-
Καλησπέρα σε όλοι την παρέα ήρθε η ώρα να πάρω αυτοκίνητο έχοντας διαβάσει σχεδόν τα αρνητικά του gt κατέληξα σε αυτά τα επισηνάπτω με την σειρά προτίμησεις εσείς ποιο θα επιλέγατε? κάποια άλλη παρόμοια πρόταση από άλλο κατασκευαστή?
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4531349/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4321972/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3566298/ -
Καλησπέρα σε όλοι την παρέα ήρθε η ώρα να πάρω αυτοκίνητο έχοντας διαβάσει σχεδόν τα αρνητικά του gt κατέληξα σε αυτά τα επισηνάπτω με την σειρά προτίμησεις εσείς ποιο θα επιλέγατε? κάποια άλλη παρόμοια πρόταση από άλλο κατασκευαστή?
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4531349/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4321972/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3566298/ -
θα ηθελα να ρωτισω αν τα golf 1.4 170hp βγαζουν προβληματα στον κινιτηρα τουσ γιατι εχω διαβασει διαφορα.Μπορει καποιοσ πυ να ειχει αυτο το μοντελο να μου πει??
-
[quote='Dimitris_Klmt']θα ηθελα να ρωτισω αν τα golf 1.4 170hp βγαζουν προβληματα στον κινιτηρα τουσ γιατι εχω διαβασει διαφορα.Μπορει καποιοσ πυ να ειχει αυτο το μοντελο να μου πει??[/quote
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΙΟ ΠΑΝΩ!!!!!!!
-
Ο χρήστης Dimitris_Klmt έγραψε:
θα ηθελα να ρωτισω αν τα golf 1.4 170hp βγαζουν προβληματα στον κινιτηρα τουσ γιατι εχω διαβασει διαφορα.Μπορει καποιοσ πυ να ειχει αυτο το μοντελο να μου πει??Πού πα να μπλέξεις ρε μάγκα;!;!
-
Έχει κανείς πρόχειρο εκείνο το link από το φόρουμ των Polo GTi, που είχαν μαζευτεί οι απογοητευμένοι κάτοχοι κι ήθελαν να οργανώσουν ομαδική αγωγή στην εταιρεία;
-
Το αυτοκίνητο είναι GT και όχι GTi...
Όποιος είδε φως (άλογα στραγάλια) και μπήκε νομίζοντας ότι έπιασε κότσους όσους αγόρασαν GTi έκανε λάθος, μεγάλο... -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Έχει κανείς πρόχειρο εκείνο το link από το φόρουμ των Polo GTi, που είχαν μαζευτεί οι απογοητευμένοι κάτοχοι κι ήθελαν να οργανώσουν ομαδική αγωγή στην εταιρεία;http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... 52&&page=7
-
ω ρε πακέτο που έφαγαν
-
Ο χρήστης Dimitris_Klmt έγραψε:
θα ηθελα να ρωτισω αν τα golf 1.4 170hp βγαζουν προβληματα στον κινιτηρα τουσ γιατι εχω διαβασει διαφορα.Μπορει καποιοσ πυ να ειχει αυτο το μοντελο να μου πει??Τι να σου πούμε αγαπητέ. Κάποια έχουν παρουσιάσει προβλήματα κάποια άλλα όχι. Εξαρτάται και από τη χρήση που κάνει ο καθένας στο αυτοκίνητό του.
-
Καλημέρα στην παρεα. Διαβασα από την αρχη το θεμα με προσοχη (γιατι ψαχνω και εγω για το ιδιο μοντελο ).Να φανταστω ότι δεν θελεις πανω απο 1929cc για τους γνωστους λογους και για αυτο δεν κοιτας για GTI. Επισης θα ηθελα και εγω να σε ρωτησω γιατι ψάχνεις μονο για κοκκινο , 3θυρο και καγκουροφτιαγμενο ? Τα λεφτα που τα ζητανε είναι παρα πολλα για την εποχη. Ασχετα τι εξτρα του εχει βαλει ο καθενας απο τους προηγουμενους ιδιοκτητες. Δεν ξερω εαν προσεξες που βρίσκονται τα αυτ/τα. Τυρναβο και ΣΚΙΑΘΟ. Για το πρωτο αντε, το πας στη Λαρισα για ελεγχο που είναι σχετικα κοντα. Το άλλο από τη Σκιαθο που θα το πας? Στο Βολο ? τα εξοδα τα εχεις σκεφτει ?
