-
Εκανα οπτικό έλεγχο στα λάστιχα και στο πίσω δεξιά του οδηγού βρηκα ενα καρφί αναμεσα στα πλαινά και το πέλμα μία βίδα με κεφαλι γύρω στο 1 εκατοστό ομως δεν εχει αλλαξε καθόλου η πίεση στο λάστιχο ... να πάω σε λαστιχά ή να την αφήσω μεσα ?
-
Φυσικα να πας σε λαστιχα. Ρε παιδια τι ρωτατε ορισμενοι. Ελεος δηλαδη. Συγγνωμη κιολας αλλα με καρφι στα πλαινα και βιδα στο πελμα τι περιμενεις να σου πουνε, αστο ετσι; Αλλα ακομα και να στο πουνε αυτος που θα στο πει θα ειναι καλα στα μυαλα του;
-
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Εκανα οπτικό έλεγχο στα λάστιχα και στο πίσω δεξιά του οδηγού βρηκα ενα καρφί αναμεσα στα πλαινά και το πέλμα μία βίδα με κεφαλι γύρω στο 1 εκατοστό ομως δεν εχει αλλαξε καθόλου η πίεση στο λάστιχο ... να πάω σε λαστιχά ή να την αφήσω μεσα ?κάνε το ίδιο και στην απέναντι πλευρά του ελαστικού για .............ζυγοστάθμηση!!!!
πάνε βγάλτες το συντομότερο............. -
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Εκανα οπτικό έλεγχο στα λάστιχα και στο πίσω δεξιά του οδηγού βρηκα ενα καρφί αναμεσα στα πλαινά και το πέλμα μία βίδα με κεφαλι γύρω στο 1 εκατοστό ομως δεν εχει αλλαξε καθόλου η πίεση στο λάστιχο ... να πάω σε λαστιχά ή να την αφήσω μεσα ?Άστη μέσα να.....σε κάνει 'στρατηγό'!!! Εννοείται πως πρέπει να ήσουν ήδη σε λαστιχά..όπως προανέφεραν οι εκλεκτοί συμφορουμίτες....
υγ.ΜΗ τυχόν και 'βάλεις χέρι'..ούτε για αστείο!!!! -
που μπορω να βρω σωληνακια τοσο λεπτα η και ιδια επειδη ειναι αρκετα σκληρα , οπως αυτα που βαζουν για να ρουφανε τα λαδια των αυτοκινητων;
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
που μπορω να βρω σωληνακια τοσο λεπτα η και ιδια επειδη ειναι αρκετα σκληρα , οπως αυτα που βαζουν για να ρουφανε τα λαδια των αυτοκινητων;σε μαγαζιά που πουλάνε ανταλακτικά για υδραυλικές εφαρμογές..........ο Πειραιάς έχει πολλά στην Ρετσίνας.
-
Καλησπερα!
Εχω την εξης απορια. Αν υποθεσουμε οτι ενας κινητηρας βγαζει μεγιστη ροπη στις 4000σαλ και μεγιστη ισχυ στις 5000σαλ, στις ποσες στροφες ειναι το ιδανικο για αλλαγες ταχυτητων; Ισχυει οτι για οικονομια πρεπει να ειμαστε στο ευρος της μεγιστης ροπης;
Δηλαδη η καλυτερη αποδοση του κινητηρα σε ενα αυτοκινητο γινετε στις στροφες με την μεγιστη ροπη η ισχυ; -
Οικονομία εχεις στην μέγιστη Ροπή.
