-
Αν είναι να το κάνεις αυτό, κάντο σωστά! Πηγαίνεις από τον παλιό από Θήβα, και βγαίνεις Μαγούλα. Διόδια 0!
Σίγουρα είναι πιο μακριά, και σίγουρα θα κάνεις περισσότερο χρόνο, αλλά αξίζει η βόλτα και η διαδρομή. Αν ήταν μέρα, αυτό θα επέλεγα. Επειδή είχε βραδιάσει, πήγα από την μπομπολαϊικη πεπατημένη...
-
Κλέβει τόσο πολύ το κοντέρ της 120; επί του θέματος, ο από πάνω δρόμος μπορεί να είναι απόλαυση οδηγικά, αλλά αν πετύχεις 2-3 νταλίκες κονβόι, τελείωσες.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Αν είναι να το κάνεις αυτό, κάντο σωστά! Πηγαίνεις από τον παλιό από Θήβα, και βγαίνεις Μαγούλα. Διόδια 0!Σίγουρα είναι πιο μακριά, και σίγουρα θα κάνεις περισσότερο χρόνο, αλλά αξίζει η βόλτα και η διαδρομή. Αν ήταν μέρα, αυτό θα επέλεγα. Επειδή είχε βραδιάσει, πήγα από την μπομπολαϊικη πεπατημένη...
Αυτο ακριβώς...Πάει πολυς κόσμος απο οτι εμαθα ,απο αυτη τη διαδρομή με μηδεν διοδια.Είχα ανεβει Λιβαδεία τις προάλλες και μου έλεγε ο θείος μου οτι περνανε παρα πολλες νταλικες απο το Λιμανι του Αστακου ,αλλα και άλλοι επαγγελματίες οδηγοί γλυτώνοντας ετσι τα διοδια και τη γέφυρα.
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
Κλέβει τόσο πολύ το κοντέρ της 120; επί του θέματος, ο από πάνω δρόμος μπορεί να είναι απόλαυση οδηγικά, αλλά αν πετύχεις 2-3 νταλίκες κονβόι, τελείωσες.http://www.bmwheaven.com/index.php/1-se ... ?showall=1
H ανακοινώσιμη τελική, είναι λίγο πάνω από 220 χλμ/ώρα.
Άρα, όχι, δεν κλέβει πολύ! -
Aθηνα-Κορινθος-Τριπολη-Καλαματα
Υπαρχουν μπλοκα και ενεργες καμερες στην διαδρομή;
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
επί του θέματος, ο από πάνω δρόμος μπορεί να είναι απόλαυση οδηγικά, αλλά αν πετύχεις 2-3 νταλίκες κονβόι, τελείωσες.ΔΕΝ είναι πια παντού απόλαυση, έχει πολλά κομμάτια broken tarmac, χάλι. Με φαρδύ πέλμα συντονίζεσαι ολόκληρος...
Σε κάθε περίπτωση προτιμότερος από την Κορίνθου - Πατρών, κι εκεί αν πετύχεις (και εκεί ΘΑ πετύχεις) νταλίκες, πας καρότσα επί μακρόν -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Aθηνα-Κορινθος-Τριπολη-ΚαλαματαΥπαρχουν μπλοκα και ενεργες καμερες στην διαδρομή;
Άγη έχει, αλλά υπάρχουν αρμοδιότεροι να σου πουν. Σε κάθε περίπτωση έχει προειδοποιητικές πινακίδες πριν κάθε σταθερή κάμερα, και φροντίζεις να μην είσαι πάνω από +30 από το όριο.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Aθηνα-Κορινθος-Τριπολη-ΚαλαματαΥπαρχουν μπλοκα και ενεργες καμερες στην διαδρομή;
μπλοκο εχω συναντησει μονο στην ευθεια της Τριπολεως και αυτο για ρανταρ.
απλα πας στο οριο, αντε λιγο τσιμπημενα, οι μπατσοι κυνηγανε τις 200αρες.
καμερες πρεπει να εχω δει ειδικα στα πιο καινουργια κομματια-μετα την Μεγαλοπολη δηλαδη- αλλα πρεπει να ειναι ενεργες απλα για ελεγχο κυκλοφοριας και αυτο εαν! -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Aθηνα-Κορινθος-Τριπολη-Καλαματα
Υπαρχουν μπλοκα και ενεργες καμερες στην διαδρομή;
Άγη έχει, αλλά υπάρχουν αρμοδιότεροι να σου πουν. Σε κάθε περίπτωση έχει προειδοποιητικές πινακίδες πριν κάθε σταθερή κάμερα, και φροντίζεις να μην είσαι πάνω από +30 από το όριο.
Το θεμα με τα ορια ειναι οτι αλλαζουν ευκολα απο 120 στα 70 πχ στην συρραγγα του αρτεμησιου αν θυμαμαι καλα και εκει εχει καμερα. Αρα πιθανον να μην προλαβεις να κοψεις. Ελεγα αν καποιος εχει κανει τωρα τελευταια την διαδρομη και ξερει περιπου που ειναι της μοδας να περιμενουν αυτο το καλοκαιρι και αν υπαρχει καποια καινουρια καμερα περα απο το Αρτεμησιο.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Aθηνα-Κορινθος-Τριπολη-Καλαματα
Υπαρχουν μπλοκα και ενεργες καμερες στην διαδρομή;
Άγη έχει, αλλά υπάρχουν αρμοδιότεροι να σου πουν. Σε κάθε περίπτωση έχει προειδοποιητικές πινακίδες πριν κάθε σταθερή κάμερα, και φροντίζεις να μην είσαι πάνω από +30 από το όριο.
Το θεμα με τα ορια ειναι οτι αλλαζουν ευκολα απο 120 στα 70 πχ στην συρραγγα του αρτεμησιου αν θυμαμαι καλα και εκει εχει καμερα. Αρα πιθανον να μην προλαβεις να κοψεις. Ελεγα αν καποιος εχει κανει τωρα τελευταια την διαδρομη και ξερει περιπου που ειναι της μοδας να περιμενουν αυτο το καλοκαιρι και αν υπαρχει καποια καινουρια καμερα περα απο το Αρτεμησιο.
80 είναι στο τουνελ αν θυμάμαι καλά αλλά εκεί φτάνεις μετά απο μεγάλη ανηφόρα οπότε είναι εύκολο να κόψεις.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Aθηνα-Κορινθος-Τριπολη-ΚαλαματαΥπαρχουν μπλοκα και ενεργες καμερες στην διαδρομή;
Στα Παρκιν στο 120χλμ μετά την Νεμεα και στην ευθεία πριν την Τρίπολη κινητό ραντάρ.
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
επί του θέματος, ο από πάνω δρόμος μπορεί να είναι απόλαυση οδηγικά, αλλά αν πετύχεις 2-3 νταλίκες κονβόι, τελείωσες.
ΔΕΝ είναι πια παντού απόλαυση, έχει πολλά κομμάτια broken tarmac, χάλι. Με φαρδύ πέλμα συντονίζεσαι ολόκληρος...
Σε κάθε περίπτωση προτιμότερος από την Κορίνθου - Πατρών, κι εκεί αν πετύχεις (και εκεί ΘΑ πετύχεις) νταλίκες, πας καρότσα επί μακρόνΈχω πολλά χρόνια να πάω από τον επάνω δρόμο..
Προσωπικά, επειδή τον κάτω τον κάνω από τότε που πήρα δίπλωμα, επί της ουσίας μπορείς να προσπεράσεις παντού και όπως. Έχει μεγάλες ευθείες και ελαφρές καμπές. Αντίθετα, ο δρόμος προς Γαλαξίδι κλπ, έχει πολλές στροφές και μικρές ευθείες. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Κλέβει τόσο πολύ το κοντέρ της 120; επί του θέματος, ο από πάνω δρόμος μπορεί να είναι απόλαυση οδηγικά, αλλά αν πετύχεις 2-3 νταλίκες κονβόι, τελείωσες.
http://www.bmwheaven.com/index.php/1-se ... ?showall=1
H ανακοινώσιμη τελική, είναι λίγο πάνω από 220 χλμ/ώρα.
Άρα, όχι, δεν κλέβει πολύ!Λολ
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
Κλέβει τόσο πολύ το κοντέρ της 120; επί του θέματος, ο από πάνω δρόμος μπορεί να είναι απόλαυση οδηγικά, αλλά αν πετύχεις 2-3 νταλίκες κονβόι, τελείωσες.
http://www.bmwheaven.com/index.php/1-se ... ?showall=1
H ανακοινώσιμη τελική, είναι λίγο πάνω από 220 χλμ/ώρα.
Άρα, όχι, δεν κλέβει πολύ!Λολ
Τώρα τσέκαρα και του Passat CC 1.8, και είναι στα ίδια πάνω κάτω, άρα καλά τα λέω πως κάπου εκεί είχαμε τερματίσει και οι δύο!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Κλέβει τόσο πολύ το κοντέρ της 120; επί του θέματος, ο από πάνω δρόμος μπορεί να είναι απόλαυση οδηγικά, αλλά αν πετύχεις 2-3 νταλίκες κονβόι, τελείωσες.
http://www.bmwheaven.com/index.php/1-se ... ?showall=1
H ανακοινώσιμη τελική, είναι λίγο πάνω από 220 χλμ/ώρα.
Άρα, όχι, δεν κλέβει πολύ!Λολ
Τώρα τσέκαρα και του Passat CC 1.8, και είναι στα ίδια πάνω κάτω, άρα καλά τα λέω πως κάπου εκεί είχαμε τερματίσει και οι δύο!
Αλήτες κοντράδηκες!
