-
είμαι κάτοχος ενός scross diesel επίσης έχει πρόβλημα με το κιβώτιο από 1 η σε2η,ειδικά μόλις πέσει η θερμοκρασία, αλλάξανε δύο φορές λάδια σασμαν,μετά αλλάξανε σασμαν το προβλημα παραμενει, από την αντιπροσωπία λένε ότι είναι φυσιολογικό και ότι έχει διορθωθεί, επίσης ακούγεται αρκετά αέρας σαν να μην κλείνουν οι πόρτες αλλάξανε και τα λάστιχα θυρών,έχω αγανακτησει και θα προσπαθήσω να το πάω δικαστικα
-
Φιλε bel tas τοσο μεγαλο προβλημα εχει το σασμαν? και το δικο μου κομπιαζει λιγο αλλα δεν ειναι σαν το leon που ειχα απο 1η σε 2α εκανε λες κ δεν πατουσα συμπλεκτη,οσο για τους αεροδυναμικους θορυβους εχεις δικιο αλλα τα περισσοτερα αυτοκινητα εχουν το ιδιο θεμα δεν ξερω αν θα βγαλεις ακρη δικαστικα μακαρι....
-
Τελικά στα 32.000χλμ και μετά απο 4 φορες κλαταρισμένο λάστιχο σε 15 μηνες, άλλαξα λάστιχα + ζαντες. Εβαλα 205/60/16 και νομιζω θα λυθει το πρόβλημα των ΤΡΑΓΙΚΩΝ ελαστικών σε μεγάλες ζάντες. Γιά όποιον ενδιαφέρεται πουλάω τις 17άρες 'μαμίσιες' αλουμινένιες ζάντες σε καλη τιμή.
-
Ο χρήστης kibaris έγραψε:
edit έχεις ήδη αναρτήσει αγγελία. Δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνουμε τα ίδια ποστ. [mod]...θα μπορούσε το σχόλιό μου να μη σβηστεί, αφού απαευθύνεται ΜΟΝΟ σε κατόχους sx4 crosss... Τώρα θα πρέπει να περιμένω κάποιος κάτοχος sx4 cross να πάει κατά τύχη στις ΑΓΓΕΛΙΕΣ και να δει την πώληση των ζαντών μου...
Ο χρήστης kibaris έγραψε:
edit έχεις ήδη αναρτήσει αγγελία. Δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνουμε τα ίδια ποστ. [mod]...θα μπορούσε το σχόλιό μου να μη σβηστεί, αφού απαευθύνεται ΜΟΝΟ σε κατόχους sx4 crosss... Τώρα θα πρέπει να περιμένω κάποιος κάτοχος sx4 cross να πάει κατά τύχη στις ΑΓΓΕΛΙΕΣ και να δει την πώληση των ζαντών μου...
δίκαιο έχεις αλλά οι mod αποφασίζουν.
τι διαστάσεις ζάντες και ελαστικά έβαλες τελικά;
Ειδικότερα, στο 4T-Forum δεν επιτρέπεται:
*Η μαζική δημοσίευση ίδιων ή παρεμφερών θεμάτων στην ίδια ή σε πολλές θεματικές ενότητες.
Σε περίπτωση οποιασδήποτε μη συμμόρφωσης με τον παρόντα κανονισμό λειτουργίας και χρήσης του 4T-Forum, οι επόπτες μπορούν, ανάλογα με τη βαρύτητα της παράβασης:
Να συστήσουν στους παρεκτρεπόμενους χρήστες τη συμμόρφωση με τους κανόνες χρήσης του 4Τ-Forum, και ενδεχόμενα να επαναλάβουν τη σύστασή τους αυτή (δημόσια ή με προσωπικό μήνυμα)
Να διορθώσουν μηνύματα στα σημεία όπου παραβιάζονται οι κανόνες χρήσης
Να κλειδώσουν θέματα έτσι ώστε να μην είναι δυνατή η δημοσίευση νέων μηνυμάτων σε αυτά
Να διαγράψουν μηνύματα ή θέματα αποστέλλοντας ταυτόχρονα προσωπικό μήνυμα στο μέλος με τις κατάλληλες συστάσεις ή δημοσιεύοντας τις συστάσεις αυτές στο εν λόγω θέμα
Σε περίπτωση επανειλημμένης και συστηματικής παραβίασης των κανόνων χρήσης από κάποιο χρήστη, καταρχήν να προειδοποιήσουν και στη συνέχεια να απαγορεύσουν στο χρήστη τη συμμετοχή του στο 4T-Forum
Να κάνουν συνδυασμό των παραπάνωΆρα δεν είναι απόφαση των συντονιστών αλλά απόφαση της ιδιοκτησίας του 4tforum την οποία οφείλουμε να σεβαστούμε.
-
από που να αρχίσω και που να τελειώσω...
καταρχήν καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα
κάτοχος s cross και εγώ εδώ και 6 μήνες(1,6 diesel 2x4)
ξεκινάω λοιπόν...
έχοντας 2 αυτοκίνητα μαζί με τη σύζυγο (golf 4 και swift) ΑΠΟΦΆΣΙΣΑ να τα δώσω και να πάρουμε 1 λόγω του οτι δεν βγαίναμε πλέον οικονομικά(διπλά τέλη δίπλες ασφάλειες διπλά σέρβις κλπ).
προσανατολίστηκα στην αρχή για μεταχείρισμενο πετρέλαιο διότι κάνω 120 χιλιόμετρα καθημερινά πήγαινε έλα για να πάω στη δουλειά μου
Η αγορά του μεταχειρισμένου είναι λίγο μπερδεμένη...πολλά χιλιόμετρα μικρή τιμή,λίγα χιλιόμετρα τιμή λίγο πιο κάτω απο καινούριο.
οπότε λέω εκεί που είναι να δώσω 15.000 και να πάρω ενα μεταχειρισμένο με 120.000 χιλ βάζω κάτι παραπάνω και παίρνω καινούριο.
μετά από αρκετό ψείρισμα(εξοπλισμό,τιμή κλπ)κατέληξα στο s cross.
αυτή τη στιγμή πιστεύω οτι είναι το value for money.
εντυπώσεις:
αρκετά τα θετικά όσο αναφορά άνεση, αλλαγή σχέσεων, αυτονομία...
ευχάριστο στη οδήγηση και από οδική συμπεριφορά άψογο.
ενα βασικό αρνητικό που εντόπισα είναι τα ελαστικά...χαμηλό προφίλ που το κάνει να πονάει πολύ στις λακκούβες...μήπως πονάει μόνο το δικό μου έτσι?
golf 4 με 7 χρόνια ανάρτηση και δεν κοπανούσε τόσο...
ένα άλλο που με έχει ξενερώνει είναι η φτηνή κατασκευή πλαστικών..στο πορτμπαγκάζ τα πλαστικά είναι ψεύτικα τελείως...και με την κλανιά σπάνε...περίμενα λιιιγο καλύτερη ποιότητα και οχι τόσο τσιγκουνιά...ερχόμενος απο γερμανικό αυτοκίνητο και 15ετίας αντιλαμβάνομαι και στην πράξη οχι μόνο στα λόγια του καθενός οτι όντως ο γερμανός είναι πιο προσεγμένος στην ποιότητα κατασκευής καμπίνας,πλαστικών,ταμπλό...
τώρα μηχανικά δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη ακόμη...ο χρόνος θα δείξει...απο το γερμανό πάντως απογοητεύτηκα οπότε είπα να κάνω μια στροφή...
ερώτηση:
σήμερα αγόρασα μπάρες οροφής απο τα lidl οι οποίες μου είπε φίλος οτι του βγήκαν πολύ καλές και ανθεκτικές
(είχα πάει να ρωτήσω και έφυγα τρέχοντας αφού άκουσα την τιμή τον 120€ μόνο για μπάρες...)
υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο σημείο που μπαίνουν?ή θα βάλω τίποτα βαρύ επάνω και θα κάτσει καμιά οροφή?? -
50άρι προφίλ;
-
ναι...
μια και διαβάζω προηγούμενες σελίδες να αναφέρω και εγώ οτι:
μέχρι τώρα δεν έχω τριγμούς σε ταμπλό και παράθυρο
κατανάλωση μικτό εχω στα 4,8 με 70% εκτός πόλης και ταχύτητες 110-130
το κιβώτιο όταν είναι κρύο ενα μικρο κόμπιασμα απο 1η σε 2η την έχει αλλα για κανένα 10λεπτο μέχρι να ζεσταθεί προφανώς..
