Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 349
    • 350
    • 351
    • 352
    • 353
    • 490
    • 491
    • 351 / 491
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    84
    9820
    226680
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros-foivos last edited by

      Εκανα οπτικό έλεγχο στα λάστιχα και στο πίσω δεξιά του οδηγού βρηκα ενα καρφί αναμεσα στα πλαινά και το πέλμα μία βίδα με κεφαλι γύρω στο 1 εκατοστό ομως δεν εχει αλλαξε καθόλου η πίεση στο λάστιχο ... να πάω σε λαστιχά ή να την αφήσω μεσα ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        ohristou last edited by

        Φυσικα να πας σε λαστιχα. Ρε παιδια τι ρωτατε ορισμενοι. Ελεος δηλαδη. Συγγνωμη κιολας αλλα με καρφι στα πλαινα και βιδα στο πελμα τι περιμενεις να σου πουνε, αστο ετσι; Αλλα ακομα και να στο πουνε αυτος που θα στο πει θα ειναι καλα στα μυαλα του;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          ggab last edited by

          Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
          Εκανα οπτικό έλεγχο στα λάστιχα και στο πίσω δεξιά του οδηγού βρηκα ενα καρφί αναμεσα στα πλαινά και το πέλμα μία βίδα με κεφαλι γύρω στο 1 εκατοστό ομως δεν εχει αλλαξε καθόλου η πίεση στο λάστιχο ... να πάω σε λαστιχά ή να την αφήσω μεσα ?

          κάνε το ίδιο και στην απέναντι πλευρά του ελαστικού για .............ζυγοστάθμηση!!!!
          πάνε βγάλτες το συντομότερο.............

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            touring-the-m3-1-6 last edited by

            Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
            Εκανα οπτικό έλεγχο στα λάστιχα και στο πίσω δεξιά του οδηγού βρηκα ενα καρφί αναμεσα στα πλαινά και το πέλμα μία βίδα με κεφαλι γύρω στο 1 εκατοστό ομως δεν εχει αλλαξε καθόλου η πίεση στο λάστιχο ... να πάω σε λαστιχά ή να την αφήσω μεσα ?

            Άστη μέσα να.....σε κάνει 'στρατηγό'!!! Εννοείται πως πρέπει να ήσουν ήδη σε λαστιχά..όπως προανέφεραν οι εκλεκτοί συμφορουμίτες....
            υγ.ΜΗ τυχόν και 'βάλεις χέρι'..ούτε για αστείο!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              otso last edited by

              που μπορω να βρω σωληνακια τοσο λεπτα η και ιδια επειδη ειναι αρκετα σκληρα , οπως αυτα που βαζουν για να ρουφανε τα λαδια των αυτοκινητων;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab last edited by

                Ο χρήστης otso έγραψε:
                που μπορω να βρω σωληνακια τοσο λεπτα η και ιδια επειδη ειναι αρκετα σκληρα , οπως αυτα που βαζουν για να ρουφανε τα λαδια των αυτοκινητων;

                σε μαγαζιά που πουλάνε ανταλακτικά για υδραυλικές εφαρμογές..........ο Πειραιάς έχει πολλά στην Ρετσίνας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  esfod last edited by

                  Καλησπερα!
                  Εχω την εξης απορια. Αν υποθεσουμε οτι ενας κινητηρας βγαζει μεγιστη ροπη στις 4000σαλ και μεγιστη ισχυ στις 5000σαλ, στις ποσες στροφες ειναι το ιδανικο για αλλαγες ταχυτητων; Ισχυει οτι για οικονομια πρεπει να ειμαστε στο ευρος της μεγιστης ροπης;
                  Δηλαδη η καλυτερη αποδοση του κινητηρα σε ενα αυτοκινητο γινετε στις στροφες με την μεγιστη ροπη η ισχυ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tribal81 last edited by

                    Οικονομία εχεις στην μέγιστη Ροπή.
                    Επίσης εχε υπ'όψην τον τυπο horsepower = (torque x rpms) / 5252 χρήσιμος για να κάνεις κάποιους υπολογισμούς όποτε χρειαζεται.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      esfod last edited by

                      Δηλαδη οι αλλαγες ταχυτητων να γινονται στις στροφες της μεγιστης ροπης για καλυτερη οικονομια; Εγω εχω ακουσει οτι οσο πιο λιγες στροφες τοσο λιγοτερη καταναλωση. Ας πουμε, στις 2500σαλ εχουμε καλυτερη οικονομια η στις 4000; Το αυτοκινητο αμα βρισκεται σε τοσο υψηλες στροφες για σχετικα μεγαλο χρονικο διαστημα δεν μπορει να δημιουργηθει καποιο προβλημα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tribal81 last edited by

                        Ο χρήστης esfod έγραψε:
                        Δηλαδη οι αλλαγες ταχυτητων να γινονται στις στροφες της μεγιστης ροπης για καλυτερη οικονομια; Εγω εχω ακουσει οτι οσο πιο λιγες στροφες τοσο λιγοτερη καταναλωση. Ας πουμε, στις 2500σαλ εχουμε καλυτερη οικονομια η στις 4000; Το αυτοκινητο αμα βρισκεται σε τοσο υψηλες στροφες για σχετικα μεγαλο χρονικο διαστημα δεν μπορει να δημιουργηθει καποιο προβλημα;

                        Ειναι πιο σύνθετο το θέμα για να μιλήσουμε για αλλαγές ταχυτήτων κτλ εξαρτάται απο την χαρτογράφιση του εγκεφάλου, τον τυπο της διαδρομής (ανηφόρες κατηφόρες κτλ) και αλλους παραγοντες αλλά ναι, έτσι γενικά και θεωρητικά μπορούμε απλά να πούμε οτι εαν οδηγεις με σταθερο γκαζι σε μια ευθεία με την μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο τότε στην μέγιστη ροπή έχεις την μικρότερη κατανάλωση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          ggab last edited by

                          Ο χρήστης esfod έγραψε:
                          Δηλαδη οι αλλαγες ταχυτητων να γινονται στις στροφες της μεγιστης ροπης για καλυτερη οικονομια; Εγω εχω ακουσει οτι οσο πιο λιγες στροφες τοσο λιγοτερη καταναλωση. Ας πουμε, στις 2500σαλ εχουμε καλυτερη οικονομια η στις 4000; Το αυτοκινητο αμα βρισκεται σε τοσο υψηλες στροφες για σχετικα μεγαλο χρονικο διαστημα δεν μπορει να δημιουργηθει καποιο προβλημα;

                          χοντρικά και μπακαλίστικα.........αλλάγη στις 3000rpm για οικονομία,καθώς σε πιο χαμηλές στροφές δυσκολεύεται(κρεμάει) και καταναλώνει πολλή καύσιμο για να ανεβάσει στροφές.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dim63 last edited by

                            τοσο πολυπλοκο οσο και η οδηγηση

                            βασικοι παραγοντες

                            ΚΛΙΣΗ ΔΡΟΜΟΥ
                            ΔΥΝΑΜΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
                            ΚΥΒΙΣΜΟς ΚΙΝΗΤΗΡΑ
                            ΟΦΕΛΙΜΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
                            ΑΝΑΓΚΗ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗς

                            ΚΑΙ το βασικοτερο επαφη\επικοινωνια του οδηγου με το περιβαλον
                            το καθε συνολο οχημα \ κινητηρας εχει διαφορετικη συμπεριφορά
                            ιδιο σκαρι διαφορετικοι κινητηρες διαφορετικη οδήγηση. το αισθανεσαι και πας παρακατω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros-foivos last edited by

                              Νομίζω οτι σο πιο πολλές στροφές τόσο περισσότερο αέρα χρειάζεται το μοτερ και τόσο περισσότερο καύσιμο καιγεται . Ετσι για οικονομία δεν μας ενδιαφέρει η ροπή αλλα οι χαμηλές στροφές αφου δεν χρειάζεσαι ούτε ροπή ούτε επιτάχυνση .. Κάνω λάθος ? Το να δουλεύεις το μοτέρ στην εθνική στο ευρος μέγιστης ροπής θα σου κατανάλωσει πολύ περισσότερο καύσιμο απο οτι σε 1000 στροφές πιο κάτω απλά και μόνο απο τις ανιστάσεις του αέρα .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ilias-a last edited by

                                υπαρχει και το φορτιο που καθοριζει την καταναλωση περισσοτερο απο τις στροφες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • georgemit
                                  georgemit last edited by

                                  Η απορία μου είναι η εξής: έχω ένα fiesta '09 υγραέριο. Πρόσφατα άλλαξα θερμοστάτη γιατί είχα μια διαρροή παραφλού στο σημείο εκείνο. Παρακολούθησα τη θερμοκρασία του κινητήρα από το κρυφό μενού και είδα ότι ενώ με τον παλιό θερμοστάτη το αυτοκίνητο δούλευε στους 83 - 84 C πλέον δουλεύει στους 89 - 93 C σε ανοιχτό δρόμο. Το βεντιλατέρ συνεχίζει να παίρνει στους 105. Υπάρχει κάποιο αρνητικό στο ότι δουλεύει σε υψηλότερη θερμοκρασία; Το μόνο που έχω παρατηρήσει μέχρι στιγμής είναι μια μείωση της κατανάλωσης από 5.8 σε 5.3l/100. Δε ξέρω αν οφείλεται σε αυτό.

                                  i30 1.5 160 N line!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostas-chania last edited by

                                    Ο χρήστης esfod έγραψε:
                                    Δηλαδη οι αλλαγες ταχυτητων να γινονται στις στροφες της μεγιστης ροπης για καλυτερη οικονομια; Εγω εχω ακουσει οτι οσο πιο λιγες στροφες τοσο λιγοτερη καταναλωση. Ας πουμε, στις 2500σαλ εχουμε καλυτερη οικονομια η στις 4000; Το αυτοκινητο αμα βρισκεται σε τοσο υψηλες στροφες για σχετικα μεγαλο χρονικο διαστημα δεν μπορει να δημιουργηθει καποιο προβλημα;

                                    Προσωπικά από διάφορα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει τη μεγαλύτερη οικονομία την πέτυχα ίσα να τραβάει η τελική σχέση του κιβωτίου που είναι γύρο στα 60 χαω χονδρικά πάντα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kospapad last edited by

                                      Ο χρήστης Georgemit έγραψε:
                                      Η απορία μου είναι η εξής: έχω ένα fiesta '09 υγραέριο. Πρόσφατα άλλαξα θερμοστάτη γιατί είχα μια διαρροή παραφλού στο σημείο εκείνο. Παρακολούθησα τη θερμοκρασία του κινητήρα από το κρυφό μενού και είδα ότι ενώ με τον παλιό θερμοστάτη το αυτοκίνητο δούλευε στους 83 - 84 C πλέον δουλεύει στους 89 - 93 C σε ανοιχτό δρόμο. Το βεντιλατέρ συνεχίζει να παίρνει στους 105. Υπάρχει κάποιο αρνητικό στο ότι δουλεύει σε υψηλότερη θερμοκρασία; Το μόνο που έχω παρατηρήσει μέχρι στιγμής είναι μια μείωση της κατανάλωσης από 5.8 σε 5.3l/100. Δε ξέρω αν οφείλεται σε αυτό.

                                      Σίγουρ αοφείλεται και σε αυτό καθώς τώρα αφού διαβάζει μεγαλύτερες , αλλά φυσιολογικές, θερμοκρασίες , χρησιμοποιεί και άλλο χάρτη (φτωχότερο ) καυσίμου.
                                      Άσε που καθώς το μπλοκ είνια και πιο ζεστό, μπορέι να έχει κι καλύτερες ανοχές

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tribal81 last edited by

                                        Τσέκαρε αν έβαλες και τον σωστό θερμοστάτη για το αμάξι σου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • georgemit
                                          georgemit last edited by

                                          Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Ο θερμοστάτης υποτίθεται είναι γνήσιος ford, γιατί όπως μου είπε ο συνεργειάς δε βγαίνει ιμιτασιόν. Τώρα πώς είναι γνήσιος και δουλεύει σε άλλη θερμοκρασία δε το καταλαβαίνω. Ο παλιός αποκλείεται να είχε κολλήσει πάντως (ανοιχτός). Ρώτησα στη ford.Αρχικά νόμιζα ότι δεν είχε κάνει καλή εξαέρωση. Έχουν περάσει όμως 10 μέρες, θα είχε λυθεί το θέμα πιστεύω.
                                          Δεν νομίζω να τον αλλάξω ξανά, σε ένα μικρό μποτιλιάρισμα άνετα η θερμοκρασία θα πήγαινε από τους 83 στους 90 ακόμα και με τον παλιό. Η γνώμη σας;

                                          i30 1.5 160 N line!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            costacurta last edited by

                                            μια απορια ρε μαγκες οποιος ξερει γιατι ειχα μια κοντρα με ενα φιλο...

                                            στο φρεναρισμα με abs η αποσταση ακινητοποιησης μειωνεται η παραμενει ιδια??
                                            δεν μιλαω για σεναρια παγο χιονια βροχη η οτιδηποτε θα μπλοκαρε τους τροχους,
                                            καθαρα τεχνικα λειτουργικα υφισταται οτι το abs μειωνει την αποσταση φρεναρισματος????

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 349
                                            • 350
                                            • 351
                                            • 352
                                            • 353
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 351 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr