Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νissan Qashqai J11 [2014-__]
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νissan Qashqai J11 [2014-__]
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 201
    • 202
    • 16 / 202
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    4036
    30933
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jackdaniels last edited by

      Τελικά misalignment είναι η λέξη που λέει εκεί. Μάλλον εννοεί ότι δεν είναι σωστά ευθυγραμισμένη η πόρτα εκέι, πρόβλημα που έχει το qq και στο καπό του κινητήρα! Επίσης εδώ...
      http://www.qashqaiownersclub.co.uk/foru ... AG3647.jpg
      http://www.qashqaiownersclub.co.uk/foru ... AG3648.jpg
      http://www.qashqaiownersclub.co.uk/foru ... html#16381

      ...ο άνθρωπος έχει θέμα στην πόρτα, χτυπάει λαμαρίνα στο κλείσιμο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimrho last edited by

        παρατηρώ οτι το ΚΙΑ sportage αν και η απόστασή του απο το έδαφος είναι μόλις 177 εχει γωνία προσέγγισης 28 ενώ το Qashqai με απόσταση 190 έχει 19. πώς γίνεται αυτή η τεράστια διαφορά?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Θέμα μήκους προβόλου και σχήματος προφυλακτήρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            ggab last edited by

            Εστιαστε λιγο στον τροπο που στριβει το cx5 και την πλαδαροτητα στα αλλα δυο............το ΚΙΑ δεν στριβει καν

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • limited_one
              limited_one moderator last edited by

              Αγαπητοί Qashqaiers μήπως θέλετε να μεταφερθούν όσα αφορούν το Qq 2 σε νέο θέμα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lleonidas moderator last edited by

                Θαρρώ πως είναι καλή ιδέα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • limited_one
                  limited_one moderator last edited by

                  Αναμένουμε λοιπόν και την άποψη των υπόλοιπων μελων

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cosneo last edited by

                    Ας χωριστεί. Παλιό με καινούριο έχουν κοινά μηχανικά αλλά στα λοιπά το χάος μεταξύ τους.

                    Με το παλιό μάλλον πολύ καλύτερο σε πολλά!

                    ΥΓ. Θα πρότεινα τίτλο Nissan Qashqai 2ης γενιάς ή Nissan Qashqai 2014 για να μην υπάρχει παρανόηση με το QQ +2 της πρώτης γενιάς.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • limited_one
                      limited_one moderator last edited by

                      Στο μυαλό μου είσαι!
                      Είχα στο μυαλό μου Nissan Qashqai 2 (2014)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tkin73 last edited by

                        Ο χρήστης sstamfb έγραψε:
                        Γεια και χαρά σε όλους !!
                        Έχω περίπου τρεις μήνες το acenta con. Δείτε τα αποτελέσματα του τεστ στο 7.00'.
                        Youtube Video

                        Καλυτερα οπως αναμενόταν τα αποτελεσματα για το cx5 mazda σε σχέση με το qq. Και μικρότερες κλίσεις ειχε στην αποφυγή κονων και γρηγορότερα πέρασε, στο δε κλείσιμο της πισω πόρτας απλα τραγικό το qq. Φυσικα αλλη κλάση και χάρη το mazda και νομιζω και ακριβότερο .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sailor66 last edited by

                          καλή ιδέα η μεταφορά!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:

                            Γεια και χαρά σε όλους !!
                            Έχω περίπου τρεις μήνες το acenta con. Δείτε τα αποτελέσματα του τεστ στο 7.00'.
                            Youtube Video

                            Καλυτερα οπως αναμενόταν τα αποτελεσματα για το cx5 mazda σε σχέση με το qq. Και μικρότερες κλίσεις ειχε στην αποφυγή κονων και γρηγορότερα πέρασε, στο δε κλείσιμο της πισω πόρτας απλα τραγικό το qq. Φυσικα αλλη κλάση και χάρη το mazda και νομιζω και ακριβότερο .

                            Καλο θα ειναι, να επεξεργαζομαστε πρωτα, τις οποιες δοκιμασιες βλεπουμε στα video και μετα να κρινουμε...Ακομα και τοτε, θα πρεπει να ειμαστε επιφυλακτικοι, και να βγαζουμε συμπερασματα, αφου εχουμε δει δοκιμες και απο αλλες πηγες...

