-
μέσα είναι χλίδα...να λέμε και τα καλά...
-
Σίγουρα, αλλά εμένα αυτό το έκτρωμα με χαλάει! Είναι λες και το ξέχασαν και το έβαλαν εκ των υστέρων
-
Η γερμανική εταιρεία ετοιμάζει μια νέα οικογένεια μοντέλων που θα φέρει τα σήματα της θυγατρικής AMG.
Και όλα αυτά, στην προσπάθειά της να αντιπαρέλθει της εμπορικής (και όχι μόνο) πίεσης που ασκούν οι ομοεθνείς αντίπαλοί της (BMW και Audi) μέσω των εκδόσεων M και S Quattro, αντίστοιχα. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, η νέα γκάμα μοντέλων AMG Sport στρατηγικά αναμένεται να τοποθετηθεί ανάμεσα στα μοντέλα της Mercedes που διατίθενται με το στιλιστικό «πακέτο» της AMG και τις… γνήσιες εκδόσεις AMG, πρωτοστατούντος σήμερα της κουπέ AMG GT. Τα μοντέλα τα οποία θα αρχίσουν να διατίθενται στις επιμέρους αγορές της υφηλίου θα διαθέτουν ειδικά κατασκευασμένους για την περίσταση κινητήρες, σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς αλλά και συγκεκριμένα σχεδιαστικά καλούδια, άμεσα συνδεδεμένα με τον σπορτίφ προσανατολισμό τους.Τα πρώτα δείγματα γραφής της γκάμας AMG Sport θα βασίζονται, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, στη σειρά C καθώς και στην επερχόμενη GLE Coupe, η οποία θα αποκαλυφθεί τον Ιανουάριο επί αμερικανικού εδάφους στην Έκθεση του Ντιτρόιτ. Σε ότι αφορά το μεσαίο σεντάν της εταιρείας, όλα «φωτογραφίζουν» την έκδοση C450 AMG Sport, η οποία θα κινείται από έναν 3λιτρο V6 turbo κινητήρα με ισχύ πολύ κοντά στους 360 με 370 ίππους. Ανάλογες εκδόσεις αναμένονται για τις A-Class, CLA, GLA, καθώς και για όλες τις παραλλαγές αμαξωμάτων που βασίζονται στην σειρά E.
4t -
Καλησπερα συνφορουμιτες!!
Ισως να υπαρχει καπου σχολιασμος αλλα δεν το βρηκα..... Γνωμες και εμπειριες για ΜL (W163) 320 βενζινη ,αυτοματο !! -
Πολύ προβληματικό αυτοκίνητο φίλε. Απέφυγέ το. Πάρε το επόμενο ML αν μπορείς.
-
Απο μερια κινητηρα,σασμαν,διαφορικων κτλ? το πιο καινουργιο ξεφευγει στα λεφτα !! Να κοιταξω καλυτερα για κανενα κορεατικο πιο καινουργιο σχετικα σε χρονολογια?
-
Σίγουρα λιγότερο επίφοβη επιλογή το Κορεάτικο.
-
Δηλαδη κατι σε Santa-Fe ή Sorento !!!Βασικα στη δουλεια κανα 2 συναδελφοι μου λεγανε οτι ειναι αθανατα τα πρωτα ΜL !!!
-
Ο χρήστης ktab76 έγραψε:
Δηλαδη κατι σε Santa-Fe ή Sorento !!!Βασικα στη δουλεια κανα 2 συναδελφοι μου λεγανε οτι ειναι αθανατα τα πρωτα ΜL !!!Τα πρώτα ML είχανε πολύ σοβαρά θέματα, ειδικά με τα ηλεκτρικά.
-
Γενικά η 'αμερικάνικη' κατασκευή των πρώτων ML δεν πρέπει να αποτελεί και περηφάνια της Mercedes ...
-
Ευχαριστω !!!
Παω να δω αυριο ενα Σαντα-Φε 2.7 και αν ειναι τζαμι το περνω !!!Οτι και να ειναι τουλαχιστον ο κορεατης ειναι σκυλος !! -
Καλησπέρα σας,
Καλή χρονιά σε όλους. Ήρθα να μπω στην παρέα, με παρόμοιο προβληματισμό.
Ήρθε η ώρα να δώσω την SLK 200 2004 μοντέλο και να προχωρήσω σε ένα πιο 'οικογενειακό' αυτοκίνητο.
