Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 21
    • Best 2
    • Groups 0

    nikolas_mk2

    @nikolas_mk2

    13
    Reputation
    4
    Profile views
    21
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nikolas_mk2 Unfollow Follow

    Best posts made by nikolas_mk2

    • Επισκευή πατώματος cabrio

      Καλησπέρα σε όλους,

      αν και το ποστ δεν εμπίπτει ακριβώς στο κεφάλαιο "βελτίωση" αλλά στην γενικότερη φροντίδα εσωτερικού αμαξώματος, με την σύζυγο αποφασίσαμε στις διακοπές να λύσουμε το εσωτερικό του κάμπριο που διαθέτουμε ( Fiat Barchetta),προκειμένου να τρίψουμε το πάτωμα που είχε μαζέψει υγρασία και να προλάβουμε τυχόν σκουριές κτλ...περάσαμε κατόπιν νέο chassis coat και στο τέλος ηχομονωτικα φύλλα αυτοκινήτου 8mm αντί για τα κλασσικά πισόχαρτα.

      Αναλυτικά, έφυγαν καθίσματα, ολόκληρη η κεντρική κονσόλα,πλευρικά πλαστικα και στο τέλος η μονοκόμματη μπανιέρα που περιλαμβάνει τον κετσε( ο οποίος αφέθηκε για μέρες στον καυτό Θεσσαλικό ήλιο να στεγνώσει).....

      IMG-80999c88b9863b2b93ed2ab128f8bbfe-V.jpg

      IMG-cd6f0b7017efb01900925fd466f1bc53-V.jpg

      Αυτό αντικρίσαμε αρχικά:

      IMG-72a7a4a477269798f3ec87ecacf0ce76-V.jpg

      IMG_20220807_170755.jpg

      Μετά από αρκετό τρίψιμο καταλήξαμε εδώ:

      IMG-94e238efa6c2e85dbf0a3eedd693389e-V.jpg

      IMG-b602cb1dab09f79c77be9b4ba54ea9e8-V.jpg

      IMG-e61ba0cdd119d7419590907389746858-V.jpg

      Και τέλος:

      IMG-551d70f308c01ca266e78dc977ecbeae-V.jpg

      IMG-7aa67de20fd1f59275ce76f52df077df-V.jpg

      IMG-65508d5b9391c6547a02ad3efece34a5-V.jpg

      Αν και δεν πρόκειται για ιδιαίτερα δύσκολη δουλειά, εντούτοις θέλει προσοχή στα ξηλωματα μιας και πρόκειται για πλαστικά +20ετων που ψοφανε για παρεξήγηση! Καλό σημαδεμα και βέβαια πολλές φωτό από κάθε βήμα. Νομίζω είναι ενδεικτικό της φροντίδας που μπορεί να τύχει ένα όχημα από τον άνθρωπο του, με την προϋπόθεση βέβαια ότι υπάρχει η απαιτούμενη διάθεση και (λίγος) χρόνος!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      nikolas_mk2
      nikolas_mk2
    • RE: Επισκευή πατώματος cabrio

      Παιδια σας ευχαριστούμε πολύ!

      @yem said in Επισκευή πατώματος cabrio:

      Ωραίος , έχεις φώτο από τα μονωτικά υλικά που έβαλες στο πάτωμα ?

      Φώτο από τα κομμάτια πάνω στο αμάξι όχι γιατί μόλις τα βάλαμε το κλείσαμε βιαστικά για να προχωρήσει, βάλαμε τα CTK tempofix8 40x50cm.

      @panos2171 said in Επισκευή πατώματος cabrio:

      Υγρασία από τι, πήρε νερά από κάπου;

      Τα καμπριο μαλακής οροφής έχουν κάποια θέματα στεγανοποιησης κυρίως στο σημείο που το τζάμι τερματίζει στο λάστιχο που στεγανοποιεί την κουκούλα, στα συγκεκριμένα έχουν ένα παραπάνω γιατι οι βάσεις στην πόρτα που κρατάνε και ρεγουλαρουν το τζάμι είναι πλαστικές και με τα χρόνια ανοίγουν οπότε και δημιουργείτε ενα μικρό κενό αναμεσα στο λάστιχο και το τζάμι βάζοντας σιγα-σιγα νερα σε βροχές αλλά και θόρυβο. Αφού αλλάξαμε τις βάσεις με νέες βελτιωμένες και τα λάστιχα της κουκούλας κάναμε και το πάτωμα για να είμαστε σίγουροι οτι δεν θα γίνει μεγαλύτερη ζημιά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      nikolas_mk2
      nikolas_mk2

