-
Ευχαριστώ Έκτωρα για την λύση.
Έχω το 4χ2 GL+ 13000 km.
Στο δικό μου ακούω ένα τρίξιμο από τη πλευρά του συνοδηγού και νομίζω ότι είναι το ντουλαπάκι. Το έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος αυτό.Κατά τα άλλα ευχαριστημένος.
-
dimitris155 δες στο viewtopic.php?p=3100191#p3100191
-
Ο χρήστης robotech_ έγραψε:
dimitris144 δες στο viewtopic.php?p=3100191#p3100191Το είδα. Ευχαριστώ.
-
Επανέρχομαι στο θέμα με το τρίξιμο του παραθύρου του οδηγού. Αφού δοκίμασα διάφορα, αποφάσισα να αγοράσω και να τοποθετήσω τα γείσο παραθύρου όπως τα λέει η Suzuki ή ανεμοθράυστες όπως είναι πιο γνωστά στην αγορά. Το κόστος 70€ μόνο για τα μπροστινά παράθυρα, η τοποθέτηση εύκολη, οπτικά και ποιοτικά πολύ καλά, βοηθάνε στην βροχή και τον αέρα εάν έχεις την συνήθεια να οδηγείς με λίγο ανοιχτό παράθυρο, αλλά το σημαντικότερο σταμάτησε εντελώς ο τριγμός στο παράθυρο. Με το που τα τοποθέτησα, το λάστιχο στο πλαίσιο της πόρτας ήρθε και ‘’έδεσε’’. Το τζάμι ανεβοκατεβαίνει άνετα και δεν κουνιέται ακόμα και όταν το έχεις μισάνοιχτο και κλείνεις την πόρτα. Ούτε όταν το πρωτοπήρα δεν ήταν τόσο σταθερό το τζάμι. Τα έχω ήδη 15 μέρες, έχω κάνει 1.500 χλμ χωρίς τον παραμικρό τριγμό. Ίσως τελικά αυτή η χαλαρότητα του τζαμιού να ήταν προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή για να μπορούν να τοποθετηθούν οι ανεμοθράυστες. Μένει μόνο να δω πως θα είναι με καλοκαίρι με υψηλότερες θερμοκρασίες.
-
Εκτωρα εχω σπαστει με το τριξιμο του παραθυρου εριξα w40 αλλα μετα απο 2 μερες τριζει και παλι.Αποριες: οι ανεμοθράυστες αν ειναι γνησιοι της σουζουκι και απο τι καταλαβα τους εβαλες μονος και τελος αν αξιζει πραγματικα να δωσει καποιος 70ε.Ευτυχως που εχουμε το φορουμ να βρισκουμε τις λυσεις μονοι μας.....Παντως η πατεντα με το αφρολεξ δεν εδωσε λυση σ΄εμενα τουλαχιστον....ισως κατι αλλο φταιει.
-
Καλοτάξιδο!!! Να το χαίρεσαι!
-
Καλοτάξιδο φίλε μου και να το χαίρεσαι. Δεν μας είπες (εκτός και αν δεν το πρόσεξα) αν είναι βενζίνη ή πετρέλαιο.
-
Άντε καλοτάξιδο
η πρώτη καλή εντύπωση να μείνει έτσι για πολλά πολλά χρόνιαγια όλους μας
Για να μιλάς για οικονομία φαντάζομαι πετρέλαιο έχεις.
Το ίδιο gl+ έχω αλλά δεν έχει νικέλ μπροστά.
Βέβαια τους είχα πει δια ροπάλου ότι δεν θέλω να έχει πουθενά αυτά τα ασημί πηχάκια -
Καλύτερα προσκύνα Ιταλία γιατί ο κινητήρας είναι Fiat...
-
Επιτέλους το είδα σήμερα σε γκρι χρώμα.
Και το είχε παρκάρει ο τύπος/τύπισσα πάνω σε πεζοδρόμιο.Πρώτη εντύπωση. Μεγάλο μου φάνηκε, κάπως σαν το Qashqai αλλά με μεγαλύτερο όγκο μπροστά.
Εμένα θα μου έκανε δύσκολη τη ζωή μέσα στην Αθήνα (πολύ άγχος!), όπως και του τύπου/τύπισσας που το είχε παρκάρει όλο πάνω στο πεζοδρόμιο και είχε κλείσει και το πέρασμα των ΑΜΕΑ.Καμιά σχέση με το προηγούμενο SX4 που σαφώς ήταν ποιο 'μαζεμένο'.
-
Μετά από 15 μήνες/30.000χλμ λέω: άριστο μοτερ, τραγική συμπεριφορα στον δρόμο. Τρια (3) κλαταρίσματα σε μικρές λακουβίτσες... δυστυχώς. Σε πίστα της F1 θα ήταν άριστο. Τραγικά λάστιχα ΚΑΙ αμορτισέρ ΚΑΙ ίσως σχεδίαση.
-
Η σχεδίαση δικό σου θέμα αλλά στα λοιπά μήπως κάτι δεν κάνεις σωστά? Κορυφαίο δεν είναι κάπου αλλά δεν είναι και τόσο χάλια.
Το να το μετάνιωσες παίζει βέβαια ...Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Ο χρήστης kibaris έγραψε:
Μετά από 15 μήνες/30.000χλμ λέω: άριστο μοτερ, τραγική συμπεριφορα στον δρόμο. Τρια (3) κλαταρίσματα σε μικρές λακουβίτσες... δυστυχώς. Σε πίστα της F1 θα ήταν άριστο. Τραγικά λάστιχα ΚΑΙ αμορτισέρ ΚΑΙ ίσως σχεδίαση.Πιθανόν φοράς χαμηλού προφίλ ελαστικά σε ένα αυτοκίνητο για εμένα δεν είναι για χαμηλού προφίλ.
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Μετά από 15 μήνες/30.000χλμ λέω: άριστο μοτερ, τραγική συμπεριφορα στον δρόμο. Τρια (3) κλαταρίσματα σε μικρές λακουβίτσες... δυστυχώς. Σε πίστα της F1 θα ήταν άριστο. Τραγικά λάστιχα ΚΑΙ αμορτισέρ ΚΑΙ ίσως σχεδίαση.
Πιθανόν φοράς χαμηλού προφίλ ελαστικά σε ένα αυτοκίνητο για εμένα δεν είναι για χαμηλού προφίλ.
Μου κάνει εντύπωση που η suzuki το βγάζει στην φουλ έκδοση με 205/50/17.
-
Ο χρήστης shopoyk έγραψε:
Πρέπει να ήσουν άτυχος storm και να έπεσες σε χάρους-λακούβες άσχημους.Μία μικρή διόρθωση:
'Πρέπει να ήσουν άτυχος **kibaris **και να έπεσες σε χάρους-λακούβες άσχημους.'
-
Με 2χρωμία στην Λατινική Αμερική.
-
Ο χρήστης steve1978gr έγραψε:
Μετά από 15 μήνες/30.000χλμ λέω: άριστο μοτερ, τραγική συμπεριφορα στον δρόμο. Τρια (3) κλαταρίσματα σε μικρές λακουβίτσες... δυστυχώς. Σε πίστα της F1 θα ήταν άριστο. Τραγικά λάστιχα ΚΑΙ αμορτισέρ ΚΑΙ ίσως σχεδίαση.
Πιθανόν φοράς χαμηλού προφίλ ελαστικά σε ένα αυτοκίνητο για εμένα δεν είναι για χαμηλού προφίλ.
Μου κάνει εντύπωση που η suzuki το βγάζει στην φουλ έκδοση με 205/50/17.
Ότι πρέπει για να το βάλεις σε πίστα Αμάξι σαν αυτό θα το έπαιρνα για να μην με αγχώνουν οι κακοκατασκευασμένοι ελληνικοί δρόμοι και όχι για να με αγχώνουν! Με αυτά τα ελαστικά το μόνο που χαίρεσαι σε αυτό το αμάξι είναι το ύψος.
-
Οχι φίλε μου δε γίνεσαι κουραστικός, καλά κάνεις και το χαίρεσαι, γι αυτό το πήρες άλλωστε, αλλά αυτό με το κασκαι τι ήθελες να το γράψεις, απο τη στιγμή που δεν αποδεικνύει κάτι γιατί πρώτον δε ξέρεις τι μοτερ φόραγε ο άλλος και δεύτερον αν όντως πάτησε ο άλλος και με τη σωστή ταχύτητα μέσα. Χρόνια πολλά με υγεία σου εύχομαι.
-
Ο χρήστης shopoyk έγραψε:
Πηγαίναμε για κανα 5-λεπτο μαζί (μπρος πίσω) και μου άναψε τα φώτα.Ωχ, σκέφτηκα, λάστιχο-σέρνω τίποτα-καπνός και έκοψα.Ήρθαμε δίπλα-δίπλα και με ρωτάει:' πετρέλαιο είσαι;' Απαντάω καταφατικά και μου απαντάει 'και εγώ'. Μετά με ρωτάει 'πάμε μία;'και πριν πώ πάμε (ευτυχώς ο λαός κοιμόταν αλλιώς θα έτρωγα τσαντιά χαχαχα), πάτησε γκάζι....Σε ποια Εθνική Οδό του κόσμου γίνεται αυτός ο διάλογος που καταλήγει σε κόντρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ηταν βαρύ το αρνί, ξεμειναμε και από σοδες!
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Χριστος Ανεστη σε ολους...Φιλε shopoyk καλοταξιδο αλλα μην γραφεις εδω για κοντρες και προσπερασεις γιατι θα παρεξηγηθεις.Τωρα απο καταναλωση εισαι μια χαρα, δεν ξερω για το aegean d-force αν ειναι καλο γιατι βαζω μονο shell v-power και μια φορα εβαλα εκο avio αν και πιστευω ολα ειναι θεμα πρατηριου και οχι καυσιμου.Απο θορυβους δεν νομιζω να ειναι και τοσο αθορυβο γιατι εχω εντοπισει θορυβους απο τα μπροστινα παραθυρα σε κοντρα ανεμους αλλα ολα ειναι θεμα συνηθειας.
SUZUKI SX4 SCROSS