-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.Για τα Vredestein sportact 5 αν υπάρχουν εμπειρίες από κάποιους που να έχουν διανύσει αρκετά χιλιόμετρα, ειδικά σε διαστάσεις 185/60/15 και 205/55/16. Οι κριτικές τους έξω είναι πολύ καλές,και τα βρήκα σε ένα μαγαζί στο Περιστέρι με τιμές παρόμοιες με τις premium μάρκες 280 έως 300 ευρώ.Κι ακόμα τι άλλο ελαστικό θεωρείτε παρόμοιο με αυτά ή και πιο αξιόλογο σε οδική συμπεριφορά, για χρήση περίπου 20000 χ. ανά έτος με χρήση κυρίως αστική και περιαστική. Υπόψιν ότι θέλω να αποφύγω μάρκες με μαλακά πλαινά. Ευχαριστώ.
Τα εχω εγω εδω και 10 μηνες.Μεχρι στιγμης ολα οκ.Αξιζουν και με το παραπανω τα χρηματα τους.
Τα πλαινα τους σκληρα ή μαλακα.Στις στροφες πως συμπεριφερονται?
Στην διασταση που εχω (185/60/14) και με το βαρος του αυτοκινητου μου (fiat brava 1.2 16v) ειναι αψογα.
Μετα το Μουργκανι προς Μετσοβο που εκει συνηθως το 'κυνηγαω' οταν φυσικα ειμαι μονος,αποδιδουν περιφημα.
Κανει αυτο που του λεω χωρις μα και μου.Βεβαια χειμωνα δεν το δοκιμασα σε στροφιλικι γι αυτο και δεν μπορω να πω. -
Μαγουλιαζει στις στροφες?Εχεις μια ασαφη αισθηση στο τιμονι ή στην εισοδο των στροφων εως οτου να φορτιστεί η αναρτηση ?Τα παραπανω σε συγκριση με αλλα λάστιχα που ειχες!
-
Για λάστιχα 205/55R16 πήρα τις εξής τιμές:
Bridgestone Turanza T001...................300
Dunlop Sport BluResponse...................310
Goodyear EfficientGrip Performance.......310
Continental PremiumContact 5.............320
Michelin Primacy 3...........................320
Michelin Energy Saver +.....................320
Pirelli Cinturato P7...........................320Κλίνω προς τα Primacy 3. Εσείς τι προτείνετε;
-
Σε ποια περιοχή;σε τι αυτοκίνητο;ποσα χλμ τον χρόνο; Τι είδος οδήγησης;
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Σε ποια περιοχή;σε τι αυτοκίνητο;ποσα χλμ τον χρόνο; Τι είδος οδήγησης;Επαρχία - Citroen C4 1.4 (90 PS) - 8.000 - χαλαρή (οδηγός συνταξιούχος).
-
Και εγώ μεταξύ mp3 και pcp7 θα ήμουν.
-
Μετά από 11000 χιλ χιλ σε 4 μήνες τα Toyo Proxes CF2 παραμένουν άψογα, από τη στιγμή που τα έβαλα δεν κατάλαβα ποτέ ότι είναι σκληρά σαν να οδηγούσα με τα Michelen energy saver τα οποία μου είχαν διαλυθεί στο εξάμηνο στα πλαινά επειδή είχα λάθος πίεση, τώρα με τα Toyo προσέχω την πίεση του ελαστικού αλλά δεν έχω τρελή φθορά.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Μαγουλιαζει στις στροφες?Εχεις μια ασαφη αισθηση στο τιμονι ή στην εισοδο των στροφων εως οτου να φορτιστεί η αναρτηση ?Τα παραπανω σε συγκριση με αλλα λάστιχα που ειχες!Μαγουλιαζει σε οριακες συνθηκες.Το τιμονι εχει μια χαρα αισθηση.Δεν ειμαι στο περιπου.Τον δρομο αυτον τον ξερω σαν την παλαμη μου.Πολυ παλια που ειχα το Michelin Energy πρωτης γενιας φοβομουν και πηγαινα φυλαγμενα.Κατι χαζογλιστρηματα,κατι μπλοκαρισματα σε συνθηκες που δεν θα επρεπε να υπαρχουν με εκαναν να μη θελω να τα ξαναδω τα ματια μου.
Τα Vredestein τα θεωρω ισαξια με μικροδιαφορες βεβαια,με τα Dunlop SP sport fast responce που ηταν εξαιρετικα.Τουλαχιστον στο δικο μου αυτοκινητο εκατσαν τελεια.
Τωρα το καλοκαιρι που ειχε ζεστη,ενω το αυτοκινητο ηταν παρκαρισμενο στην πυλωτη στην σκια τα Vredestein μολις εβαζα μπροστα και εστριβα το τιμονι σταματημενος εβγαζαν εναν ηχο σαν να εχουν βεντουζαρει στο πλακακι!
