-
Καλήμερα σας.
Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος για τα tuning chip, τα μικρά τσιπάκια που βάζουν στα πετρελαιοκίνητα αμάξια αλλάζοντας την τροφοδοσία του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να αυξηθεί η δύναμη 15-20%, οικονομία καυσίμων σε κανονική οδήγηση κ.ο.κ όπως γράφει στις αγγελίες που σας δείχνω στο λινκ αυτό:
http://www.tuningkit.com/?gclid=CjwKEAi ... oCvcrw_wcB
και απο ebay:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=tu ... p&_sacat=0Σας το ρωτάω διότι σκέφτομαι να πάρω ένα τσιπ για το αμάξι μου.
Γνωρίζει ή το έχει δοκιμάσει κάποιος από σας; -
Καλήμερα σας.
Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος για τα tuning chip, τα μικρά τσιπάκια που βάζουν στα πετρελαιοκίνητα αμάξια αλλάζοντας την τροφοδοσία του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να αυξηθεί η δύναμη 15-20%, οικονομία καυσίμων σε κανονική οδήγηση κ.ο.κ όπως γράφει στις αγγελίες που σας δείχνω στο λινκ αυτό:
http://www.tuningkit.com/?gclid=CjwKEAi ... oCvcrw_wcB
και απο ebay:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=tu ... p&_sacat=0Σας το ρωτάω διότι σκέφτομαι να πάρω ένα τσιπ για το αμάξι μου.
Γνωρίζει ή το έχει δοκιμάσει κάποιος από σας; -
Καλήμερα σας.
Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος για τα tuning chip, τα μικρά τσιπάκια που βάζουν στα πετρελαιοκίνητα αμάξια αλλάζοντας την τροφοδοσία του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να αυξηθεί η δύναμη 15-20%, οικονομία καυσίμων σε κανονική οδήγηση κ.ο.κ όπως γράφει στις αγγελίες που σας δείχνω στο λινκ αυτό:
http://www.tuningkit.com/?gclid=CjwKEAi ... oCvcrw_wcB
και απο ebay:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=tu ... p&_sacat=0Σας το ρωτάω διότι σκέφτομαι να πάρω ένα τσιπ για το αμάξι μου.
Γνωρίζει ή το έχει δοκιμάσει κάποιος από σας; -
Απο εντυπώσεις χρηστών που έχουν βάλει τσιπάκι της RaceChip σε Opel Astra και Corsa είναι αρκετά ικανοποιημένοι απο τις επιδόσεις και απο την αξιοπιστία.
-
Σε οποιοδήποτε κινητήρα αυξήσεις την ιπποδύναμη χάνεις σε αξιοπιστία, έκτος αν το καταφέρεις με μείωση τριβών-απωλειών. Το ότι θα πάρει το μοτέρ κάμποση δύναμη ΝΑΙ αφού τα πετρέλαια θα τρέχουν άφθονα, αλλά μη γράφουνε παπαριές ότι θα καίει και λιγότερο ακόμη και σε νορμάλ συνθήκες.
-
Στις βενζίνες γίνεται αυτό φτωχαίνοντας το μίγμα. Βέβαια οι ρύποι εκτοξεύονται...
-
Σας ευχαριστω, για την ανταποκριση σας.
Φυσικα και δεν περιμενω να μου κανει οικονομια αλλα περιμενω το αμαξι με την βοηθεια του τσιπ να παρει ενα καλυτερο βημα. Ειμαι θετικος στο να το τοποθετισω. -
ποιος ο λόγος να 'ανεβάσεις' ένα diesel???όταν από την μάνα του τραβάει...