Ελπιζω να μην σας κουρασα με τις αποριες μου. Θελεις να μας πεις τι επελεξες τελικα? -
Παιδιά προσοχή με τα twincharger Tsi και ΜΑΚΡΥΑ από μεταχειρισμένα τέτοια. Στο κοντινό μου περιβάλλον ξέρω 2 αμάξια με χοντρή ζημιά. Ένα Golf GT 170ps, τον άφησε στην άκρη. Απώλεια συμπίεσης στον 4ο κύλινδρο, όπου είχε πάθει μεγάλη ζημιά. Αλλάχθηκε σχεδόν ολόκληρο το καπάκι, μετά από πολύ πολύ κόπο και μεγάλο κόστος (2500Ε+), γιατί είχαν υπάρξει αλλαγές στα επόμενα μοντέλα. Ο οδηγός του μου έλεγε ότι ποτέ δεν του έπινε το αίμα και ότι το πρόσεχε αρκετά. Είχε γύρω στις 100.000χλμ όταν το έπαθε. Την ίδια εποχή ο γενικός αντιπρόσωπος είχε γύρω στα 10 ίδια αμάξια με την ίδια ζημιά! Δεν μπορούσαν να βρουν καπάκι να ταιριάζει από πουθενά.. Μεγάλα προβλήματα και μετέπειτα.
Επίσης Polo GTi 1.4 180ps, πρόβλημα κι αυτό σε κάποιον από τους κυλίνδρους, ενώ είχε γίνει μεγάλη ζημιά. Το αυτοκίνητο ήταν χρόνου πάνω κάτω, εντός εγγύησης και θα γίνει αλλαγή μοτέρ μετά από μεγάλη πίεση στην εταιρεία, που δεν ήθελε να αναλάβει το κόστος, το οποίο ανερχόταν σε κάποια χιλιάρικα!! Τελικά το αμάξι είναι τώρα στο συνεργείο, ενώ το παιδί που το έχει θα δώσει κανά 800άρι (δεν ξέρω γιατί).
Επίσης διάβασα στο φόρουμ της VAG παλιότερα για ένα Golf VI TSi 160ps, που πήρε κάποιος μεταχειρισμένο με καμιά 30αριά χιλ χλμ (δεν είμαι σίγουρος για τα χλμ, αλλά εκεί κοντά ήταν). Μετά από λίγο καιρό είχε πρόβλημα, γίνεται η γνωστή διάγνωση βλάβης πλέον για ΑΠΩΛΕΙΑ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ σε κάποιον από τους κυλίνδρους, για της οποίας την αποκατάσταση το κόστος ανήλθε στα 1800Ε.
Επίσης viewtopic.php?f=6&t=52940
Κι άλλο http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=57894
Καλή τύχη λοιπόν στην επιλογή, αλλά μη το παραβλέψετε. Στην VAG υπάρχει ο 1.8Τ 20v που υπήρξε από τα καλύτερα σύνολα. Αν θες να γλυτώσεις τα τέλη του 2λιτρου και να μη πιάσεις 'φιλίες' με μηχανικούς παρε καλύτερα ένα τέτοιο.
Υ.Γ.: Προς αποφυγήν κάθε παρεξήγησης. Δεν θέλω να προσβάλλω κανέναν που μπορεί να έχει αμάξι με αυτό τον κινητήρα, ούτε να ξεκινήσω οποιαδήποτε διαμάχη/κοκκορομαχία κλπ. Απλά έχω αυτά τα 2 κοντινά μου περιστατικά και βλέπω και τα υπόλοιπα και θεωρώ πως δεν είναι τυχαία.
ΥΓ2.Για μένα ασφαλώς και είναι βασικός παράγοντας το κατά πόση ιδέα έχει ο εκάστοτε κάτοχος για το τι εστί Turbo, άσχετα με το τι μπορεί να δηλώνει ο καθένας. Στους twincharger όμως φαίνεται πως υπάρχει σημαντικό defect παιδιά...
-
Τώρα θα πέσουν να σε φάνε κάποιοι διότι αναφέρθηκες στο...ιερό δισκοπότηρο της αυτοκίνησης. Όπως και να έχει νομίζω ότι δεν αξίζει να ρισκάρεις σε δαύτα.Αν γουστάρεις γκολφ 5 βρες ένα 122άρι (όχι 140άρι που επίσης πάσχει) και θα το χαρείς πςρισσότερο. Από τα διπλότουρμπα μακρια...Η ευκαιριες πλέον για φθηνά γκάζια στα μεταχειρισμένα είναι στα δίλιτρα με μόνο εχθρό το...κράτος. Εκεί βρίσκεις typer gti cupra opc megane κλπ σκοτωμένα σε τιμή. Μακαρι να μπορούσα και εγώ σε αυτά θα πήγαινα....
-
Nομίζω ότι τα έχουμε γράψει πολλές φορές εδώ μέσα για αυτό το κινητήρα...
