-
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Στρωσανε με καινουρια ασφαλτο τους δρομους στην περιοχη μου,αποτελεσμα παραλιγο να φυγω απο μια στροφη γιατι ο πανεξυπνος εργολαβος ειχε στρωσει τα 3-4 αυτης και η εξοδος ητανε με την παλια τυπου-σαπουνι,και επισης πρεπει να διαλυσα και ενα ψαλιδι γιατι ο ιδιος εξυπνος εργολαβος εκανε το φρεατιο να απεχει 10 ποντους απο τον δρομο.Ντεν καταλαβαινει....
-
μαστοράντζα ελλήνικος.....
-
Έκπτωτος ο ανάδοχος του Άκτιο-Αμβρακία
Εξελίξεις έχουμε και πάλι στην τετραπλή εργολαβία κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Άκτιο-Αμβρακία. Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του Ypodomes.com, έκπτωτη κρίθηκε και πάλι η τεχνική εταιρεία ΑΕΓΕΚ με τις θυγατρικές της (ΙΟΝΙΟΣ κλπ) στις 2 από τις 4 εργολαβίες που έχει αναλάβει.
Μιλάμε για τα τμήματα: από ΧΘ 0 ως ΧΘ 22 που ξεκινά από το Άκτιο(η πρώτη εργολαβία) αλλά και ΧΘ35 έως ΧΘ48 γνωστή και ως παράκαμψη Αμφιλοχίας (4η εργολαβία). Η εταιρεία έχει υποβάλλει ένσταση κατά της απόφασης και τις επόμενες εβδομάδες αναμένονται ραγδαίες εξελίξεις.
Αυτές τις μέρες τα εργοτάξια είναι άδεια και οι εργασίες διεξάγονται με το σταγονόμετρο. Τα προβλήματα είχαν εμφανιστεί και πάλι τους τελευταίους μήνες και η κατάσταση γινόταν όλο και πιο δύσκολη μέχρι που φτάσαμε στο σημείο να μπλοκάρουν και πάλι.
ΝΕΑ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ;
Ανεπιβεβαίωτες προς παρόν πληροφορίες μιλούν για σύσταση νέου σχήματος της Ιόνιος με άλλη μεγάλη τεχνική εταιρεία προκειμένου να οριστικοποιηθεί το τέλος των συνεχόμενων προβλημάτων που αντιμετωπίζει το έργο και να οδεύσει προς την ολοκλήρωση του. Να θυμίσουμε πως το έργο ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2010 με σκοπό να ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2013.Από το Υπουργείο Υποδομών, γίνεται μεγάλη προσπάθεια να κλείσει όσο πιο σύντομα το πρόβλημα που έχει προκύψει και τα έργα να έχουν ολοκληρωθεί ως το τέλος του 2015. Πρόκειται για χρονικό ορίζοντα-ορόσημο καθώς τότε στερεύουν και τα κονδύλια του ΕΣΠΑ που χρηματοδοτούν το μεγάλο αυτό έργο ανάπτυξης για την περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας, της Δυτικής Ελλάδας αλλά και ολόκληρης της Δυτικής Ακτής της χώρας.
Εφόσον λυθούν τα σημερινά προβλήματα, στόχος είναι την επόμενη Άνοιξη (Μάρτιος-Απρίλιος 2015) να παραδοθεί η παράκαμψη Αμφιλοχίας αλλά και ένα τμήμα της 1ης εργολαβίας. Το έργο κατασκευής του αυτοκινητόδρομου ΆΚΤΙΟ-ΑΜΒΡΑΚΙΑ έχει μήκος 48χλμ, ξεκινά από το νότιο τμήμα της λίμνης Αμβρακίας, παρακάμπτει την πόλη της Αμφιλοχίας και της Βόνιτσας και καταλήγει στο Άκτιο σε σύνδεση με την υποθαλάσσια Ζεύξη ΆΚΤΙΟ-ΠΡΕΒΕΖΑ.
Έχει χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου δύο λωρίδων +ΛΕΑ σε κάθε ρεύμα κυκλοφορίας ενώ στο μέσον υπάρχει διαχωριστικό τύπου new jersey.
http://www.ypodomes.com/index.php/autok ... E%BF%CF%82
-
Η ιστορική αυτή (και η αδερφή της που βλέπει προς νομό Ιωαννίνων) πινακίδα μάλλον κοσμεί το σαλόνι κάποιου. Πέρασα τις προάλλες και έλειπαν
-
Τη βοηθεια σας και τη γνωμη σας θελω παιδες!!
Εχω να κανω τη διαδρομη Θεσσαλονικη- Δερβενι Κορινθιας. Οι επιλογες μου ειναι οι εξης. Αυτη και αυτη. Ποια προτινετε εσεις? Ο δρομος μετα τα Γιαννενα, μεχρι το Αντιρριο ειναι τοσο μετριος οσο εχω ακουσει και διαβασει κατα καιρους? Τα διοδια μου βγαινουν μια ή αλλη σχεδον (μιας και στη δευτερη διαδρομη θα παρακαμψω μερικα). Περισσοτερο με ιντριγκαρει να κανω την πρωτη διαδρομη μιας και θα θελα να δω και την υπολοιπη Εγνατια αλλα και να περιπλανηθω λιγο και στη Δυτικη Ελλαδα που μου εχει μεινει ανεξερευνητη. Η δευτερη διαδρομη εχει το καλο του οτι γνωριζω που περιπου θα πηγαινω. Εσεις τι λετε?
Σας μερσω προκαταβολικα!! -
πόσο ακόμα θα προσποιείσαι οτι ήδη έχεις επιλέξει την πρώτη διαδρομή
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Τη βοηθεια σας και τη γνωμη σας θελω παιδες!!
Εχω να κανω τη διαδρομη Θεσσαλονικη- Δερβενι Κορινθιας. Οι επιλογες μου ειναι οι εξης. Αυτη και αυτη. Ποια προτινετε εσεις? Ο δρομος μετα τα Γιαννενα, μεχρι το Αντιρριο ειναι τοσο μετριος οσο εχω ακουσει και διαβασει κατα καιρους? Τα διοδια μου βγαινουν μια ή αλλη σχεδον (μιας και στη δευτερη διαδρομη θα παρακαμψω μερικα). Περισσοτερο με ιντριγκαρει να κανω την πρωτη διαδρομη μιας και θα θελα να δω και την υπολοιπη Εγνατια αλλα και να περιπλανηθω λιγο και στη Δυτικη Ελλαδα που μου εχει μεινει ανεξερευνητη. Η δευτερη διαδρομη εχει το καλο του οτι γνωριζω που περιπου θα πηγαινω. Εσεις τι λετε?
Σας μερσω προκαταβολικα!!Το Γιάννενα-Αντίρριο έχει μερικά άσχημα κομμάτια, αλλά γενικά το θεωρώ πολύ καλύτερο από το αίσχος του Πάτρα-Κόρινθος. Επιπλέον, τελευταία έχουν επισκευάσει κάποια από τα πολύ άσχημα μέρη και έχουν εξαφανιστεί κάμποσες λακούβες. Εγώ θα επέλεγα την διαδρομή από Γιάννενα πάντως. Και σε χρόνο, θέλεις 2:30 ώρες μέχρι Γιάννενα, άλλες 2:15 για Αντίρριο και μετά, κύριος οίδε, θα έλεγα άλλη 1:30 ίσως και 1 αν είσαι τυχερός και δεν βρεις πολλά φορτηγά.
