-
Καιει τον κωλο του και βαλε, το niva....
Bmw 318is e36 '98 οι πολυ τελευταιες.. 273.000km απολυτα αξιοπιστη.
-
Atos Prime '00 με 230Κ.
Φθορές: μπιλιοφόρο περίπου στα 160Κ
Μια τρόμπα καυσίμου στα 140Κ (δεν με άφησε στο δρόμο αλλά έκανε διακοπές και κατάλαβα ότι ήταν για αλλαγή) (άλλαξα και πρατήριο)
Ένα σπασμένο κολάρο στο κύκλωμα ψύξης πριν από λίγο καιρό, έχασε όλο το παραφλού σε δευτερόλεπτα, η θερμοκρασία πήγε στο Θεό αλλά φλάτζα ανέπαφη
Πέρα από αυτά, έχω μείνει 2 φορές από μπαταρία, αλλά από δικιά μου μαλ***ια (ξεχασμένη αναμμένη πλαφονιερα)Σέρβις: σύμφωνα με τον κατασκευαστή αλλά σε δικό μου μάστορα. Μου έχει κάνει μόνο παρέμβαση στα λάδια και βάζε 15-30 ανα 5Κ. Δεν καίει γραμμάριο λάδι, κατά τον Μάιο μπορεί να συμπληρώσω λίγο παραφλού ενόψει καλοκαιριού.
Βασικα σκέφτομαι να το αποσύρω για αγορά νέου, αλλά από την άλλη είναι πολύ βολικό για να κινηθείς στην Αθήνα. Συν ότι με τρώει να δω μέχρι που θα πάει... Φοβάμαι μόνο μην μου κάνει κανένα ξαφνικό και δεν προλάβω να το πάω απόσυρση
-
Αγορα νεου ιδιας φιλοσοφιας(πολης) για ποιο λογο? Εκτος αν θες να αλλαξεις κατηγορια. Φιλος με το ιδιο αμαξι εχει βαλθει να το ξεκανει, εδω και 70.000 χλμ(ουτε ξερω ποσα χρονια) δεν του χει αλλαξει λαδια και οταν αναβει το λαμπακι απλα του συμπληρωνει. Θελει να το σπασει να το πεταξει και δεν σπαει.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Αγορα νεου ιδιας φιλοσοφιας(πολης) για ποιο λογο? Εκτος αν θες να αλλαξεις κατηγορια. Φιλος με το ιδιο αμαξι εχει βαλθει να το ξεκανει, εδω και 70.000 χλμ(ουτε ξερω ποσα χρονια) δεν του χει αλλαξει λαδια και οταν αναβει το λαμπακι απλα του συμπληρωνει. Θελει να το σπασει να το πεταξει και δεν σπαει.Ελπιζω να αστειευεσαι, ας το δωσει σε ενα φτωχο ανθρωπο.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Αγορα νεου ιδιας φιλοσοφιας(πολης) για ποιο λογο? Εκτος αν θες να αλλαξεις κατηγορια. Φιλος με το ιδιο αμαξι εχει βαλθει να το ξεκανει, εδω και 70.000 χλμ(ουτε ξερω ποσα χρονια) δεν του χει αλλαξει λαδια και οταν αναβει το λαμπακι απλα του συμπληρωνει. Θελει να το σπασει να το πεταξει και δεν σπαει.
Ελπιζω να αστειευεσαι, ας το δωσει σε ενα φτωχο ανθρωπο.
+1000
-
Δεν αστειευομαι καθολου, αν ηθελε πραγματικα να το σπασει δεν θα βαζε συμπληρωμα. Απλα εις γνωση του δεν τα αλλαζει ποτε και οσο κρατησει. Αναφερω φουσκωμενο το παραπανω παραδειγμα για τον κατοχο του Ατος στη περιπτωση που θελει να δωσει αυτο το σκυλι και να παρει καινουριο πόλης.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Δεν αστειευομαι καθολου, αν ηθελε πραγματικα να το σπασει δεν θα βαζε συμπληρωμα. Απλα εις γνωση του δεν τα αλλαζει ποτε και οσο κρατησει. Αναφερω φουσκωμενο το παραπανω παραδειγμα για τον κατοχο του Ατος στη περιπτωση που θελει να δωσει αυτο το σκυλι και να παρει καινουριο πόλης.Παρεπιμπτόντως αυτό το κάνει και ο πεθερός μου σε ένα Corolla περίπου το 2000.
Σχετικά με το Atos με παρεξήγησες, δεν υπήρχε περίπτωση να το αντικαστήσω με ίδιας κατηγορίας. Θέλω να πάρω μικρομεσσαίο (μάλλον με i30 με βλέπω γιατί καλόμαθε η γρια στα σύκα (της αξιοπιστίας) και δεν αλλάζει) Το δίλημμα μου είναι:
- Να το αποσύρω για να γλυτώσω 950 ευρώ
- Να το κρατησω και να γλυτώσω περίπου 500-600 με απόσυρση που θα κανονισει ο έμπορος
- Να το κρατήσω και να το πουλήσω μόνος μου
Με βλέπω για το #2 γιατί θα με βολεύει για τα δύσκολα της πολης και είμαι περίεργος πόσο ακόμη θα πάει πριν αρχίσει να κάνει νάζια. Ενδόμυχα έχω μια επιθυμία να το πάω μέχρι τα 300000 χλμ. Μετά βλέπουμε...
-
την ενημερωμένη λίστα με τις 349 (!!) πλέον αναφορές μας στο topic θα τη βρείτε εδώ
once more ευχαριστώ όλους για τις ενημερώσεις / διορθώσεις και ιδιαιτέρως τον **nonos **
-
Γιατί μου φαίνεται ότι τα επόμενα χρόνια θα γεμίσει αυτή η λίστα με πολλά χιλιόμετρα;;;
-
Καλησπέρα! Αν και καινούργιος στο forum διάβασα το θέμα και είπα να γράψω και εγώ τις εμπειρίες μου.
Fiat Punto '94 1.1 μέχρι τις 470.000χλμ το μόνο πρόβλημα ήταν μόνο μία κόρνα που αλλάξαμε.Δώθηκε στην ανακύκλωση όταν στις 470.000χλμ έκαψε φλάτζα κεφαλής μετα απο 17 χρόνια χρήσης οπότε δεν επιδιορθώθηκε καθώς ήταν πλεον ενα παλιο αυτοκίνητο και αντικαταστάθηκε απο το
Fiat grande punto του 2008 το οποίο οδηγάει ο πατέρας μου, έχει 100.000χλμ αυτή τη στιγμή και μέχρι στιγμής δεν μας έχει ζητήσει ποτέ συνεργείο παρα μόνο για service. Δεν τρίζει,δεν κοπανάει και δεν φυλάσσετε σε γκαράζ.
Επίσης Fiat panda του 2008 επίσης της μητέρας μου (ναι είμαστε της fiat απο το 1ο μας αμάξι fiat 127 που βγήκε πολύ αξιόπιστο δεν αλλάζε εύκολα ο πατέρας μου καθώς μια φορα το επιχείρησε και την πάτησε...παρακάτω....)
Σήμερα έχει 90.000 χλμ περίπου και εκτός απο service επίσης δεν έχει ζητήσει το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ, δεν κοπανάει,δεν τρίζει,δεν καίει γραμμάριο λάδι και αξίζει να σημειωθεί οτι σε κατι πλημήρες στην περιοχή μου είχε βυθιστεί σχεδόν όλο το μοτερ μέσα (εκ κινήσει) μας παρέσυρε το ρέμα και το μόνι που χρειάστηκε στην καφε (απο την λάσπη) μηχανή ήταν ενας καθαρισμός της μίζας (30 ευρώ).Αξίζει επίσης να αναφέρω πως έχει ταλαιπορηθεί απο πολλόύς παράγοντες το συγκεκριμένο αμάξι και μας βγάζει πάντα ασπροπρόσωπους!VW golf του 2002 1.4 δυστυχώς απο την 1η μέρα είχαμε πάσης φύσεως ηλεκτρολογικά και μηχανικά προβλήματα κάποια απο τα οποία ήταν πολύ σοβαρά.Μέχρι τις 50.000 χλμ το 2006 πουλήθηκε και ησυχάσαμε.Δεν αξίζει να αναφέρω συγκεκριμένα τις βλάβες...Το μόνο σίγουρο οτι δεν θα ξανα πέρναμε VW ( ξεκαθαρίζω πως δεν έχω παρωπίδες και δεν ειμαι υποστηρικτής ή φαν κάποια 'σχολής'. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων ).
Fiat Stilo 1.2 του 2003 σήμερα με 300.000 χλμ. Το μόνο πρόβλημα όλα αυτά τα χρόνια πολύ σκληρής χρήσης είναι 1 ! καμένος πολλαπλασιαστής. Δισκόπλακες μπρος πίσω ειναι ακόμα οι εργοστασιακές και ο συμπλέκτης αλλάχτηκε μία φορα στις 160.000χλμ και ακόμα φαίνεται να έχει ζουμί (γνήσιος). Αξίζει να σημειωθεί πως δεν τρίζει,δεν κοπανάει και η κατανάλωση λαδιού με σκληρή χρήση είναι 900γραμμάρια στις 10.000χλμ και με μαλακή χρήση 500γραμμάρια στις 10.000χλμ . Αξίζει να λάβουμε υπόψιν τις 300.000χλμ !!
Και να αναφέρω και το nissan micra 1.2 του παππού αγορασμένο το 2007 , σήμερα έχει 55.000χλμ και εκτός απο 1 ψαλίδι αριστερά δεν έχει αλλάξει ακόμα ούτε τακάκια. Δεν τρίζει, δεν κοπανάει επίσης.
Για αποφυγή παρεξηγήσεων να ξανα διευκρινίσω πως δεν ανήκω σε καμιά 'σχολή' και δεν ειμαι φαν καμιας εταιρίας.
Απλά με βάση τις προσωπικές εμπειρίες κατα διαστήματα επιλέξαμε συγκεκριμένη μάρκα ΜΟΝΟ επειδή τα προηγούμενα μοντέλα μας είχαν βγάλει πολύ ασπροπρόσωπους χωρίς προβλήματα. -
Hyundai Excel , συνεχίζει ακόμα με 335.000 χλμ! Έκαψε λίγο λαδάκι στο τελευταίο ταξίδι και συμπληρώσαμε.
Του βάλαμε και καινούργια λάστιχα την 01/10/2014 για να βγάλει ακόμα καμιά τετραετία!
Σκυλί του πολέμου! -
Ο τίτλος του θέματος είναι 'Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;' Όλα τα υπόλοιπα είναι off topic. Ειδικά οι προσωπικές επιθέσεις και αντιπαραθέσεις δεν θα γίνουν ανεκτές!
-
Ο χρήστης dsaraf έγραψε:
την ενημερωμένη λίστα με τις 349 (!!) πλέον αναφορές μας στο topic θα τη βρείτε εδώonce more ευχαριστώ όλους για τις ενημερώσεις / διορθώσεις και ιδιαιτέρως τον **nonos **
το νο.58 saxo 1.1 εχει πλεον 520.000km χωρις αλλαγη..
+bmw 116 '06 ,εταιρικο, χτυπησε μπιελα στις 420.000km λογω ελλειπους λιπανσης και πολυ αραιων διαστηματων service
+citroen berlingo 1.4 '99 298.000km , ΕΙΧ μεταφορας αναψυκτικων ,αυστηρα service και μηδενικα προβληματα περαν αναλωσιμων,φθορων χιλιομετρων.
-
Βασικά το BMW βάρεσε μπιέλα επειδή ήρθε η ώρα του. Εκτός βέβαια αν δεν είχε καθόλου λάδια μέσα, οπότε έφταιγε ο οδηγός.
-
Εταιρικο φαρμακευτικης.. λαδια οποτε... αν θυμοταν ο οδηγος συμπληρωνε.. το κλασσικο ηταν μιζια και 600km... Δε βρηκαν λαδια μεσα ουσιαστικα.
overall ευχαριστημενοι πολυ απο το αμαξι. -
Χτεσινή δυναμομέτρηση του Renault 21 turbo quadra, 22 χρόνων με 312.000, το αυτοκίνητο είναι μαμά και μάλιστα έχει ραγισμένη πολλαπλή και ραγισμένο cartridge στο turbo, η δυναμομέτρηση έγινε για να γίνει σύγκριση μετά την αντικατάσταση του turbo, της πολλαπλής εξαγωγής και της πολλαπλής εισαγωγής καθώς και του βελτιωμένου καπακιού που θα βάλω.
Επίσημη ιπποδύναμη σύμφωνα με την Renault 175 HP στις 5200 σαλ, αντέχει ακόμα όπως φαίνεται, τα κατσαρά στις καμπύλες είναι από τις φθορές του κεντρικού άξονα της τετρακίνησης ( μισοδιαλυμένη μεσαία τριβή που θα αντικατασταθεί και αυτή.
-
Seat cordoba '96 1.4 8v μεχρι τις 181.000km που πουληθηκε
-μοναδα κεντρικου κλειδωμας
-γρυλλος ηλ.παραθυρου οδηγου
-εμεινε απο δυναμο
-αλλαγη αντλιας υδραυλικου τιμονιου
-επισκευη σασμαν
-καμμενος εγκεφαλος
... -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
+
Seat cordoba '96 1.4 8v μεχρι τις 181.000km που πουληθηκε
-μοναδα κεντρικου κλειδωμας
-γρυλλος ηλ.παραθυρου οδηγου
-εμεινε απο δυναμο
-αλλαγη αντλιας υδραυλικου τιμονιου
-επισκευη σασμαν
-καμμενος εγκεφαλος
...Γερό πράμα........!!!
-
Seat Cordoba 1.4 16v '04 228.000km.. ελλειπης συντηρηση γενικως και αλλαγη μοτερ λογω κομμενου ιμαντα εκκεντροφορων.. ταπετσαριες πορτων ξεκολλημενες και ξεφλουδισμενα πολλα πλαστικα και λαβες του εσωτερικου.. μηδενικα αλλα προβληματα..
Toyota Rav4 '04 2.0 με 239.000km.. μονη βλαβη εκτος προγραμματισμενης συντηρησης η επισκευη κρεμαγιερας..
Peugeot 307 1.6 16v 3d '05 με 190.000km.. υγραεριο απο τα 150.000km.. αλλαγη 2 ρουλεμαν σασμαν και πολλαπλασιαστη..
-
Citroen c3 1.4 75hp με 247.000 χλμ και πάει ρολόι!
Τα περισσότερα χλμ έχουν γίνει στην εγνατία οδο.
Στον πρώτο χρονο, εντος εγγύησης, έκαψε λόγω βενζίνης νοθευμενης την αντλία βενζίνης.
Ένα καμένο πολλαπλασιαστή τον Μάιο που μας ποια πέρασε, και τέλος ελαφρώς ραγισμενη πολλαπλή εξαγωγής.
Κατά τα άλλα ούτε συμπλέκτη δεν έχω αλλάξει.
Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;