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Σε οποιοδήποτε κινητήρα αυξήσεις την ιπποδύναμη χάνεις σε αξιοπιστία, έκτος αν το καταφέρεις με μείωση τριβών-απωλειών. Το ότι θα πάρει το μοτέρ κάμποση δύναμη ΝΑΙ αφού τα πετρέλαια θα τρέχουν άφθονα, αλλά μη γράφουνε παπαριές ότι θα καίει και λιγότερο ακόμη και σε νορμάλ συνθήκες.Μονο το 1ο σταδιο σε βενζινοκινητο καιει λιγοτερο απο οτι σε μαμα κατασταση. Σε diesel σε καμια περιπτωση, η καθε αυξηση ισχυος συνεπαγεται με αυξηση καταναλωσης αφου βασιζεται κυριως στην αυξηση ροης τους καυσιμου, αντιθετα απο τα βενζινοκινητα που η ροη θα αυξηθει σε επομενα σταδια βελτιωσης.
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
ποιος ο λόγος να 'ανεβάσεις' ένα diesel???όταν από την μάνα του τραβάει...Το 'τραβαει' ειναι υποκειμενικο θεμα, δεν μπορει να δοθει απαντηση σε αυτη την ερωτηση. Και ενα αμαξι με 200 αλογα τραβαει και το πανε 300, 400, και παει λεγοντας.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Σε οποιοδήποτε κινητήρα αυξήσεις την ιπποδύναμη χάνεις σε αξιοπιστία, έκτος αν το καταφέρεις με μείωση τριβών-απωλειών. Το ότι θα πάρει το μοτέρ κάμποση δύναμη ΝΑΙ αφού τα πετρέλαια θα τρέχουν άφθονα, αλλά μη γράφουνε παπαριές ότι θα καίει και λιγότερο ακόμη και σε νορμάλ συνθήκες.
Μονο το 1ο σταδιο σε βενζινοκινητο καιει λιγοτερο απο οτι σε μαμα κατασταση. Σε diesel σε καμια περιπτωση, η καθε αυξηση ισχυος συνεπαγεται με αυξηση καταναλωσης αφου βασιζεται κυριως στην αυξηση ροης τους καυσιμου, αντιθετα απο τα βενζινοκινητα που η ροη θα αυξηθει σε επομενα σταδια βελτιωσης.
Δε νομίζω ότι διαφωνούμε.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Σε οποιοδήποτε κινητήρα αυξήσεις την ιπποδύναμη χάνεις σε αξιοπιστία, έκτος αν το καταφέρεις με μείωση τριβών-απωλειών. Το ότι θα πάρει το μοτέρ κάμποση δύναμη ΝΑΙ αφού τα πετρέλαια θα τρέχουν άφθονα, αλλά μη γράφουνε παπαριές ότι θα καίει και λιγότερο ακόμη και σε νορμάλ συνθήκες.
Μονο το 1ο σταδιο σε βενζινοκινητο καιει λιγοτερο απο οτι σε μαμα κατασταση. Σε diesel σε καμια περιπτωση, η καθε αυξηση ισχυος συνεπαγεται με αυξηση καταναλωσης αφου βασιζεται κυριως στην αυξηση ροης τους καυσιμου, αντιθετα απο τα βενζινοκινητα που η ροη θα αυξηθει σε επομενα σταδια βελτιωσης.
Αυτο θα ηθελα να μου το εξηγησει καποιος.
