http://bmwhania-milonakis.car.gr/cars/
Αυτόνα σύντεκνε τον εξέρεις???
Latest posts made by junior-gt
-
RE: Έμποροι μεταχειρισμένων
-
RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...
Είσαι καλά??? Ποιόν να πείσεις βρε άνθρωπε??? Δε βλέπεις ότι ο Αυστριακός πληρώνει 82,70 ευρώ το χρόνο για διόδια ο Ελβετός 40 ελβετικά φράγκα, ο Γερμανός τίποτα, ο Βέλγος τίποτα, ο Ολλανδός τίποτα και μου λες για συντριπτική πλειοψηφία.
Γελάει ο κόσμος με αυτά που λές -
RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...
Ου με πείσεις καν με πείσεις λέγανε παλιά.
Μμμμ για να δούμε: 4 στις 15 λες εσύ δηλ. ποσοστό 27% των 'πολιτισμένων' χωρών της ΕΕ που δεν έχουνε ΚΑΘΟΛΟΥ διόδια δεν το λες και συντριπτική μειοψηφία ή μήπως όχι?
Επιπλέον δεν μας τα λες όλα και η μισή αλήθεια είναι ένα ολόκληρο ψέμα όπως λένε στο χωριό μου:
Στην Αυστρία πλήρωσα κάπου 10 ευρώ για δέκα μέρες που είναι και η ελάχιστη διάρκεια βινιέτας. Για να χρησιμοποιείς τους δρόμους για όλο το χρόνο πληρώνεις κάπου 80 ευρώ. Βάλε και την αναλογία μισθών Αυστρίας - Ελλάδας από μόνος σου, συνέκρινε και τους δρόμους Αυστρίας - Ελλάδας, και πες μου πόσα διόδια πληρώνει ο Αυστριακός σε σχέση με τον Έλληνα σε μια χώρα που συγκαταλέγεις με περηφάνια ότι ισχύει το σύστημα των διοδίων αντίστοιχο με το δικό μας...
Σαν άσκηση πες μας τι γίνεται και στην Ελβετία με τους φτωχούς κατοίκους... -
RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Τα γνωρίζω και πολύ καλά γι'αυτό ισχυρίζομαι αυτό ακριβώς που λες κι εσύ.
Απλά αποδεικνύω ότι το επιχείρημα 'να πληρώνουν μόνο οι χρήστες μέσω διοδίων για τους δρόμους και όχι οι πολίτες μέσω φόρων' είναι βλακώδες γιατί από τους γρήγορους και ασφαλείς δρόμους δεν ωφελούνται μόνο οι χρήστες του δρόμου αλλά ολόκληρη η κοινωνία. Και έθεσα κάποια παραδείγματα όπως αυτό του ξενοδόχου στο Μέτσοβο όπου ωφελείται άμεσα από το γρήγορο και ασφαλή δρόμο πολύ περισσότερο από το χρήστη αυτόν κάθε αυτόν του δρόμου ενώ έμμεσα ωφελείται και ένα κάρο κόσμος που φαινομενικά είναι τελείως άσχετος πχ με την Εγνατία. Για να μην προχωρήσω παραπέρα και να πω ότι ωφελείται και το ίδιο το κράτος από τους παραπάνω φόρους έμμεσους και άμεσους που θα πληρώσουν όλοι αυτοί που ωφελούνται από το δρόμο και δεν είναι μόνο οι χρήστες του.Η λογική 'επωφελούνται όλοι' μοιάζει λίγο με το 'μαζί τα φάγαμε'. Το ίδιο επωφελούμαι εγώ που χρησιμοποιώ άμεσα το δρόμο, και το ίδιο αυτός που αγοράζει τα κεράσια ?
Γεγονός παραμένει ότι σε όλες τις προηγμένες χώρες συμβαίνει αυτό που χαρακτηρίζεις ως βλακώδες (είτε με διόδια στην έξοδο, είτε με vignette, είτε ενσωματωμένο στα τέλη, είτε με άλλο τρόπο). Η τελευταία χώρα που είχε κάποιους αυτοκινητοδρόμους 'ελεύθερους' το ξανασκέφτεται (Γερμανία)....
