-
ote='Kαι εγω περασα απο την ηλικια των 20. Εμαθα να οδηγαω σε ενα Golf GTI mk5 του πατερα μου 9 μου.... so?
Επρηζα τ'αρχιδια του με ερωτησεις γιατι αυτο γιατι εκεινο καθε φορα που ημουν μικρος στη θεση του συνοδηγου.
Ο ιδιος, οταν ταξιδευαμε, μου τα εδινε αρκετα παραδειγματα αιτιολογωντας, γιατι αναψε φλας... γιατι δεν παταει διαχωριστικες λωριδες, γιατι δεν παρκαρει εκει που δεν το επιτρεπει η σημανση ή η πορτοκαλι γραμμη, γιατι δεν αναβει φωτα ομιχλης την ημερα και αλλα σχετικα! Μου μαθαινε πολυ πριν ερθω σε θεση να οδηγησω ποιο ειναι το σωστο και ποιο ειναι το λαθος... οχι κατα τη δικη του κριση αλλα κατα την κοινη λογικη και τον ΚΟΚ.
Οταν ημουν Δημοτικο και καναμε στις γιορτες 1000+1000χλμ για διακοπες ... δεν υπηρχε η Εγνατια ή αλλα κομματια αυτοκινητοδρομου. Ολα απο τον παλιο δρομο.
ΔΕ θυμαμαι να κινδυνεψαμε ΠΟΤΕ απο λαθος του πατερα μου. Αντιθετως, απο τη ΜΑΛΑΚΙΑ που εδερνε αρκετους που ξαφνικα ηταν στο αντιθετο ρευμα, ναι. Απο φωτα που στραβωναν, ναι... και πολλα αλλα.Εν τελει πηρα το καινουριο αμαξακι του μπαμπα, οταν εβγαλα διπλωμα και εκανα τις ταρζανιες μου... τις εκανα ομως εκει που δεν υπηρχε καποιος τριγυρω να τον παρω παραμαζωμα, χτυπησα 200αρες σε διαφορα κομματια της Εγνατιας, μεσανυχτα χωρις κινηση, με φωτισμο ... Θα μπορουσα να τις κανω αυτες τις ταρζανιες και με λιγοτερα απο 200 αλογα ...δε με παρεσυρε ποτε το γκαζι του αυτοκινητου, δεν σε σκοτωνει αυτο. Καταλαβαινεις τι λεω;
Η οδηγικη παιδεια που μου εδωσε ο πατερας μου εχει σαν αποτελεσμα να ειμαι ασφαλης και οχι δημοσιος κινδυνος.
Το μυαλο που κουβαλουσα και κουβαλαω ειναι που με εκανε ασφαλη οδηγο για εμενα και τους γυρω μου.
Οχι το οτι το αυτοκινητο ειχε 100, 135, 200, 300 ή δεν ξερω 'γω ποσα αλογα.[/quote]Εσυ ήσουν αλλά δεν είναι όλη έτσι, κ ουτε όλη η μπαμπάδες ξέρω περίπτωση που ο μπαμπάς έδωσε το μιραφιορι (131) στο παιδη γιατι βαριόταν να παει να βάλει βενζίνα το παιδι μέσα στην πόλη μπατιλικια κ σκότωσε μια κοπέλα ο μπαμπάς μεσα ο γιος 17 χρόνον η ασφάλεια δεν κάλυψε το ατύχημα ακόμη κ από ξαδελφια πηραν λεφτά ποίος φταίει ο πατέρας η ο γιος? Αυτό έγινε στον ωροπο κ δύο παιδάκια χωρίς μανα
-
Ο χρήστης makrimanolis έγραψε:
Εγω σκέφτομαι 20 χρονών με polo gti ? Ο πατέρας τη σκευτόταν? 180 άλογα έχει?δηλαδή 0 άγχος η γονείς? Οταν είπα του πατέρα μου στα 18 να πάρω 1το αυτοκίνητο ενα vts μου έσκασε μία σφαλιάρα κ μου είπε 1000αρι κ πολύ σου είναι κ καλα μου έκανεΠολλοί φίλοι και γνωστοί λόγω χρημάτων ξεκίνησαν με αυτοκίνητα γύρω στα 200 άλογα.
Ένας μάλιστα οδηγούσε Μ3 και Diablo.
10 χρόνια μετά ζούνε όλοι. -
Πώς γίνεται αυτό έπρεπε να τα είχαν διπλωσει όλοι σε κολώνες.
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
-
Εγω Μακρυμανωλη αν εκανα τη μαλακια με το δυνατοτερο,μεγαλυτερο και ακριβοτερο αμαξι του μπαμπα τοτε μπορει και μην ειχα αγορασει τη πλαγια... α τη πλαγια την αγορασα με 75 αλογα...
-
Κ εγώ το καπάκι με 50αρι παπι το έφαγα αν είχα 1000 δεν θα ζούσα
-
Είναι αστείο να λέμε ότι ένα δυνατό αυτοκίνητο ΔΕΝ είναι πιο επικίνδυνο στα χέρια ενός νεαρού από ένα πιο ήπιο. Όλοι κάναμε τις χαζομάρες μας μικροί, με ένα όπλο οι πιθανότητες αναχώρησης για την άλλη ζωή αυξάνονται.
Επίσης, όταν η σύγκριση είναι Polo GTi 180 vs 1000αρι, είναι αστείο να ονομάζουμε το 1000αρι 'σάπιο' για να την πούμε στον συνομιλητή μας. Κάποιος που αγοράζει στο παιδί του το 180αρι, στην περίπτωση που θέλει να πάρει μικρό, θα πάρει το αντίστοιχο μοντέλο σε λίγα κυβικά. Στην προκειμένη, το Polo 1.2. Και ναι, μπορεί το γρήγορο να φρενάρει λίγο καλύτερα και να στρίβει με λίγο περισσότερα από το μικρό, αλλά πιάνει τόσο λιγότερα από στροφή σε στροφή κι είναι τόσο λιγότερο προκλητικό, που είναι σαφώς πιο λογική επιλογή για ένα νέο άνθρωπο. Αφήστε που είναι σαφώς πιο σωστή επιλογή παιδαγωγικά, ώστε να μάθει ότι τα αγαθά κόποις κτώνται και να μη δημιουργηθεί κορεσμός.
Επίσης, το επιχείρημα ότι ένας φίλος μου είχε γρήγορο αμάξι ή γρήγορη μηχανή και δε σκοτώθηκε είναι αστείο. Αν είχαν σκοτωθεί όλοι, τότε δε θα είχαμε ανάγκη να κάνουμε αυτή τη συζήτηση. -
+1000
Έχω κάνει απίστευτες βλακείες στο τιμόνι μέχρι τα 22-23 μου. Ευτυχώς που είχαμε ένα βαρύ 1400άρι που δεν μπορούσε να πάρει τα πόδια του και δεν ήταν για πολλά πολλά. Οι περισσότεροι φίλοι μου, σε εκείνη την ηλικία έκαναν αντίστοιχες βλακείες, οι οποίες δεν έχουν καμιά σχέση με τον τρόπο που οδηγούν όλοι τους σήμερα.
Όχι ότι δεν μπορείς να έχεις ατύχημα με ένα 1000άρι, ή ότι όποιος έχει καλό αυτοκίνητο αναγκαστικά θα έχει και ατύχημα. Είναι απλά θέμα πιθανοτήτων, από την στιγνή που με ένα πιο αδύναμο αυτοκίνητο οι επιλογές για 'ταρζανιές' στο τιμόνι περιορίζονται θέλοντας και μη σε πολύ μεγάλο βαθμό, οπότε κατ' επέκταση και οι πιθανότητες για ατύχημα.
-
Με προσγειωμενο οδηγο το γρηγορο αυτοκινητο ειναι ασφαλεστερο απο οτι τα 60 αλογα. Ξεφευγεις ανετα απο μαλακισμενες καταστασεις που με το αργο συνεχιζεις να ακολουθεις με κινδυνο.
Οδηγαω απο 55 εως 250 αλογα αυτοκινητα. Εχω βγαλει τα συμπεραματα μου.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
+1000Έχω κάνει απίστευτες βλακείες στο τιμόνι μέχρι τα 22-23 μου. Ευτυχώς που είχαμε ένα βαρύ 1400άρι που δεν μπορούσε να πάρει τα πόδια του και δεν ήταν για πολλά πολλά. Οι περισσότεροι φίλοι μου, σε εκείνη την ηλικία έκαναν αντίστοιχες βλακείες, οι οποίες δεν έχουν καμιά σχέση με τον τρόπο που οδηγούν όλοι τους σήμερα.
Όχι ότι δεν μπορείς να έχεις ατύχημα με ένα 1000άρι, ή ότι όποιος έχει καλό αυτοκίνητο αναγκαστικά θα έχει και ατύχημα. Είναι απλά θέμα πιθανοτήτων, από την στιγνή που με ένα πιο αδύναμο αυτοκίνητο οι επιλογές για 'ταρζανιές' στο τιμόνι περιορίζονται θέλοντας και μη σε πολύ μεγάλο βαθμό, οπότε κατ' επέκταση και οι πιθανότητες για ατύχημα.
Κ εγώ πιστεύω πώς δεν θα χτύπαγα τόσο πολύ με ποίο αργό αυτοκίνητο από φανάρι μέχρι την επόμενη διασταύρωση είχα μαζέψει 100 χιλιόμετρα κ μόλις πετάχτηκε μια με κόκκινο δεν πρόλαβα τίποτα αν το αυτοκίνητο ήταν νορμάλ ούτε 60 δεν θα είχα
-
Ε άμα είσαι χαζός και πατάς εκεί που δε ξέρεις αυτά παθαίνεις. Δε πα να είσαι και 70 όχι 20.
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Ε άμα είσαι χαζός και πατάς εκεί που δε ξέρεις αυτά παθαίνεις. Δε πα να είσαι και 70 όχι 20.Στάλθηκε από το LG-E975 μου
Υπήρχε μυαλό τότε κ 200 να μάζευε θα τα πήγαινα
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Είναι αστείο να λέμε ότι ένα δυνατό αυτοκίνητο ΔΕΝ είναι πιο επικίνδυνο στα χέρια ενός νεαρού από ένα πιο ήπιο. Όλοι κάναμε τις χαζομάρες μας μικροί, με ένα όπλο οι πιθανότητες αναχώρησης για την άλλη ζωή αυξάνονται.Επίσης, όταν η σύγκριση είναι Polo GTi 180 vs 1000αρι, είναι αστείο να ονομάζουμε το 1000αρι 'σάπιο' για να την πούμε στον συνομιλητή μας. Κάποιος που αγοράζει στο παιδί του το 180αρι, στην περίπτωση που θέλει να πάρει μικρό, θα πάρει το αντίστοιχο μοντέλο σε λίγα κυβικά. Στην προκειμένη, το Polo 1.2. Και ναι, μπορεί το γρήγορο να φρενάρει λίγο καλύτερα και να στρίβει με λίγο περισσότερα από το μικρό, αλλά πιάνει τόσο λιγότερα από στροφή σε στροφή κι είναι τόσο λιγότερο προκλητικό, που είναι σαφώς πιο λογική επιλογή για ένα νέο άνθρωπο. Αφήστε που είναι σαφώς πιο σωστή επιλογή παιδαγωγικά, ώστε να μάθει ότι τα αγαθά κόποις κτώνται και να μη δημιουργηθεί κορεσμός.
Επίσης, το επιχείρημα ότι ένας φίλος μου είχε γρήγορο αμάξι ή γρήγορη μηχανή και δε σκοτώθηκε είναι αστείο. Αν είχαν σκοτωθεί όλοι, τότε δε θα είχαμε ανάγκη να κάνουμε αυτή τη συζήτηση.Εχεις καταλαβει απο που ξεκινησε η κουβεντα? Υπονοηθηκε οτι σκοτωθηκαν επειδη ειχαν 180αρι polo.. Οτι και να ειχαν αφου εγινε χοντρομαλακια το αποτελεσμα θα ηταν το ιδιο..
-
Ακριβως αυτο ηθελα να πω.
-
Επειδή η γυναίκα μου είναι από την ευρύτερη περιοχή και συχνά περνάω αρκετές μέρες στο 'γυναικοχώρι', απλά να επισημάνω ότι το πόση καφρίλα 'παίζει' στην περιοχή δεν περιγράφεται εύκολα, πρέπει να τη ζήσεις για να τη καταλάβεις. Μιλάμε τώρα σε στενό από το οποίο περνάει σχεδόν συνέχεια κόσμος γιατί υπάρχει κάθετος πεζόδρομος με μαγαζιά και να περνάνε τα ζώα με τις σκάστρες να βαράνε, 0-100 κάθε φορά και οποιαδήποτε ώρα και στιγμή και με αμάξια συνήθως φτιαγμένα ραλι και σαξο αλλά και άλλα που θεωρούν 'γλήγορα'. Αποκορύφωμα φέτος το Πάσχα από τις 5:30 Κυριακή ΠΡΩΙ, ένα ραλι και ένα σαξο να κυνηγιούνται μες τα στενά για πάνω από 3 ώρες. Περιττό να πω ότι κάποια στιγμή από περιέργεια περισσότερο πετάχτηκα μέχρι το αστυνομικό τμήμα, 2 τετράγωνα πιο πάνω, για να δω αν έχουν σκοπό να κάνουν κάτι, περιττό επίσης να πω που ακριβώς με έγραψαν. Χωρίς πλάκα, το σκηνικό είναι τόσο γελοίο που έχω σκεφτεί την επόμενη φορά να πάρω μια καρό σημαία, να αράξω στη βεράντα και κάθε φορά που περνάει ένας τέτοιος να την ανεμίζω και να ζητοκραυγάζω και καλά 'ωραίος μεγάλε, τερμάτισες!' ... αλλά ψιλό φοβάμαι γιατί θα είμαι η απόλυτη μειοψηφία.