-
όταν κάνεις πρόγραμμα α σταδίου
Ρυθμίζεις το αβανσ (πρωτοπορεία ανάφλεξης ) τόσο επιθετικά ώστε ίσα να μην χτυπάει πειράκια, απαιτώντας άριστη κατάσταση στο σύστημα ανάφλεξης και ποιότητα βενζίνης ( το εργοστασιακό πρόγραμμα κρατά αμυντική στάση)
Στις υψηλές στροφές, το μείγμα από αναλογία 10 -1 που έχει το εργοστασιακό από αμυντική στάση πάνε σε πιο φτωχό 12-1Με όλα αυτά και με την προυποθεση ότι εν γνώσει σου θα είσαι πιο προσεκτκός σε θέματα συντήρησης και βενζίνης έχεις κάποια άλογα και μείωση κατανάλωσης
Στο επαγγελματικό C1 που δίνει αλλαγή φίλτρου αέρα στα 30000 πήγαμε στα 25000 και μας έσβηνε στο δρόμο στα καλά καθούμενα
Διάγνωση βουλωμένο φίλτρο αέρα
Άρα το εργοστάσιο προκειμένου να ανοίξει τα διαστήματα σερβις, αφού αυτό θέλει η αγορά, μπορεί να κάνει πολλές απλοποιήσεις -
10:1;;; Έχεις κανένα παράδειγμα;
-
hyundai 1.6
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Σε οποιοδήποτε κινητήρα αυξήσεις την ιπποδύναμη χάνεις σε αξιοπιστία, έκτος αν το καταφέρεις με μείωση τριβών-απωλειών. Το ότι θα πάρει το μοτέρ κάμποση δύναμη ΝΑΙ αφού τα πετρέλαια θα τρέχουν άφθονα, αλλά μη γράφουνε παπαριές ότι θα καίει και λιγότερο ακόμη και σε νορμάλ συνθήκες.
Μονο το 1ο σταδιο σε βενζινοκινητο καιει λιγοτερο απο οτι σε μαμα κατασταση. Σε diesel σε καμια περιπτωση, η καθε αυξηση ισχυος συνεπαγεται με αυξηση καταναλωσης αφου βασιζεται κυριως στην αυξηση ροης τους καυσιμου, αντιθετα απο τα βενζινοκινητα που η ροη θα αυξηθει σε επομενα σταδια βελτιωσης.
Αυτο θα ηθελα να μου το εξηγησει καποιος.
Η απελευθέρωση της εξάτμισης όσο να ναι δίνει μια ελευθερία στο μοτέρ, από εκεί και πέρα είναι θέμα tuning. Αν καταφέρει να το έχει λίγο φτωχότερο από το στοιχειομετρικό σε χαμηλές και μεσαίες και να δώσει καμιά μοίρα, ίσως να καταφέρει κάτι.
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
hyundai 1.6Πως βλέπεις το AFR ;
-
Κατι μου βρωμαει στις εξηγησεις...
το στοιχειομετρικο που υποτιθεται παλευουν οι κατασκευαστες ειναι στο 14,7:1
το 12:1 και το 10:1 ακουγονται πλουσια και τα 2, εκτος αν εννοεις 20% παραπανω αερα απο ταο στοιχειομετρικο και τα χρησιμοποιεις ως παραδειγμα...
Κανω καπου λαθος? -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Κατι μου βρωμαει στις εξηγησεις...
το στοιχειομετρικο που υποτιθεται παλευουν οι κατασκευαστες ειναι στο 14,7:1
το 12:1 και το 10:1 ακουγονται πλουσια και τα 2, εκτος αν εννοεις 20% παραπανω αερα απο ταο στοιχειομετρικο και τα χρησιμοποιεις ως παραδειγμα...
Κανω καπου λαθος?Όχι.
Έγραψα:*Αν καταφέρει να το έχει λίγο φτωχότερο από το στοιχειομετρικό *δηλ. το 14,7 να το πάει π.χ. στο 16 με 17. Από εκεί και πέρα επηρεάζεται και η λειτουργία του καταλύτη και δεν μπορεί να προκαλέσει τις κατάλληλες αντιδράσεις. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Κατι μου βρωμαει στις εξηγησεις...
το στοιχειομετρικο που υποτιθεται παλευουν οι κατασκευαστες ειναι στο 14,7:1
το 12:1 και το 10:1 ακουγονται πλουσια και τα 2, εκτος αν εννοεις 20% παραπανω αερα απο ταο στοιχειομετρικο και τα χρησιμοποιεις ως παραδειγμα...
Κανω καπου λαθος?Απλά από πολύ πλούσιο το κάνει ιγότερο πλουσιο , όχι φτωχότερο από το στοιχειομετρικό
Το λ επαληθεύεται και από τα καυσαέρια, το έχει και η κάρτα καυσαερίων
Tuning Chip σε πετρελαιοκίνητο