                            Στα της ουσιας, καταρχας για τα περασματα στους κωνους, δεν γνωριζουμε τι ελαστικα φορουσε το καθε αυτοκινητο, περα απο τις διαστασεις τροχων (το qq νομιζω φοραει 19αρες στο video, το CX5 ?)
                            Σιγουρα ενα γρηγοροτερο περασμα πιστοποιει καλυτερη συγκριτικα ενεργητικη ασφαλεια. Μπορει ομως ηδη το περασμα του qq να ειναι αρκουντως γρηγορο και απλα να ειναι και πιο ανετο-μαλακο σε οτι αφορα την ρυθμιση αναρτησεων. Μπορει και οχι απο την αλλη, αλλα οπως προειπα δεν γνωριζουμε και τυπο ελαστικων αλλα και διασταση τροχων στην καθε περιπτωση για να εχουμε ικανοποιητικες ενδειξεις ως προς την ανωτεροτητα καποιας κατασκευης συγκριτικα παντα.

                            Στο κλεισιμο πισω πορτας, χωρις να ειμαι και ειδικος στα των δοκιμων στρεπτικης ακαμψιας, θεωρω οτι δεν ειναι καθοριστικος παραγοντας-ενδειξη για μειωμενη ακαμψια πχ στην περιπτωση του qq.
                            Μπορει σχεδιαστικα να εχει πολυ μικροτερα κενα-μποσικα κατα το κλεισιμο, οπως αναφερθηκε σε καποια καιρια σημεια...Ακομα και τα φωτιστικα σωματα να εχουν εντονοτερες γωνιες, μπορει να δωσουν μια τετοια εικονα...

                            Στην τελικη, ακομα και ολα αυτα που δειχνει το Video να ισχυουν στο 100%, θα πρεπει να ληφθει υποψιν και το συνολικο κοστος της καθε κατασκευης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jackdaniels last edited by

                              Στο παρακάτω βίντεο συγκρίνουν τα Cx5-QQ-Duster και το συμπέρασμα είναι, όσον αφορά το κράτημα, ότι το Cx5 είναι sportier με το νισσάν όμως να έχει την βρει την χρυσή τομή σε αυτόν τον τομέα.

                              Youtube Video

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tkin73 last edited by

                                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                Γεια και χαρά σε όλους !!
                                Έχω περίπου τρεις μήνες το acenta con. Δείτε τα αποτελέσματα του τεστ στο 7.00'.
                                Youtube Video

                                Καλυτερα οπως αναμενόταν τα αποτελεσματα για το cx5 mazda σε σχέση με το qq. Και μικρότερες κλίσεις ειχε στην αποφυγή κονων και γρηγορότερα πέρασε, στο δε κλείσιμο της πισω πόρτας απλα τραγικό το qq. Φυσικα αλλη κλάση και χάρη το mazda και νομιζω και ακριβότερο .

                                Καλο θα ειναι, να επεξεργαζομαστε πρωτα, τις οποιες δοκιμασιες βλεπουμε στα video και μετα να κρινουμε...Ακομα και τοτε, θα πρεπει να ειμαστε επιφυλακτικοι, και να βγαζουμε συμπερασματα, αφου εχουμε δει δοκιμες και απο αλλες πηγες...

                                Στα της ουσιας, καταρχας για τα περασματα στους κωνους, δεν γνωριζουμε τι ελαστικα φορουσε το καθε αυτοκινητο, περα απο τις διαστασεις τροχων (το qq νομιζω φοραει 19αρες στο video, το CX5 ?)
                                Σιγουρα ενα γρηγοροτερο περασμα πιστοποιει καλυτερη συγκριτικα ενεργητικη ασφαλεια. Μπορει ομως ηδη το περασμα του qq να ειναι αρκουντως γρηγορο και απλα να ειναι και πιο ανετο-μαλακο σε οτι αφορα την ρυθμιση αναρτησεων. Μπορει και οχι απο την αλλη, αλλα οπως προειπα δεν γνωριζουμε και τυπο ελαστικων αλλα και διασταση τροχων στην καθε περιπτωση για να εχουμε ικανοποιητικες ενδειξεις ως προς την ανωτεροτητα καποιας κατασκευης συγκριτικα παντα.