Μηδενική παιδεία, άγνοια κινδύνου, μόνιμη επιδειξιομανία, μηδενική αστυνόμευση και τιμωρία ... ε δε θέλει πολύ το κακό να συμβεί (όπως και έχει γίνει πάρα πολλές φορές στη συγκεκριμένη περιοχή, σχεδόν πάντα με θύματα πιτσιρικάδες).
Και όπως είπε και κάποιος σε προηγούμενο ποστ, η πιθανότητα να φοράγανε ζώνες είναι μάλλον μικρή, βάλε όλα τα παραπάνω στην εικόνα, βάλε και τα 180 άλογα στο κουβαδάκι ... ε αν πούμε ότι δεν ήταν αναμενόμενο το αποτέλεσμα μάλλον κάτι λάθος θα λέμε ....
-
Η κουβέντα έχει μεταφερθεί στο αν ένα γρήγορο αυτοκίνητο είναι πιο 'θανατηφόρο' στα χέρια ενός απείρου οδηγού από ένα πιο καθημερινό. Για το συμβάν καθ` εαυτό δεν μπορούμε να ξέρουμε τι συνέβη. Ότι οι 180 ίπποι ενδέχεται να είχαν μπριζώσει τον πιτσιρικά και να οδηγούσε με φρενήρη ρυθμό (προσπερνάω παντού τα πάντα) και να έγινε η λάθος εκτίμηση , είναι ένα πολύ πιθανό σενάριο. Ποιος μπορεί να το αρνηθεί;
Στην ουσία, η παραδοχή ότι τα πολλά άλογα δεν είναι για άπειρα χέρια δεν αντιτίθεται σε αυτό που λέτε εσείς: ότι πάνω από όλα είναι η οδηγική παιδεία. Όση παιδεία κι αν έχεις, ένα δυνατό αμάξι σε προκαλεί περισσότερο. Κι όσο μικρότερος είσαι, τόσο αυξάνεται αυτό το 'περισσότερο'. -
Κατανοητος και συμφωνω. Απλα αλλο αυτο που λες εσυ και αλλο αυτο που ξεκινησε ο Μακρυμανωλης.
-
Το μεγαλύτερο πρόβλημα της ΠΕΟ Λάρισας-Βόλου είναι τα πανάκριβα διόδια του αυτοκινητόδρομου. 8 ευρώ πήγαινε-έλα για ι.χ. και 28 για φορτηγό. Αυτά τα ποσά για χρήση του αυτοκινητόδρομου περίπου 50 χλμ. πήγαινε-έλα. Σκεφτείται ένα φορτηγό που κάνει κάθε μέρα τη διαδρομη. Μιλάμε για 28*25=700 *12μήνες = 8400 ευρώ, και για έναν εργαζόμενο με ιχ 2400 το χρόνο. Εννοείται ότι οι περισσότεροι πάνε από ΠΕΟ, καθώς και αρκετές νταλίκες που κάνουν το Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Προσωπικά επειδή πάω καμιά 20ρια φορές Βόλο το χρόνο, πηγαίνω από ΠΕΟ εκτός πολύ εξαιρετικών περιπτώσεων όπως προχτές βράδυ γυρνώντας από γάμο στις 4 το ξημέρωμα και τα 'σταξα...και θυμήθηκα πως είναι να κάνεις αυτή τη διαδρομή με ασφάλεια, χωρίς να είμαι τσιτωμένος και αρκετα πιο γρήγορα....αυτό ήταν...σε καναδύο χρόνια πάλι. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ. καίω με το αμάξι 7 ευρώ παν-ελα και να πληρώσω 8 ευρώ διόδια? Πρέπει να το ρίξουν στο 1.5 ευρώ και μετά την έξοδο ας βάλουν άλλο ένα 2,5. Αλλά μην τιμωρούν
έτσι τον κόσμο 2 πόλεων που συνεργάζονται και αλληλοεξαρτώνται οικονομικά και όχι μόνο. Αντίστοιχα να πέσουν και οι τιμές για τα φορτηγα εννοείται. -
Vales ... το προβλημα με τα ατυχηματα σε εκεινο το δρομο δε μπορουμε να το ριχνουμε στα ακριβα διοδια του αυτοκινητοδρομου.
