-
Fiat 500 Spiaggina (=μικρή παραλία)για την Ιταλία και Fiat 500 Jolly για τη διεθνή αγορά.
Τα έφτιαχνε ο Ghia για πλούσια και διάσημη πελατεία (κόστιζαν τα διπλά χρήματα από τις normal εκδόσεις) χρησιμοποιώντας πλατφόρμες του 500,600,Giardiniera,Multipla.Τα μηχανικά μέρη ήταν τα συμβατικά των αυτοκινήτων από τα οποία προέρχονταν. -
Για μεγαλες ξενοδοχειακες επιχειρησεις και αλλες εγκαταστασεις , θελεις να πεις , φυσικα , οχι για βολτα στην παραλια (με τετοια ροδακια) για πλουσια πελατεια , αγαπητε Αlba
Ειχαν παρουσιασει καποια Ιταλικα με ροδες τυπου μπιτς μπανκι απ'οτι θυμαμαι ........ -
Πιτσιρικος ειχα δει ενα τετοιο αλλα σε 600 καροτσα λευκο η στην υδρα η στισ σπετσες και το θυμαμαι ακομα
-
Ένα τέτοιο πουλιέται στη Γαλλία 28.000.
-
-
-
-
Πουλιέται καιρό...
-
Ναι στου Luzzago,πάνω από χρόνο.
-
Από το 2005, έχει περάσει και από αλλού.
Ακριβό στα 40χιλ, υπάρχουν και με 26-32. Ωραίο αυτοκίνητο πάντως.
Θυμάται κανείς το άρθρο του Καβαθά, με μια Ντίνο στη Μόντσα?? -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ναι στου Luzzago,πάνω από χρόνο.Ο Luzzago μας είχε παιδέψει πολύ με μια corniche παλιότερα...
Ότι λάμπει δεν είναι χρυσός, δυστυχώς! -
Την ίδια άποψη έχω και εγώ για τον συγκεκριμένο έμπορο.Μπορείς να βρεις καλά κομμάτια όπως και πολύ μέτρια.
Dino 2000 Spider με λιγότερα από 35 (μιλάω πάντα για δίλιτρο και όχι για 2400 και σε άψογη κατάσταση)δεν νομίζω ότι βρίσκεις πλέον. -
Παιδια καλημερα και καλη χρονια
Η FIAT εβγαζε ενα κουπε τελη 10ετιας 50 και αρχες 10ετιας 60 1500 κ.ε με δυο εκεντροφορους επι κεφαλης 2θεσιο.Με ενα τετοιο ,την καμπριο βερσιον ομως ,ο Τσιτσοπουλος στο Κατι να Καιει εκανε τον ραλλιστα στην Βλαχοπουλου και την Χλοη Λιασκου.
Εχει υπ'οψη του καποιος απο εσας επ'αυτου?
Ψαχνω να βρω καποια ακρη μηπως και γινει τιποτα.Για αγορα ενοω.
Ευχαριστω
Bimmer -
Αυτό εννοείς;
http://www.motorbase.com/vehicle/by-id/ ... lery.ehtml
-
Για δες αυτό : 10.500 ευρώ
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Αυτό εννοείς;http://www.motorbase.com/vehicle/by-id/ ... lery.ehtml
Ακριβως αυτο ενοω.μοντελο 1959.το κουπε ομως οχι το καμπριο.
Παιδια ευχαριστω πολυ.θα επανελθω εαν εχω νεα.Bimmer
-
Oχι με δυο εκκεντροφορους επι κεφαλης , δεν νομιζω οτι κυκλοφορησε ποτε ετσι !
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Oχι με δυο εκκεντροφορους επι κεφαλης , δεν νομιζω οτι κυκλοφορησε ποτε ετσι !Ψιλά γράμματα, αλλά εάν μιλάμε για το 1500 modello 1959 (motore Tipo 118.000)τότε πρόκειται για τον bialbero (2 εκκεντροφόροι) της OSCA.
Aν μιλάμε για το 1500 modello 1963 & modello 1965 (motore 115.000 & 115C.000),τότε το μοτέρ είναι της Fiat με έναν εκκεντροφόρο.
Αν μιλάμε για το 1600S modello 1965 (motore 118B.000),τότε πρόκειται πάλι για το μοτέρ της OSCA, με μεγαλύτερο κυβισμό,που είναι bialbero και αυτό (2 εκκεντροφόροι).
Αυτά είναι τα ίδια για cabriolet και coupe,αφού στην ουσία και το coupe είναι ένα cabriolet με hard top.
-
Και ολίγη ιστορία.
Ας αρχίσουμε από εκεί που ξεκίνησε να χτυπά η καρδιά της ευρωπαϊκής αυτοκινητoβιομηχανίας.
Torino-Stabilimento Fiat-Lingotto.Το σύμβολο του πεπρωμένου μιας πόλης.
Χτισμένο τη δεκαετία του 20, φιλοξένησε την πρώτη γραμμή παραγωγής στην Ευρώπη.Έκλεισε τη δεκαετία του 80 και ανακαινίστηκε το 1994 από τον διάσημο αρχιτέκτονα Renzo Piano,για να μετατραπεί σήμερα όχι απλά και μόνο σε μνημείο βιομηχανικής αρχαιολογίας,αλλά σε έναν πολυχώρο,που φιλοξενεί μεταξύ άλλων,μουσεία,gallery,ξενοδοχεία,διάσημα εστιατόρια (όπως το Eataly),πανάκριβα καταστήματα,κινηματογράφους,την πινακοθήκη Giovanni Agnelli.Στην οροφή του εξακολουθεί να δεσπόζει το κατά Le Corbusier τελειότερο δείγμα βιομηχανικής αρχιτεκτονικής του 20ου αιώνα,η θολωτή αίθουσα συσκέψεων του ΔΣ της Fiat.Ενώ πάντα εξακολουθεί να χρησιμοποιείται η ίδια οροφή,συνολικού μήκους 1,1 χιλιομέτρου,άλλοτε πίστα δοκιμών της Fiat,για αυτοκινητιστικές και λοιπές εκδηλώσεις.
Youtube VideoΚαι σε αυτό το καταπληκτικό φιλμάκι, η σχεδόν 90χρονη ιστορία του Lingotto μέσα σε 10 λέπτα
http://www.youtube.com/watch?v=Wf3gcdZA ... re=related -
κανεναν με φιατ 128 rally γνωρηζετε? κ να το δηνει σε προσιτη τιμη?
fiat classic