Καλησπέρα,για την CRS MOTORS τι γνώμη έχετε?
Latest posts made by dimrho
-
RE: Hyundai Tucson 2015
Πέντε αστέρων το Hyundai Tucson (video)
http://www.gazzetta.gr/in-motion/article/817072/pente-asteron-hyundai-tucson-video
-
RE: Hyundai Tucson 2015
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Η Hyundai στην Ελλάδα είναι τελειωμένη ιστορία.
Τι εννοείς;
-
RE: Επιλογη αναμεσα σε vitara, qashqai και asx..
Και εγώ βρίσκομαι στην ίδια ακριβώς αναζήτηση. Όντως το asx είναι παλιό μοντέλο. Μεταξύ πάντως του vitara και του qashqai νομίζω ότι το μεν πρώτο είναι μικρό ενώ το δεύτερο πολύ ακριβό για αυτά που δίνει. Νομίζω πως αν δεν βιάζεσαι θα ήταν καλό να περιμένεις το renault kadjar και το νέο tucson.
-
RE: Suzuki Vitara 2015
Ο χρήστης dimrho έγραψε:
Καλησπέρα,Υποψήφιος αγοραστής και εγώ σε αυτή την κατηγορία αν και όχι τόσο άμεσα , αλλά για μετά τον νέο χρόνο το βλέπω ώστε να δω και την κατάσταση με τις τράπεζες πως θα πάει. Εμφανισιακά μου αρέσει πολύ το νέο vitara αν και θα ήθελα να έβγαινε και μια έκδοση λίγο πιο off road με καλύτερες γωνίες. προσπαθώντας να το συγκρίνω με άλλα μοντελα (qq, renegate,...) παρατηρούσα ότι τα πιο πολλά στην 4χ4 έδοση στην πίσω ανάρτηση είχαν πολλαπλούς συνδέσμους και όχι ημιάκαμπτο άξονα.
Γενικά τι είναι καλύτερο?Υπάρχει καποιος που μπορέι να βοηθήσει? Ευχαριστώ.
-
RE: Suzuki Vitara 2015
Καλησπέρα,
Υποψήφιος αγοραστής και εγώ σε αυτή την κατηγορία αν και όχι τόσο άμεσα , αλλά για μετά τον νέο χρόνο το βλέπω ώστε να δω και την κατάσταση με τις τράπεζες πως θα πάει. Εμφανισιακά μου αρέσει πολύ το νέο vitara αν και θα ήθελα να έβγαινε και μια έκδοση λίγο πιο off road με καλύτερες γωνίες. προσπαθώντας να το συγκρίνω με άλλα μοντελα (qq, renegate,...) παρατηρούσα ότι τα πιο πολλά στην 4χ4 έδοση στην πίσω ανάρτηση είχαν πολλαπλούς συνδέσμους και όχι ημιάκαμπτο άξονα.
Γενικά τι είναι καλύτερο? -
RE: Αγορά πετρελαιοκίνητου crossover
Καλημέρα, και εγώ ψαχνομαι στήνω συγκεκριμενη κατηγορία και τελευταία κοιτάω το rav4. Νομίζω είναι ανώτερο απο τα αλλά δυο που αναφέρεις.
-
RE: MERCEDES-BENZ FORUM
[*]παιδια απέκτησα μια c180 08 μοντέλο. Το αυτοκίνητο είναι πραγματικά ένα όνειρο στην οδήγηση του, η αίσθηση μετά από Opel, Suzuki k cherokee είναι εντελώς διαφορετική, ενώ έχω εκπλαγεί θετικά και με την κατανάλωση του. Αυτό που δεν με ενθουσίασε είναι τα φώτα της (στην μεσαία σκάλα) ενώ ψάχνομαι να βάλω και έναν πλοηγό που να έχει και dvd Player ίσως και τιβι). Για τα ξένον τι έχετε να προτείνετε να τα βάλω ή να ψαχτώ με καμιά πιο καλή συμβατική λάμπα. Κι αν βάλω ξένον υπάρχει κάποια πρόταση που να είναι ικανοποιητική και να παρέχει ποιοτικό φωτισμό; (δεν θέλω να βάλω κάτι μάπα που τυφλώνει τον άλλο και ΄δεν βγαίνει δέσμη φωτός. Όσο για τον πλοηγό έχω ακούσει για τον dynavin άλλα ουσιαστικά δεν έχω άποψη. Θέλω να έίναι συμβατό βασικά με την οθόνη του αυτοκινητου (w204) Τ λέτε;
Τι κατανάλωση έχεις?
-
RE: SUV έως 5,000€ ( περίπου )
Εγώ έχω το facelift ivtec. Αν θα γυρνούσαμε το χρόνο πίσω ίσως να επελέγα το grandvitara λόγω τετρακίνησης.
Στον δρόμο αν και νησί (Ρόδος) με όχι και πολύ μεγάλους δρόμους είναι κορυφαίο.Λάσπη -χώμα -βουνό
Δεν δυσκολεύτηκα ποτέ, μπορώ να πω οτι περνούσα άνετα και ο μόνος περιορισμός ήταν να μην βρω από κάτω.Παραλία - Άμμος
Σε πατημένη άμμο τα πάει πολύ καλά. Σε αφράτη όμως δεν σου εμπνέει σιγουριά. Έχω κάνει δύο καλά κολλήματα που στο ένα χρειάστηκα ρυμούλκηση. Αν εχεις φόρα περνάς ανετα αλλά αν σταματήσεις και ξεκινήσεις πάλι υπάρχει πρόβλημα γιατί προλαβαίνουν να σκάψουν οι μπροστά τροχοί μεχρι να σπρώξουν οι πίσω.Τρέιλερ
Το έχω για το χωράφι οποτε σε χωμα και λάσπη πας ανετα. Σε ανηφόρα με γλίστρα (πρασινάδες) και με πολύ φόρτωμα στο τρέιλερ σπίνιαρα πολύ. Επίσης σε υπερβολικό φόρτωμα με ξύλα σταμάτησα σε μια ανηφόρα με τεράστια κλίση και άσφαλτο στην μέση και μετα δεν ειχε δύναμη να ξεκινήσει. Απλά έσβησε συνέχεια και μύρισε ο συμπλέκτης.Μέτα απο 110000κμ με λάστιχα 65-35 michelin δεν εχω αλλάξει ούτε δίσκο πλατό αν και έχει σκληρύνει λίγο ούτε δισκόπλακες.
-
RE: SUV έως 5,000€ ( περίπου )
Και εγώ έχω τρέιλερ και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Σε υπερβολικό βάρος με τρέιλερ υπάρχει θέμα στο ξεκίνημα σε ανηφόρα άλλα δεν νομίζω ότι είναι σημαντικό. Επίσης το πίσω μέρος του αυτοκινήτου κάθετε εύκολα σε φόρτωμα και εκτός δρόμου βρίσκει η εξάτμιση αλλά αυτό αντιμετωπίζεται με τα ενισχυτικά ελατήρια της mad με ενα κόστος γύρο στα 250 ευρώ.
Από συντήρηση ειναι οικοικονομικο περα απο τα λάδια και τα προβλεπόμενα από τον κατασκευαστή δεν εχω αλλάξει κάτι άλλο και εχω 110000κμ.