Δε ξερω βεβαια τι σημαινει αυτο (μαλακη γομα ισως;) αλλα ουτε και με νοιαζει.Με νοιαζει που βγηκε το λαστιχο μια χαρα και μπορω να χαιρομαι με ασφαλεια τον ματρακα μου!!! -
Ο χρήστης stergiosbik έγραψε:
Τωρα το καλοκαιρι που ειχε ζεστη,ενω το αυτοκινητο ηταν παρκαρισμενο στην πυλωτη στην σκια τα Vredestein μολις εβαζα μπροστα και εστριβα το τιμονι σταματημενος εβγαζαν εναν ηχο σαν να εχουν βεντουζαρει στο πλακακι!
Δε ξερω βεβαια τι σημαινει αυτο (μαλακη γομα ισως;) αλλα ουτε και με νοιαζει.Με νοιαζει που βγηκε το λαστιχο μια χαρα και μπορω να χαιρομαι με ασφαλεια τον ματρακα μου!!!Ο ηχος φανταζομαι ειναι λογω υλικου δαπεδου πυλωτης και λογω καθαρότητας ελαστικου και δαπεδου. Να φανταστω οτι η πυλωτη σου ειναι αρκετα λεία και δεν ειναι πολυ εκτεθημενη στον εξωτερικο αερα;
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
-
Ο χρήστης TUPAC_RIP έγραψε:
Τωρα το καλοκαιρι που ειχε ζεστη,ενω το αυτοκινητο ηταν παρκαρισμενο στην πυλωτη στην σκια τα Vredestein μολις εβαζα μπροστα και εστριβα το τιμονι σταματημενος εβγαζαν εναν ηχο σαν να εχουν βεντουζαρει στο πλακακι!
Δε ξερω βεβαια τι σημαινει αυτο (μαλακη γομα ισως;) αλλα ουτε και με νοιαζει.Με νοιαζει που βγηκε το λαστιχο μια χαρα και μπορω να χαιρομαι με ασφαλεια τον ματρακα μου!!!Ο ηχος φανταζομαι ειναι λογω υλικου δαπεδου πυλωτης και λογω καθαρότητας ελαστικου και δαπεδου. Να φανταστω οτι η πυλωτη σου ειναι αρκετα λεία και δεν ειναι πολυ εκτεθημενη στον εξωτερικο αερα;
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Το θεμα ειναι οτι κανενα αλλο λαστιχο δεν το εχει κανει αυτο.
Η πυλωτη ιδια ειναι οπως και πιο παλια.Πλακακι κατω και μπροστα πισω ανοιχτη οποτε αεριζεται για τα καλα. -
Ψάχνω σε 175/65R15 (Honda Jazz CVT)
Μαμά φοράει Michelin Energy Saver με δείκτη ταχύτητας Η.Ψάχνω και είμαι μεταξύ των Michelin σε Τ ή dunlop ή Yokohama ή Kleber ή Uniroyal ή Conti PC2 (αν και αρκετά ακριβότερα) ή ...
Απαίτηση να αποδίδουν κρύα καθώς γίνονται λίγα χλμ/έτος και ειδικά τον χειμώνα μικρές αποστάσεις. Απαιτήσεις για σπορ συμπεριφορά δεν υπάρχουν.
Έτσι που είναι τα πράγματα θα σκεφτόμουν να βάλω ακόμα και ψιλοχειμερινά αλλά για κίνηση εντός Αττικής κατά 99% μάλλον είναι υπερβολή (ή μήπως όχι;)
-
*«Λουκέτο» σε τρία εργοστασιά της βάζει κορυφαία γαλλική επιχείρηση στον χώρο των ελαστικών.
Ο λόγος για την πολυεθνική Michelin η οποια δρομολογεί το κλείσιμο δύο εργοστασίων της, στο Φοζάνο της Ιταλίας και στο Ορανίενμπουργκ της Γερμανίας, μέχρι τα τέλη του 2016, ενώ έως τα μέσα του 2018 σκοπεύει να τερματίσει τη λειτουργία της μονάδας Μπελιμίνα στη Βρετανία.
Περίπου 1.500 εργαζόμενοι της γαλλικής εταιρείας κατασκευής ελαστικών επηρεάζονται από το κλείσιμο των μονάδων.
«Για να χρηματοδοτήσει αυτά τα σχέδια αναδιάρθρωσης, ο όμιλος Michelin θα εγγράψει πρόβλεψη περίπου 280 εκατ. ευρώ σε μη επαναλαμβανόμενες επιβαρύνσεις στις ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις της 31ης Δεκεμβρίου 2015», αναφέρει ο όμιλος σε ανακοίνωσή του.
Υπενθυμίζεται ότι η Michelin αποχώρησε από τη χώρα μας την 1η Ιανουαρίου του 2014, μετά από 34 χρόνια παρουσίας.*
Εγώ δε θυμάμαι να είχα ακούσει ότι η Michelin έχει αποχωρήσει από την Ελλάδα...άλλωστε ακόμα πωλούνται προϊόντα της εδώ...ενδεχομένως να μην είναι εισαγωγές της μαμάς εταιρείας αλλά κάποιων εμπόρων. -
Κανενας που να εχει βαλει τα Dunlop Sport BluResponse να μας πει εντυπωσεις??? Γιατι διαβαζω πολυ καλα λογια..
