρει κάτι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      super-t last edited by

                                      Ο χρήστης kospapad έγραψε:
                                      hyundai 1.6

                                      Πως βλέπεις το AFR ;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        trident1971 last edited by

                                        Κατι μου βρωμαει στις εξηγησεις...
                                        το στοιχειομετρικο που υποτιθεται παλευουν οι κατασκευαστες ειναι στο 14,7:1
                                        το 12:1 και το 10:1 ακουγονται πλουσια και τα 2, εκτος αν εννοεις 20% παραπανω αερα απο ταο στοιχειομετρικο και τα χρησιμοποιεις ως παραδειγμα...
                                        Κανω καπου λαθος?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          kostas-chania last edited by

                                          Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                                          Κατι μου βρωμαει στις εξηγησεις...
                                          το στοιχειομετρικο που υποτιθεται παλευουν οι κατασκευαστες ειναι στο 14,7:1
                                          το 12:1 και το 10:1 ακουγονται πλουσια και τα 2, εκτος αν εννοεις 20% παραπανω αερα απο ταο στοιχειομετρικο και τα χρησιμοποιεις ως παραδειγμα...
                                          Κανω καπου λαθος?

                                          Όχι.
                                          Έγραψα:*Αν καταφέρει να το έχει λίγο φτωχότερο από το στοιχειομετρικό *δηλ. το 14,7 να το πάει π.χ. στο 16 με 17. Από εκεί και πέρα επηρεάζεται και η λειτουργία του καταλύτη και δεν μπορεί να προκαλέσει τις κατάλληλες αντιδράσεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kospapad last edited by

                                            Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                                            Κατι μου βρωμαει στις εξηγησεις...
                                            το στοιχειομετρικο που υποτιθεται παλευουν οι κατασκευαστες ειναι στο 14,7:1
                                            το 12:1 και το 10:1 ακουγονται πλουσια και τα 2, εκτος αν εννοεις 20% παραπανω αερα απο ταο στοιχειομετρικο και τα χρησιμοποιεις ως παραδειγμα...
                                            Κανω καπου λαθος?

                                            Απλά από πολύ πλούσιο το κάνει ιγότερο πλουσιο , όχι φτωχότερο από το στοιχειομετρικό

                                            Το λ επαληθεύεται και από τα καυσαέρια, το έχει και η κάρτα καυσαερίων

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr