-
Δυστυχώς συμβαίνουν κι αυτά...
Μετά από ταξίδι οδικώς στην Κωνσταντινούπολη (μέσω πρακτορείου) κι έχοντας αφήσει το αυτοκίνητό του (Mitsubishi Colt 1.3 automatic, MY2005) σε δημόσιο σημείο στάθμευσης εντός της πόλης της Ξάνθης, ο αδερφός μου επιστρέφοντας Ελλάδα, μετά 3 ημέρες, δε βρήκε το αυτοκίνητό του στο σημείο που το πάρκαρε...Αιτία: Μια μαλάκω 19 ετών, με δίπλωμα οδήγησης που βγήκε εντός του 2014 (όπως διαπιστώθηκε από την τροχαία), έπεσε πάνω στο παρκαρισμένο αυτοκίνητο του αδερφού μου, ξημερώματα, και το έκανε μπίλιες. Επλήφθηκε τροχαία και οδική και το διαλυμένο αμάξι μετακινήθηκε σε συνεργείο της πόλης όπου και παραμένει (γιαυτό και δεν το βρήκε ο αδερφός μου). Τα υπόλοιπα είναι τα αναμενόμενα διαδικαστικά. Το αμάξι θα το δει πραγματογνώμονας της ασφαλιστικής (anytime έχουν αμφότεροι) για εκτίμηση-αποζημίωση. 99,9% θα βγει ολική. Είναι ασφαλισμένο για 4050 ευρώ, οπότε θέλουμε να πιστεύουμε ότι δε θα πέσει πολύ το ποσό της αποζημίωσης από αυτό το νούμερο.
Στο δια ταύτα: Εκ των πραγμάτων ο αδερφός θα χρειαστεί αυτοκίνητο. Χρήματα για καινούριο δεν υπάρχουν, οπότε υπολογίζει αθροιστικά με τα λεφτά της αποζημίωσης να ανέβει βαριά στα 7000-7500 ευρώ.
Τα τελευταία χρόνια η χρήση που έκανε στο αυτοκίνητο ήταν περί τα 12000 χλμ το χρόνο, ως επί το πλείστον σε ταξίδια και όχι καθημερινή χρήση του οχήματος. Επίσης επειδή το αυτοκίνητο είχε σειριακό κιβώτιο, έχει εθιστεί με την ευκολία του αυτόματου, αν και, ελέω αφραγκίας, αυτό μπορεί (πλέον) να αλλάξει (χειροκίνητο κιβώτιο).
Παιδιά σκυλιά δεν υπάρχουν (για το θέμα χώρων), ενώ και λόγω ηλικίας του (38) δε βλέπω να μπορεί εύκολα να ξανααλλάξει αμάξι, οπότε την όποια λύση αυτοκινήτου λογικά θα τη λουστεί για αρκετά χρόνια.
Προφανής επιλογή είναι σε σούπερ μίνι, αν και θα μπορούσε να κοιτάξει και σε μικρομεσαίο.
Παλαιότητα κατά προτίμηση 5ετίας και κάτω.
Πολύ βασικό κριτήριο η αξιοπιστία/απροβλημάτιστη κατά το δυνατόν λειτουργία (ο αδερφός μου είναι αδαής περί τα τεχνικά) σε συνδυασμό με λογικό κόστος τακτικής συντήρησης και χαμηλή κατανάλωση. Οδική συμπεριφορά κι επιδόσεις όχι σε πρώτη προτεραιότητα (φυσικά θεμιτό είναι να μπορεί να κάνει μια προσπέραση σε ταξίδι με 2 άτομα κι αποσκευές με ασφάλεια).
Με βάση τα ανωτέρω, θα εκτιμούσα ιδιαίτερα τυχόν προτάσεις σας. -
Δυστυχώς συμβαίνουν κι αυτά...
