-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Προφανώς υπάρχουν θερμοασπίδες, θερμομονώσεις, ηχομονώσεις κλπ κλπ.
Αφρός λέει και μεταλλική θερμοηχομόνωση.
And no problems with overheating in the trunk with the rear-mounted engine?
The engine is insulated with foam and a cast-iron plate for thermal and acoustic protection. So there’s no risk of overheating. Come to think of it, when driving a front-engined car, does your glove box heat up?Ο λόγοι για την πίσω μηχανή-κίνηση είναι:
A) από κοινού ανάπτυξη με την ΜΒ
...
α) χωροταξικοί, β) ευελιξία και γ) ασφάλεια πεζών. Στο εμπρός μέρος δεν θα έχει καθόλου χώρο για πράγματα.εντιτ
-
-
Ταμπούρα είναι αυτά πίσω. Ελεοcc δηλ. (ναι είμαι σίγουρος οτι ακόμα και έτσι μια χαρά θα φρενάρει)
-
Μα γιατί; Μια χαρά αποδίδουν τα ταμπούρα σε 110ps μοτέρ
-
Τα πισωκίνητα και κυρίως τα πισωμήχανα φρενάρουν περισσότερο ή τουλάχιστον το ίδιο με τους πίσω παρά με τους εμπρός τροχούς.
Ναί είναι λαλακία ταμπούρα σε πισωμήχανο αμάξι, τελευταία η Renault την παίζει με τα φρένα, το Clio RS έχασε τις υπέροχες τετραπίστονες δαγκάνες του, έχασε το μπροστινό σύστημα που ήταν όλα τα λεφτά, το ίδιο έπαθε και το Megane RS, φρένα και μπροστινό μάπα, αποδοτικό αλλά όχι σαν το προηγούμενο, το απλό Megane ΙV έχει αναιμικούς δίσκους εμπρός 260Χ22 και πολύ μικρά και στενά τακάκια και όλοι γκρινιάζουν γιατί θέλουν συνεχώς τακάκια που εξαειλώνονται. Πολύ ματζιριά έχει πέσει εκεί με τους κοστολόγους και τους λογιστάκους.
-
Clio 4 εννοείται κύριε Παναγιώτη μάλλον
-
Παντως ακομα και τα κεντρομηχανα και πισωμηχανα supercars εχουν μεγαλυτερους δισκους μπροστα...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Τα πισωκίνητα και κυρίως τα πισωμήχανα φρενάρουν περισσότερο ή τουλάχιστον το ίδιο με τους πίσω παρά με τους εμπρός τροχούς.Ε;;;;;;;;;;; Από πότε ισχύει αυτό;;;;;
-
Μαλλον θελει να πει οτι τα πισω φρενα τρωνε πιο πολυ ζορι σε σχεση με τα αμαξια που εχουν τον κινητηρα μπροστα!
-
Θα μου ξέφυγε κάπου μάλλον η επισήμανση ότι η Renault έγινε πλέον 'φρένα'-expert!!!
-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Μαλλον θελει να πει οτι τα πισω φρενα τρωνε πιο πολυ ζορι σε σχεση με τα αμαξια που εχουν τον κινητηρα μπροστα!Και προφανώς παίζει ρόλο και η κατανομή βάρους.
-
Η κατανομή πέδησης και η ροπή αδράνειας των κινητήριων τροχών παίζει ακόμα μεγαλύτερο.
-
Για την ηλικία τους, καλη η μαλακια τους.
Πισω παράθυρα που ανοίγουν προς τα έξω (ναι ναι ξερω, για πιο φθηνο, δεν υπάρχει χώρος και λοιπές μαλακίες).
Εμπρός καπω που ανοίγει σαν καπάκι αλλα δεν χωράει και τιποτα απο κατω ενω ο κινητήρας ειναι πισω.
Διακόπτες απο Clio I.
Τσακ και 4 αστεράκια στα crash tests. -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Για την ηλικία τους, καλη η μαλακια τους.
Πισω παράθυρα που ανοίγουν προς τα έξω (ναι ναι ξερω, για πιο φθηνο, δεν υπάρχει χώρος και λοιπές μαλακίες).
Εμπρός καπω που ανοίγει σαν καπάκι αλλα δεν χωράει και τιποτα απο κατω ενω ο κινητήρας ειναι πισω.
Διακόπτες απο Clio I.
Τσακ και 4 αστεράκια στα crash tests.Ο τρόπος αξιολόγησης στα κρας τεστ άλλαξε, έξου και τα 4 με το νεο σύστημα
Στο προηγούμενο τουινγκο τα πίσω δεν άνοιγαν καθόλου
-
Και σε άρθρο πριν το κρας τεστ 4αρι περίμενε, λόγω του ότι το νέο σύστημα είναι πολύ αυστηρό.
Έτσι κι αλλιώς δύσκολα αυτοκίνητο της κατηγορίας Α θα παίξει πάνω από τα 4.Για τα παράθυρα δεν είναι το μόνο στην κατηγορία, αλλά θα μπορούσε να κάνει τη διαφορά.
-
Εβαλαν κονφιγκιουράτορα στην γερμανική σελίδα.
Βλέποντας το στο νετ αρχίζει να μου αρέσει.
Μια ωραία ... κουρ@δίτσ@!
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Για την ηλικία τους, καλη η μαλακια τους.
Πισω παράθυρα που ανοίγουν προς τα έξω (ναι ναι ξερω, για πιο φθηνο, δεν υπάρχει χώρος και λοιπές μαλακίες).
Εμπρός καπω που ανοίγει σαν καπάκι αλλα δεν χωράει και τιποτα απο κατω ενω ο κινητήρας ειναι πισω.
Διακόπτες απο Clio I.
Τσακ και 4 αστεράκια στα crash tests.Όλα, ή σχεδόν όλα, συγχωρούνται λόγω κόστους -εκτός από τη βλακεία με το μπροστινό καπό...!
-
Δεν ξέρω αν ειναι βλακεία αλλά αστείο το όλο θέμα του καπό είναι. Πέρα από εκείνο το βίντεο από την έκθεση με τον τύπο που πάλευε να το ανοίξει και να το κλείσει, τίποτα άλλο δεν κυκλοφόρησε. Τα τωρινά reviews αναφέρουν απλώς ότι μπροστά ΔΕΝ υπάρχει χώρος αποσκευών πέρα από πρόσβαση στα υγρά του αυτοκινήτου. Πέρα αυτού όμως τίποτα και φυσικά καμιά φωτογραφία.
Η Audi στο Α2 που δεν άνοιγε το καπό του πάντως το διαφήμιζε κιόλας!!! -
Μου αρέσει πολύ! Τόσο που νομίζω θα ήθελα να παρω ενα και να το έχω μέχρι να γεράσω και να ειμαι με αυτο σαν κάτι ηλικιωμένους που βλέπεις σήμερα (σπάνια) με κανα 4L !
-
+1
Renault Twingo III