Δηλαδη οι αλλαγες ταχυτητων να γινονται στις στροφες της μεγιστης ροπης για καλυτερη οικονομια; Εγω εχω ακουσει οτι οσο πιο λιγες στροφες τοσο λιγοτερη καταναλωση. Ας πουμε, στις 2500σαλ εχουμε καλυτερη οικονομια η στις 4000; Το αυτοκινητο αμα βρισκεται σε τοσο υψηλες στροφες για σχετικα μεγαλο χρονικο διαστημα δεν μπορει να δημιουργηθει καποιο προβλημα;
Latest posts made by esfod
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Καλησπερα!
Εχω την εξης απορια. Αν υποθεσουμε οτι ενας κινητηρας βγαζει μεγιστη ροπη στις 4000σαλ και μεγιστη ισχυ στις 5000σαλ, στις ποσες στροφες ειναι το ιδανικο για αλλαγες ταχυτητων; Ισχυει οτι για οικονομια πρεπει να ειμαστε στο ευρος της μεγιστης ροπης;
Δηλαδη η καλυτερη αποδοση του κινητηρα σε ενα αυτοκινητο γινετε στις στροφες με την μεγιστη ροπη η ισχυ; -
RE: Απορίες νέου οδηγού
Παιδια σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας, με υπερ-καλυψατε σε ολες τις αποριες που ειχα. Θα παω σε μια μεγαλη αλανα οπως ειπατε για να τα τεσταρω ολα στην πραξη. Πως συμπεριφερεται το αμαξι με το abs κτλ.. Να'στε καλά!
-
RE: Απορίες νέου οδηγού
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Καλησπερα παιδια,
κατοχος διπλωματος 2 μηνες και οπως ειναι φυσικο εχω μερικες αποριες πανω στα αυτοκινητα.- Στις ποσες στροφες ειναι καλυτερο να αλλαζω ταχυτητα; πολλοι λενε μετα τις 2000 και αλλοι οσο το δυνατον στις πιο λιγες. Τι ισχυει τελικα;
- Σχετικα με το συστημα φρενων abs απ'οτι ειδα δεν σταματαει εγκαιρως το αμαξι αλλα το αφηνει και τσουλαει. Αυτο το κανει για να εχεις τον ελεγχο του αυτοκινητου οσο πατας φρενο; Δεν ειναι επικινδυνο αμα θες να σταματησεις ακαριαια; Υπαρχει καποιος αλλος χειΡισμος στα φρενα απο τον οδηγο οταν υπαρχει abs;
- Οταν κανετε προσπεραση, ανεβαζετε η κατεβαζετε ταχυτητα; Στην πρωτη περιπτωση δεν θα κοψει αποτομα ταχυτητα το αυτοκινητο;
4)Οταν το αμαξι ειναι σταματημενο και εχω ταχυτητα μεσα με πατημενο συμπλεκτη φθειρεται ο δισκος πλατο;
Ευχαριστω!
esfod,
με ολο το σεβασμο, καλα κανεις που ρωτας, και σορρυ αν ειμαι λιγο αγαρμπος,
ΑΛΛΑ
μηπως θα επρεπε να κανεις καμμια βολτα απο μια σχολη οδηγων (δεν ειναι αναγκη να ειναι η ιδια που εδωσες για διπλωμα) να κανεις κανα εξτρα μαθηματακι (για το πως οδηγουν αυτη τη φορα, οχι πως παιρνουν το διπλωμα) μπας και τη γλυτωσεις και εσυ και κανας άλλος?
Εναλλακτικα κανας συγγενης ή φιλος που να εχει μια ιδεα να σου δειξει 5 πράγματα επι του αυτοκινητου?και φυσικα επειτα τα ξαναλεμε αφου αποκτησεις καποια ανεση και κατεχεις τα βασικα.
Καλησπερα,
εχω κανει οσα μαθηματα χρειαζεται στη σχολη οδηγων και ακομη περισσοτερα επειδη το ζητησα ο ιδιος. Αυτο που καταλαβα για τις σχολες οδηγων και στο λεω αυτο επειδη εδωσα προσφατα, ειναι να κανουν τα απαραιτητα μαθηματα, να παρουν τα χρηματα και αντε στο καλο. Δυο μηνες τωρα παντα παιρνω καποιον γνωστο, φιλο στο αμαξι ωστε να μην ειμαι μονος μου, οχι γιατι φοβαμαι αλλα θελω να ειμαι σιγουρος οτι οταν βγω στο δρομο θα εχω καποια εστω μικρη εμπειρια απο τις παρατηρησεις που μου κανουν (Αν και η πειρα ερχεται με τον καιρο). Φυσικα αυτα που ρωταω εδω στο forum, τα εχω ρωτησει και σε πολλους αλλους αλλα οι απαντησεις που παιρνω ειναι 50-50. Αλλοι λενε δεν φθειρεται ο δισκος οταν εχω πατημενο συμπλεκτη, αλλοι ναι. Μερικοι λενε να ανεβαζω ταχυτητα στην προσπεραση, επειδη θα εχει περισσοτερη δυναμη, αλλοι να κατεβαζω.. βγαλε συμπερασμα αν μπορεις.... γι' αυτο προτιμησα να γραψω εδω, που ενα μεγαλο ποσοστο ασχολειται με το αυτοκινητο εκτος απο την καθημερινη χρηση του. Δεν νομιζω να ειμαι κινδυνος θανατος στο δρομο επειδη εκανα αυτες τις ερωτησεις ετσι;(μαλλον το αντιστροφο, επειδη ενδιαφερομαι να μαθω). Εαν θελεις μπορεις να πεις και εσυ τη γνωμη σου στις αποριες.Φιλικα!
-
Απορίες νέου οδηγού
Καλησπερα παιδια,
κατοχος διπλωματος 2 μηνες και οπως ειναι φυσικο εχω μερικες αποριες πανω στα αυτοκινητα.- Στις ποσες στροφες ειναι καλυτερο να αλλαζω ταχυτητα; πολλοι λενε μετα τις 2000 και αλλοι οσο το δυνατον στις πιο λιγες. Τι ισχυει τελικα;
- Σχετικα με το συστημα φρενων abs απ'οτι ειδα δεν σταματαει εγκαιρως το αμαξι αλλα το αφηνει και τσουλαει. Αυτο το κανει για να εχεις τον ελεγχο του αυτοκινητου οσο πατας φρενο; Δεν ειναι επικινδυνο αμα θες να σταματησεις ακαριαια; Υπαρχει καποιος αλλος χειΡισμος στα φρενα απο τον οδηγο οταν υπαρχει abs;
- Οταν κανετε προσπεραση, ανεβαζετε η κατεβαζετε ταχυτητα; Στην πρωτη περιπτωση δεν θα κοψει αποτομα ταχυτητα το αυτοκινητο;
4)Οταν το αμαξι ειναι σταματημενο και εχω ταχυτητα μεσα με πατημενο συμπλεκτη φθειρεται ο δισκος πλατο;
Ευχαριστω!