Καλημερα
Παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις σας στο προβλημα μου.Εχουν γινει ολες οι απαραιτητες ρυθμησεις απο τον τεχνικο,ο πνευμονας ζεσταινεται κανονικα και δεν ειναι ψηλα.Επαναλαμβανω οτι οταν ειναι κρυα η μηχανη (με το νερο στους 90 βαθμους και θερμοκρασια λαδιου χαμηλη)δεν παρουσιαζει κανενα προβλημα.οταν ομως ζεσταινεται η μηχανη( θερμοκρασια λαδιου πανω απο 90 βαθμους) τοτε παρουσιαζεται το προβλημα και στα κικνταουν το γυριζει στην βενζινα και κανα δυο φορες εχει αναψει και το λαμπακι της μηχανης και ρεταρει στο γκαζι.οταν σταματησω και σβησω και ξαναβαλω μπροστα με βενζινη το λαμπακι σβηνει και δουλευει κανονονικα χωρις ρεταρισμα.οταν το γυρισω στο γκαζι παλι δεν εχει προβλημα μεχρι να αρχισω να το γκαζωνω με κικνταουν .τοτε το γυριζει αυτοματα στην βενζινη.Υπαρχει περιπτωση να μη μπορει ο εγκεφαλος του γκαζιου να διαβαζει σωστα τον εγκεφαλο του αυτοκινητου στα κικνταουν?η να μη λειτουργει καποιο μπεκ καλα και γιαυτο να αναβει και το λαμπακι της μηχανης?παντοτε δειχνει προβλημα στον πρωτο κυλινδρο.τον πολλαπλασιαστη ρευματος στον πρωτο τον εχουμε αλλαξει προληπτικα χωρις βελτιωση ομως.Υπὀψιν οτι με βενζινη δεν παρουσιαζεται κανενα προβλημα στα κικνταουν.
Ευχαριστω
Bimmer
Latest posts made by bimmer
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Καλησπερα
Εχω βαλει και εγω υγραεριο στο αυτοκινητο μου που ειναι BMW 328Ci steptronic mod.2000.Σε γενικες γραμμες ειμαι αρκετα ικανοποιημενος με την οικονομια που εχω.πχ εκανα μεσα σε 9 ημερες ταξιδι 2400 χλμ και ειχα κοστος 247 ευρω στο υγραεριο και 36 ευρω στην βενζινη.Εχω ηδη αποσβεσει στις 9000 χλμ που εχω κανει περιπου το 55% του κοστους μιας και χρησιμοποιουσα μονο 100σταρα αμολυβδη.Πριν μερικες ημερες μου παρουσιασε ενα προβλημα.Στα μεγαλα γκαζια με κικ νταουν στην αλλαγη απο 2α σε 3η μου γυριζει σε βενζινα με ταυτοχρονη μειωση της πιεσης.Αυτο το κανει μονο οταν ειναι ζεστη η μηχανη πχ θερμοκρασια λαδιου βασει του οργανου που εχω βαλει πανω απο 90 βαθμους.οταν ειναι κρυο δεν εχει προβλημα.το εχουμε ψαξει με τον τεχνικο που το εγκαταστησε,μεχρι και πευμονα αλλαξαμε για μεγαλυτερη ιπποδυναμη χωρις ομως να λυθει το προβλημα.ακομα και την σωληνα παροχης αλλαξαμε απο 6αρα σε 8αρα και επισης βαλαμε πιο μεγαλα μπεκ.
Τιποτα ομως.το προβλημα ειναι προβλημα.Εχει κανεις καμμια ιδεα επ'' αυτου?Το συστημα ειναι εγγλεζικο.
ευχαριστω πολυ.Το ε-μειλ μου ειναι stefanosdk@gmail.com
Bimmer -
RE: Fiat Panda Mk III (Model 169, 2003-2012)
Καλημερα
Ευχαριστω πολυ για την πλήρωφορια. -
RE: Fiat Panda Mk III (Model 169, 2003-2012)
Παιδια καλησπερα
Ποτε προβλεπεται να βγει στην αγορα ?
-
RE: fiat classic
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Αυτό εννοείς;http://www.motorbase.com/vehicle/by-id/ ... lery.ehtml
Ακριβως αυτο ενοω.μοντελο 1959.το κουπε ομως οχι το καμπριο.
Παιδια ευχαριστω πολυ.θα επανελθω εαν εχω νεα.Bimmer
-
RE: fiat classic
Παιδια καλημερα και καλη χρονια
Η FIAT εβγαζε ενα κουπε τελη 10ετιας 50 και αρχες 10ετιας 60 1500 κ.ε με δυο εκεντροφορους επι κεφαλης 2θεσιο.Με ενα τετοιο ,την καμπριο βερσιον ομως ,ο Τσιτσοπουλος στο Κατι να Καιει εκανε τον ραλλιστα στην Βλαχοπουλου και την Χλοη Λιασκου.
Εχει υπ'οψη του καποιος απο εσας επ'αυτου?
Ψαχνω να βρω καποια ακρη μηπως και γινει τιποτα.Για αγορα ενοω.
Ευχαριστω
Bimmer -
RE: Κρασιά
Καλημερα
Καβα Χρυσοχοου. Ξυνομαυρο Ναουσσης.Με κοκκινα κρεατα και σαλτσες.Απλα υπεροχο.
Bimmer -
RE: ΜΑΣΤΟΡΕΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Παιδια καλημερα
Εχει διμιουργηθει ρωγμη εκει που ενωνει ο εξωτερικος τοιχος του σπιτιου με τον πεζοδρομο στον κηπο μαλλον απο ελαφρια καθηζηση του πεζοδρομου.Καμμια ιδεα πως να γεμισω αυτη τη ρωγμη η οποια ειναι αρκετα μεγαλη σε μηκος ?
Bimmer -
RE: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΠΟ Ε.Ε.
Καλημερα
Πως τους βρισκουμε αυτους που λες?
Bimmer -
RE: Μουντιαλ 2006 - Ζινεντίν Ζιντάν
Καλημερα
Ο ΖΖ ηταν πολυ τυχερος που ο Ματερατσι δεν επαθε καμμια χοντρη ζημια απο το δολοφονικο κτυπημα που εφαγε στο στηθος.Ολα τα αλλα ειναι φιλοσοφιες για μικρα παιδια.
Bimmer