Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Γεια και χαρά σε όλους !!
Έχω περίπου τρεις μήνες το acenta con. Δείτε τα αποτελέσματα του τεστ στο 7.00'.
Youtube Video
Καλυτερα οπως αναμενόταν τα αποτελεσματα για το cx5 mazda σε σχέση με το qq. Και μικρότερες κλίσεις ειχε στην αποφυγή κονων και γρηγορότερα πέρασε, στο δε κλείσιμο της πισω πόρτας απλα τραγικό το qq. Φυσικα αλλη κλάση και χάρη το mazda και νομιζω και ακριβότερο .
Καλο θα ειναι, να επεξεργαζομαστε πρωτα, τις οποιες δοκιμασιες βλεπουμε στα video και μετα να κρινουμε...Ακομα και τοτε, θα πρεπει να ειμαστε επιφυλακτικοι, και να βγαζουμε συμπερασματα, αφου εχουμε δει δοκιμες και απο αλλες πηγες...
Στα της ουσιας, καταρχας για τα περασματα στους κωνους, δεν γνωριζουμε τι ελαστικα φορουσε το καθε αυτοκινητο, περα απο τις διαστασεις τροχων (το qq νομιζω φοραει 19αρες στο video, το CX5 ?)
Σιγουρα ενα γρηγοροτερο περασμα πιστοποιει καλυτερη συγκριτικα ενεργητικη ασφαλεια. Μπορει ομως ηδη το περασμα του qq να ειναι αρκουντως γρηγορο και απλα να ειναι και πιο ανετο-μαλακο σε οτι αφορα την ρυθμιση αναρτησεων. Μπορει και οχι απο την αλλη, αλλα οπως προειπα δεν γνωριζουμε και τυπο ελαστικων αλλα και διασταση τροχων στην καθε περιπτωση για να εχουμε ικανοποιητικες ενδειξεις ως προς την ανωτεροτητα καποιας κατασκευης συγκριτικα παντα.
Στο κλεισιμο πισω πορτας, χωρις να ειμαι και ειδικος στα των δοκιμων στρεπτικης ακαμψιας, θεωρω οτι δεν ειναι καθοριστικος παραγοντας-ενδειξη για μειωμενη ακαμψια πχ στην περιπτωση του qq.
Μπορει σχεδιαστικα να εχει πολυ μικροτερα κενα-μποσικα κατα το κλεισιμο, οπως αναφερθηκε σε καποια καιρια σημεια...Ακομα και τα φωτιστικα σωματα να εχουν εντονοτερες γωνιες, μπορει να δωσουν μια τετοια εικονα...
Στην τελικη, ακομα και ολα αυτα που δειχνει το Video να ισχυουν στο 100%, θα πρεπει να ληφθει υποψιν και το συνολικο κοστος της καθε κατασκευης.
Γενικα σε καθε τι που βλεπουμε στο ιντερνετ υπάρχουν χιλιαδες 'μπορει ' και χιλιαδες υποθεσεις να κανει ο καθενας. Και οσο πιο σχετικος εισαι τοσες περισσότερες υποθεσεις και παραμετρους να βαζεις και να θετεις ζητηματα κατα ποσο μπηκαν με τους ιδιους ορους στο τεστ καθε οχημα.
Ομως με αυτη την λογικη δεν θα πρεπει να κρινουμε απολύτως τιποτα γιατι τα παντα ολα εξαρτωνται απο υποκειμενικους παραγοντες! οπότε καθε αποτελεσμα εχει χιλιαδες παραμετρους που μπορει να πεσει εξω!
Και τωρα μιλαμε για τους μη εσκεμμενους παραγοντες που παιζουν ρολο σε μια δοκιμη. Γιατι φυσικα υπαρχουν και οι πληρωμενες δοκιμες που θα βγάλουν το αποτέλεσμα εκείνο που θελουν εκ των προτερων!
Οπότε επειδη ολα αυτα δεν μπορουν να κοντρολαριστούν από κάποιον που απλα βλεπει ενα βιντεο στο youtube γνωμη μου ειναι οτι θα πρεπει να κρινουμε αυτο που βλεποντας κρατωντας παντα μικρο καλαθι, αλλά ΠΑΝΤΑ οχι μονο οταν ίσως μας βολευει. Το μας βολεύει δεν πηγαίνει σε αυτόν που απαντω φυσικά είναι γενικο.