Από την αρχή έθεσα σαν στόχο την GLA γιατί και λόγω μεγάλων αποστάσεων από γονείς και αστικά κέντρα χρειαζόμουν λίγο περισσότερο χώρο σε αποθηκευτικό χώρο από όσο η SLK .
Πέρα από την πλάκα μου άρεσε πολύ το αυτοκίνητο σαν ενδιάμεσο πριν sedan και άλλα μοντέλα όπως CLA kai C.Περίμενα την έκδοση με τα 1500 Diesel GLA 180 CDI AMG όμως διαπίστωσα 3 θέματα που με έκαναν να φρενάρω πριν την παραγγελία.
- Ότι ο κινητήρας μου φαίνεται λίγος για το αυτοκίνητο (109hp) και δεν έχω εμπειρία πετρελαίου πόσο το ισοφαρίζει η ροπή.
- Ότι δεν νομίζω ότι την έκδοση αυτή θα την πρότειναν για την AMG line και 18' Ζάντες, που είναι προαπαιτούμενη για εμένα καθώς αλλάζει το αυτοκίνητο πολύ προς τα δικά μου γούστα.
- Ότι ο πετρελαιοκινητήρας είναι της Renault και όχι της Mercedes (επανήλθαν έτσι στο μυαλό μου κάποια από τα φαντάσματα των προβλημάτων του πετρελαίου κυρίως στην Β. Ελλάδα με το καύσιμο)
Έτσι λοιπόν λίγο πριν την παραγγελία σκέφτομαι μήπως θα ήταν πιο σοφή κίνηση η GLA 200 με τον κινητήρα 1600 Βενζίνη και 156hp. Ετήσια χιλιόμετρα περίπου στις 15.000 + , αλλά με τον κύριο όγκο σε μεγάλες αποστάσεις 400-500 χλμ το πήγαινε μόνο.
Η εμπειρία και η βοήθεια των μελών του forum θα μου είναι χρήσιμη, καθώς πραγματικά είμαι στο παρά ένα της παραγγελίας.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας και την βοήθειας σας. -
Εκείνο που πρέπει να δεις είναι αν σου ταιριάζει εσένα το πετρέλαιο και τα συγκεκριμένα άλογα. Προσπάθησε να το οδηγήσεις, και μετά κρίνε. Αν καταφέρεις και το οδηγήσεις και με τη βενζίνα, ακόμη καλύτερα για τις όποιες συγκρίσεις. Μη σε ανησυχεί ότι είναι Ρενό και όχι Μερσεντέ και μην πιστεύεις τα παραμύθια για την ροπή.
-
Καλησπέρα,
σε SLK R170 2.0 υπάρχει κάποιο μπλοκέ που να μπορεί να μπεί;
δεν έχω δει να υπάρχει κάτι στην aftermarket αγορά..Υπάρχει κάποιος κατασκευαστικός λόγος που δε βάζουν;Επίσης μπορείτε να μου πείτε αν αλλάζουν οι βαλβολίνες του κιβωτίου γιατί διάβαζα οτι είναι σφραγισμένο..
-
Ο χρήστης simpot έγραψε:
Καλησπέρα σας,Καλή χρονιά σε όλους. Ήρθα να μπω στην παρέα, με παρόμοιο προβληματισμό.
Ήρθε η ώρα να δώσω την SLK 200 2004 μοντέλο και να προχωρήσω σε ένα πιο 'οικογενειακό' αυτοκίνητο.
Από την αρχή έθεσα σαν στόχο την GLA γιατί και λόγω μεγάλων αποστάσεων από γονείς και αστικά κέντρα χρειαζόμουν λίγο περισσότερο χώρο σε αποθηκευτικό χώρο από όσο η SLK .
Πέρα από την πλάκα μου άρεσε πολύ το αυτοκίνητο σαν ενδιάμεσο πριν sedan και άλλα μοντέλα όπως CLA kai C.Περίμενα την έκδοση με τα 1500 Diesel GLA 180 CDI AMG όμως διαπίστωσα 3 θέματα που με έκαναν να φρενάρω πριν την παραγγελία.
- Ότι ο κινητήρας μου φαίνεται λίγος για το αυτοκίνητο (109hp) και δεν έχω εμπειρία πετρελαίου πόσο το ισοφαρίζει η ροπή.
- Ότι δεν νομίζω ότι την έκδοση αυτή θα την πρότειναν για την AMG line και 18' Ζάντες, που είναι προαπαιτούμενη για εμένα καθώς αλλάζει το αυτοκίνητο πολύ προς τα δικά μου γούστα.
- Ότι ο πετρελαιοκινητήρας είναι της Renault και όχι της Mercedes (επανήλθαν έτσι στο μυαλό μου κάποια από τα φαντάσματα των προβλημάτων του πετρελαίου κυρίως στην Β. Ελλάδα με το καύσιμο)
Έτσι λοιπόν λίγο πριν την παραγγελία σκέφτομαι μήπως θα ήταν πιο σοφή κίνηση η GLA 200 με τον κινητήρα 1600 Βενζίνη και 156hp. Ετήσια χιλιόμετρα περίπου στις 15.000 + , αλλά με τον κύριο όγκο σε μεγάλες αποστάσεις 400-500 χλμ το πήγαινε μόνο.
Η εμπειρία και η βοήθεια των μελών του forum θα μου είναι χρήσιμη, καθώς πραγματικά είμαι στο παρά ένα της παραγγελίας.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας και την βοήθειας σας.με 15κ χλμ το χρόνο στην θέση σου θα αγόραζα βενζίνη.Στα συν η διαφορά δύναμης από την συγκεκριμένη πετρελαιοκίνητη έκδοση.
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Καλησπέρα,
σε SLK R170 2.0 υπάρχει κάποιο μπλοκέ που να μπορεί να μπεί;
δεν έχω δει να υπάρχει κάτι στην aftermarket αγορά..Υπάρχει κάποιος κατασκευαστικός λόγος που δε βάζουν;Επίσης μπορείτε να μου πείτε αν αλλάζουν οι βαλβολίνες του κιβωτίου γιατί διάβαζα οτι είναι σφραγισμένο..
Το χα ψαξει κι εγω οταν ειχα την r170 μου αλλα οι τιμες ηταν εξωπραγματικες, πιο πανω απ οσο κανει ολοκληρο τ αμαξι !!
Μιλαμε για μαρκες brabus κλπ
Υπαρχει και το θεμα αν θα συνεργαζεται με το esp. Προσωπικα δεν γνωριζω καποιος να χει βαλει μπλοκε σε r170 εν ΕλλαδιΟσο για τις βαλβολινες αλλαζονται κανονικα. Εγω μαζι με προσθηκη λιγης ποσοτητας motorkote ειχα δει εμφανη διαφορα στο κουμπωμα των σχεσεων (σε χειροκινητο σασμαν) και ενα γρατσουνισμα που ειχα σχεδον εξαλειφθηκε
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Το χα ψαξει κι εγω οταν ειχα την r170 μου αλλα οι τιμες ηταν εξωπραγματικες, πιο πανω απ οσο κανει ολοκληρο τ αμαξι !!
Μιλαμε για μαρκες brabus κλπ
Υπαρχει και το θεμα αν θα συνεργαζεται με το esp. Προσωπικα δεν γνωριζω καποιος να χει βαλει μπλοκε σε r170 εν ΕλλαδιΟσο για τις βαλβολινες αλλαζονται κανονικα. Εγω μαζι με προσθηκη λιγης ποσοτητας motorkote ειχα δει εμφανη διαφορα στο κουμπωμα των σχεσεων (σε χειροκινητο σασμαν) και ενα γρατσουνισμα που ειχα σχεδον εξαλειφθηκε
Το αυτοκίνητο πραγματικά θα απογειωνόταν με ένα μπλοκέ..Είναι κρίμα!
Μήπως ξέρεις και για το λάδι του κομπρέσορα;Είχα διαβάσει οτι μπορεί να αλλαχτεί και είναι μέρος των προγραμματισμένων service σε άλλα αυτοκίνητα με κομπρέσορα,παρόλο που η mercedes λέει οτι δε χρειάζεται/δε συνίσταται αλλαγή.
Το θέμα είναι ποιός μπορεί να το κάνει με ασφάλεια; -
Πραγματι με μπλοκε δεν θα ισιωνε πουθενα !! Με τετοια ροπαρα απο χαμηλα...