καύσιμο βάζω μονο shell (και λόγω της προσφοράς κάθε πέμπτη)
με έχουν σταματήσει πάνω απο 5 άτομα και θέλουν πληροφορίες είτε στο πάρκινγκ του σουπερ μαρκετ είτε στο φανάρι και σήμερα (αν έχει το θεός του ο τύπος) με σταμάτησε στη μέση του δρόμου 60αρης και έβαλε και την κεφάλα του μέσα για να το χαζέψει!!!!.στα τέτοια του που είχα μέσα γυναίκα και μωρό παιδι...παλι καλά που ήρθε άλλο αμάξι απο πίσω και κόρναρε αλλιώς ακόμη εκει θα με ειχε και θα έκανε ερωτήσεις...χαχαχαχα -
Γίνεται στους ελληνικούς δρόμους να μην υπάρχουν τριγμοί αργά ή γρήγορα; Μόνο σε Mecedes και Bmw έχω παρατηρήσει σχεδόν απουσία τριγμών.
-
Χαιρετώ την Σουζουκοπαρέα
Βρίσκομαι στα 6000 Χιλ και είπα να γράψω και εγώ τις εντυπώσεις μου.
Από μηχανικά, ηλεκτρικά προβλήματα μέχρι στιγμής μηδέν.
Με τα λάστιχα μάλλον υπάρχει πρόβλημα. Ταυτόχρονο κλατάρισμα μπρος-πίσω δεξιάς πλευράς, σε λακούβα που έπεσα την ώρα που προσπερνούσα νταλίκα στον καρόδρομο της παλιάς εθνικής Θηβών - Αθήνας ακριβώς 200 μ μετά την είσοδο, ερχόμενος από Λιβαδειά. 300 ευρώ το μαλλί, συν την ψυχική οδύνη 4 η ώρα την νύχτα να ψάχνω για ταξί. Ευτυχώς οι ζάντες την γλίτωσαν.
Το μάγκωμα από 1η σε 2α έχει μαλακώσει και το συνήθισα, δεν μου δημιουργεί πρόβλημα.
Από κατανάλωση μικτή στα 5.8 με τα περισσότερα εκτος πόλης,σε επαρχιακό δίκτυο
Ανάρτηση σκληρή. τις λακούβες τις καταλαβαίνει.
Σβέλτο στην πόλη και στις προσπεράσεις, καλό περπάτημα και καλά κρατήματα.
Από τριγμούς αν και το πηγαίνω καθημερινά σε χωματόδρομους δεν έχω αντιληφθεί κάτι που να με ενοχλεί.
Κάτι ψιλοσυντονισμοί διαρκούν πολύ λίγο και σταματούν.
Λαδάκια δεν καίει και λέω να του τα αλλάξω στα 7500 χιλ
Σε γενικές γραμμές ικανοποιημένος.
Αυτά και καλό καλοκαίρι.
Να πάμε και σε καμιά παραλία δύσβατη που δεν μας πήγαινε το συμβατικό ΙΧ. -
Ο χρήστης panpag έγραψε:
...Ταυτόχρονο κλατάρισμα μπρος-πίσω δεξιάς πλευράς, σε λακούβα που έπεσα την ώρα που προσπερνούσα νταλίκα στον καρόδρομο της παλιάς εθνικής Θηβών - Αθήνας ακριβώς 200 μ μετά την είσοδο, ερχόμενος από Λιβαδειά. 300 ευρώ το μαλλί, συν την ψυχική οδύνη 4 η ώρα την νύχτα να ψάχνω για ταξί. Ευτυχώς οι ζάντες την γλίτωσαν.Σε αντίστοιχη περίπτωση σε δικό μας Rover 214 με Dunlop μπρος-πίσω, το αυτοκίνητο πήγε στο συνεργείο και πέρασαν εγγύηση και τα δύο ελαστικά. Θεωρήθηκαν προβληματικά τα Dunlop για να κλατάρουν και τα δύο ταυτόχρονα από μία λακούβα. Το περιστατικό έγινε στην Λεωφόρο Πεντέλης στο Μαρούσι.
Δεν μπορούσε να γίνει κάτι παρόμοιο και στο δικό σου;
-
Ο χρήστης kostask1 έγραψε:
ερώτηση:
σήμερα αγόρασα μπάρες οροφής απο τα lidl οι οποίες μου είπε φίλος οτι του βγήκαν πολύ καλές και ανθεκτικές
(είχα πάει να ρωτήσω και έφυγα τρέχοντας αφού άκουσα την τιμή τον 120€ μόνο για μπάρες...)
υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο σημείο που μπαίνουν?ή θα βάλω τίποτα βαρύ επάνω και θα κάτσει καμιά οροφή??υπάρχει κάποιος φίλος που μπορεί να μου δώσει πληροφορίες??
-
@ Storm
Προς αυτή την κατεύθυνση δεν μου πέρασε από το μυαλό να το προσπαθήσω.
Τα λάστιχα που φοράει είναι της Continental και το θέμα δεν είναι η ποιότητα των ελαστικών αλλά οι διαστάσεις και συγκεκριμένα το χαμηλό προφίλ.
Αυτό που σκέφθηκα να κάνω και θα το έκανα αν η ζημιά ήταν μεγαλύτερη, ήταν να στραφώ εναντίον των υπευθύνων συντήρησης του δρόμου.
Το αυτοκίνητο το άφησα εκεί και το πήρε ο κουνιάδος μου αργότερα με την Souzouki Assistance
Την επομένη που επέστρεψα με το αυτοκίνητο του αδελφού μου, πέρασα απο το ίδιο σημείο για να διαπιστώσω με το φως της μέρας την κατάσταση του δρόμου και πως την έπαθα.
Ο δρόμος στο σημείο αυτό έμοιαζε με βομβαρδισμένο τοπίο. Οι νταλίκες να καταλάβεις πήγαιναν με ζικ-ζακ για να αποφύγουν τις λακούβες.
Αυτά στις 22 του περασμένου Μάρτη. Δεν γνωρίζω αν σήμερα ο δρόμος έχει φτιαχτεί.
Υπολόγισα όμως δικαστικά έξοδα, δικηγόρο, χάσιμο χρόνου και το έκρινα ασύμφορο.
Αφού απέφυγα τα χειρότερα και δεν βρέθηκα και εκτός δρόμου με όλη την οικογένεια μέσα, αισθάνομαι και τυχερός. -
Ο χρήστης panpag έγραψε:
@ Storm
Προς αυτή την κατεύθυνση δεν μου πέρασε από το μυαλό να το προσπαθήσω.
Τα λάστιχα που φοράει είναι της Continental και το θέμα δεν είναι η ποιότητα των ελαστικών αλλά οι διαστάσεις και συγκεκριμένα το χαμηλό προφίλ.
Αυτό που σκέφθηκα να κάνω και θα το έκανα αν η ζημιά ήταν μεγαλύτερη, ήταν να στραφώ εναντίον των υπευθύνων συντήρησης του δρόμου.
Το αυτοκίνητο το άφησα εκεί και το πήρε ο κουνιάδος μου αργότερα με την Souzouki Assistance...Εκ΄των πραγμάτων όλα τα ελαστικά καλύπτονται με εγγύηση.
Τα ελαστικά των καινούριων αυτοκινήτων καλύπτονται το λιγότερο με 1 χρόνο.
Ελαστικά που σκάνε ταυτόχρονα σε λακούβα αφήνουν υπόνοιες ότι είναι προβληματικά. Οπότε πολύ εύκολα μπορούν να καλυφθούν με εργοστασιακή εγγύηση ειδικά όταν γίνεται χρήση και της οδικής βοήθειας του αντιπροσώπου (δηλ. Suzuki Assistance).
Απλά πας στον έμπορο που το αγόρασες και απαιτείς κάλυψη εγγύησης.Αλλά αυτά τα αποκρύπτουν επιμελώς στα συνεργεία για να βγάζουν φράγκα.
-
Έβαλα και εγω το avin diesel avio action καθως το αμάξι ουτε τράβαγε οπως παλιά και το κροτάλισμα ειχε αυξηθεί μετα απο 1 χρονο αποκλειστικής χρήσης με vpower shell. Για το κροτάλισμα επιφυλάσσομαι καθως θα δω μάλλον μετα απο ενα δυο ακομα γεμίσματα ιςως διαφορα αλλα στο τράβηγμα το ειδα απο την πρωτη γκάζια! Μεγαλη διαφορα σε σπιρτάδα ! Καμια σχεση!
Ερωτηση το πρόσθετο για τα βακτηρίδια που έβαζα τοσο καιρο με την shell να το συνεχίσω? υποτίθεται οτι η Αβιν διαφημίζει οτι παρέχει πλήρη αντιμικροβιακη δράση. Τι λέτε ? εσείς τι κάνατε?
-
Φιλε μου κ εμενα μου ειπαν απο πρατηριο να μην το ριχνω αλλα εγω θα συνεχισω καθε 3 μηνες να ριχνω...Θα τους στειλω mail να δω στους ποσους βαθμους παγωνει το χειμωνα παντως μεχρι στιγμης ειναι πολυ καλυτερο της shell.
-
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
Φιλε μου κ εμενα μου ειπαν απο πρατηριο να μην το ριχνω αλλα εγω θα συνεχισω καθε 3 μηνες να ριχνω...Θα τους στειλω mail να δω στους ποσους βαθμους παγωνει το χειμωνα παντως μεχρι στιγμης ειναι πολυ καλυτερο της shell.Καθε 3 μηνες έριχνες? εγω καθε δεύτερο γέμισμα δλδ καθε μήνα.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Έβαλα και εγω το avin diesel avio action καθως το αμάξι ουτε τράβαγε οπως παλιά και το κροτάλισμα ειχε αυξηθεί μετα απο 1 χρονο αποκλειστικής χρήσης με vpower shell. Για το κροτάλισμα επιφυλάσσομαι καθως θα δω μάλλον μετα απο ενα δυο ακομα γεμίσματα ιςως διαφορα αλλα στο τράβηγμα το ειδα απο την πρωτη γκάζια! Μεγαλη διαφορα σε σπιρτάδα ! Καμια σχεση!Ακούω συνέχεια για το πετρέλαιο της Avin, αλλά βλέπω ότι υπάρχουν πάρα πολύ λίγα πρατήρια, τουλάχιστον στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, και συνήθως όχι σε κεντρικά σημεία.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Έβαλα και εγω το avin diesel avio action καθως το αμάξι ουτε τράβαγε οπως παλιά και το κροτάλισμα ειχε αυξηθεί μετα απο 1 χρονο αποκλειστικής χρήσης με vpower shell. Για το κροτάλισμα επιφυλάσσομαι καθως θα δω μάλλον μετα απο ενα δυο ακομα γεμίσματα ιςως διαφορα αλλα στο τράβηγμα το ειδα απο την πρωτη γκάζια! Μεγαλη διαφορα σε σπιρτάδα ! Καμια σχεση!
Ακούω συνέχεια για το πετρέλαιο της Avin, αλλά βλέπω ότι υπάρχουν πάρα πολύ λίγα πρατήρια, τουλάχιστον στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, και συνήθως όχι σε κεντρικά σημεία.
Σε αυτο εχεις δίκιο. Εγω για να βάλω προχθές αναγκάστηκα να αλλάξω κατεύθυνση. Ειναι πολυ λίγα τα πρατήρια τουλαχιστον στην θεσσαλονικη, γνωριζω και τον λόγο!
Η Αβιν ειναι τρομερά καταπιεστική στους πρατηριούχους , πολυ χειρότερη και απο την σελ, με αποτέλεσμα οι απαιτήσεις που εχει και τα εξτρα κόστη που τους ζητά να κανουν κανει τελειως ασύμφορη την συντήρηση τους.
Επισης ειναι και αρκετα ακριβότερη απο την shell vpower τουλαχιστον 8-9 λεπτα και δεν κανουν καμια προωθητική ενέργεια για την ωρα.
-
Αυτο της PROTEC που βαζω ειναι για καθε 3 με 4 μηνες οσο για τα πρατηρια της avin ειναι λιγα στην θεσσαλονικη.
-
Στην Κατερίνη που είμαι εγώ πάντως έχουμε ένα εταιρικό της AVIN (είναι και το μόνο εταιρικό στο νομό Πιερίας αν εξαιρέσουμε αυτά που βρίσκονται στα ΣΕΑ). Οι τιμές τους είναι πάντα λίγο πιο κάτω από τα Shell της περιοχής που είναι όλα ιδιόκτητα, και γενικά από τα πιο φθηνά στο νομό.
Αυτές τις μέρες έχουν το απλό στα 1,185/λιτρο και το Best Action στα 1.255/λιτρο. Κοντά 4-5 λεπτά φθηνότερα από τα αντίστοιχα της Shell.
SUZUKI SX4 SCROSS