Ο χειρότερος δρόμος της χώρας αυτή τη στιγμή είναι η Πατρών-Κορίνθου. Μακράν. Κάποτε έκανα Πάτρα-Αθήνα 1:30 (βράδυ για να μην ανησυχώ για μπλόκα) με ένα Zastava. Σήμερα, και με την 120i, χρειάζεσαι 2:30 ώρες συνήθως.Επίσης, το κομμάτι από Βέροια μέχρι Γιάννενα είναι το πιο εντυπωσιακό της Εγνατίας Οδού, όπου θα βρεις περίπου 70 σήραγγες και άλλες τόσες κοιλαδογέφυρες. Είναι ό,τι πιο εντυπωσιακό έχει φτιαχτεί σε δρόμο στην χώρα και μάλλον δεν πρόκειται να ξεπεραστεί για όσο ζούμε: όλοι οι υπόλοιποι δρόμοι, είναι μονοπάτια μπροστά της.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Τη βοηθεια σας και τη γνωμη σας θελω παιδες!!
Εχω να κανω τη διαδρομη Θεσσαλονικη- Δερβενι Κορινθιας. Οι επιλογες μου ειναι οι εξης. Αυτη και αυτη. Ποια προτινετε εσεις? Ο δρομος μετα τα Γιαννενα, μεχρι το Αντιρριο ειναι τοσο μετριος οσο εχω ακουσει και διαβασει κατα καιρους? Τα διοδια μου βγαινουν μια ή αλλη σχεδον (μιας και στη δευτερη διαδρομη θα παρακαμψω μερικα). Περισσοτερο με ιντριγκαρει να κανω την πρωτη διαδρομη μιας και θα θελα να δω και την υπολοιπη Εγνατια αλλα και να περιπλανηθω λιγο και στη Δυτικη Ελλαδα που μου εχει μεινει ανεξερευνητη. Η δευτερη διαδρομη εχει το καλο του οτι γνωριζω που περιπου θα πηγαινω. Εσεις τι λετε?
Σας μερσω προκαταβολικα!!Το Γιάννενα-Αντίρριο έχει μερικά άσχημα κομμάτια, αλλά γενικά το θεωρώ πολύ καλύτερο από το αίσχος του Πάτρα-Κόρινθος. Επιπλέον, τελευταία έχουν επισκευάσει κάποια από τα πολύ άσχημα μέρη και έχουν εξαφανιστεί κάμποσες λακούβες. Εγώ θα επέλεγα την διαδρομή από Γιάννενα πάντως. Και σε χρόνο, θέλεις 2:30 ώρες μέχρι Γιάννενα, άλλες 2:15 για Αντίρριο και μετά, κύριος οίδε, θα έλεγα άλλη 1:30 ίσως και 1 αν είσαι τυχερός και δεν βρεις πολλά φορτηγά.
Ο χειρότερος δρόμος της χώρας αυτή τη στιγμή είναι η Πατρών-Κορίνθου. Μακράν. Κάποτε έκανα Πάτρα-Αθήνα 1:30 (βράδυ για να μην ανησυχώ για μπλόκα) με ένα Zastava. Σήμερα, και με την 120i, χρειάζεσαι 2:30 ώρες συνήθως.Επίσης, το κομμάτι από Βέροια μέχρι Γιάννενα είναι το πιο εντυπωσιακό της Εγνατίας Οδού, όπου θα βρεις περίπου 70 σήραγγες και άλλες τόσες κοιλαδογέφυρες. Είναι ό,τι πιο εντυπωσιακό έχει φτιαχτεί σε δρόμο στην χώρα και μάλλον δεν πρόκειται να ξεπεραστεί για όσο ζούμε: όλοι οι υπόλοιποι δρόμοι, είναι μονοπάτια μπροστά της.
Συμφωνώ με τον HF, πάντως έχει κινητικότητα από Αντίρριο τουλάχιστον μέχρι το Αγρίνιο ο δρόμος (εννοώντας σε έργα) αλλάξαν και ασφαλτοτάπητα σε πολλά κομμάτια και άλλαξαν πάλι προχθές
Εγώ σκέφτομαι να ακολουθήσω την διαδρομή από Αθήνα για Αγρίνιο αυτή την διαδρομή https://www.google.com/maps/dir/Galatsi ... 244719!3e0 πιστεύω ότι είναι σαφώς καλύτερα από την Κορίνθου-Πατρών.... , δεν έχει και διόδια , αλλα δεν γνωρίζω την ποιότητα του δρόμου, μην σπάσω το αμάξι
-
Case closed κυριοι. Η πρώτη διαδρομή θα ακολουθηθει. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις συμβουλές σας!!
