καλημέρα εχω το hatchback 1.3 diesel 2 χρόνια και 60.000 είμαι πολύ ευχαριστημένος
αρκετά καλό οικονομικό με άνετους χώρους
καλημέρα εχω το hatchback 1.3 diesel 2 χρόνια και 60.000 είμαι πολύ ευχαριστημένος
αρκετά καλό οικονομικό με άνετους χώρους
Μια χαρα τα γράφουν κ τα μηχανάκια προχτές στην θυβον γράφανε για κράνος κ όση την κοπαναγανε τους κάνανε μπλόκο λίγο ποιο κάτω, πρέπει να γράψανε πάρα πολλά γτ κανείς δεν φόραγε κράνος
Οκ και εμενα με ενοχλεί αυτο οταν το κάνουν οπως εγώ σέβομαι τους πίσω ετσι και αυτή να σέβονται και όχι μονο αυτο και το σκουπίδι που ειναι και λάθος να το πετάξεις γενικότερα ποσο μάλλον να εχεις και αυτοκίνητο πίσω σου κ το εχω δει πολλές φορές ειδικά το τσιγάρο
Πάντως εγω την λύση την εχω βρει σου κανει το τζάμι χαλια για να καθαρίσει το δικο του πας καπάκια μπροστά του και του κάνεις το ιδιο αν έχεις μηχανή δύσκολα τα πράγματα
αλλα η δικια μου εχει ενα μεγάλο ντουλάπι μπροστά εκει θα υπάρχει κανα μπουκαλάκι νερό η κολα να τον κεράσω.
Ευχαριστώ παίδες ευτυχώς εγω ήμουν τυχερός το μικρόβιο ακόμη υπάρχει αλλα ευτυχώς η εμπειρίες το κρατάνε στην θεση του
οπότε οταν με περνάει το 18 χρονο με το σαξοραλο τσιτες τον καταλαβαίνω απο την μια αλλα ξέρω οτι μπορεί να καταλήξει άσχημα αλλα και να πάρει μαζί του και κοσμάκη που δεν φταίει σε τπτ
το αστείο ειναι οτι στην οικογένεια ειχαμε και πουντο gt ημουν 20
Εγω θα ξεκινήσω νωρίς στα 18 μόλις πήρα άδεια οδήγησης και στο κεφάλι είχα άχυρα με σαξο 1000αρακι ήθελα να το παίξω κεν μπλοκ και εκανα ανάποδα χειρόφρενο με όπισθεν δλδ και τελικα κατέληξα σε κάδο σκουπιδιών και ολη την πίσω πορτα μεσα μαζι με το φτερό μεσα κ με τον κάδο να φεύγει απο κάτι σκαλοπάτια και να καταλήγει μεσα σε μια αυλή 5 μέρες το ειχα το αμάξι μτχ πάλι καλα
Περίπου το 2003 έφυγαν τα άχυρα απο το μυαλό μου και μπήκε σανό μεσα και πάω κ αγοράζω σαξο vts και στην εθνική στο στενό κομμάτι της Λαμίας περίπου με 200 ίσως και λίγο λιγότερα χτυπάω σκύλο που αν πήγαινα νορμάλ θα απέφευγα άνετα αλλα ετσι όπως πήγαινα δεν πρόλαβα ουτε φρένο να πατήσω αποτέλεσμα παρα λίγο ολική αφου έσπασε μεχρι κ το μοτέρ
και αντι να βάλω μυαλό μαλλον το σανο εφυγε και δεν έμεινε τπτ στο κεφάλι παω το φτιάχνω αγοράζω μοτέρ το φτιάχνω τερμα περίπου 175 στρόφαλο ειχε βγάλει στον μαχα και την βλέπω ντραξτερ την θυβον και ανοίγω με ενα αλλο σαξοραλο αλλα αυτος ειχε λίγο μυαλό στο κεφάλι του και έκοψε εγω έπεσα πάνω σε γκομενα που πέρναγε με κόκκινο φυσικά έφταιγε αυτή αλλα εγω πολύ περισσότερο αφου έτρεχα σαν παλαβός και είμαι τυχερός που δεν σκότωσα άνθρωπο
Μετα απο 4 μηνες νοσοκομείο με κατάγματα σε χέρι και ποδια αμάξι ολική καταστροφή βάζω επιτέλους μυαλό και αγοράζω ενα μαζτα 323 να κάνω απλά την δουλειά μου
Εκει έρχεται και το 3το τρακάρισμα που η γκομενα δεν είδε το στοπ και επεσε πανω μου με αρκετά χιλιόμετρα γτ στράβωσε ολο το αμορτισέρ και ο άξονας
Το φτιάχνω ολα οκ και έρχεται το 4το κακό οπου περιμένω στο φανάρι στην Καβάλας και το φοκους
St δεν μπόρεσε πότε να σταματήσει και σταμάτησε πάνω μου αποτέλεσμα να έχει στραβώσει ολο το αυτοκίνητο κ καταλήγει μερικούς μήνες μετα για απόσυρση
Δεν τελειώνει εδω φυσικά παω με την μηχανή οροπο και στον παράδρομο του Αγίου Στ βράδυ παω σχετικά χαλαρά με 70 και ξαφνικά ο σκύλος που ειχα χτυπήσει παλια για να με εκδικηθεί βάζει άλλον σκύλο να πεταχτεί μπροστά μου τον χτυπάω δεν πέφτω αλλα η ρόδα κόλλησε στα πλαστικά (σκούτερ )πέφτω και η μηχανή δυστυχώς περνάει τα κιγκλίδωματα και φεύγει γκρεμό ,ουτε να την βγάλουμε απο εκει που πήγε δεν μπορούσαμε εγω την γλίτωσα χωρίς γρατζουνιά πάλι καλα ο σκύλος άφαντος
Εδω και 7 χρόνια ολα οκ ευτυχώς αλλα με έχουν χτυπήσει 2 φορες με το ποδήλατο μάλλον για να πληρώσω αυτα που εκανα
Θέλει μεγάλη προσοχή τα οχήματα σε λάθος χέρια ειναι οπλα !!!!
Σε εμενα παλιά στην Λαμπράκη πήγε να μπει πρεζακι αλλα ηταν πάνω που ξεκίναγα και δεν πρόλαβε
Στο Περιστέρι σε φανάρι 3 το βραδυ πηγαν να μου πάρουν το γουφερ (κουφό?)καλα αυτο κ να θες δεν έβγαινε απο εκει μεσα αλλα και παλι ίσως ηθελε οτιδήποτε απλα να πάρει. Δεν βρήκε κατι πηγε να το πάρει δεν πολυ καταλαβα, ξεκίνησα με κοκκινο κ με την πισο πόρτα ανοιχτη ,αυτα σε σαξο vts και στο πουντο που εχω τωρα κλειδώνει μονο του σε φανάρι πήγε να ανοίξει ενα γυφτακι δεν ξέρω γτ, έφαγε πετσα φυσικά και στης γυναίκας το αξεντ με το που μπαίνω κλειδώνω γτ δεν το κάνει μονο του και μια φορά σε σουπερ μάρκετ περίμενα στο αυτοκίνητο μεσα και αφού είχε βγει η γυναίκα δεν κλείδωσα και μπέρδεψε το αυτοκίνητο ενας παππούς αντί να αφήσει της τσάντες στην ασημί 318του τα εβαλε στο δικο μου ασημί αξεντ τον κοιτάω περίεργα δεν παίρνει χαμπάρι και μ άνοιξε και την πόρτα του οδηγού μετα!!!
και τελος σε περίπτερο βγαίνει η γυναίκα να πάρει κάτι απο το λευκό μου πουντο και επειδή ο μπροστά μου έφευγε εκανα μπροστα και απο πίσω ηρθε ενα λευκό κορσα και παει η γυναίκα μου και του ανοίγει την πόρτα να μπει και αυτός έμεινε κάγκελο χαχαχαχα εγω δεν μπορούσα να συνέλθω απο τα γέλια χαχαχχαχα παντα να κλειδώνετε ο κόσμος εχει τρελαθεί
Τη να σ πω εγω είδα τεράστια διαφορά αλλα το δικό μου είναι pounto ποιο ελαφρύ κατανάλωση στην εθνική είδα λιγότερη αλλα στην πόλη αυξημένη τα τούρμπο μοτερ ανεβάζουν ποιο εύκολα άλογα το μοτερ σου με 1 στάδιο πάει εύκολα 155 κ με setup abarth 175-185 βαλε το προγραματακι κ το βλέπεις εγω εκει που κανω service σε ενα εξ.φιατ μου είπε οτι βάζει παράλληλο εγκεφάλο αλλα δίνει λιγότερα κ δεν καεί τοσο κ αργότερα οτι αλλάζεις τον ρυθμίζεις περίπου 140ps ειναι ακριβούτσικος
Ο χρήστης apostolis1234 έγραψε:
Καλησπερα.
Εχω ενα fiat bravo t jet 120 και ενδιαφερομαι να βαλω ενα προγραμμα.Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν ενα προγραμμα θα δωσει παραπανω ιππους και ποσους περιπου.Επισης η καταναλωση επηρεαζεται σε μεγαλο βαθμο? Και τελος αν γνωριζεται καποιο συνεργειο που να ειναι αξιοπιστο και να ασχολειται με βελτιωσεις εντος αττικης.
περίπου 20-25 άλογα παραπάνω ! θα καίει τον αμπακο αλλα θα έχει αρκετή διαφορά γτ σε αυτο το μοτέρ η τουρμπίνα σχεδόν σβήνει στης 5500, ενω με το πρόγραμμα θα κρατάει ακόμη το εβαλα για 3 μηνες μετα το έβγαλα γιατί δεν χρησιμοποιώ πλέον καθόλου το αυτοκίνητο το είχα βάλει στην πατρα όνομα δεν μπορώ να πω googlare
σε σαξο 1.0 δεν σε vts κουνιόταν συμπέρασμα δύναμη,σε μαζτα 323 1.6 δεν, μόλις έβαλα 18τ κουνιόταν συμπέρασμα δύναμη
σε ακσεντ κανει βόλτες 350.000 χιλιόμετρα παλιά δεν κουνιόταν τώρα πάει βάρκα συμπέρασμα χρίση η κομμενη βάση. στο πουντο 1.4 δεν κουνάει στο t-jet λίγο όταν πατάς κ αφηνεις γκάζι αυτα
Καλησπέρα πηγα για λαδια στα 70.000 χιλιόμετρα κ μάλλον ο μάστορας βαριόταν κ τα ρούφηξε με μια αντλία ειναι καλό αυτο?εχω το gp t-jet 120 της άλλες φορές τα έβγαζε κανονικά