Εαν δεν υπηρχε ο αυτοκινητοδρομος; Οταν δεν υπηρχε; Που τα φορτωναμε τα ατυχηματα ... στις μπεκατσες ;;
Δεν ειναι δικαιολογια αυτη για οποιονδηποτε οδηγει επικινδυνα σε ενα τετοιο δρομο και προσπερναει χωρις να ειναι 100% σιγουρος οτι δε θα προκαλεσει αγχος στους γυρω του.
Δεν ειναι δικαιολογια για οποιονδηποτε οχι απλα δεν τηρει το οριο (μερικα χλμ πανω, ειναι συνηθισμενο) αλλα το ξεχυλωνει τελειως και με 140φευγα το αμαξι χορευει σάμπα συντονιζομενο στις βυθισεις και υψωματα του δρομου... (οποιοδηποτε αμαξι, αφου ξερεις πως ειναι εκει) -
Συμφωνώ με αυτό που λες το οποίο ισχύει για οποιαδήποτε περίπτωση δρόμου στον κόσμο. Να οδηγούμε με ασφάλεια...οκ. Όμως εδώ μιλάμε για κάτι συγκεκριμένο. Μιλάμε για τα δεύτερα ακριβότερα διόδια μετά της γέφυρας του ριο-αντίριο αν δεν κάνω λάθος. Είναι γενικό το κακό με τα διόδια, αλλά στο θέμα Λάρισας - Βόλου τα ξεπερνάει όλα. Και αν δεν υπήρχε ο αυτοκινητόδρομος όπως λες, το πρόβλημα θα ήταν ο ίδιος ο δρόμος...Θα ήταν απαίτηση να φτιάξουν την ΠΕΟ όπως είναι πχ ο δρόμος Λάρισα - Καρδίτσα και Λάρισα - Τρίκαλα και μετά είμαστε οκ.
http://www.kosmoslarissa.gr/images/news ... 47_mrg.jpg δρόμος Λάρισα - Τρίκαλα
http://newpost.gr/storage/photos/master ... dromos.jpg δρόμος Λάρισα - Καρδίτσα
http://www.karlanews.com/wp-content/upl ... _ktel1.jpg ΠΕΟ Λάρισα - ΒόλοςΜε λιγα λόγια για μένα το πρόβλημα επιμένω ότι είναι τα πανάκριβα διόδια, αλλιώς νέος σύγχρονος δρόμος όπως οι παραπάνω.
-
Εαν δεν κανω λαθος, λιγο πριν τις εκλογες, ειχαμε σκηνικα με μπλοκο κατοικων στο δρομο εκεινο καθως και πορεια-διαμαρτυριες λογω των πολλων ατυχηματων...
Ναι ειναι ασυντηρητος χρονια τωρα ωστοσο ειναι δυσκολο να γινει διαπλατυνση οπως π.χ. για Τρικαλα ή Καρδιτσα ...
Οσο για τα διοδια, το κοστους τους δεν ειναι ανταποδοτικο. Συμφωνω.Ξαναλεω ομως για αλλη μια φορα, οτι ΔΕΝ φταινε στις περισσοτερες των περιπτωσεων οι δρομοι για τα ατυχηματα.
Δεν κινδυνεψα να φυγω ΠΟΤΕ εκτος πορειας εξαιτιας λακουβας ή ολισθηροτητας του δρομου... που ακομα και τοτε, τιθεται το ερωτημα: 'Πηγαινες με τετοια ταχυτητα ουτως ωστε να αντιδρασεις εγκαιρως ή ο δρομος σκοταδι, μεσαια φωτα και διασταυρωνεσαι με δεκαδες αλλα οχηματα χωρις να μπορεις να δεις ενω κινεισαι με 120 + μια 100αρα ο απεναντι;'... διοτι στις περισσοτερες περιπτωσεις που εχω κινηθει εκει... εγω πηγαινω με 80-90 εαν ειναι βραδυ... κοβω στα 70 εαν δω διερχομενο οχημα και γνωριζω οτι εχει στροφη η υπαρχει χωριο. Την ιδια στιγμη, ο απο πισω μου, ειναι ΤΕΡΜΑ κολλημενος στον προφυλακτηρα, με φωτα που φεγγουν το ενα Λαμια το αλλο Θεσ/νικη ετοιμος να προσπερασει, μπας και φτασει στο Βολο, 5 λεπτα νωριτερα (ΔΕΝ)
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#