-
εκανα το Κυπαρισσια - φιλοθεη 2ωρες και 10 λεπτα με το Juke, δεν καταλαβα για καμερες... ομολογω... εχθες αυτα. και θα κανω παλι σημερα το Αθηνα - Κυλλινη το βραδυ μετα τις 6. συνηθως αυτο μου παιρνει 3 ωρες ετσι που ειναι ο δρομος αλλα τελικα εκτος απο μια κορινα που πηρα παραμαζωμα σε μια στιγμη ολα πανε καλα.. Ενταξει στη διαδρομη αφ'ενος ζυγου φροντιζεις να εχεις προσπερασει τους αργους στο γρηγορο κομματι πριν δεν μπορεις να κανεις κατι αλλο.. θελει και τυχη βεβαια αυτο.
Η κορη εχθες με το Aygo παλι 3 ωρες εκανε για Κυλλινη στα φερυ... τοσο πιστευω οτι ειναι και το λογικο... 300 χλμ 3 ωρες,.. και ετσι που ειναι η Κορινθος Πατρα. -
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Ενταξει στη διαδρομη αφ'ενος ζυγου φροντιζεις να εχεις προσπερασει τους αργους στο γρηγορο κομματι πριν δεν μπορεις να κανεις κατι αλλο..** θελει και τυχη βεβαια αυτο**.ειναι σχεδον βεβαιο, οτι οταν ξεμπλεξεις απο τους αργους στα γρηγορα κομματια, λιιιιγο πριν μπεις στο επομενο αργο κομματι, θα πετυχεις μπροστα σου τους επομενους αργους!
το να μην πετυχεις παλι αργους ειναι -οπως λες- θεμα τυχης. -
Ολυμπία Οδός: Στην κυκλοφορία το πρώτο τμήμα 6,5χλμ από Αρχαία Κόρινθο μέχρι Ζευγολατιό
Tα πρώτα 6,5 χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομου από την Αρχαία Κόρινθο μέχρι τα διόδια του Ζευγολατιού, δόθηκαν στην κυκλοφορία παρουσία του Υπουργού, Μιχάλη Χρυσοχοϊδη. Ο Υπουργός ΠΟΜΕΔΙ εξέφρασε την ικανοποίηση του για την πρόοδο του έργου και δήλωσε πως το επόμενο διάστημα θα ακολουθήσουν παραδόσεις και άλλων τμημάτων, συγκεκριμένα τον ερχόμενο Οκτώβριο θα δοθούν επιπλέον 7 χιλιόμετρα από το Ζευγολατιό μέχρι το Μούλκι. Πρόκειται για το ρεύμα προς Πάτρα που θα λειτουργήσει ως διπλής κατεύθυνσης δρόμος, μέχρι να ολοκληρωθεί και το ρεύμα προς Αθήνα, σε χρόνο περίπου 8 μηνών (Μάρτιος 2015).
http://www.ypodomes.com/index.php/autok ... tem/26321-ολυμπία-οδός-στην-κυκλοφορία-το-πρώτο-τμήμα-65χλμ-από-αρχαία-κόρινθο-μέχρι-ζευγολατιό
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Ολυμπία Οδός: Στην κυκλοφορία το πρώτο τμήμα 6,5χλμ από Αρχαία Κόρινθο μέχρι Ζευγολατιό
Tα πρώτα 6,5 χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομου από την Αρχαία Κόρινθο μέχρι τα διόδια του Ζευγολατιού, δόθηκαν στην κυκλοφορία παρουσία του Υπουργού, Μιχάλη Χρυσοχοϊδη. Ο Υπουργός ΠΟΜΕΔΙ εξέφρασε την ικανοποίηση του για την πρόοδο του έργου και δήλωσε πως το επόμενο διάστημα θα ακολουθήσουν παραδόσεις και άλλων τμημάτων, συγκεκριμένα τον ερχόμενο Οκτώβριο θα δοθούν επιπλέον 7 χιλιόμετρα από το Ζευγολατιό μέχρι το Μούλκι. Πρόκειται για το ρεύμα προς Πάτρα που θα λειτουργήσει ως διπλής κατεύθυνσης δρόμος, μέχρι να ολοκληρωθεί και το ρεύμα προς Αθήνα, σε χρόνο περίπου 8 μηνών (Μάρτιος 2015).
http://www.ypodomes.com/index.php/autok ... tem/26321-ολυμπία-οδός-στην-κυκλοφορία-το-πρώτο-τμήμα-65χλμ-από-αρχαία-κόρινθο-μέχρι-ζευγολατιό
Για να μην λέμε ανακρίβειες, φτιάχτηκε ο νέος κλάδος (από την μεριά της θάλασσας), και έκλεισε ο παλιός. Με απλά λόγια, για τους οδηγούς, δεν έχει αλλάξει τίποτε απολύτως, άντε για να είμαι ευγενικός, υπάρχει καλύτερη άσφαλτος (αλλά πάλι, μία λωρίδα ανά ρεύμα...).
Αν εγκαινιάζουν ανά 6.5 χλμ ΚΑΙ ανά κλάδο, έχει να χαλαστεί πολλή σαμπάνια για εγκαίνια! -
Α ναι;
Ευχαριστώ για τη διόρθωση. Υποδομές.com σου λέει μετά.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...