-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
7.Το ταμπλό είναι στραβά τοποθετημένο.
Μα φυσικα...τα ρομποτ κανουν παντα λαθος.
Το ταμπλό τοποθετείται από ρομπότ;
-
Ξέχασα. Σήμερα το πρωί βρήκα email απο το customer care.
Moυ ζητάνε τα στοιχεία τους αυτοκινήτου μου για να ανοίξουν 'υπόθεση' στο όνομα μου για να λυθούν τα προβλήματα μου.
Ίδωμεν.... -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Ξέχασα. Σήμερα το πρωί βρήκα email απο το customer care.
Moυ ζητάνε τα στοιχεία τους αυτοκινήτου μου για να ανοίξουν 'υπόθεση' στο όνομα μου για να λυθούν τα προβλήματα μου.
Ίδωμεν....Μάθανε ελληνικά η έστειλες άλλο email ;
-
Όχι, βρήκαν greek to greeklish translator.
-
Ο χρήστης gto έγραψε:
Ξέχασα. Σήμερα το πρωί βρήκα email απο το customer care.
Moυ ζητάνε τα στοιχεία τους αυτοκινήτου μου για να ανοίξουν 'υπόθεση' στο όνομα μου για να λυθούν τα προβλήματα μου.
Ίδωμεν....Μάθανε ελληνικά η έστειλες άλλο email ;
Αλλο email έστειλα με λατινικούς χαρακτήρες.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Ξέχασα. Σήμερα το πρωί βρήκα email απο το customer care.
Moυ ζητάνε τα στοιχεία τους αυτοκινήτου μου για να ανοίξουν 'υπόθεση' στο όνομα μου για να λυθούν τα προβλήματα μου.
Ίδωμεν....Μάθανε ελληνικά η έστειλες άλλο email ;
Αλλο email έστειλα με λατινικούς χαρακτήρες.
Ε αυτοί θέλουνε ξύλο. Δεν πάμε καλα.
Στην τελική τι έλεγχο κανανε στο αυτοκίνητο ; Στο εργοστάσιο η πριν στο παραδώσουν ; -
Καλημερα
Εαν δεν δουλευουν αυτοματα οι υαλοκαθαριστηρες υπαρχει λυση. Κατεβαινεις και σκουπιζεις τα τζαμια με τα χερια σου.
Τελικα αυτη η ιστορια ειναι για γελια η για κλαματα?
Δεν νομιζω οτι ειναι η Αλφα Ρομεο τοσο ξευτιλα στον τελικο ελεγχο.Η Ελληνικη αντιπροσωπεια φταιει που εισαγει τις παρτιδες που προοριζονται για τις τριτες χωρες και οχι για Ευρωπαικες για να βγαζει περισοτερο κερδος.
Sras -
Ο χρήστης bimmer έγραψε:
Καλημερα
Εαν δεν δουλευουν αυτοματα οι υαλοκαθαριστηρες υπαρχει λυση. Κατεβαινεις και σκουπιζεις τα τζαμια με τα χερια σου.
Τελικα αυτη η ιστορια ειναι για γελια η για κλαματα?
Δεν νομιζω οτι ειναι η Αλφα Ρομεο τοσο ξευτιλα στον τελικο ελεγχο.Η Ελληνικη αντιπροσωπεια φταιει που εισαγει τις παρτιδες που προοριζονται για τις τριτες χωρες και οχι για Ευρωπαικες για να βγαζει περισοτερο κερδος.
SrasΔυστυχώς βγάζει φίλε και χειρότερα αυτοκίνητα. Έχω γράψει και εγώ αντίστοιχα προβλήματα σε 156 και 146 σε thread σχετικό με περι κύρους της εταιρείας αλλά χαρακτηρίστηκα ως κολλημένος άντι-alfa romeo, λες και εγώ δεν θέλω να οδηγήσω ένα καλό αυτοκίνητο. Δυστυχώς, το ξαναλέω, αυτή η εταιρεία απολαμβάνει άσυλο απο πολλούς που της φέρονται με επιείκεια και παραβλέπουν (όπως εύστοχα το εθέσε ο sado σε προηγούμενο post) μερικές φορές χοντρές και σημαντικές βλάβες αποτρέποντας την απο το να εξέλιχθεί. Ενα μπράβο απο εμένα στο τμήμα marketing της alfa romeo. Για όλα τα υπόλοιπα τμήματα της σας παραπέμπω σε προηγούμενα posts.