                                Στο κλεισιμο πισω πορτας, χωρις να ειμαι και ειδικος στα των δοκιμων στρεπτικης ακαμψιας, θεωρω οτι δεν ειναι καθοριστικος παραγοντας-ενδειξη για μειωμενη ακαμψια πχ στην περιπτωση του qq.
                                Μπορει σχεδιαστικα να εχει πολυ μικροτερα κενα-μποσικα κατα το κλεισιμο, οπως αναφερθηκε σε καποια καιρια σημεια...Ακομα και τα φωτιστικα σωματα να εχουν εντονοτερες γωνιες, μπορει να δωσουν μια τετοια εικονα...

                                Στην τελικη, ακομα και ολα αυτα που δειχνει το Video να ισχυουν στο 100%, θα πρεπει να ληφθει υποψιν και το συνολικο κοστος της καθε κατασκευης.

                                Γενικα σε καθε τι που βλεπουμε στο ιντερνετ υπάρχουν χιλιαδες 'μπορει ' και χιλιαδες υποθεσεις να κανει ο καθενας. Και οσο πιο σχετικος εισαι τοσες περισσότερες υποθεσεις και παραμετρους να βαζεις και να θετεις ζητηματα κατα ποσο μπηκαν με τους ιδιους ορους στο τεστ καθε οχημα.

                                Ομως με αυτη την λογικη δεν θα πρεπει να κρινουμε απολύτως τιποτα γιατι τα παντα ολα εξαρτωνται απο υποκειμενικους παραγοντες! οπότε καθε αποτελεσμα εχει χιλιαδες παραμετρους που μπορει να πεσει εξω!

                                Και τωρα μιλαμε για τους μη εσκεμμενους παραγοντες που παιζουν ρολο σε μια δοκιμη. Γιατι φυσικα υπαρχουν και οι πληρωμενες δοκιμες που θα βγάλουν το αποτέλεσμα εκείνο που θελουν εκ των προτερων!

                                Οπότε επειδη ολα αυτα δεν μπορουν να κοντρολαριστούν από κάποιον που απλα βλεπει ενα βιντεο στο youtube γνωμη μου ειναι οτι θα πρεπει να κρινουμε αυτο που βλεποντας κρατωντας παντα μικρο καλαθι, αλλά ΠΑΝΤΑ οχι μονο οταν ίσως μας βολευει. Το μας βολεύει δεν πηγαίνει σε αυτόν που απαντω φυσικά είναι γενικο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stellar last edited by

                                  Καλημερα παιδια. Διαβαζοντας τα προβληματα στο αγγλικο qashqai forum, που ποσταρε καποιος, ειδα οτι και το δικο μου (αγορα Ιουνιος 2014) εχει ενα μικρο θεματακι στο καπο. Απο την μια πλευρα το αριστερο μερος, βγαινει μερικα χιλιοστα παραεξω, ενα απο την δεξια εφαρμοζει ακριβως. Η διαφορα δεν ειναι αισθητη με το ματι, παρα μονο με την αφη. Το καπο ανοιγοκλεινει κανονικα.

                                  Τελος, τον τελευταιο καιρο, οταν βαζω μπρος, με κλειστα παραθυρα, και το αυτοκινητο να ειναι κρυο, παρατηρω ενα μικρο συντονισμο στο σημειο, που κανουν test τα οργανα, δηλαδη στροφομετρο και ταχυμετρο, τερματιζουν και μηδενιζουν.
                                  Ο συντονισμος προκαλειται απο οτι μπορω να καταλαβω, απο μια τραχυτητα του κινητηρα που κραταει περιπου 1-2 δευτερολεπτα.
                                  Δεν εχω παρατηρησει κατι αντιστοιχο, οταν βαζω το αυτοκινητο μπρος και αυτο ειναι σχετικα ζεστο.
                                  Τι πιστευετε οτι μπορει να φταιει? Το εχει δει καποιος αλλος?

                                  • ποιοτητα καυσιμου?
                                  • τα ελαχιστα χιλιοστα του καπο?
                                  • καποιο ελαττωματακι στο παραθυρο απο εκεινη την πλευρα?
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jackdaniels last edited by

                                    Stellar τσέκαρε αν είναι καλά βιδωμένη η heat shield του κινητήρα. Επίσης τσέκαρε τα, δεν ξέρω πως τα λένε, στα παράθυρα, εμ απλά κούνα τα παράθυρα να δεις αν είναι σταθερά ή κουνάνε, σε μερικά έλειπε η ασφάλεια που είναι μεταξύ παραθύρου και πόρτας, αυτή που σκουπίζη τα νερά όταν ανεβοκατεβάζεις τα παράθυρα και εμποδίζει να περάσουν μέσα στην πόρτα βρομιές κλπ, δεν ξέρω αν κατάλαβες τη εννοώ άλλα τα παράθυρα δεν πρέπει να κουνάνε μπρος πίσω!