-
Πραγματικα εχω απογοητευτεί.... Δεν περιμενα κατι τετοιο. Ηξερα για τα προβλήματα αλλα όχι σε τετοιο βαθμο και φυσικα όχι ετσι όπως τα περιγράφετε εδώ μεσα. Αυτό που με αποτελειωσε ηταν αυτά που διαβασα για την αγωγη από τους κατοχους των polo gti στο vw forum.... Ευχαριστω πολύ τους πιο πανω φιλους για το χρονο που αφιερωσαν για να μου απαντησουν.
Crektis spyros.s kostis20 σας ευχαριστω πολύ. -
Μια διευκρίνιση, ο κινητήρας των Polo GTi/Ibiza FR/Cupra/A1/Fabia RS, μπορεί να φαίνεται ίδιος με των Golf/Scirocco κλπ, αλλά δεν είναι. Εχουν κάποιες αλλαγές στα υλικά/μέταλα για να έχουν λιγότερους ρύπους. Γιαυτό και τα προβλήματα με τα λάδια. Η VW το γνωρίζει, αλλά δεν κάνει κάτι. Απλά είχε βγει πριν 2/3 χρόνια και διαφήμιζε το GTi με τους λιγότερους ρύπους.
-
Νομίζω ότι όλα τα άμεσου ψεκασμού, turbocharged, με καδένα, και χαμηλού κυβισμού μοτέρ έχουν τα θέματα τους. Ας το δεχθεί ίσως κανείς ως το τίμημα των (σχετικά έως αρκετά) καλών επιδόσεων, χωρίς τη φορολογική τιμωρία του ελληνικού κράτους.
Από τη στιγμή που τα δίλιτρα είναι 'απαγορευμένα', και οτιδήποτε άλλο είναι μάλλον αργό για τα γούστα ορισμένων, τα TSI, THP, EcoBoost κτλ είναι μονόδρομος. Άλλωστε, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι η συντριπτική πλειοψηφία των υπό εξέταση αυτοκινήτων έχουν βγάλει βλάβες που αθροιστικά έχουν μικρότερο κόστος από τη φορολογική επιβάρυνση των κυβικών (οκ, άθλια λογική, αλλά εδώ είναι Ελλάδα). Επίσης, ας μην εξετάσουμε λύσεις που ξεπερνούν τα 30Κ.
Με άλλα λόγια, αν θέλεις ΚΑΙ επιδόσεις, δεν υπάρχει άλλη επιλογή - έχω προβληματιστεί κι εγώ στο παρελθόν με το θέμα, και αποφάσισα να πάρω το 'ρίσκο'. Και μια φορά το μήνα που τυχαίνει κάποιο ταξίδι, παίρνω μία κάποια ευχαρίστηση που με κάνει να λέω χαλάλι οι ενδεχόμενες μελλοντικές βλάβες. Για DSG βέβαια δεν εκφέρω γνώμη, δεν είχα ποτέ.
Συνεπώς, αν δε θέλεις diesel ή ατμοσφαιρικό με τυπικές τα τελευταία 15 χρόνια επιδόσεις για 1.6/1.8lt... τι μπορείς να κάνεις;
-
Να ψωνίσεις από το μαγαζί της φιατ που είναι υπερ του δέοντος αξιόπιστα
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Να ψωνίσεις από το μαγαζί της φιατ που είναι υπερ του δέοντος αξιόπισταΔεν έχεις άδικο... η Fiat όμως δε μας δίνει πλέον t-jet με 150hp... Επίσης, βρήκα λίγο πιο ζωηρά και οικονομικά τα TSI 160 και THP από το t-jet, αλλά δέχομαι ότι η αυξημένη αξιοπιστία πιθανόν το κάνει καλύτερη επιλογή. Δε προσφέρεται όμως πλέον, σωστά; (ή κάνω λάθος;)
Τα alfa romeo είναι πολύ καλά στα 170hp. Αλλά... κάπως ακριβά ως καινούρια με καλό εξοπλισμό, σπάνια και πανάκριβα συγκριτικά ως μεταχειρισμένα (εκτός κι αν έχουν πολλά χλμ). Επίσης, τελικά μιλάμε για δύο μόνο μοντέλα σε όλη τη γκάμα...
Πράγματι όμως, αν ήθελα να διαθέσω τόσα χρήματα, θα έπαιρνα Giulietta.
-
Τελευταία φορά που κοίταξα η 170αρα Alfa είχε παρόμοιες τιμές με το Golf με τα 140 άλογα.
Επίσης THP, Ecoboost και ακόμα και οι της VW με το ενα turbo δεν νομίζω να είναι στοά ίδια επίπεδα με τους twincharged σε αξιοπιστία.
ΑΓΟΡΑ VW GOLF GT