    Latest posts made by nikolas_mk2

    • RE: Επισκευή πατώματος cabrio

      @panos2171 said in Επισκευή πατώματος cabrio:

      @nikolas_mk2 said in Επισκευή πατώματος cabrio:

      Παιδια σας ευχαριστούμε πολύ!

      @yem said in Επισκευή πατώματος cabrio:

      Ωραίος , έχεις φώτο από τα μονωτικά υλικά που έβαλες στο πάτωμα ?

      Φώτο από τα κομμάτια πάνω στο αμάξι όχι γιατί μόλις τα βάλαμε το κλείσαμε βιαστικά για να προχωρήσει, βάλαμε τα CTK tempofix8 40x50cm.

      @panos2171 said in Επισκευή πατώματος cabrio:

      Υγρασία από τι, πήρε νερά από κάπου;

      Τα καμπριο μαλακής οροφής έχουν κάποια θέματα στεγανοποιησης κυρίως στο σημείο που το τζάμι τερματίζει στο λάστιχο που στεγανοποιεί την κουκούλα, στα συγκεκριμένα έχουν ένα παραπάνω γιατι οι βάσεις στην πόρτα που κρατάνε και ρεγουλαρουν το τζάμι είναι πλαστικές και με τα χρόνια ανοίγουν οπότε και δημιουργείτε ενα μικρό κενό αναμεσα στο λάστιχο και το τζάμι βάζοντας σιγα-σιγα νερα σε βροχές αλλά και θόρυβο. Αφού αλλάξαμε τις βάσεις με νέες βελτιωμένες και τα λάστιχα της κουκούλας κάναμε και το πάτωμα για να είμαστε σίγουροι οτι δεν θα γίνει μεγαλύτερη ζημιά.

      Το ξέρω ότι τα cabrio μπάζουν, απλά έτσι όπως το πες πως ξεκίνησες την όλη διαδικασία για να φύγει η υγρασία θεώρησα ότι πλημμύρησε κατά κάποιον τρόπο. Στο λύσιμο αντιλήφθηκες καθόλου υγρασίες;
      Πάντως για τα χρόνια του καλά στάθηκε, τώρα με αυτή την επέμβαση θα πάει άλλα τόσα.

      Τα νερα βρέθηκαν τον χειμώνα που ξηλώσαμε για ψυγείο καλοριφέρ, ανασηκωσε τον κετσε και τα είδαμε να λιμνάζουν από κάτω καθώς μεταξύ άλλων ήταν κλειστά και τα λουκια που υπάρχουν στο πάτωμα γι'αυτό το λόγο εκτός από ένα στον οδηγό τα υπόλοιπα πέντε ήταν κλειστά, πιθανά δεν τα άνοιξαν ποτέ γιατί τα οχήματα αυτά της πρώτης γενιάς συναρμολογήθηκαν στο χέρι εκτός γραμμής fiat...Όταν το ξηλώσαμε όλα ήταν πλέον στεγνά εκτός από τον κετσε που είχε τραβήξει αρκετα νερά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      nikolas_mk2
      nikolas_mk2
    • RE: Επισκευή πατώματος cabrio

      Παιδια σας ευχαριστούμε πολύ!

      @yem said in Επισκευή πατώματος cabrio:

      Ωραίος , έχεις φώτο από τα μονωτικά υλικά που έβαλες στο πάτωμα ?

      Φώτο από τα κομμάτια πάνω στο αμάξι όχι γιατί μόλις τα βάλαμε το κλείσαμε βιαστικά για να προχωρήσει, βάλαμε τα CTK tempofix8 40x50cm.