                                    Τα καλά reviews συνεχίζονται πάντως, παρακάτω το review του autoevolution.
                                    http://www.autoevolution.com/reviews/ni ... -2014.html

                                    Δύο σημεία...
                                    “Yes, this is the best car in the non-premium crossover segment and no, we are not talking about the kind of “love at first sight” approach.”

                                    και...

                                    You can have one for at least EUR 19,900 , while a fully-gifted Qashqai will set you back EUR 33,900 - the prices include 19 percent VAT. 33,900

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      athens_gps last edited by

                                      [quote='stellar']Καλημερα παιδια. Διαβαζοντας τα προβληματα στο αγγλικο qashqai forum, που ποσταρε καποιος, ειδα οτι και το δικο μου (αγορα Ιουνιος 2014) εχει ενα μικρο θεματακι στο καπο. Απο την μια πλευρα το αριστερο μερος, βγαινει μερικα χιλιοστα παραεξω, ενα απο την δεξια εφαρμοζει ακριβως. Η διαφορα δεν ειναι αισθητη με το ματι, παρα μονο με την αφη. Το καπο ανοιγοκλεινει κανονικα.

                                      Πήγαινε το στην αντιπροσωπεία που το αγόρασες ! θα στο ρεγουλάρουν οι τεχνικοί... σε όλα έτσι είναι ! απλά λόγω των πολλών νεύρων του καπό δεν εφαρμόζει σε κανένα 100% ! εμένα μου το έφτιαξαν κατά 90% !

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cosneo last edited by

                                        Αρκεί να τα φτιάχνουν με κατσαβίδια και μην τα πλακώνουν με τις βαριοπουλες.
                                        Το έχω δει σε λαμαρινοσυμμάζεμα αυτοκινήτου άλλης εταιρίας.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          Ο χρήστης athens_gps έγραψε:

                                          Καλημερα παιδια. Διαβαζοντας τα προβληματα στο αγγλικο qashqai forum, που ποσταρε καποιος, ειδα οτι και το δικο μου (αγορα Ιουνιος 2014) εχει ενα μικρο θεματακι στο καπο. Απο την μια πλευρα το αριστερο μερος, βγαινει μερικα χιλιοστα παραεξω, ενα απο την δεξια εφαρμοζει ακριβως. Η διαφορα δεν ειναι αισθητη με το ματι, παρα μονο με την αφη. Το καπο ανοιγοκλεινει κανονικα.

                                          Πήγαινε το στην αντιπροσωπεία που το αγόρασες ! θα στο ρεγουλάρουν οι τεχνικοί... σε όλα έτσι είναι ! απλά λόγω των πολλών νεύρων του καπό δεν εφαρμόζει σε κανένα 100% ! εμένα μου το έφτιαξαν κατά 90% !

                                          Απο τα νευρα που εχει το καπο δεν εφαρμοζει καλα;;;;;;;;
                                          Εγω θα το ελεγα συναρμογη για τον ''σουτσο καβαλα''.......

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            i30mania last edited by

                                            Ο χρήστης athens_gps έγραψε:
                                            Πήγαινε το στην αντιπροσωπεία που το αγόρασες ! θα στο ρεγουλάρουν οι τεχνικοί... σε όλα έτσι είναι ! απλά λόγω των πολλών νεύρων του καπό δεν εφαρμόζει σε κανένα 100% ! εμένα μου το έφτιαξαν κατά 90% !

                                            Αρκεί να τα φτιάχνουν με κατσαβίδια και μην τα πλακώνουν με τις βαριοπουλες.
                                            Το έχω δει σε λαμαρινοσυμμάζεμα αυτοκινήτου άλλης εταιρίας.

                                            Εεε αν έχει πολλά νεύρα, ούτε με κατσαβίδια ούτε και με βαριοπούλες...
                                            Με αυτά θα έρθει στα ίσια του...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 201
                                            • 202
                                            • 16 / 202
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr