-
Επειδή η οικογένεια έχει αυξηθεί πλεόν, υπάρχει σοβαρά η σκέψη το μξ να αντικατασταθεί από ένα μεταχειρισμένο, οικογενειακό πλέον, αμαξάκι. Το θέμα είναι όμως τι; Σκοπός καταρχάς είναι εξυπηρετήσει την ασφαλή μετακίνηση της οικογένειας (sedanoειδές λογικά) και μετά να είναι λίγο σπορτίφ και όχι ύπνος. Για νορμάλ χλμ, πάμε περίπου στα 12-13κ (λογικά θα μείνει για πολύ στην οικογένεια).
Επιθυμητά χαρακτηριστικά (όσο είναι δυνατό βέβαια):
*χρονολογία: '09+
*κυβικά: max 1800 (επιθυμητό λιγότερα κυβικά + τουρμπάκι = ~150+ hp)
*αξιοπιστία
*οδική συμπεριφορά
*οικονομία
*συντήρηση
*μεταπώλησηΓια ρίξτε καμιά ιδέα στο τραπέζι...
-
Επειδή η οικογένεια έχει αυξηθεί πλεόν, υπάρχει σοβαρά η σκέψη το μξ να αντικατασταθεί από ένα μεταχειρισμένο, οικογενειακό πλέον, αμαξάκι. Το θέμα είναι όμως τι; Σκοπός καταρχάς είναι εξυπηρετήσει την ασφαλή μετακίνηση της οικογένειας (sedanoειδές λογικά) και μετά να είναι λίγο σπορτίφ και όχι ύπνος. Για νορμάλ χλμ, πάμε περίπου στα 12-13κ (λογικά θα μείνει για πολύ στην οικογένεια).
Επιθυμητά χαρακτηριστικά (όσο είναι δυνατό βέβαια):
*χρονολογία: '09+
*κυβικά: max 1800 (επιθυμητό λιγότερα κυβικά + τουρμπάκι = ~150+ hp)
*αξιοπιστία
*οδική συμπεριφορά
*οικονομία
*συντήρηση
*μεταπώλησηΓια ρίξτε καμιά ιδέα στο τραπέζι...
-
Επειδή η οικογένεια έχει αυξηθεί πλεόν, υπάρχει σοβαρά η σκέψη το μξ να αντικατασταθεί από ένα μεταχειρισμένο, οικογενειακό πλέον, αμαξάκι. Το θέμα είναι όμως τι; Σκοπός καταρχάς είναι εξυπηρετήσει την ασφαλή μετακίνηση της οικογένειας (sedanoειδές λογικά) και μετά να είναι λίγο σπορτίφ και όχι ύπνος. Για νορμάλ χλμ, πάμε περίπου στα 12-13κ (λογικά θα μείνει για πολύ στην οικογένεια).
Επιθυμητά χαρακτηριστικά (όσο είναι δυνατό βέβαια):
*χρονολογία: '09+
*κυβικά: max 1800 (επιθυμητό λιγότερα κυβικά + τουρμπάκι = ~150+ hp)
*αξιοπιστία
*οδική συμπεριφορά
*οικονομία
*συντήρηση
*μεταπώλησηΓια ρίξτε καμιά ιδέα στο τραπέζι...
-
Budget?
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Budget?Το αναφέρει....12-13κ
Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
MErcedes C180?
-
Mazda 6....MPS...!!
Βασικά,και το 1,8...άμα δέ τρέχεις πολύ.. -
Αφού θα μείνει πολύ στην οικογένεια, δεν βλέπω γιατί σκας για την μεταπώληση. Όλα πεθαμένα θα είναι όταν έρθει η ώρα να το πουλήσετε...
Υπάρχουν 5-6 Τζουλιέτες στο car που καλύπτουν τα κριτήριά σου (όσον αφορά το budget ,γιατί τα άλλα τα υπερκαλύπτει ) οπότε καλορίζικη. -
ξεκάθαρα 159 τβι
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
MErcedes C180?Δεν έχει τύχει να οδηγήσω ποτέ κάτι τέτοιο. Σαφώς με καλύπτει σε δύναμη, αλλά πως τα πάει από:
-σπορτιφ αίσθηση (στρίψιμο κλπ)
-κατανάλωση
-συντήρησηMazda 6....MPS...!!
Βασικά,και το 1,8...άμα δέ τρέχεις πολύ..Το mps βασικά με τπτ. Έχουμε στην οικογένεια το 1.8. Δεν μπορώ να το πω και σπορτ. Είναι υπερβολικά μαλακό. Από αξιοπιστία κλπ βέβαια δεν το συζητώ (αν πάρει κάποιος και τη μάζντα).