      @panos2171 said in Επισκευή πατώματος cabrio:

      Υγρασία από τι, πήρε νερά από κάπου;

      Τα καμπριο μαλακής οροφής έχουν κάποια θέματα στεγανοποιησης κυρίως στο σημείο που το τζάμι τερματίζει στο λάστιχο που στεγανοποιεί την κουκούλα, στα συγκεκριμένα έχουν ένα παραπάνω γιατι οι βάσεις στην πόρτα που κρατάνε και ρεγουλαρουν το τζάμι είναι πλαστικές και με τα χρόνια ανοίγουν οπότε και δημιουργείτε ενα μικρό κενό αναμεσα στο λάστιχο και το τζάμι βάζοντας σιγα-σιγα νερα σε βροχές αλλά και θόρυβο. Αφού αλλάξαμε τις βάσεις με νέες βελτιωμένες και τα λάστιχα της κουκούλας κάναμε και το πάτωμα για να είμαστε σίγουροι οτι δεν θα γίνει μεγαλύτερη ζημιά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      nikolas_mk2
      nikolas_mk2
    • Επισκευή πατώματος cabrio

      Καλησπέρα σε όλους,

      αν και το ποστ δεν εμπίπτει ακριβώς στο κεφάλαιο "βελτίωση" αλλά στην γενικότερη φροντίδα εσωτερικού αμαξώματος, με την σύζυγο αποφασίσαμε στις διακοπές να λύσουμε το εσωτερικό του κάμπριο που διαθέτουμε ( Fiat Barchetta),προκειμένου να τρίψουμε το πάτωμα που είχε μαζέψει υγρασία και να προλάβουμε τυχόν σκουριές κτλ...περάσαμε κατόπιν νέο chassis coat και στο τέλος ηχομονωτικα φύλλα αυτοκινήτου 8mm αντί για τα κλασσικά πισόχαρτα.

      Αναλυτικά, έφυγαν καθίσματα, ολόκληρη η κεντρική κονσόλα,πλευρικά πλαστικα και στο τέλος η μονοκόμματη μπανιέρα που περιλαμβάνει τον κετσε( ο οποίος αφέθηκε για μέρες στον καυτό Θεσσαλικό ήλιο να στεγνώσει).....

      IMG-80999c88b9863b2b93ed2ab128f8bbfe-V.jpg

      IMG-cd6f0b7017efb01900925fd466f1bc53-V.jpg

      Αυτό αντικρίσαμε αρχικά:

      IMG-72a7a4a477269798f3ec87ecacf0ce76-V.jpg

      IMG_20220807_170755.jpg

      Μετά από αρκετό τρίψιμο καταλήξαμε εδώ:

      IMG-94e238efa6c2e85dbf0a3eedd693389e-V.jpg

      IMG-b602cb1dab09f79c77be9b4ba54ea9e8-V.jpg

      IMG-e61ba0cdd119d7419590907389746858-V.jpg

      Και τέλος:

      IMG-551d70f308c01ca266e78dc977ecbeae-V.jpg

      IMG-7aa67de20fd1f59275ce76f52df077df-V.jpg

      IMG-65508d5b9391c6547a02ad3efece34a5-V.jpg

      Αν και δεν πρόκειται για ιδιαίτερα δύσκολη δουλειά, εντούτοις θέλει προσοχή στα ξηλωματα μιας και πρόκειται για πλαστικά +20ετων που ψοφανε για παρεξήγηση! Καλό σημαδεμα και βέβαια πολλές φωτό από κάθε βήμα. Νομίζω είναι ενδεικτικό της φροντίδας που μπορεί να τύχει ένα όχημα από τον άνθρωπο του, με την προϋπόθεση βέβαια ότι υπάρχει η απαιτούμενη διάθεση και (λίγος) χρόνος!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      nikolas_mk2
      nikolas_mk2
    • RE: Χρόνια πολλά

      Καλημέρα σε όλους, να ΄στε καλά για τις ευχές, όντως αρκετοί χαθήκατε αλλά κυκλους κανουν αυτά....!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      nikolas_mk2
      nikolas_mk2
    • RE: Daihatsu Terios 1 (1998-2006)

      Καλησπέρα,

      οπως ανέφεραν και τα παιδια προηγουμένως πρόκειται για οχημα 20 ετων με ότι αυτο συνεπάγεται στις καταπονησεις και πιθανές εργασίες που θα χρειαστεί, σε αυτο το κομμάτι ο τεχνικός που θα το τσεκάρει θα πρέπει να ειναι απολυτα προσεκτικός ωστε να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως μετα.