Δυστυχως το τιμονι της ηταν λιγο αργο σε καταστασεις ντριφτ, μια φορα μαλιστα με πουλησε ασχημα χωρις ευτυχως συνεπειες παρα ενα τετ α κε με 3ες στο βρεγμενοΓια το λαδι του κομπρεσορα δεν ξερω κατι, δεν με ειχε απασχολησει ποτε σαν εξαρτημα και ουτε ο μηχανικος μου ειχε αναφερει κατι κατα τη διαρκεια των σερβις
-
Ο χρήστης simpot έγραψε:
Καλησπέρα σας,Καλή χρονιά σε όλους. Ήρθα να μπω στην παρέα, με παρόμοιο προβληματισμό.
Ήρθε η ώρα να δώσω την SLK 200 2004 μοντέλο και να προχωρήσω σε ένα πιο 'οικογενειακό' αυτοκίνητο.
Από την αρχή έθεσα σαν στόχο την GLA γιατί και λόγω μεγάλων αποστάσεων από γονείς και αστικά κέντρα χρειαζόμουν λίγο περισσότερο χώρο σε αποθηκευτικό χώρο από όσο η SLK .
Πέρα από την πλάκα μου άρεσε πολύ το αυτοκίνητο σαν ενδιάμεσο πριν sedan και άλλα μοντέλα όπως CLA kai C.Περίμενα την έκδοση με τα 1500 Diesel GLA 180 CDI AMG όμως διαπίστωσα 3 θέματα που με έκαναν να φρενάρω πριν την παραγγελία.
- Ότι ο κινητήρας μου φαίνεται λίγος για το αυτοκίνητο (109hp) και δεν έχω εμπειρία πετρελαίου πόσο το ισοφαρίζει η ροπή.
- Ότι δεν νομίζω ότι την έκδοση αυτή θα την πρότειναν για την AMG line και 18' Ζάντες, που είναι προαπαιτούμενη για εμένα καθώς αλλάζει το αυτοκίνητο πολύ προς τα δικά μου γούστα.
- Ότι ο πετρελαιοκινητήρας είναι της Renault και όχι της Mercedes (επανήλθαν έτσι στο μυαλό μου κάποια από τα φαντάσματα των προβλημάτων του πετρελαίου κυρίως στην Β. Ελλάδα με το καύσιμο)
Έτσι λοιπόν λίγο πριν την παραγγελία σκέφτομαι μήπως θα ήταν πιο σοφή κίνηση η GLA 200 με τον κινητήρα 1600 Βενζίνη και 156hp. Ετήσια χιλιόμετρα περίπου στις 15.000 + , αλλά με τον κύριο όγκο σε μεγάλες αποστάσεις 400-500 χλμ το πήγαινε μόνο.
Η εμπειρία και η βοήθεια των μελών του forum θα μου είναι χρήσιμη, καθώς πραγματικά είμαι στο παρά ένα της παραγγελίας.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας και την βοήθειας σας.Εχω και εγω παρομοιους προβληματισμους.ωστοσο η γνωμη μου ειναι:
- Νομιζω ο κινητηρας δεν ειναι κακος, εδω οδηγησει παρομοιο μοτερ, η ροπη κανει διαφορα νιωθεις πιο δυνατο το οχημα γενικα. Αυτο που με χαλαει ειναι η σχεση τιμη-αλογα καθως δεν μου αρεσει σε 30κ€+ να παρω 109hp
- Νομιζω η amg γενικα δεν ταιριαζει στην gla.
- Το μοτερ ας ειναι και κινεζικο, θα εχει περασει απο mercedes control οποτε ok.
Με πολυ προχειρους υπολογισμους η αποσβεση διαφορας τιμης βενζινης-πετρελαιου για 15κ km/ετος γινεται σε 3+ χρονια. Γενικα συμφερει σε τοσα km καθως το κοστος χρησης δεν σε αποτρεπει να κανεις km, κατι που το σκεφτεσαι περισσοτερο οταν επισκεπτεσαι πρατηριο συχνοτερα λογω βενζινης
-
Αν κάνεις λίγο υπομονή σύντομα θα βάλουν και τον 1,6 dci της ρενώ. Ήδη μπήκε στην C class οποτε δεν θα αργήσει αν μπεί και στα υπόλοιπα της γκάμας....
MERCEDES-BENZ FORUM