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Τη βοηθεια σας και τη γνωμη σας θελω παιδες!!
Εχω να κανω τη διαδρομη Θεσσαλονικη- Δερβενι Κορινθιας. Οι επιλογες μου ειναι οι εξης. Αυτη και αυτη. Ποια προτινετε εσεις? Ο δρομος μετα τα Γιαννενα, μεχρι το Αντιρριο ειναι τοσο μετριος οσο εχω ακουσει και διαβασει κατα καιρους? Τα διοδια μου βγαινουν μια ή αλλη σχεδον (μιας και στη δευτερη διαδρομη θα παρακαμψω μερικα). Περισσοτερο με ιντριγκαρει να κανω την πρωτη διαδρομη μιας και θα θελα να δω και την υπολοιπη Εγνατια αλλα και να περιπλανηθω λιγο και στη Δυτικη Ελλαδα που μου εχει μεινει ανεξερευνητη. Η δευτερη διαδρομη εχει το καλο του οτι γνωριζω που περιπου θα πηγαινω. Εσεις τι λετε?
Σας μερσω προκαταβολικα!!Θα πήγαινα από Λαμία, και θα περνούσα από Αγιο Νικόλαο με πορθμείο στο Αίγιο. Είχε ακουστεί ότι θα επαναλειτουργούσε η γραμμή, κάνε ένα τηλ. στο λιμεναρχείο Αιγίου για επιβεβαίωση
-
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Τη βοηθεια σας και τη γνωμη σας θελω παιδες!!
Εχω να κανω τη διαδρομη Θεσσαλονικη- Δερβενι Κορινθιας. Οι επιλογες μου ειναι οι εξης. Αυτη και αυτη. Ποια προτινετε εσεις? Ο δρομος μετα τα Γιαννενα, μεχρι το Αντιρριο ειναι τοσο μετριος οσο εχω ακουσει και διαβασει κατα καιρους? Τα διοδια μου βγαινουν μια ή αλλη σχεδον (μιας και στη δευτερη διαδρομη θα παρακαμψω μερικα). Περισσοτερο με ιντριγκαρει να κανω την πρωτη διαδρομη μιας και θα θελα να δω και την υπολοιπη Εγνατια αλλα και να περιπλανηθω λιγο και στη Δυτικη Ελλαδα που μου εχει μεινει ανεξερευνητη. Η δευτερη διαδρομη εχει το καλο του οτι γνωριζω που περιπου θα πηγαινω. Εσεις τι λετε?
Σας μερσω προκαταβολικα!!Θα πήγαινα από Λαμία, και θα περνούσα από Αγιο Νικόλαο με πορθμείο στο Αίγιο. Είχε ακουστεί ότι θα επαναλειτουργούσε η γραμμή, κάνε ένα τηλ. στο λιμεναρχείο Αιγίου για επιβεβαίωση
Κι αυτή είναι μια καλή ιδέα, αν λειτουργεί η γραμμή και αν δεν είναι πολύ ακριβό το αντίτιμο του εισιτηρίου. Αλλά αξίζει μόνον αν ακολουθήσεις την δεύτερη διαδρομή.
-
Περνώντας συχνά από το Πάτρα-Κόρινθος το τελευταίο διάστημα μπορώ να πω ότι τα έργα προχωράνε γρήγορα...!!!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
...
Ο χειρότερος δρόμος της χώρας αυτή τη στιγμή είναι η Πατρών-Κορίνθου. Μακράν. Κάποτε έκανα Πάτρα-Αθήνα 1:30 (βράδυ για να μην ανησυχώ για μπλόκα) με ένα Zastava. Σήμερα, και με την 120i, χρειάζεσαι 2:30 ώρες συνήθως....
To Yugo ζύγιζε ~800 κιλά. Που είναι το περίεργο;
-
Ο χρήστης requiem_for_a_dream έγραψε:
Περνώντας συχνά από το Πάτρα-Κόρινθος το τελευταίο διάστημα μπορώ να πω ότι τα έργα προχωράνε γρήγορα...!!!Είναι επειδή τα έχουν αναλάβει ιδιώτες.
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Περνώντας συχνά από το Πάτρα-Κόρινθος το τελευταίο διάστημα μπορώ να πω ότι τα έργα προχωράνε γρήγορα...!!!
Είναι επειδή τα έχουν αναλάβει ιδιώτες.
μηπως ειναι καμια μακετα ?
-
**Εμπλοκή με τον Περιφερειακό της Κατερίνης λόγω των εταιριών της κοινοπραξίας. **
... η παύση οφείλεται σε εσωτερικές διαφορές των εταιρειών που αποτελούν την κοινοπραξία του έργου και δεν σχετίζονται με τη χρηματοδότηση.
http://www.olympiobima.gr/Ειδήσεις/Τοπικές/Katerini/article/?aid=6722
Εδώ παρακαλάμε να γίνει κανένα έργο και αυτοί σταμάτησαν γιατί μάλωσαν μεταξύ τους...
-
Την Πέμπτη που μας πέρασε, έκανα ταξίδι αστραπή στην Ναύπακτο για δουλειά, με την 120i. Στο πήγαινε, τρελό μποτιλιάρισμα χωρίς προφανή λόγο και αιτία για να βγω από το Χαϊδάρι. Έφυγα από το σπίτι στις 8:15 και έφτασα στην Ναύπακτο στις... 12:00!
Φυσικά, ο δρόμος Κόρινθος-Πάτρα στα γνωστά ελλεϊνά επίπεδα, που πλέον έχει και μπόλικα χωματουργικά φορτηγά. Το πιο ωραίο είναι πως είχε ΚΑΙ μπλόκα εκείνη την ώρα, βρήκα από ένα σε κάθε κατεύθυνση. Επειδή ξέρω που στήνονται, δεν με άγγιξε το ζήτημα, αλλά είναι τραγικό μετά από 10-15 λεπτά καροτσάδα με 60 χλμ την ώρα πίσω από φορτηγό, να στήνεται ο μπάτσος να γράψει σε σημείο με δύο λωρίδες και με όριο... 70! Μιλώ για τον κόμβο στο Λόγγο στην κατεύθυνση προς Πάτρα. Να έχεις πληρώσει 2.5€ γι' αυτό το μπ υρδέλο, και εκεί που πας να πάρεις ανάσα, να τρως και την κλήση σου. Αυτή είναι η συμπεριφορά που έχει το κράτος προς τους... υποτελείς-υποζύγιά του!Στον γυρισμό, η ώρα είχε φτάσει 8 το βράδυ, το κορίτσι περίμενε με εχμμ... ανοιχτές αγκαλιές ( ), δεν είχα όρεξη να περάσω τις ίδιες ώρες στο δρόμο, οπότε ενώ στην αρχή είπα να είμαι όσο γίνεται ήρεμος, μετά από μια ωραία καροτσάδα με 40 χλμ, έγινα κι εγώ αντικοινωνικός!
Καρότσα λοιπόν στα τμήματα με μια λωρίδα, αλλά όπου άνοιγε ο δρόμος, πάταγα. Και πάταγα κάμποσο, σε όλη την διαδρομή μέχρι την Κόρινθο, δεν με πλησίασε κανένας, εκτός από έναν απίθανο τύπο που είχε βαλθεί να με ακολουθήσει με ένα παλιό Fiesta και το πήγαινε τάπα. Σε μια στροφή που εγώ άφησα κι αυτός μπήκε με όσα, τον είδα σχεδόν να 'γλύφει' το κολωνάκι.
Το πιο αστείο ήταν μετά την Κόρινθο που είπα να ηρεμήσω λίγο και να κλειδώσω στα 150 χλμ το CC, έψαχνα να βρω έναν κατάλληλο λαγό μπας και πάω λίγο πιο γρήγορα... Βρίσκω έναν με ένα Passat CC να πάει με 160... Κάθομαι κι εγώ λίγο πίσω του με τα ίδια χλμ... Μετά από λίγο, επιταχύνει στα 170... Άντε κι εγώ τα ίδια. 180, 190, 200, 210, 220... Στα 230 είχε τερματίσει κι αυτός, είχα τερματίσει κι εγώ και πηγαίναμε για κάνα 2-3 λεπτά, μέχρι ν' αποφασίσω πως δεν τρελάθηκα ακόμη και να τον αφήσω να φύγει γιατί δεν με ήθελε για παρέα!
Ήθελα να του πω πως δεν ήθελα κόντρα, απλώς μια... προστασία για κανά ραντάρ, αλλά πού να καταλάβει!
Συμπέρασμα: δεν ξέρω τι λένε για την... ασφάλεια ( ) της Κορίνθου-Πατρών τώρα, μέχρι σήμερα απλώς την διάβαινα με... υπομονή και βρίζοντας, δεν έχω και σκοπό να επαναλάβω την...τελευταία τρεχάλα. Είναι σίγουρα επικίνδυνο, γιατί αν συμβεί καμιά λακαμία στο αυτοκίνητο (λάστιχο, βλάβη), δεν σε σώζει τίποτε!
Εντάξει, δεν έκανα ταρζανιές περίεργες, και πάντα ήμουν παραπάνω από προσεκτικός, αλλά τέτοιοι δρόμοι δεν είναι ασφαλείς, ειδικά όταν είναι και σχεδόν σε όλο το μήκος τους εργοτάξια...
Συνολικός χρόνος, Γέφυρα-Ελληνικό, 2 ώρες ακριβώς.
Με άλλους ρυθμούς, είσαι τουλάχιστον μισή ώρα πιο αργός, αν και πιο κοντά στην 1 ώρα θα έλεγα...Μέση κατανάλωση ταξιδιού, 11 λτ/100, πολύ καλά μπορώ να πω.
-
Δε σκεφτηκες να επιστρεψεις απο Ιτεα?Τι λεει αυτος ο δρόμος σήμερα έχω χρονια να περάσω...
Ολοι κάνουν παράπονα για την Κορίνθου Πατρων ... -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Δε σκεφτηκες να επιστρεψεις απο Ιτεα?Τι λεει αυτος ο δρόμος σήμερα έχω χρονια να περάσω...
Ολοι κάνουν παράπονα για την Κορίνθου Πατρων ...To σκέφτηκα, αλλά είχε βραδιάσει και δεν τον ξέρω καλά αυτό το δρόμο. Αν πλήρωνα με τα δικά μου λεφτά, μάλλον αυτόν θα επέλεγα, γιατί ο άλλος έχει και 20€ διόδια!
Γενικώς, και το λέω ξανά, ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ όσο μπορείτε τον Κορίνθου-Πατρών. Επίσης, αν δεν γίνεται αλλιώς, δεν υπάρχει λόγος να πληρωθούν τα διόδια των 2.5€ στο Ρίο, πηγαίνετε από την παλιά και βγείτε στον κόμβο του Λόγγου, είναι μόλις 17 χλμ και πάνω κάτω θα κάνετε τον ίδιο χρόνο, μιας και στον...'γρήγορο' δρόμο με τα διόδια, έχει σχεδόν σε όλο το μήκος, μια λωρίδα ανά κατεύθυνση! -
Ναύπακτος-Αθήνα είναι κάπου 270 χλμ. και σίγουρα πάνω από 2.5 ώρες, κοντά στις 3.
(Και έχει και διόδια Θήβα και Αφίδνες)
Βέβαια είναιΑπό Πάτρα-Κόρινθο έχω να περάσω πάνω από 5 χρόνια...
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...