Μετά από ταξίδι οδικώς στην Κωνσταντινούπολη (μέσω πρακτορείου) κι έχοντας αφήσει το αυτοκίνητό του (Mitsubishi Colt 1.3 automatic, MY2005) σε δημόσιο σημείο στάθμευσης εντός της πόλης της Ξάνθης, ο αδερφός μου επιστρέφοντας Ελλάδα, μετά 3 ημέρες, δε βρήκε το αυτοκίνητό του στο σημείο που το πάρκαρε...Αιτία: Μια μαλάκω 19 ετών, με δίπλωμα οδήγησης που βγήκε εντός του 2014 (όπως διαπιστώθηκε από την τροχαία), έπεσε πάνω στο παρκαρισμένο αυτοκίνητο του αδερφού μου, ξημερώματα, και το έκανε μπίλιες. Επλήφθηκε τροχαία και οδική και το διαλυμένο αμάξι μετακινήθηκε σε συνεργείο της πόλης όπου και παραμένει (γιαυτό και δεν το βρήκε ο αδερφός μου). Τα υπόλοιπα είναι τα αναμενόμενα διαδικαστικά. Το αμάξι θα το δει πραγματογνώμονας της ασφαλιστικής (anytime έχουν αμφότεροι) για εκτίμηση-αποζημίωση. 99,9% θα βγει ολική. Είναι ασφαλισμένο για 4050 ευρώ, οπότε θέλουμε να πιστεύουμε ότι δε θα πέσει πολύ το ποσό της αποζημίωσης από αυτό το νούμερο.
Στο δια ταύτα: Εκ των πραγμάτων ο αδερφός θα χρειαστεί αυτοκίνητο. Χρήματα για καινούριο δεν υπάρχουν, οπότε υπολογίζει αθροιστικά με τα λεφτά της αποζημίωσης να ανέβει βαριά στα 7000-7500 ευρώ.
Τα τελευταία χρόνια η χρήση που έκανε στο αυτοκίνητο ήταν περί τα 12000 χλμ το χρόνο, ως επί το πλείστον σε ταξίδια και όχι καθημερινή χρήση του οχήματος. Επίσης επειδή το αυτοκίνητο είχε σειριακό κιβώτιο, έχει εθιστεί με την ευκολία του αυτόματου, αν και, ελέω αφραγκίας, αυτό μπορεί (πλέον) να αλλάξει (χειροκίνητο κιβώτιο).
Παιδιά σκυλιά δεν υπάρχουν (για το θέμα χώρων), ενώ και λόγω ηλικίας του (38) δε βλέπω να μπορεί εύκολα να ξανααλλάξει αμάξι, οπότε την όποια λύση αυτοκινήτου λογικά θα τη λουστεί για αρκετά χρόνια.
Προφανής επιλογή είναι σε σούπερ μίνι, αν και θα μπορούσε να κοιτάξει και σε μικρομεσαίο.
Παλαιότητα κατά προτίμηση 5ετίας και κάτω.
Πολύ βασικό κριτήριο η αξιοπιστία/απροβλημάτιστη κατά το δυνατόν λειτουργία (ο αδερφός μου είναι αδαής περί τα τεχνικά) σε συνδυασμό με λογικό κόστος τακτικής συντήρησης και χαμηλή κατανάλωση. Οδική συμπεριφορά κι επιδόσεις όχι σε πρώτη προτεραιότητα (φυσικά θεμιτό είναι να μπορεί να κάνει μια προσπέραση σε ταξίδι με 2 άτομα κι αποσκευές με ασφάλεια).
Με βάση τα ανωτέρω, θα εκτιμούσα ιδιαίτερα τυχόν προτάσεις σας. -
Δυστυχώς συμβαίνουν κι αυτά...
Μετά από ταξίδι οδικώς στην Κωνσταντινούπολη (μέσω πρακτορείου) κι έχοντας αφήσει το αυτοκίνητό του (Mitsubishi Colt 1.3 automatic, MY2005) σε δημόσιο σημείο στάθμευσης εντός της πόλης της Ξάνθης, ο αδερφός μου επιστρέφοντας Ελλάδα, μετά 3 ημέρες, δε βρήκε το αυτοκίνητό του στο σημείο που το πάρκαρε...Αιτία: Μια μαλάκω 19 ετών, με δίπλωμα οδήγησης που βγήκε εντός του 2014 (όπως διαπιστώθηκε από την τροχαία), έπεσε πάνω στο παρκαρισμένο αυτοκίνητο του αδερφού μου, ξημερώματα, και το έκανε μπίλιες. Επλήφθηκε τροχαία και οδική και το διαλυμένο αμάξι μετακινήθηκε σε συνεργείο της πόλης όπου και παραμένει (γιαυτό και δεν το βρήκε ο αδερφός μου). Τα υπόλοιπα είναι τα αναμενόμενα διαδικαστικά. Το αμάξι θα το δει πραγματογνώμονας της ασφαλιστικής (anytime έχουν αμφότεροι) για εκτίμηση-αποζημίωση. 99,9% θα βγει ολική. Είναι ασφαλισμένο για 4050 ευρώ, οπότε θέλουμε να πιστεύουμε ότι δε θα πέσει πολύ το ποσό της αποζημίωσης από αυτό το νούμερο.
Στο δια ταύτα: Εκ των πραγμάτων ο αδερφός θα χρειαστεί αυτοκίνητο. Χρήματα για καινούριο δεν υπάρχουν, οπότε υπολογίζει αθροιστικά με τα λεφτά της αποζημίωσης να ανέβει βαριά στα 7000-7500 ευρώ.
Τα τελευταία χρόνια η χρήση που έκανε στο αυτοκίνητο ήταν περί τα 12000 χλμ το χρόνο, ως επί το πλείστον σε ταξίδια και όχι καθημερινή χρήση του οχήματος. Επίσης επειδή το αυτοκίνητο είχε σειριακό κιβώτιο, έχει εθιστεί με την ευκολία του αυτόματου, αν και, ελέω αφραγκίας, αυτό μπορεί (πλέον) να αλλάξει (χειροκίνητο κιβώτιο).
Παιδιά σκυλιά δεν υπάρχουν (για το θέμα χώρων), ενώ και λόγω ηλικίας του (38) δε βλέπω να μπορεί εύκολα να ξανααλλάξει αμάξι, οπότε την όποια λύση αυτοκινήτου λογικά θα τη λουστεί για αρκετά χρόνια.
Προφανής επιλογή είναι σε σούπερ μίνι, αν και θα μπορούσε να κοιτάξει και σε μικρομεσαίο.
Παλαιότητα κατά προτίμηση 5ετίας και κάτω.
Πολύ βασικό κριτήριο η αξιοπιστία/απροβλημάτιστη κατά το δυνατόν λειτουργία (ο αδερφός μου είναι αδαής περί τα τεχνικά) σε συνδυασμό με λογικό κόστος τακτικής συντήρησης και χαμηλή κατανάλωση. Οδική συμπεριφορά κι επιδόσεις όχι σε πρώτη προτεραιότητα (φυσικά θεμιτό είναι να μπορεί να κάνει μια προσπέραση σε ταξίδι με 2 άτομα κι αποσκευές με ασφάλεια).
Με βάση τα ανωτέρω, θα εκτιμούσα ιδιαίτερα τυχόν προτάσεις σας. -
Αν δε κανω λαθος
Το πόσο εχεις ασφαλισει εσυ το αμαξι για κλοπη (€4,050) δε νομιζω οτι σχετιχεται με το ποσό που θα λαβεις ως αποζημειωση ολικης καταστροφης απο υπαιτιοτητα αλλου. Λογικα θα αποζημιωθεις βαση της τρεχουσας τιμης αγορας του colt (4-5 χιλιαρικα) -
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Αν δε κανω λαθος
Το πόσο εχεις ασφαλισει εσυ το αμαξι για κλοπη (€4,050) δε νομιζω οτι σχετιχεται με το ποσό που θα λαβεις ως αποζημειωση ολικης καταστροφης απο υπαιτιοτητα αλλου. Λογικα θα αποζημιωθεις βαση της τρεχουσας τιμης αγορας του colt (4-5 χιλιαρικα)+1
-
colt pali 2012 :
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5411227/
ή κάτι τέτοιο ;
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5421099/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5421866/
κι αν δεν θέλει οπωσδήποτε να είναι αυτόματο :
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4625861/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3759040/ μάλλον αυτό θα διάλεγα σε αυτά τα χρήματα...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5383261/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5332071/
ίσως και κανένα ford focus γύρω στο 2009-2010 αν κι εγώ δεν τρελαίνομαι καθόλου για ford -
Δύσκολη εύρεση για αυτόματο, 5ετίας και μικρό/μικρομεσαίο σε αυτά τα λεφτά. Το 99% των προσφορών είναι για Ζμαρτ και τρίδυμα.
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Αν δε κανω λαθος
Το πόσο εχεις ασφαλισει εσυ το αμαξι για κλοπη (€4,050) δε νομιζω οτι σχετιχεται με το ποσό που θα λαβεις ως αποζημειωση ολικης καταστροφης απο υπαιτιοτητα αλλου. Λογικα θα αποζημιωθεις βαση της τρεχουσας τιμης αγορας του colt (4-5 χιλιαρικα)Παίζει ρόλο γιατί το ποσό αυτό δείχνει ότι τόσο η ασφαλιστική (που είναι η ίδια με του υπαίτιου) όσο και ο πελάτης εκτίμησαν την αξία του αυτοκινήτου στα 4.050€, οπότε μην περιμένεις η αποζημίωση να ανέβει παραπάνω.
-
Δεδομένου πως χρησιμοποιεί το αυτόκινητο κυρίως για ταξίδια, προτείνω μικρομεσαίο με turbo κινητήρα 1.4 λίτρων, όπως Bravo T-jet, Leon/Golf Tsi, ώστε σε σχέση με μικρό ατμοσφαιρικό να έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά, άνεση και περισσότερη δύναμη.
-
Απο την περιγραφη ο αδερφος σου θα ερωτευτει το auris...
Στη σωστη κατευθυνση και οι προτασεις του emperor..3αρι, i30. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Απο την περιγραφη ο αδερφος σου θα ερωτευτει το auris...
Στη σωστη κατευθυνση και οι προτασεις του emperor..3αρι, i30.+1
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Απο την περιγραφη ο αδερφος σου θα ερωτευτει το auris...
Στη σωστη κατευθυνση και οι προτασεις του emperor..3αρι, i30.+1
-
Στο ανω ακρο του budget, αυτοματα
civic http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5097357/
civic hybrid http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5086847/ (ο 1,8 του παραπανω ομως ειναι πολυ οικονομικος στον ανοιχτο δρομο)
ceed http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5267906/ (πιο ενεργοβορο αυτο με κλασικο αυτοματο)
yaris http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5421866/ (στο στυλ αυτου που ειχε)
swift http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/5285374/ (πιο παλιο- φθηνο στην αγορα) -
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Δυστυχώς συμβαίνουν κι αυτά...
Μετά από ταξίδι οδικώς στην Κωνσταντινούπολη (μέσω πρακτορείου) κι έχοντας αφήσει το αυτοκίνητό του (Mitsubishi Colt 1.3 automatic, MY2005) σε δημόσιο σημείο στάθμευσης εντός της πόλης της Ξάνθης, ο αδερφός μου επιστρέφοντας Ελλάδα, μετά 3 ημέρες, δε βρήκε το αυτοκίνητό του στο σημείο που το πάρκαρε...Αιτία: Μια μαλάκω 19 ετών, με δίπλωμα οδήγησης που βγήκε εντός του 2014 (όπως διαπιστώθηκε από την τροχαία), έπεσε πάνω στο παρκαρισμένο αυτοκίνητο του αδερφού μου, ξημερώματα, και το έκανε μπίλιες. Επλήφθηκε τροχαία και οδική και το διαλυμένο αμάξι μετακινήθηκε σε συνεργείο της πόλης όπου και παραμένει (γιαυτό και δεν το βρήκε ο αδερφός μου). Τα υπόλοιπα είναι τα αναμενόμενα διαδικαστικά. Το αμάξι θα το δει πραγματογνώμονας της ασφαλιστικής (anytime έχουν αμφότεροι) για εκτίμηση-αποζημίωση. 99,9% θα βγει ολική. Είναι ασφαλισμένο για 4050 ευρώ, οπότε θέλουμε να πιστεύουμε ότι δε θα πέσει πολύ το ποσό της αποζημίωσης από αυτό το νούμερο.