      Το συγκεκριμένο μοντέλο (J102) του 2001 το έχει η κοπέλα μου από το 2010, σκυλί μαύρο, του έχουμε αλλάξει τα φωτα σε χώμα,βουνά,λάσπες αλλα και ταξίδια πολλών χιλιομέτρων, πέρσι το καλοκαίρι γυρίσαμε όλη την Πελλοπόνησο με αυτο (+ 2000χλμ σε 10 μερες) και απευθείας (μαραθωνια) επιστροφή Ελλαφόνησος - Λάρισα. Εχει όμως θέματα όπως προαναφέρθηκε με υψηλή κατανάλωση βενζίνης (καμία σχεση με 1300κκ) και πολύ φασαρία σε ταξιδι λόγω στροφων κινητήρα. Γενικά το προτιμούμε σε ταξίδια μόνο λογο χώρων σε σχέση με το δικο μου αμαξι ( Fiat Barchetta) το οποιο ειναι 1,8 με τουρμπινα (του 2000 επισης) και καει λιγότερο στα ταξίδια!

      Για πόλη και τριγύρω είναι εξαιρετικό, ειδικά για νέο οδηγό πιστεύω θα βολέψει πολύ. Σαν κόστος χρήσης/συντήρησης πάντως να ξέρετε οτι είναι πολύ πάνω απο τον μ.ο των 1,3, ειδικά αν σκεφτεις οτι εχει μονιμη τετρακινηση με τρία διαφορικά επάνω του, πολλές τριβές,πολλά κινουμενα μερη, περισσότερες απαιτήσεις.

      Σε καθε περίπτωση η αγορα μεταχειρισμένου εχει  ρισκο το οποίο μεγαλώνει οσο μεγαλώνει και η ηλικια του οχηματος, Τσεκάρετε και παλιους ιδιοκτήτες μαζι με βιβλία service τα οποια πρεπει ν'ακολουθουν το οχημα, αν δεν υπαρχει ουτε της τελευταίας δεκαετίας να ξέρεις βρωμάει η δουλεια....

      posted in Εκτός Δρόμου
      nikolas_mk2
      nikolas_mk2
    • RE: FIAT FORUM

      Τέλεια, κατάλαβα τι εννοείς, σ'ευχαριστω!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      nikolas_mk2
      nikolas_mk2
    • RE: FIAT FORUM

      Καλημέρα και σ'ευχαριστω! Μια χαρά τότε, αν έχεις την δυνατότητα μπορείς ν μου στείλεις ένα λινκ με αυτό που πήρες? Δεν το έχω δει στις φώτο των καλλυματων που κοιτουσα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      nikolas_mk2
      nikolas_mk2
    • RE: FIAT FORUM

      Καλησπέρα σε όλους!  Μια ερώτηση, σε αυτο το τιμόνι,μπορούν να βγουν (ευκολα) οι δυο λαβες που εχει εσωτερικά? Θελω να περασω ένα ραφτό κάλλυμα αλλα αν πατησει επάνω τους θα φαίνεται πολύ ασχημα οπότε πρεπει να πάει εσωτερικα - θα ήθελα να αποφυγω εξαγωγη τιμονιού/ταπετσέρη κτλ. ευχαριστώ!

      https://www.photobox.co.uk/my/photo/full?photo_id=502753586819

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      nikolas_mk2
      nikolas_mk2
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Ο χρήστης kacey έγραψε:

      αν δεν ειχε σκασει βεβαια το λαστιχο, δεν θα ειχαμε να λεμε για τιποτα απο αυτα.

      Η συζητηση καλέ μου φιλε δεν γινεται γιατί ''ετυχε'' να σκασει ενα λάστιχο σε μεγάλη ταχυτητα, αλλά γιατι ο οδηγός του οχήματος (όπως φαινεται πλεον) αγνόησε κάτι πολύ βασικό, να προσαρμόσει την οδήγηση του στους περιορισμούς που του έθετε ο κατασκευαστης των ελαστικων του και συγκεκριμένα στο τελευταιο γραμμα που υποδειλώνει και το όριο ταχυτητας για ασφαλη λειτουργια του ελαστικου.

      H Πορσε δινει χειμερινο γι'αυτο το μοντέλο με οριο τα 240 (V), εννοείται βεβαια πως οι εταιριες δινου ναυτα τα όρια σκεπτόμενες και το δυσμενεστερο σεναριο ( όπως πρεπει γενικά να κανουμε ολοι στην οδηγηση), ότι δλδ το όχημα εκτος απο συνετο και προσεκτικο οδηγό θα πέσει και σε χέρια απερισκεπτου, οποτε και τα αναγραφόμενα όρια παντα ειναι λιγο πιο κάτω απο τα πραγματικα τους - πλην ομως η ηλικια τους μειώνει σημαντικά την αντοχή των υλικών σε ακραιες συνθήκες. Ουσιαστικά δλδ έθεσε τα λάστιχα του εκτός ορίων και απλώς ίσχυσαν οι νόμοι της αντοχής υλικών και της φυσικής.

      Περι ακαταλληλων ελαστικων. Ερωτηση: Χειμερινα ελαστικα, αρα λαστιχα που χρησιμοποιουνται 1-2 μηνες το χρονο και μετα αποθηκευονται, αν αποθηκευονται σε κατάλληλες συνθηκες, ποσα χρονια μπορούν να χρησιμοποιουνται?

      Δεν υπάρχει δεδομένο οριο - οι εταιρίες ομως συστήνουν αυστηρά την αντικατάσταση των ελαστικών στα 10 χρόνια απο την ημερομηνία κατασκευής τους ακόμη και αν: α)φυλάσσονται σε ιδανικές συνθήκες, β) οπτικά φαίνονται άριστα και γ) αν δεν έχουν πατήσει ποτε τους δρομο - οπότε καταλαβαινεις οτι σε ρεαλιστικες συνθήκες η αλλαγη αυτη θα πρεπει να έρθει πολύ - πολύ νωρίτερα....

      posted in Περί αυτοκίνησης
      nikolas_mk2
      nikolas_mk2
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      Ο χρήστης HUNTER.GR έγραψε:

      Προς τα κει κλείνω & γω φίλε μου,για την ακρίβεια η τιμή είναι 235€,χωρίς τακάκια αν χρειαστει(+90 αν χρειαστει)
      Εδώ όμως έχω την εγγύση της toyota(& αυτό με κολλάει & δεν πάω αλλού,δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό αυτό)

      Αν 235 είναι η τελική τιμή για όλα αυτά που γράφεις να ξέρεις οτι δεν είναι και τόσο υψηλή τιμή.Αν μπεις στη διαδικασία ψαξίματος σίγουρα θα βρεις κάτι χαμηλότερο αλλά χωρίς σοβαρές διαφορές.

      Στη διαδικασία να πας με τ'ανταλλακτικά σου παραμάσχαλα θα μπεις μόνο αν βρεις συνοικιακό με καλή τιμή στην εργασία του,στην αντιπροσωπεια αν σου ζητήσουν κοντα στα 100 (80 +ΦΠΑ) για εργασία θα σου βγει γύρω στα 220 σύνολο με ανταλακτικά και υγρά οπότε καταλαβαίνεις.

      Γενικά το να πάρεις ενα ανταλλακτικό και να το πας σε μαστορα να το αλλαξει μπορεί να σε συμφέρει αλλά σε μεγαλα σερβις με φουλ λιπαντικά (βαλβολίνες,υγρά κτλ.) σαν πελατης λιανικής μην εχεις την ψευδαίσθηση οτι θα σου βγουν πολύ πιο φθηνά απότι οι χρεώσεις των συνεργείων (πχ εμενα μου βγαινει η βαλβολινη κοντά 5 ευρω το λιτρο -8 στον πελάτη με το φπα- σε βαρέλι ενω εσυ την ίδια θα την πληρώσεις 10 σε μονόλιτρο μπουκάλι κτλ.)

      • Για τα τακάκια πάντως μπορείς να βρεις κάτι πιο οικονομικό
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      nikolas_mk2
      nikolas_mk2
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr