-
Αν και σε λαθος τοπικ ( ), υποθετω οτι λες για αυτο...
http://www.marinetraffic.com/en/photos/ ... %209#first -
Σε ποιον ανηκει;
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Αν και σε λαθος τοπικ ( ), υποθετω οτι λες για αυτο...
http://www.marinetraffic.com/en/photos/ ... %209#firstναι αυτο λεω ειναι χαρακτηριστικο το σχημα του. σημαια γεωργιας βλεπω , προφανως μαφιοζος.
-
ΦΑΚ ΓΙΟΥ ΓΙΟΥΑΝ???
σα να λεμε 'φακ γιου ντολλαρ'???
-
Έχω την αίσθηση ότι τα στοιχεία του MarineTraffic για το συγκεκριμένο πλοιο είναι λάθος...
π.χ. κατασκευή 1980, Length x Breadth: 149m x 32m. -
Ρε αυτο ειναι απο χθες αραγμενο ανοιχτα απο το Χαλκουτσι και ηταν εκει τουλαχιστον μεχρι σημερα το πρωι που εφυγα.....
Δυο ' ντοποιους' που ρωτησα λεγανε οτι εχει ξαναρθει και ειναι του Θεμου Αναστασιαδη.... Ναι δεν κανω πλακα...... -
φανταζομαι αυτο ειναι το ελικοπτερο του?
-
Δεν ξερω καν αν το ονομα ειναι σωστο...το ποιανου ειναι, και χωρις το σωστο ονομα ειναι ακομα πιο δυσκολο να βρεθει. Παντως Κινεζικο, με σημαια Γεωργιας λιγο δυσκολο το κοβω...το ιδιο και Ελληνικο. Σε Ρωσο θα πονταρα!
Ο σχεδιασμος της πλωρης λεγεται inverted bow, ή X-Bow, ή Wave Piercing Bow. Το σχεδιο αυτο πρωτιστως μειωνει το pitching, επομενως βελτιωνει την ταχυτητα του σκαφους και φυσικα την ανεση. Σε σχεση με τα συμβατικα σχεδια ο επιπλεον ογκος στην πλωρη προσφερει πλευστοτητα η οποια δεν μεταβαλεται στο ρυθμο που αυτο γινετε οταν ενα συμβατικο σχεδιο συναντησει καποιο κυμα και επομενως 'σπρωξει' την πλωρη προς τα πανω...
Σε support vessels στη Βορεια θαλασσα παιζει πολυ, και πρωτο εμφανιστηκε το 2005 απο την Ulstein (Νορβηγοι)
Και ενα βιντεακι..
ΥΓ: Αυτα ολα καλυτερα στο αλλο τοπικ...Εδω ειναι για καραβια οχι για βαρκες
-
Vesselfinder δεν ξερω αν ειναι αξιοπιστο το μονο που δενει ειναι το ονομα και η σημαια. Κατα τα αλλα μιλαει για καργκο μηκους 120μ κατασκευης 1980. Πιθανον το ονομα να μεταφερθηκε στο καινουριο...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Ο σχεδιασμος της πλωρης λεγεται inverted bow, ή X-Bow, ή Wave Piercing Bow.Α τό 'χα απορία: τα πρώτα dreadnought θωρηκτά είχαν τέτοιες πλώρες:
αλλά μετά το γύρισαν σε 'κανονικές' πχ.
Για ποιό λόγο ?
-
ευκινησια στους ελιγμους?
-
Η πρώτη εικόνα είναι pre-dreadnought. Τα dreadnougts είναι συγκεκριμένη κατηγορία πλοίων με τρελό οπλισμό και ατμοτουρμπίνες.
Έπαψαν να υπάρχουν με αυτό http://en.wikipedia.org/wiki/Washington_Naval_Treaty
Ιnverted (ram) bow είχανε και τα προχριστού πλοία. -
HMS Dreadnought
Η ερώτηση παραμένει.
-
Κοιτα, καταρχην το συγκεκριμενο σχεδιο θεωρειται ως προμπομπος του bulbous bow και δεν εχει σχεση με το inverted bow. Η πλωρη ειναι σχεδον καθετη, με ενα μικρο τμημα below the waterline να προεξεχει. Αυτο αλλωστε ειναι ενα απο τα χαρακτηριστικα του σχεδιου που ευθυνεται και για την ανωτερη ταχυτητα του πλοιου σε σχεση με τα υπολοιπα της εποχης.
Τωρα γιατι τα επομενα σχεδια εχουν αλλη πλωρη, πιστευω λογω του αυξημενου waterspraying στο deck, και επομενως και στα πυροβολα, της καθετης πλωρης. Επισης το δευτερο σχεδιο μου φαινεται να εχει μικροτερο Cb (Block Coefficient-1=τετραγωνο, τα φορτηγα πχ εχουν 0.9), δηλαδη και μικροτερη αντισταση.
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
ευκινησια στους ελιγμους?Η επιφανεια του πηδαλιου ειναι το κυριωτερο στοιχειο που επηρεαζει την ευκινησια, και μετα η ταχυτητα
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Κοιτα, καταρχην το συγκεκριμενο σχεδιο θεωρειται ως προμπομπος του bulbous bow και δεν εχει σχεση με το inverted bow. Η πλωρη ειναι σχεδον καθετη, με ενα μικρο τμημα below the waterline να προεξεχει. Αυτο αλλωστε ειναι ενα απο τα χαρακτηριστικα του σχεδιου που ευθυνεται και για την ανωτερη ταχυτητα του πλοιου σε σχεση με τα υπολοιπα της εποχης.τα ίδια ισχύουν και για αυτό το πλοίο που κατασκευάσηκε τέλη του 19ου αιώνα; Το τμήμα της πλώρης που προεξέχει είνια υπερβολικά μεγάλο και σίγουρα πάνω από την ίσαλο.
-
Ας με διορθωσει ο Διας με το βολβο αν λεω κατι λαθος.
Το inverted bow ή xbow ειναι θεωρειται καλυτερο για τους εξης λογους.
Power efficiency: Λογο του σχηματος μειωνεται κατα πολυ η επιταχυνση ή η απωλεια ταχυτητας στα κυματα. Δηλαδη σκεφτειται οταν εχει μεγαλα κυματα τοτε το καραβαη αναιβαινει στην αρχη και μετα βουταει με την πλωρη. Στην βουτια αυτη πρωτα μπαινει η μπαλα στα συμβατικα καραβια, και με το που φτανει στο σημειο που εχει την μαξιμουμ εσοχη (καπου στο υψος της υσαλογραμμης) αυτο φρεναρει πολυ αποτομα. Εκει για να διατηρηθει η ταχυτητα λοιπον εχουμε αυξομειωσεις των στροφων αρα και περισσοτερη καταναλωση και περισσοτερα καυσαερια. Οποτε με την καινουρια αυτη πλωρη ολα αυτα μειωνονται.
Επεισης επειδη δεν βουταει ετσι και δεν εχει τοσο μεγαλη αντισταση μειωνεται κατα πολυ ο θορυβος και η δονησεις που προκαλουντε. Οποτε το πληρωμα μπορει να δουλευει καλυτερα και να ξεκουραζεται καλυτερα. Τελος ειναι ασφαλεστερη γιατι εφοσον εχει πιο μαλακη εισοδο στο νερο αποφευγεις τις οποιες ζημιες που θα μπορουσαν να δημιουργηθουν αν ταξιδευει με παρα πολυ κακκα καιρικα φαινομενα. -
Τότε γιατί το χρησιμοποιούσαν παλιά αλλά όχι πλέον ?
-
Γενικοτερα η Ulstein εχει αρχισει να κανει διαφορα innovative πραγματα. Για παραδειγμα μετα το X-BOW ειπε να περασει στο πως θα πρεπει να ειναι οι γεφυρες των πλοιον γενικοτερα. Πολυ φουτιριστικο δεν λεω, ουτε και εχω δει κατι τετοιο ακομα...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τότε γιατί το χρησιμοποιούσαν παλιά αλλά όχι πλέον ?Με μπερδεψες. Τι χρησημοποιουσαν παλαια και πλεον οχι?
-
Με γαργαλάει η ιδέα για σκαφάκι... Αν έμενα Ελλάδα θα το σκεφτόμουν, προς το παρόν μόνο νοίκιασμα... Αυτό είναι ό,τι πρέπει για νησάκια και κολπίσκους ... Τσιμπημένο, αλλά ως σκάφος κ μηχανή είναι καλοστημένο...
Καραβολατρικό θέμα (συγχώνευση)