Στο δια ταύτα: Εκ των πραγμάτων ο αδερφός θα χρειαστεί αυτοκίνητο. Χρήματα για καινούριο δεν υπάρχουν, οπότε υπολογίζει αθροιστικά με τα λεφτά της αποζημίωσης να ανέβει βαριά στα 7000-7500 ευρώ.
Τα τελευταία χρόνια η χρήση που έκανε στο αυτοκίνητο ήταν περί τα 12000 χλμ το χρόνο, ως επί το πλείστον σε ταξίδια και όχι καθημερινή χρήση του οχήματος. Επίσης επειδή το αυτοκίνητο είχε σειριακό κιβώτιο, έχει εθιστεί με την ευκολία του αυτόματου, αν και, ελέω αφραγκίας, αυτό μπορεί (πλέον) να αλλάξει (χειροκίνητο κιβώτιο).
Παιδιά σκυλιά δεν υπάρχουν (για το θέμα χώρων), ενώ και λόγω ηλικίας του (38) δε βλέπω να μπορεί εύκολα να ξανααλλάξει αμάξι, οπότε την όποια λύση αυτοκινήτου λογικά θα τη λουστεί για αρκετά χρόνια.
Προφανής επιλογή είναι σε σούπερ μίνι, αν και θα μπορούσε να κοιτάξει και σε μικρομεσαίο.
Παλαιότητα κατά προτίμηση 5ετίας και κάτω.
Πολύ βασικό κριτήριο η αξιοπιστία/απροβλημάτιστη κατά το δυνατόν λειτουργία (ο αδερφός μου είναι αδαής περί τα τεχνικά) σε συνδυασμό με λογικό κόστος τακτικής συντήρησης και χαμηλή κατανάλωση. Οδική συμπεριφορά κι επιδόσεις όχι σε πρώτη προτεραιότητα (φυσικά θεμιτό είναι να μπορεί να κάνει μια προσπέραση σε ταξίδι με 2 άτομα κι αποσκευές με ασφάλεια).
Με βάση τα ανωτέρω, θα εκτιμούσα ιδιαίτερα τυχόν προτάσεις σας.Άν μιλάμε για μίνι-σούπερ μίνι,Yaris αβλεπή!!!Αλλιώς,.....το 3άρι..
-
Παιδιά, ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις σας. Με βάση τα ζητούμενα του αδερφού, κι εγώ προς Toyota μεριά τον βλέπω (Auris, Yaris). Επίσης, παρότι θεωρητικά για τη χρήση και τα χλμ που πρόκειται κατά κανόνα να κάνει δε θα έπρεπε η κατανάλωση να είναι μέσα στα πρώτα ζητούμενά του, έχει κολλήσει με το θέμα και δεν θα ήθελε να καίει παραπάνω από ότι με το 1300άρι Colt. Χονδρικά στο τελευταίο πετύχαινε μέση κατανάλωση λίγο πάνω από 6 λτ/100χλμ όταν ταξίδευε άδειος και γύρω στα 7-7,3 εντός πόλης. Με αυτά τα νούμερα δύσκολα να πάει σε μικρομεσαίο, με την εξαίρεση ίσως του auris 1.33, όπου στην επιλογή θα συνεκτιμηθούν κι άλλοι παράγοντες (αξιοπιστία, after sales). Λογικά για yaris 2006-2009 τον βλέπω να κινείται βάσει και των τιμών που πωλούνται αυτά, αν και σίγουρα θα ήταν καλύτερο να μην αγοράσει αυτοκίνητο άνω 5-6 ετών.
Εγώ πάλι προσπαθώ να τον πείσω να ιεραρχήσει πιο χαμηλά τις παραμέτρους κατανάλωσης και αυτόματου κιβωτίου, αλλά δυστυχώς μάλλον έχει κολλήσει...
Και κάτι τελευταίο: Λόγω της εποχής (βλ. πετρελαιοκίνηση) του έχει κολλήσει η σκέψη-ιδέα για πετρέλαιο...Από αυτά που έχω ακούσει διαβάσει, κι εδώ μέσα, νομίζω πως αφενός για σχετικά λίγα διανυόμενα χλμ ετήσια (κάτω από 15000) κι αφετέρου για μεταχειρισμένο, το ντίζελ δεν είναι καλή επιλογή και σοφή κίνηση. Τι λέτε; -
Γιατι δεν μπορει ν αλλαξει αυτοκινητο/α ενας 38χρονος εργενης με μια νορμαλ δουλεια??
Μαλλον ενας τετοιος ειναι αυτος που μπορει πολυ πιο ευκολα απο αλλους -
Γιατί φίλε μου όταν έχεις μηνιάτικο 900 ευρώ και 300 ευρώ νοίκι, και δεν υπάρχει προοπτική για αύξηση μισθού ή δικό σου σπίτι, δύσκολα δίνεις σήμερα, που έμεινες χωρίς αμάξι, 3-4000 ευρώ (με δανεισμό 2+ ετών), οπότε μετά από πόσα χρόνια ξαναμπαίνεις, ηθελημένα, στη διαδικασία;
-
Ο χρήστης Dardo έγραψε:
προτείνω μικρομεσαίο με turbo κινητήρα 1.4 λίτρων, όπως Bravo T-jet, Leon/Golf Tsi, ώστε σε σχέση με μικρό ατμοσφαιρικό να έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά.. -
Να πάρει το ίδιο, το ξέρει,το εμπιστεύεται και ήταν και μια χαρά.
Εναλλακτικά Jazz ή για πιο μεγάλο Civic αυτόματα πάντα.
Τα Toyota Yaris/Auris θα ήταν οι επόμενες επιλογές (επίσης αυτόματα). -
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Και κάτι τελευταίο: Λόγω της εποχής (βλ. πετρελαιοκίνηση) του έχει κολλήσει η σκέψη-ιδέα για πετρέλαιο...Από αυτά που έχω ακούσει διαβάσει, κι εδώ μέσα, νομίζω πως αφενός για σχετικά λίγα διανυόμενα χλμ ετήσια (κάτω από 15000) κι αφετέρου για μεταχειρισμένο, το ντίζελ δεν είναι καλή επιλογή και σοφή κίνηση. Τι λέτε;Αν η κατανάλωση και γενικότερα τα έξοδα χρήσης είναι η προτεραιότητα τότε το ντίζελ είναι πολύ καλύτερη λύση από τη βενζίνη. Δεν έχει σημασία αν κάνει λιγότερο από 15000 χλμ το χρόνο, έτσι και αλλιώς η διαφορά τιμής θα καλυφτεί σε λίγα χρόνια. Το πρόβλημα βέβαια είναι να βρεις αυτοκίνητο ντίζελ με λογικά χιλιόμετρα. Επειδή δεν μπορείς να εμπιστευτείς τα χιλιόμετρα που γράφει το ταμπλό θα πρέπει να ζητήσεις τη συμβουλή κάποιου μηχανικού ο οποίος θα μπορέσει ενδεχόμενα να δει την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το αυτοκίνητο.
Επιλογή αυτοκινήτου μετά από τρακάρισμα