-
Α και μην ακούσω ότι αλλάξανε τα πράγματα. Και οτι η GT έφερε νέο αέρα στην εταιρεία γιατί θα μου ανέβει η πίεση παλι .
Αυτά που είδα τελευταία με κάνανε να πιστέψω ότι πήγε ακόμα πιο πίσω απο την εποχή της πολλή καλής ποιοτικά (για Alfa romeo) 156. -
sado λυπαμαι για το προβλημά σου.
μπορείς να κάνεις αναστροφή πώλησης με ένα δικηγόρο.Οσο πιο νωρίς τόσο πιο εύκολα.Οι απαντήσεις του sakiss εκτός ότι με βγάζουν από τα ρούχα μου,μου θυμίζουν κάποιον που έχει οικονομικό κέρδος από τις πωλήσεις alfa romeo.
Sado,αν δεν δουλέψει η αναστροφή πώλησης πούλα το το γαμήδι και πάρε ένα άλλο GT.Πάρε ένα από Αγγλία ή Γερμανία και εκτελώνισέ το.Ειδικά στην Αγγλία αν βρεις κανένα θα το πάρεις για ένα κομμάτι ψωμί.Προτιμότερη η ψυχική υγεία από τα χρήματα.
-
Όποιος θέλει ν'αγοράσει Alfa Romeo ή BMW ή Saab κλπ καλό είναι να κάνει μια βόλτα από τα διάφορα Forum αυτών των εταιριών-μοντέλων κλπ, να διαβάσει κάποιο περιοδικό και γενικά να δει τι προβλήματα βγάζει το αυτοκίνητο για το οποίο ενδιαφέρεται, σε τί ποσοστό, τί τα ανταγωνιστικά μοντέλα κλπ και μετά ας προχωρήσει με την αγορά ή ας αλλάξει γνώμη.
Δυστυχώς στο 4T Forum είναι τέτοιο το κόλλημα μερικών που δεν μπορούν ή δεν θέλουν να δουν πέρα από τις παρωπίδες τους. Κρίμα μερικοί φέρονται σαν να πληρώνονται για να υποστηρίζουν-διαφημίζουν μια εταιρία και κάποιοι άλλοι για να την δυσφημίζουν.
Αυτό το thread είναι για τα προβλήματα της GT του Sado, τα υπόλοιπα κολλήματα δεν έχουν θέση εδώ, όποιος ψάχνει επιβεβαίωση της άποψής του σχετικά με κάποια εταιρία εδώ, είναι το λιγότερο λάθος.
Υγ. Αναγκάζομαι να χρησιμοποιήσω την υπογραφή κάποιου άλλου μέλους που δεν θυμάμαι το όνομά του τώρα (sorry φίλε)
'Είναι απίστευτο το πόσο μπετό χωράει το μυαλό του ανθρώπου'Υγ 2 Συγνώμη, παρακαλώ συνεχίστε, άλλωστε πληρώνεστε...
-
Μετα λετε για εμας τους γερμανοφιλους και οτι εσεις δεν ειστε παθιασμενοι! Παρτε τρανταχτο παραδειγμα απο τον Σακη! Η θα εχει μεριδιο απο τις πωλησεις ή τα στραβα του φαινονται φυσιολογικα! Συνηθισμενος βεβαια απο τις αλφα ρομεο! Ισως θελει να ξεκουρασει τους μηχανικους της αλφα!
-
Σταύρο, θα έλεγα να ψάξεις σε κάποιο registry με τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου. Άραγε υπάρχει περίπτωση να είναι μοντέλο προπαραγωγής ή δημοσιογραφικό που στο έδωσαν γιατί το ήθελες 'εδώ και τώρα';
Παρακαλώ να σταματήσουν τα παράσιτα εκατέρωθεν γιατί ακόμα είμαι moderator και θα αρχίσω να σβήνω ως off-topic!
-
kyan είναι πρώτη φουρνιά ...και δυστυχώς ο ψηλός έπεσε σε Μonday-women car...
-
τι να πεις? ειναι κριμα ειλικρινα τετοια συμπεριφορα,να τους δινεις τοσα χρηματα και να ζητανε και μαιλ σε λατινικους τεμεναδες επρεπε να σου κανουν,παντως εγω αν ημουν θα τους εβαζα να με παρουν τηλ στο κινητο,ετσι για σπασιμο
ψηλε ασε τα μειλ,πηγαινε εκει μιλησε με κανενα διευθηντη,και να δεις θα σε δει και θα χεστει
οσο για τον sakkis τι να πει κανεις για αυτο το παληκαρι?αν τυχαιναν σε αυτον ολα τα παραπανω τι θα εκανε?ετσι απο περιεργεια ρωταω?καλο ειναι να μην προσπαθουμε να δικαιολογησουμε τα αδικαιολογητα
πιστευω οτι η καλυτερη λυση στα παραπανω ειναι η αμεση αντικατασταση του αυτ/του και οχι η επιδιορθωση,ακομα και για ψυχολογικους παραγοντες(να οδηγας με τον φοβο μην ξαναανοιξει το πορτμπαγκαζ ?) -
Εμενα μια φορα απο την πιρελι μου απαντησαν ζητώντας μου greeklish,και τους πρότεινα είτε να φτιάξουν το πρόβλημα είτε να απαντάνε σε αλλη γλώσσα,τετοιες προχειρότητες ειναι απίστευτες για μεγαλες εταιρείες.
-
Τι να πεις; Ότι και να πεις είναι λίγο. Υπομονή πάνω από όλα. Ξέρω ότι όποιος είναι έξω από το χορό πολλά τραγούδια λέει αλλά δεν κοιτάς να το διώξεις χάνοντας όσο μπορείς ποιο λίγα. Αν συνεχιστούν τα προβλήματα θα το «παντρευτείς» το αμάξι.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Τι να πεις; Ότι και να πεις είναι λίγο. Υπομονή πάνω από όλα. Ξέρω ότι όποιος είναι έξω από το χορό πολλά τραγούδια λέει αλλά δεν κοιτάς να το διώξεις χάνοντας όσο μπορείς ποιο λίγα. Αν συνεχιστούν τα προβλήματα θα το «παντρευτείς» το αμάξι.ναι, αλλά αυτή η νοοτροπία (το ξεφορτώνομαι να γλιτώσω όσα μπορώ) είναι που διαιωνίζει την κατάσταση στις αντιπροσωπείες. Αν τους κυνηγούσαν όλοι οι δυσαρεστημένοι πελάτες όπως τους κυνηγάει (ή προτίθεται να τους κυνηγήσει) ο sado, ίσως άλλαζαν κάποια πράγματα.
-
Αν τους κυνηγούσαν όλοι οι δυσαρεστημένοι πελάτες όπως τους κυνηγάει (ή προτίθεται να τους κυνηγήσει) ο sado, ίσως άλλαζαν κάποια πράγματα
Πολύ σωστά Σπύρο, στο κάτω κάτω τα ωραία μας λεφτάκια δίνουμε από τις οικονομίες μας για να αποκτήσουμε κάτι που θα μας ευχαριστεί και ταυτόχρονα θα καλύψει τις ανάγκες μας, και φυσικά δεν είναι μόνο πρόβλημα της AR αυτό αλλά και πολλών άλλων εταιρειών
Έχουμε απαιτήσεις από το προιόν που αγοράζουμε όσο φτηνό ή ακριβό είναι αυτό
-
Δεν θα διαφωνήσω παιδιά μαζί σας αλλά το αποτέλεσμα στο τέλος ποιο είναι; Πόσοι μπορούν να αντέξουν ένα χρονοβόρο και δαπανηρό δικαστικό αγώνα. Άσε που πρέπει μέχρι να τελειώσει να οδηγούν επικίνδυνο αμάξι ή να δώσουν επιπλέον χρήματα για να πάρουν άλλο.
Δυστυχώς στη χώρα μας έχει γίνει λίγο σαν ανέκδοτο το βρίσκω το δίκιο μου δικαστικά.
Γράμμα στην Alfa Romeo Ελλάς....