Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καμένη φλάντζα;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καμένη φλάντζα;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    18
    398
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      punto00 last edited by

      Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα Fiat Punto Sporting, μοντέλο του 2000. Χθες στο κέντρο της Αθήνας, εν κινήσει, μου σήκωσε λίγη θερμοκρασία (μια γραμμούλα και για πολύ λίγα λεπτά) αλλά έφτασα στο σπίτι εγκαίρως και παρατήρησα ότι είχε ξεκουμπώσει μια φίσσα του βεντιλατέρ με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί! Αφού τακτοποίησα αυτό, έβαλα μπρος και από πλευράς ψύξης όλα πάνε ρολόι. ΟΜΩΣ, στην τάπα λαδιών βρήκα λίγη 'σαπουνάδα'.

      1. Να υποθέσω ότι είναι καμένη φλάντζα;
      2. Επειδή δεν υπάρχει χρήμα αυτή την περίοδο, σε περίπτωση που χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο για κάποιες διαδρομές, ποιά η σοβαρότητα του προβλήματος; Τι να περιμένω αν πράγματι είναι καμένη η φλάντζα; Πρέπει να αλλαχθεί άμεσα ή μπορώ να το καθυστερήσω;

      Thank you.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        punto00 last edited by

        Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα Fiat Punto Sporting, μοντέλο του 2000. Χθες στο κέντρο της Αθήνας, εν κινήσει, μου σήκωσε λίγη θερμοκρασία (μια γραμμούλα και για πολύ λίγα λεπτά) αλλά έφτασα στο σπίτι εγκαίρως και παρατήρησα ότι είχε ξεκουμπώσει μια φίσσα του βεντιλατέρ με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί! Αφού τακτοποίησα αυτό, έβαλα μπρος και από πλευράς ψύξης όλα πάνε ρολόι. ΟΜΩΣ, στην τάπα λαδιών βρήκα λίγη 'σαπουνάδα'.

        1. Να υποθέσω ότι είναι καμένη φλάντζα;
        2. Επειδή δεν υπάρχει χρήμα αυτή την περίοδο, σε περίπτωση που χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο για κάποιες διαδρομές, ποιά η σοβαρότητα του προβλήματος; Τι να περιμένω αν πράγματι είναι καμένη η φλάντζα; Πρέπει να αλλαχθεί άμεσα ή μπορώ να το καθυστερήσω;

        Thank you.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          punto00 last edited by

          Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα Fiat Punto Sporting, μοντέλο του 2000. Χθες στο κέντρο της Αθήνας, εν κινήσει, μου σήκωσε λίγη θερμοκρασία (μια γραμμούλα και για πολύ λίγα λεπτά) αλλά έφτασα στο σπίτι εγκαίρως και παρατήρησα ότι είχε ξεκουμπώσει μια φίσσα του βεντιλατέρ με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί! Αφού τακτοποίησα αυτό, έβαλα μπρος και από πλευράς ψύξης όλα πάνε ρολόι. ΟΜΩΣ, στην τάπα λαδιών βρήκα λίγη 'σαπουνάδα'.

          1. Να υποθέσω ότι είναι καμένη φλάντζα;
          2. Επειδή δεν υπάρχει χρήμα αυτή την περίοδο, σε περίπτωση που χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο για κάποιες διαδρομές, ποιά η σοβαρότητα του προβλήματος; Τι να περιμένω αν πράγματι είναι καμένη η φλάντζα; Πρέπει να αλλαχθεί άμεσα ή μπορώ να το καθυστερήσω;

          Thank you.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            adensa last edited by

            Aν κάνεις μικρες διαδρομές μπορεί απλά να είναι υγρασία που έγινε έτσι και να μην έχεις πρόβλημα.Παρακολουθησε το.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              ggab last edited by

              Ο χρήστης adensa έγραψε:
              Aν κάνεις μικρες διαδρομές μπορεί απλά να είναι υγρασία που έγινε έτσι και να μην έχεις πρόβλημα.Παρακολουθησε το.

              +1
              έλα να δείς την τάπα στο άτος που κάνει μικρές συχνές διαδρομές να καταλάβεις τι σημαίνει γιαούρτι....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                punto00 last edited by

                Βασικά, το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ πλέον σπάνια.. Μια φορά τον μήνα ένα μεγάλο ταξίδι της τάξεως των 100 χιλιομέτρων και καθημερινά χρησιμοποιείται με συχνότητα μια φορά την εβδομάδα για απόσταση Ζωγράφου - Σύνταγμα και πίσω.
                Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, ελπίζω να μην είναι φλάντζα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • nikolas_mk2
                  nikolas_mk2 last edited by

                  Εχεις κοιταξει τον δεικτη λαδιου? ειναι καθαρός?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    punto00 last edited by

                    Στο δείκτη δεν εντόπισα κάτι, αλλά στο καπάκι υπάρχει λίγη 'σαπουνάδα'.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nickolas last edited by

                      Αν δεν ανέβασε θερμοκρασία στα κόκκινα δεν παίζει να έχεις κάψει φλάντζα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        punto00 last edited by

                        Καλησπέρα και πάλι. Παρακολούθησα το αυτοκίνητο για κάποιες κοντινές αποστάσεις και όλα έδειχναν να κυλούν φυσιολογικά. Σήμερα, μου σήκωσε θερμοκρασία ξανά και ανοίγοντας το καπό παρατήρησα ότι και πάλι δεν λειτουργεί το βεντιλατέρ! Έλεγξα ξανά το αν έχει ξεκουμπώσει κάποια φίσσα αλλά δεν συνέβαινε κάτι τέτοιο. Ενώ είχα σηκώσει θερμοκρασία, το βεντιλατέρ δεν ξεκινούσε. Τότε, το περιστρέφω λίγο με το χέρι μου και πήρε κανονικά!!

                        Τι διάβολο μπορεί να συμβαίνει;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vasvo last edited by

                          Σε Punto MK1 του '98 είχα παρόμοιο πρόβλημα με την θερμοκρασία. Τελικά είχε καεί η δεύτερή σκάλα του βεντιλατέρ, πρόβλημα που το βρήκε αμέσως ο ηλεκτρολόγος μου. (αν θυμάμαι καλά κόστος ~30€)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            punto00 last edited by

                            Σ` ευχαριστώ για την απάντηση. Να σε ρωτήσω όμως, εφόσον η θερμοκρασία ξεπέρασε αρκετά τα φυσιολογικά επίπεδα, δεν θα έπρεπε να ανοίξει η μεγάλη σκάλα όπως και έγινε όταν το περιέστρεψα μόνος μου;

                            Kάθε πληροφορία ευπρόσδεκτη, αν θυμάσαι λεπτομέρειες από τη βλάβη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ilias-a last edited by

                              κοιτα αν φερνει ρευμα στην πριζα των βεντιλατερ, αν φερνει εκει ρευμα το προβλημα ειναι το βεντιλατερ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vasvo last edited by

                                @ Punto00
                                Να προσθέσω ότι το πρόβλημα ήταν στην πλακέτα, ένα μαύρο κουτάκι πάνω στο βεντιλατέρ (βρήκαμε μεταχειρισμένο). Ξέρω οι μέρες είναι πολύ δύσκολες για όλους μας αλλά και τα δάκτυλα μας τα χρειαζόμαστε! Στην θέση σου και εφόσον βολεύει θα έκλεινα ένα ραντεβού μια και η λύση είναι δίπλα σου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  punto00 last edited by

                                  Κατέβηκα σήμερα στο πάρκινγκ, έβαλα μπρος και κράτησα σταθερές στροφές ώστε να ανέβει η θερμοκρασία στο critical point και να ελέγξω ξανά το αν λειτουργεί το βεντιλατέρ. Το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται σαν να μην συνέβη τίποτε, η στάθμη του νερού στα φυσιολογικά επίπεδα και το βεντιλατέρ λειτούργησε φυσιολογικότατα 5-6 φορές.

                                  Θα με τρελάνει ο Ιταλός.

                                  Μηχανικός μου είπε τηλεφωνικά ότι «υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να υπάρχει αέρας στο κύκλωμα ψύξης εξαιτίας καμένης φλάντζας κεφαλής με αποτέλεσμα να μην ανοίγει κάποιες στιγμές το βεντιλατέρ».

                                  Αλλά προκύπτει το εύλογο ερώτημα: Γιατί ξεκίνησε προχθες κανονικά μόλις το περιέστρεψα με το χέρι;

                                  Από την εμπειρία σας, υπάρχει περίπτωση απλά να κόλλησε τυχαία;

                                  Σας έχω ζαλίσει τα μπελερίνια αλλά συμπαθάτε με - δεν παίζει αυτή τη στιγμή φράγκο ούτε για φιλτράκια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kospapad last edited by

                                    αμα κόλλησε θα ξανακολλήσει κάποια στιγμή
                                    Μήπως πρέπει να αλλάξεις το βεντιλατέρ;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      adensa last edited by

                                      Σύνδεσε ένα λαμπάκι ,όταν παιρνει εντολή να ανοίξει το βεντιλατερ να το βλέπεις.Ετσι θα καταλάβεις τι συμβαίνει.Ακόμα και διακόπτη που το ενεργοποιεί μπορείς να βάλεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        trident1971 last edited by

                                        Ο χρήστης adensa έγραψε:
                                        Σύνδεσε ένα λαμπάκι ,όταν παιρνει εντολή να ανοίξει το βεντιλατερ να το βλέπεις.Ετσι θα καταλάβεις τι συμβαίνει.Ακόμα και διακόπτη που το ενεργοποιεί μπορείς να βάλεις.

                                        Σωστος, αλλα απο οτι φαινεται δεν πασχει απο εντολή. Στην εκτελεση της εντολης πασχει.

                                        Κατέβηκα σήμερα στο πάρκινγκ, έβαλα μπρος και κράτησα σταθερές στροφές ώστε να ανέβει η θερμοκρασία στο critical point και να ελέγξω ξανά το αν λειτουργεί το βεντιλατέρ. Το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται σαν να μην συνέβη τίποτε, η στάθμη του νερού στα φυσιολογικά επίπεδα και το βεντιλατέρ λειτούργησε φυσιολογικότατα 5-6 φορές.

                                        Θα με τρελάνει ο Ιταλός.

                                        Μηχανικός μου είπε τηλεφωνικά ότι «υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να υπάρχει αέρας στο κύκλωμα ψύξης εξαιτίας καμένης φλάντζας κεφαλής με αποτέλεσμα να μην ανοίγει κάποιες στιγμές το βεντιλατέρ».

                                        Αλλά προκύπτει το εύλογο ερώτημα: Γιατί ξεκίνησε προχθες κανονικά μόλις το περιέστρεψα με το χέρι;

                                        Από την εμπειρία σας, υπάρχει περίπτωση απλά να κόλλησε τυχαία;

                                        Σας έχω ζαλίσει τα μπελερίνια αλλά συμπαθάτε με - δεν παίζει αυτή τη στιγμή φράγκο ούτε για φιλτράκια.

                                        Εχω αγορασει για το δικο μου, βεντιλατερ με 35€ απο τον Κετσελιδη στην Φραντζη. Δεν κανεις ενα τηλεφωνο? http://www.parts.gr
                                        Εναλλακτικα παρε ενα μεταχειρισμενο, ή ανοιξε αυτο που εχεις να δεις τι εχει μεσα ή βγαλε το να δεις αν σκαλωνει πουθενα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panosft last edited by

                                          Δεν ξέρω στο δικό σου αν γίνεται. Σε κάποια μοντέλα πας το βάζουν στο διαγνωστικό και από εκεί δίνουν εντολή στο βεντιλατέρ και βλέπουν αν δουλεύει χωρίς να χρειαστεί να ζορίσουν το μοτέρ να ανεβάσει θερμοκρασία. Ρώτα στην αντιπροσωπεία αν στο δικό σου μοντέλο γίνεται αυτό. Παλιά είτε με γεφύρωμα είτε με γείωση (δεν ξέρω ακριβώς τους τεχνικούς όρους) έβλεπε ο μάστορας αν δουλεύει το βεντιλατέρ Στο βεντιλατέρ μπορεί να έχει πρόβλημα η πλακέτα οπότε όπως γράφτηκε παραπάνω αν βρεις την αλλάζεις. Αν έχει αντιστάσεις το βεντιλατέρ για τις σκάλες, κοιτάει ο μάστορας ποια κάηκε και την αλλάζει αν δεν υπάρξει πρόβλημα με τον εγκέφαλο. Στα opel που είχα δει πιάνει το κόλπο. Εμπειρικά στα γράφω, γιατί δεν είμαι μάστορας. Ψάξε το πριν πάρεις βεντιλατέρ.
                                          Όσο για τη φλάντζα στο δικό μου fiat το κατάλαβα από ρετάρισμα. Στον έναν κύλινδρο περνούσε νερό και όταν άνοιξε την κεφαλή ο μάστορας μου έδειξε το πιστόνι εκείνου του κυλίνδρου. Ήταν πεντακάθαρο από το νερό που πήγαινε εκεί και βραχυκύκλωνε το μπουζί.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr