Ο χρήστης meco έγραψε:
Οσο για τα smart δεν ειναι θεμα να πεθανει η κατσικα του γειτονα, καποιοι χανετε το νοημα. Το θεμα ειναι πως γιατι καποιος που δινει 25.000ε για smart να πληρωνει το 1/10 σχεδον σε σημα και φορο πολυτελειας απο καποιον που θα δωσει παλι 25.000ε αλλα για διλιτρο ? Ειναι παραλογο απλα.
Παράλογο, παράτυπο, ανήθικο είναι να αγοράζεις ένα αυτοκίνητο και να ξέρεις ότι τα τέλη κυκλοφορίας του είναι Χ και μετά να έρχεται κάποιος αυθαίρετα (επειδή δεν του βγαίνουν τα κουκιά) να σε βάζει να πληρώσεις 2Χ και 3Χ. Οι αλλαγές αν θέλουν να είναι σωστοί πρέπει να ισχύσουν από εδώ και πέρα όπως είχε γίνει και με τους ρύπους.
Υ.Γ. Έμμεσοι φόροι για ένα αυτοκίνητο είναι αυτοί που πληρώνεις για τα καύσιμά του, για τα ανταλλακτικά του κ.λ.π. Φαντάσου ένα δίλιτρο diesel που πληρώνει 660€ τέλη +500€ περίπου για φόρο πολυτελείας. Το RX-8 που πληρώνει 135€ με τα καύσιμα που θέλει (χοντρά χοντρά τα 3πλάσια και μάλιστα σε βενζίνη) πληρώνει για κάθε περίπου 1000χλμ περίπου 200€ σε φόρους καυσίμων εκεί που ένα δίλιτρο diesel θα πληρώσει γύρω στα 40€. Κατάλαβες τώρα;
Με την ιδια λογικη οσοι αγορασαν απο 2 λιτρα και ανω Δεν θα επρεπε να πληρωνουν σημα και φορο πολυτελειας....Πληρωνουν ομως, αυτο ειναι αυτο. Απο την στιγμη που εγινε η αρχη θα χορεψουν ολοι, το σωστο και Δικαιο εξαλλου ειναι αυτο.
Οσο για αυτα που αναφερεις εκτος απο το οτι ειναι αρλουμπες (με το συμπαθιο) ειναι και ασχετα. Αφενος γιατι υπαρχουν και 2λιτρα που καινε περισσοτερο απο το RX8 (surprise surprise για οσους δεν γνωριζουν - εκτος αν αναφερεσαι σε εκεινα που εχουν 2-3-4-5000ε βελτιωσεις επανω αφου η απουσια φορων επιτρεπει στους κατοχους να κανουν αυτες τις βελτιωσεις) και αφετερου οπως προαναφερα μπορει ο κατοχος του RX8 να κανει 1000χλμ τον χρονο και ο κατοχος του 2λιτρου να κανει 10.000χλμ τον χρονο. Και ξερουμε νομιζω ολοι πως στο Ελλαντα παρα πολλοι εχουν τετοια αυτοκινητα που τα βγαζουν 1 φορα την εβδομαδα για να κανουν την μοστρα τους. Ασχετα ομως αυτα, ο φιλος αναφερθηκε σε ΦΟΡΟΥΣ, οχι σε Καυσιμα και ανταλλακτικα.