Επίσης εχε υπ'όψην τον τυπο horsepower = (torque x rpms) / 5252 χρήσιμος για να κάνεις κάποιους υπολογισμούς όποτε χρειαζεται. -
Δηλαδη οι αλλαγες ταχυτητων να γινονται στις στροφες της μεγιστης ροπης για καλυτερη οικονομια; Εγω εχω ακουσει οτι οσο πιο λιγες στροφες τοσο λιγοτερη καταναλωση. Ας πουμε, στις 2500σαλ εχουμε καλυτερη οικονομια η στις 4000; Το αυτοκινητο αμα βρισκεται σε τοσο υψηλες στροφες για σχετικα μεγαλο χρονικο διαστημα δεν μπορει να δημιουργηθει καποιο προβλημα;
-
Ο χρήστης esfod έγραψε:
Δηλαδη οι αλλαγες ταχυτητων να γινονται στις στροφες της μεγιστης ροπης για καλυτερη οικονομια; Εγω εχω ακουσει οτι οσο πιο λιγες στροφες τοσο λιγοτερη καταναλωση. Ας πουμε, στις 2500σαλ εχουμε καλυτερη οικονομια η στις 4000; Το αυτοκινητο αμα βρισκεται σε τοσο υψηλες στροφες για σχετικα μεγαλο χρονικο διαστημα δεν μπορει να δημιουργηθει καποιο προβλημα;Ειναι πιο σύνθετο το θέμα για να μιλήσουμε για αλλαγές ταχυτήτων κτλ εξαρτάται απο την χαρτογράφιση του εγκεφάλου, τον τυπο της διαδρομής (ανηφόρες κατηφόρες κτλ) και αλλους παραγοντες αλλά ναι, έτσι γενικά και θεωρητικά μπορούμε απλά να πούμε οτι εαν οδηγεις με σταθερο γκαζι σε μια ευθεία με την μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο τότε στην μέγιστη ροπή έχεις την μικρότερη κατανάλωση.
-
Ο χρήστης esfod έγραψε:
Δηλαδη οι αλλαγες ταχυτητων να γινονται στις στροφες της μεγιστης ροπης για καλυτερη οικονομια; Εγω εχω ακουσει οτι οσο πιο λιγες στροφες τοσο λιγοτερη καταναλωση. Ας πουμε, στις 2500σαλ εχουμε καλυτερη οικονομια η στις 4000; Το αυτοκινητο αμα βρισκεται σε τοσο υψηλες στροφες για σχετικα μεγαλο χρονικο διαστημα δεν μπορει να δημιουργηθει καποιο προβλημα;χοντρικά και μπακαλίστικα.........αλλάγη στις 3000rpm για οικονομία,καθώς σε πιο χαμηλές στροφές δυσκολεύεται(κρεμάει) και καταναλώνει πολλή καύσιμο για να ανεβάσει στροφές.
-
τοσο πολυπλοκο οσο και η οδηγηση
βασικοι παραγοντες
ΚΛΙΣΗ ΔΡΟΜΟΥ
ΔΥΝΑΜΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ΚΥΒΙΣΜΟς ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ΟΦΕΛΙΜΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ΑΝΑΓΚΗ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗςΚΑΙ το βασικοτερο επαφη\επικοινωνια του οδηγου με το περιβαλον
το καθε συνολο οχημα \ κινητηρας εχει διαφορετικη συμπεριφορά
ιδιο σκαρι διαφορετικοι κινητηρες διαφορετικη οδήγηση. το αισθανεσαι και πας παρακατω -
Νομίζω οτι σο πιο πολλές στροφές τόσο περισσότερο αέρα χρειάζεται το μοτερ και τόσο περισσότερο καύσιμο καιγεται . Ετσι για οικονομία δεν μας ενδιαφέρει η ροπή αλλα οι χαμηλές στροφές αφου δεν χρειάζεσαι ούτε ροπή ούτε επιτάχυνση .. Κάνω λάθος ? Το να δουλεύεις το μοτέρ στην εθνική στο ευρος μέγιστης ροπής θα σου κατανάλωσει πολύ περισσότερο καύσιμο απο οτι σε 1000 στροφές πιο κάτω απλά και μόνο απο τις ανιστάσεις του αέρα .
-
υπαρχει και το φορτιο που καθοριζει την καταναλωση περισσοτερο απο τις στροφες.
-
Η απορία μου είναι η εξής: έχω ένα fiesta '09 υγραέριο. Πρόσφατα άλλαξα θερμοστάτη γιατί είχα μια διαρροή παραφλού στο σημείο εκείνο. Παρακολούθησα τη θερμοκρασία του κινητήρα από το κρυφό μενού και είδα ότι ενώ με τον παλιό θερμοστάτη το αυτοκίνητο δούλευε στους 83 - 84 C πλέον δουλεύει στους 89 - 93 C σε ανοιχτό δρόμο. Το βεντιλατέρ συνεχίζει να παίρνει στους 105. Υπάρχει κάποιο αρνητικό στο ότι δουλεύει σε υψηλότερη θερμοκρασία; Το μόνο που έχω παρατηρήσει μέχρι στιγμής είναι μια μείωση της κατανάλωσης από 5.8 σε 5.3l/100. Δε ξέρω αν οφείλεται σε αυτό.