Οσο αφορα στο πρωτο σου επιχειρημα καταλαβαινεις οτι δεν ειναι μονο τα 'κερασια'. Προφανως ειναι ενα παραδειγμα. Δεκαδες προιοντα και υπηρεσιες που χρησιμοποιεις καθημερινα μεταφερονται απο τους αυτοκινητοδρομους. Και βεβαια το πιο τρανταχτο παραδειγμα αυτο του ξενοδοχου για το οποιο κουβεντα...Και για να υπερβαλω λιγο και το νοσοκομειακο που θα σωσει τη ζωη σου εαν φτασει στο νοσοκομειο γρηγορα μεσω των αυτοκινητοδρομων θα φτασει. ομ
Το δευτερο επιχειρημσ σου το πολυ γνωστο περι Ευρωπης . Εκτος του οτι αρκετες χωρες δεν εχουνε διοδια και επομενως δεν ειναι κατι που συμβαινει κατα κανονα οπως ισχυριζεσαι, πρεπει να λαβει κανεις υποψη του και αλλες παραμετρους οπως πχ το οτι η Κεντρικη Ευρωπη ειναι απο αποψη κυκλοφοριας στην ουσια μια χωρα. Δηλ. στους αυτοκινητοδρομους μιας χωρας κυκλοφορουνε παρα πολλα αυτοκινητα αλλης χωρας οι οποιοι βεβαια δεν πληρωνουν φορο για τους δρομους της χωρας που κυκλοφορουν. Εξ'ου και η βινιετα η οποια ειναι πολυ φθηνη για τους ντοπιους αφου χρησιμοποιουν τους δρομους καθημερινα και ακριβη για οποιον ξενο ταξιδεψει μια μερα. Μια αλλη παραμετρος ειναι οτι λες αποσπασματικα οτι πληρωνουν διοδια ενω δεν αναφερεις πχ εαν τα τελη ειναι μικροτερα ή η φορολογια κοκ. Τριτη παραμετρος η υπαρξη αξιοπρεπων σχετικα γρηγορων και κυριως ασφαλων εναλλακτικων διαδρομων, τεταρτη παραμετρος η δυνατοτητα ή οχι των χρηστων να πληρωνουν σε σχεση και με την οικονομικη κατασταση. Αλλιως θα βλεπεις εικονες σαν αυτες που εχει σημερα η εθνικη και που στην ουσια οδηγουν τις εταιρειες παραχωρησης να ζητουνε εκβιαστικα δημοσιο χρημα. -
RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
@junior gt Με την αυξηση της τιμής του τελους διευλευσης αλλά και την αυξηση του αριθμου τους ( τοσο σε μετωπικα όσο και πλευρικά ) το ΑΝΤΙΘΕΤΟ συμβαινει απ' άυτό που λες αγαπητέ ,η NEA εθνική ειναι ερημη ,εντελώς ερημη ,η κινηση αρχίζει απο τη Βαρυπόμπη ...,ετσι ουτε στο Βόλο πανε για τσιπουρα ούτε στο μετσοβο για αρνί στη γαστρα ,πάνε αυτά τελειωσαν ...εκτος φυσικά αν εχεις λεφτα εσυ οπότε No problem !Υ.Γ Οσο για τους επαγγελματίες ( φορτηγά κ.α & TIR ) για τα κερασια και τα αχλαδια ,αυτοί ειναι που ΔΕΝ χρησιμοποιουν σε πολύ μεγαλο ποσoστό τους αυτοκινητοδρομους πλέον και πανε απο τους παραδρομους δημιουργωντας θεμα ασφαλειας σττα χωρια και στις κωμοπόλεις ,φαινεται σα να μην τα γνωριζεις αυτα όπως και πολύς κόσμος αλλωστε ..αν δεν ζεις το προβλημα δυστυχώς ...
Τα γνωρίζω και πολύ καλά γι'αυτό ισχυρίζομαι αυτό ακριβώς που λες κι εσύ.
Απλά αποδεικνύω ότι το επιχείρημα 'να πληρώνουν μόνο οι χρήστες μέσω διοδίων για τους δρόμους και όχι οι πολίτες μέσω φόρων' είναι βλακώδες γιατί από τους γρήγορους και ασφαλείς δρόμους δεν ωφελούνται μόνο οι χρήστες του δρόμου αλλά ολόκληρη η κοινωνία. Και έθεσα κάποια παραδείγματα όπως αυτό του ξενοδόχου στο Μέτσοβο όπου ωφελείται άμεσα από το γρήγορο και ασφαλή δρόμο πολύ περισσότερο από το χρήστη αυτόν κάθε αυτόν του δρόμου ενώ έμμεσα ωφελείται και ένα κάρο κόσμος που φαινομενικά είναι τελείως άσχετος πχ με την Εγνατία. Για να μην προχωρήσω παραπέρα και να πω ότι ωφελείται και το ίδιο το κράτος από τους παραπάνω φόρους έμμεσους και άμεσους που θα πληρώσουν όλοι αυτοί που ωφελούνται από το δρόμο και δεν είναι μόνο οι χρήστες του. -
RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
αρα μηπως θα πρεπει να πεσουνε οι τιμες των διοδιων στην Αττικη και περιξ, παρα να λεμε οτι ειναι χαμηλες οι τιμες των αλλων περιοχων?
δεν λεω οτι αυτο ειπες, αλλά μια τετοια αισθηση μενει αν διαβασει κανεις αυτα που λεμε
οντως τα διοδια ειναι πανακριβα σε πολλες περιοχες, αλλά να προσαρμοστουνε οι τιμες προς τα κατω, και οχι προς τα πανω
ηδη πληρωνουμε τοσους φορους (και) στα καυσιμα
και με αυτες τις τιμες των διοδιων, κατανταει κλεψιαΚαι αυτό σωστό απλά πρέπει να βγαίνει και η συντήρηση οικονομοτεχνικα για να έχουμε αξιοπρεπεις και ασφαλείς δρόμους. Το να εισπρατονται τα χρήματα για αυτό από όλους ακόμα και μη χρήστες μέσω φόρων είναι άδικο.
Γιατί ρε μεγάλε τα κεράσια που αγοράζεις και έρχονται από την Έδεσσα δε χρησιμοποιούν τους αυτοκινητόδρομους?
Ή μήπως ο μαγαζάτορας στο Βόλο δεν επωφελείται που πίνω τα τσιπουράκια μου ερχόμενος από την Αθήνα σε δυόμιση ώρες? Και άμα πήγαινα από καρόδρομους και έκανα εφτά ώρες θα πήγαινα στο Βόλο για τσίπουρα?
Ο ξενοδόχος στο Μέτσοβο θα ήτανε γεμάτος από Θεσσαλονικείς άμα δεν υπήρχε η Εγνατία? Και άμα δεν είχε πελάτες ο ξενοδόχος πώς θα έκανε επέκταση στο ξενοδοχείο του όπου θα δούλευε κόσμος και θα έπαιρνε και πλακάκια από το εργοστάσιο που ενδεχομένως δουλεύεις κι εσύ? κοκ.
Βλέπεις λοιπόν ότι από γρήγορους και ασφαλείς δρόμους δεν επωφελείται μόνο ο χρήστης αλλά όλη η κοινωνίαυγ.: άσχετο: συγχαρητήρια στους mod για την αίσθηση χιούμορ
-
RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Το προβλημα ειναι το Κρατος των Αθηνών που εκτος απο Ανικανοι ειναι και Επικινδυνοι ,ειπαμε σαφως και να πληρωνουμε αλλά οχι ανα 20χλμ διοδια με 3.90ευρω ρε φιλε ,κατσε λιγο ,παντως με τη φορα που εχουν παρει αυτοί και να μας πηδηξουν δε νομιζω να διαμαρτυρηθει και κανενας γιατι απ'οτι φαινεται λεφτα υπάρχουν που ελεγε και ο ΓΑΠ και μπόλικα και μαζεμενα στο κλεινον αστυ σε μαλλον όχι και λίγα χερια...
Αθήνα edit ο ΜΠΑΟΚ δεν πεθαινει
Ρε αυτο δεν ειναι 'χρηση απρεπων, ειρωνικων, προκλητικων, υβριστικων εκφρασεων'?
Ή μηπως σας αρεσε? Ε ρε Σπαθας που σας χρειαζεται... -
RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Το προβλημα ειναι το Κρατος των Αθηνών που εκτος απο Ανικανοι ειναι και Επικινδυνοι ,ειπαμε σαφως και να πληρωνουμε αλλά οχι ανα 20χλμ διοδια με 3.90ευρω ρε φιλε ,κατσε λιγο ,παντως με τη φορα που εχουν παρει αυτοί και να μας πηδηξουν δε νομιζω να διαμαρτυρηθει και κανενας γιατι απ'οτι φαινεται λεφτα υπάρχουν που ελεγε και ο ΓΑΠ και μπόλικα και μαζεμενα στο κλεινον αστυ σε μαλλον όχι και λίγα χερια...
Αθήνα edit ο ΜΠΑΟΚ δεν πεθαινει
Πες τα ρε φίλε .... όλη η Ελλάδα πληρώνει τα κέρατά της σε διόδια, μόνο οι μονίμως αδικημένοι βόρειοι βάζουν συνέχεια μέσο με πολιτικούς κλπ και διαμαρτύρονται για να ΜΗΝ μπουν διόδια στην Εγνατία... δηλ. στο μοναδικό δρόμο που δεν έχει μπει ούτε ένα ιδιωτικό ευρώ και κοστιζει πάνω από 50εκ. το χρόνο η συντήρησή της....
Ακούς εκεί να βάζουν βύσματα για να μην πληρώσουν...Και μετά βρίζουν και το κράτος των Αθηνών. Να πληρώσουν παραπάνω από εμάς τους Νότιους...
**edit χρήση απρεπών, ειρωνικών, προκλητικών και υβριστικών εκφράσεων [mod] ** -
RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
Το προβλημα ειναι το Κρατος των Αθηνών που εκτος απο Ανικανοι ειναι και Επικινδυνοι ,ειπαμε σαφως και να πληρωνουμε αλλά οχι ανα 20χλμ διοδια με 3.90ευρω ρε φιλε ,κατσε λιγο ,παντως με τη φορα που εχουν παρει αυτοί και να μας πηδηξουν δε νομιζω να διαμαρτυρηθει και κανενας γιατι απ'οτι φαινεται λεφτα υπάρχουν που ελεγε και ο ΓΑΠ και μπόλικα και μαζεμενα στο κλεινον αστυ σε μαλλον όχι και λίγα χερια...Αθήνα edit ο ΜΠΑΟΚ δεν πεθαινει
**στο 4T-Forum δεν επιτρέπεται: Η χρήση απρεπών, ειρωνικών, προκλητικών, προσβλητικών, δυσφημιστικών ή υβριστικών εκφράσεων καθ΄ οποιουδήποτε είτε δημόσια στο 4T-Forum είτε με προσωπικό μήνυμα.[mod] **