-
Δηλαδη , ειναι δεδομενο πως ο φπα θα ειναι 18 , ? Πως και προχωρισε ετσι η Totyota?
-
Και να μην γινει ειναι σαν να κανουν μια προσφορα, δεν ειναι και τπτ τρελο αν το καλοσκεφτεις και σιγουρα θα προωθησει τις πωλησεις τους.
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Και να μην γινει ειναι σαν να κανουν μια προσφορα, δεν ειναι και τπτ τρελο αν το καλοσκεφτεις και σιγουρα θα προωθησει τις πωλησεις τους.πολυ καλα τα λες, αλλα επειδη θελω να παραγγειλω αμεσα, δεν θελω να την πατησω και να χασω 500-600 . ..
-
Δεν νομιζω πως θα τα χασεις, μαρκετινγκ ειναι απλα (και να μην γινει 18% αυτοι πωλησεις θελουν να δειξουν και ας χασουν 500ε απο το κερδος τους).
-
Ο χρήστης london έγραψε:
Δηλαδη , ειναι δεδομενο πως ο φπα θα ειναι 18 , ? Πως και προχωρισε ετσι η Totyota?Λονδρέζε,τίποτα δεν είναι δεδομένο!Τις τελευταίες μέρες έχω διαβάσει τόσες πολλές φήμες που έχω χαθεί.Προ ολίγου ο ίδιος ο Βαρουφάκης είπε ότι δε θα αλλάξει τίποτα στο ΦΠΑ μέχρι τον Ιούλιο-Αύγουστο.
Δες και το παρακάτω link
http://www.youtube.com/watch?v=5ih_V2jHDcE
Μετά όμως,κατά τα φαινόμενα,σίγουρα θα υπάρξει κάποια τροποποίηση.Επειδή και εγώ ψάχνω αμάξι και θα ήταν θετικό να γλίτωνα κανένα χιλιάρικο αν ο φόρος πάει από το 23 στο 18%,έχω την αίσθηση ότι δε θα τους βγουν αυτά τα σχέδια και θα μείνει τελικά ίδιος κ απαράλλακτος...άντε να μειωθεί στο 20%.Από εκεί και πέρα είναι στην κρίση του καθενός αν μπορεί και αν έχει τη διάθεση κ την υπομονή να περιμένει μέχρι το φθινόπωρο για να αγοράσει.
ΥΓ:Εννοείται πως ο φόρος υπολογίζεται με βάση την εργοστασιακή αξία. -
Η Τογιότα έκοψε κάθε αλλη έκπτωση και προωθητικο που είχε και βάφτισε αυτά ως μείωση ΦΠΑ. Είναι σαν κάτι διαφημίσεις για ηλεκτρικες συσκευές που δηθεν σου χαριζουν το ΦΠΑ και παλι περισσότερο πληρωνεις.
-
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =113525958
δεν μπορω να καταλαβω αυτοι που μας κυνερνανε ποσο ασχετοι ειναι....
Μιλαμε για μαθηματικα δημοτικου,και αυτοι τον χαβα τους...
Εγω πχ γουσταρω να κανω το σκα.. παξιμαδι,να να μην εχω στον ηλιο μοιρα και να αγορασω τριλιτρο...θα τα σκασω μια και καλη,θα φορολογηθω μια και καλη και μετα θα μου τα παιρνουν απο τις βενζινες.
Τοσο δυσκολο ειναι να καταλαβουν οτι με συνεχη αυξηση στα τελη και στους φορους,ολο και περισσοτερο χανουνε... -
Τον Δημοσιο Υπαλληλο που εχει ποσταρει απο κατω δεν τον σχολιαζεις ? Νομιζει πως με τα 800ε τον μηνα που παιρνει κανει κατορθωμα, ακομα να καταλαβει πως πλεον κανεις δεν θελει να ειναι Δ.Υ.
-
οι προκηρύξεις / διαγωνισμοί ΑΣΕΠ, άλλα δείχνουν ....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
οι προκηρύξεις / διαγωνισμοί ΑΣΕΠ, άλλα δείχνουν ....δυστυχως εδω που μας εφτασαν και με 700 ευρω που θα φτασει ο μεσος μισθος παλι ευχαριστω θα λεμε ...
τελοςπαντωv offtopic -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
οι προκηρύξεις / διαγωνισμοί ΑΣΕΠ, άλλα δείχνουν ....Ισως αλλα καμια σχεση με παλια που ολοι ηθελαν να ειναι Δ.Υ.
-
Ο χρήστης tolis26 έγραψε:
οι προκηρύξεις / διαγωνισμοί ΑΣΕΠ, άλλα δείχνουν ....
δυστυχως εδω που μας εφτασαν και με 700 ευρω που θα φτασει ο μεσος μισθος παλι ευχαριστω θα λεμε ...
τελοςπαντωv offtopic700 euro Υπεραισιόδοξο σενάριο.