-
Ο χρήστης esfod έγραψε:
Δηλαδη οι αλλαγες ταχυτητων να γινονται στις στροφες της μεγιστης ροπης για καλυτερη οικονομια; Εγω εχω ακουσει οτι οσο πιο λιγες στροφες τοσο λιγοτερη καταναλωση. Ας πουμε, στις 2500σαλ εχουμε καλυτερη οικονομια η στις 4000; Το αυτοκινητο αμα βρισκεται σε τοσο υψηλες στροφες για σχετικα μεγαλο χρονικο διαστημα δεν μπορει να δημιουργηθει καποιο προβλημα;Προσωπικά από διάφορα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει τη μεγαλύτερη οικονομία την πέτυχα ίσα να τραβάει η τελική σχέση του κιβωτίου που είναι γύρο στα 60 χαω χονδρικά πάντα.
-
Ο χρήστης Georgemit έγραψε:
Η απορία μου είναι η εξής: έχω ένα fiesta '09 υγραέριο. Πρόσφατα άλλαξα θερμοστάτη γιατί είχα μια διαρροή παραφλού στο σημείο εκείνο. Παρακολούθησα τη θερμοκρασία του κινητήρα από το κρυφό μενού και είδα ότι ενώ με τον παλιό θερμοστάτη το αυτοκίνητο δούλευε στους 83 - 84 C πλέον δουλεύει στους 89 - 93 C σε ανοιχτό δρόμο. Το βεντιλατέρ συνεχίζει να παίρνει στους 105. Υπάρχει κάποιο αρνητικό στο ότι δουλεύει σε υψηλότερη θερμοκρασία; Το μόνο που έχω παρατηρήσει μέχρι στιγμής είναι μια μείωση της κατανάλωσης από 5.8 σε 5.3l/100. Δε ξέρω αν οφείλεται σε αυτό.Σίγουρ αοφείλεται και σε αυτό καθώς τώρα αφού διαβάζει μεγαλύτερες , αλλά φυσιολογικές, θερμοκρασίες , χρησιμοποιεί και άλλο χάρτη (φτωχότερο ) καυσίμου.
Άσε που καθώς το μπλοκ είνια και πιο ζεστό, μπορέι να έχει κι καλύτερες ανοχές -
Τσέκαρε αν έβαλες και τον σωστό θερμοστάτη για το αμάξι σου.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Ο θερμοστάτης υποτίθεται είναι γνήσιος ford, γιατί όπως μου είπε ο συνεργειάς δε βγαίνει ιμιτασιόν. Τώρα πώς είναι γνήσιος και δουλεύει σε άλλη θερμοκρασία δε το καταλαβαίνω. Ο παλιός αποκλείεται να είχε κολλήσει πάντως (ανοιχτός). Ρώτησα στη ford.Αρχικά νόμιζα ότι δεν είχε κάνει καλή εξαέρωση. Έχουν περάσει όμως 10 μέρες, θα είχε λυθεί το θέμα πιστεύω.
Δεν νομίζω να τον αλλάξω ξανά, σε ένα μικρό μποτιλιάρισμα άνετα η θερμοκρασία θα πήγαινε από τους 83 στους 90 ακόμα και με τον παλιό. Η γνώμη σας; -
μια απορια ρε μαγκες οποιος ξερει γιατι ειχα μια κοντρα με ενα φιλο...
στο φρεναρισμα με abs η αποσταση ακινητοποιησης μειωνεται η παραμενει ιδια??
δεν μιλαω για σεναρια παγο χιονια βροχη η οτιδηποτε θα μπλοκαρε τους τροχους,
καθαρα τεχνικα λειτουργικα υφισταται οτι το abs μειωνει την αποσταση φρεναρισματος????
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........