Αφού θα μείνει πολύ στην οικογένεια, δεν βλέπω γιατί σκας για την μεταπώληση. Όλα πεθαμένα θα είναι όταν έρθει η ώρα να το πουλήσετε...
Υπάρχουν 5-6 Τζουλιέτες στο car που καλύπτουν τα κριτήριά σου (όσον αφορά το budget ,γιατί τα άλλα τα υπερκαλύπτει ) οπότε καλορίζικη.Γι αυτό τη μεταπώληση την έχω βάλει τελευταία στην σειρά. αλλά το θέμα είναι να μείνει χρόνια και με αξιοπρέπεια (αξιοπιστία). Η Τζουλιέτα σε τι έκδοση λες; 1.4Τ; Από χώρους τι λέει;
-
Καμια 159 tbi?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ξεκάθαρα 159 τβιΚαμια 159 tbi?
γενικά, παρά τα όσα ακούγονται, τις άλφα τις έχω σε εκτίμηση (είχε ο φάδερ μία 75Τ - οι 156 είναι ακόμα ). Αλλά από τα λίγα που πρόλαβα να διαβάσω βλέπω κάποια μείον; βάρος, υπερβολική κατανάλωση, όχι τόσο καλοί χώροι. Θα άξιζε τον κόπο να την δω από κοντά; Να θυμίσω ότι έχουμε και ως δεδομένο ότι θα μείνει πολλά χρόνια, άρα πρέπει να 'βγάλει τα λεφτά της' (και όχι τα δικά μου ).
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ξεκάθαρα 159 τβιΌλα καλά,αλλά δεν έχει τόσο καλούς χώρους....
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
ξεκάθαρα 159 τβι
Καμια 159 tbi?
γενικά, παρά τα όσα ακούγονται, τις άλφα τις έχω σε εκτίμηση (είχε ο φάδερ μία 75Τ - οι 156 είναι ακόμα ). Αλλά από τα λίγα που πρόλαβα να διαβάσω βλέπω κάποια μείον; βάρος, υπερβολική κατανάλωση, όχι τόσο καλοί χώροι. Θα άξιζε τον κόπο να την δω από κοντά; Να θυμίσω ότι έχουμε και ως δεδομένο ότι θα μείνει πολλά χρόνια, άρα πρέπει να 'βγάλει τα λεφτά της' (και όχι τα δικά μου ).
Ξεκάθαρα το πιο σπορ αυτοκίνητο της εποχής και της κατηγορίας της. Οι χώροι είναι επαρκέστατοι, απλά δεν είναι σπηλαιώδεις. Το πρόβλημα είναι η κατανάλωση...
-
Το βαρος δεν αφορα την tbi που εχει γινει η 'διαιτα' σε σχεση με οταν παρουσιαστηκε ενω οι επιδοσαεις της ειναι στην κορυφη. Για τους χωρους της δε διακρινεται,ιδιως πισω και καιει λιγο παραπανω.
Το θεμα ειναι οτι θες sedan οποτε αναγκαστικα πας σε sed.D και απαραιτητα σε turbo για εμενα, οποτε και κοιτας μονο ευρωπαικα.
Ειδα οτι υπαρχουν 2 508 thp διαθεσιμα στα λεφτα σου απο μαντρα οποτε ισως παιξει και ανταλλαγη.
Α4 1.8 160 θα δυσκολευτεις στο budget σου και σιγουρα οχι s60. Επισης στα λεφτα σου ανετα βρισκεις c5 thp και passat/passat cc. -
-
Octavia 1.8 T ?
Έχει βέβαια ταριφάδικο εσωτερικό, κάνεις λίγο τα στραβά μάτια στη σπορτίφ συμπεριφορά αλλά έχεις
άπλετους χώρους,έχοντας στη καβάτζα χρήματα για τα προβλήματα που ως γνήσιο VAG θα σου βγάλει.Τώρα αν θέλεις να είναι και όμορφο, τότε Tbi καθώς μια ζωή την έχουμε.
-
Ο χρήστης mmarkom έγραψε:
Έχει βέβαια ταριφάδικο εσωτερικό, κάνεις λίγο τα στραβά μάτια στη σπορτίφ συμπεριφορά αλλά έχεις
άπλετους χώρους,έχοντας στη καβάτζα χρήματα για τα προβλήματα που ως γνήσιο VAG θα σου βγάλει.Δελεαστικος..
-
στο δρόμο είναι καταπληκτική, το μοτέρ έχει τρομερά αποθέματα ροπής και το τιμόνι είναι με διαφορά το καλύτερο της κατηγορίας... αλλά καίει αρκετά, και οι χώροι είναι μετριότατοι (για να το πω ευγενικά )
-
Μη ξεχνάμε και τη Tbi Sportwagon.
Άξιος αντικαταστάτης του μξ;