-
Καινούρια μαντάτα!
http://www.naftemporiki.gr/finance/stor ... isi-ton-ix
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Καινούρια μαντάτα!http://www.naftemporiki.gr/finance/stor ... isi-ton-ix
Μακαρι ωστε να αρχισουμε να βλεπουμε και οσους δινουν 35.000ε για RX8 η 25.000ε για σμαρτ να πληρωνουν (και πολλα αλλα που μεχρι σημερα δεν πληρωναν σχεδον τπτ).
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Καινούρια μαντάτα!
http://www.naftemporiki.gr/finance/stor ... isi-ton-ix
Μακαρι ωστε να αρχισουμε να βλεπουμε και οσους δινουν 35.000ε για RX8 η 25.000ε για σμαρτ να πληρωνουν (και πολλα αλλα που μεχρι σημερα δεν πληρωναν σχεδον τπτ).
Salvation 81 δεν λέει τίποτα το άρθρο για rx8 και ότι θα πληρώνουν παραπάνω. Απλώς αναφέρει ότι τα τέλη ταξινομισης και οι φόροι (και άρα και η τελική τιμη ) θα ειναι συνάρτηση της εργοστασιακής τιμής του αυτοκινητου και όχι του κυβισμού του.
Αμάν αυτό το μίσος με τα rx8, σου έχει πατήσει κανένα συγγενή; -
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Καινούρια μαντάτα!
http://www.naftemporiki.gr/finance/stor ... isi-ton-ix
Μακαρι ωστε να αρχισουμε να βλεπουμε και οσους δινουν 35.000ε για RX8 η 25.000ε για σμαρτ να πληρωνουν (και πολλα αλλα που μεχρι σημερα δεν πληρωναν σχεδον τπτ).
γιατι σε κοπτει τοσο να πληρωσει καποιος που πηρε σμαρτ και rx8?
-
Και τα τέλη κυκλοφορίας θα αποσυνδεθούν από τον κυβισμό σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες.
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
γιατι σε κοπτει τοσο να πληρωσει καποιος που πηρε σμαρτ και rx8?
Για να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα!
-
http://www.protothema.gr/economy/articl ... tokiniton/
Πραγματικα οσοι θελουμε να αγορασουμε καινουργιο αυτοκινητο (οπως εγω) βαδιζουμε σε κινουμενη αμμο. Καθε μερα αλλαζουν τα δεδομενα αρα και οι επιλογες μας. Καλα θα κανει η κυβερνηση να φερει γρηγορα ο,τι ειναι να φερει γιατι λογω της στασης αναμονης των υποψηφιων αγοραστων η αγορα αυτοκινητου θα ξαναπαει στα ταρταρα, οτι ειχε αρχισει να ανακαμπτει δειλα δειλα. Μαλλον θα φορολογουμαστε πλεον με βαση την εμπορικη τιμη των αυτοκινητων (ή την εργοστασιακη) και οχι με βαση τα κυβικα. Δικαιοτερο κατα μια εννοια. Επισης απο οτι καταλαβαινω απο το γενικοτερο πνευμα των επερχομενων φορων θα πριμοδοτειται η κατοχη φτηνων αυτοκινητων και θα βαρεσουν στο ψαχνο τα ακριβοτερα. Εχουμε να πηξουμε στα Matiz και στα i10... Παντως δεν περιμενω καλυτερευση των πραγματων. Οι εισοδηματικες αναγκες απο τη φορολογια του αυτοκινητου ειναι δεδομενες και απλα θα κανουν διαφορετικο μοιρασμα των βαρων.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Καινούρια μαντάτα!
http://www.naftemporiki.gr/finance/stor ... isi-ton-ix
Μακαρι ωστε να αρχισουμε να βλεπουμε και οσους δινουν 35.000ε για RX8 η 25.000ε για σμαρτ να πληρωνουν (και πολλα αλλα που μεχρι σημερα δεν πληρωναν σχεδον τπτ).
Salvation 81 δεν λέει τίποτα το άρθρο για rx8 και ότι θα πληρώνουν παραπάνω. Απλώς αναφέρει ότι τα τέλη ταξινομισης και οι φόροι (και άρα και η τελική τιμη ) θα ειναι συνάρτηση της εργοστασιακής τιμής του αυτοκινητου και όχι του κυβισμού του.
Αμάν αυτό το μίσος με τα rx8, σου έχει πατήσει κανένα συγγενή;Φυσικα και λεει εφοσον ο φορος πλεον θα υπολογιζεται με βαση την αξια του αυτοκινητου. Μηπως θεωρεις πως αυτοκινητα με αρχικη αξια 35.000ε θα πληρωνουν παλι 135ε σημα τον χρονο? Αν ναι αποτυχια θα ειναι και αυτο το μετρο.
Οσο για τα smart δεν ειναι θεμα να πεθανει η κατσικα του γειτονα, καποιοι χανετε το νοημα. Το θεμα ειναι πως γιατι καποιος που δινει 25.000ε για smart να πληρωνει το 1/10 σχεδον σε σημα και φορο πολυτελειας απο καποιον που θα δωσει παλι 25.000ε αλλα για διλιτρο ? Ειναι παραλογο απλα.
Τέλη κυκλοφορίας