Πηρα τιμη στα 230 και 300 (!!!!!!) για 185/60 R14 και ειμαι ενα βημα πριν τα βαλω απο τον φθηνοτερο εννοειται. Καλη τιμη θεωρειτε?? -
@lleonidas
Έχω την εντύπωση ότι η 'αποχώρηση' της Michelin αναφέρεται στο κέντρο logistics για τα Βαλκάνια ή τη ΝΑ Ευρώπη, το οποίο μεταφέρθηκε στην Ρουμανία.
Εισαγωγές συνεχίζονται κανονικά και στην Ελλάδα, μέσω Ρουμανίας πλέον.... -
ειναι καιρος και οι υπολοιποι ευρωπαιοι να καταλαβουν τι θα πει ανεργια
οσο για την μισελεν θα τα φτιαχνει φθηνοτερα οπως και οι υπολοιποι κατασκευαστες ακολουθησαν τη δεδηλομενη της εποχης
καλα αν εισαγονται απο ρουμανια, θα τα παιρνουν παμφθηνα λογω διαφορας του νομισματος -
@petran17 :τα bluresponse τα φοράει ο πατέρας μου σε ένα s40 1,6 και ο κουνιάδος μου σε μια octavia tdi.
και οι δυο είναι πολύ ευχαριστημένοι.και οι δύο 205/55/16. -
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
@petran17 :τα bluresponse τα φοράει ο πατέρας μου σε ένα s40 1,6 και ο κουνιάδος μου σε μια octavia tdi.
και οι δυο είναι πολύ ευχαριστημένοι.και οι δύο 205/55/16.Ευχαριστω για την απαντηση φιλε μου.. Τελικα θα τα βαλω και γω απ'οτι φαινεται..σε μικροτερη διασταση βεβαια. Πολυ καλα λογια ακουω γενικως.
Να σαι καλα και παλι.
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Ψάχνω σε 175/65R15 (Honda Jazz CVT)
Μαμά φοράει Michelin Energy Saver με δείκτη ταχύτητας Η.Ψάχνω και είμαι μεταξύ των Michelin σε Τ ή dunlop ή Yokohama ή Kleber ή Uniroyal ή Conti PC2 (αν και αρκετά ακριβότερα) ή ...
Απαίτηση να αποδίδουν κρύα καθώς γίνονται λίγα χλμ/έτος και ειδικά τον χειμώνα μικρές αποστάσεις. Απαιτήσεις για σπορ συμπεριφορά δεν υπάρχουν.
...Εγώ τελικά προχωράω μάλλον σε kleber ... παλαιά συμπάθεια, ελπίζω να είναι ακόμα όπως παλαιά, δηλαδή μαλακά στην γόμα. Αντίρρηση κανείς;
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
ειναι καιρος και οι υπολοιποι ευρωπαιοι να καταλαβουν τι θα πει ανεργια
οσο για την μισελεν θα τα φτιαχνει φθηνοτερα οπως και οι υπολοιποι κατασκευαστες ακολουθησαν τη δεδηλομενη της εποχης
καλα αν εισαγονται απο ρουμανια, θα τα παιρνουν παμφθηνα λογω διαφορας του νομισματοςΟύτε στην Ελλάδα κατασκευάζονταν, ούτε τώρα κατασκευάζονται στην Ρουμανία. Οι κεντρικές αποθήκες για τις βαλκανικές χώρες είναι απλά εκεί. Οπότε δεν παίζει θέμα διαφοράς νομίσματος, κόστους κατασκευής κλπ.
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Ψάχνω σε 175/65R15 (Honda Jazz CVT)
Μαμά φοράει Michelin Energy Saver με δείκτη ταχύτητας Η.Ψάχνω και είμαι μεταξύ των Michelin σε Τ ή dunlop ή Yokohama ή Kleber ή Uniroyal ή Conti PC2 (αν και αρκετά ακριβότερα) ή ...
Απαίτηση να αποδίδουν κρύα καθώς γίνονται λίγα χλμ/έτος και ειδικά τον χειμώνα μικρές αποστάσεις. Απαιτήσεις για σπορ συμπεριφορά δεν υπάρχουν.
...Εγώ τελικά προχωράω μάλλον σε kleber ... παλαιά συμπάθεια, ελπίζω να είναι ακόμα όπως παλαιά, δηλαδή μαλακά στην γόμα. Αντίρρηση κανείς;
Απο περιέργεια ποσο ακριβότερα ηταν τα αλλα ελαστικα που είχες υπόψη γιατι δεν νομίζω οτι ειναι ιδιαίτερα ακριβή η διάσταση σου;
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]