-
Απο το παλιο QQ παντως πρεπει να υπαρχουν μερικα στοκαρισμενα ακομα γιατι τα εχουν σε εκθέσεις μερικα
-
Ο χρήστης Ioudas έγραψε:
Το focus οδηγηκά είναι καταπληκτικό.
Οι αναρτήσεις του και το τιμόνι του είναι τέλεια.
Αλλά έχει δυστυχώς μικρό πορτπαγκάζ (και έχω οικογένεια) και είναι και ασχημούτσικο.
Πολύ κρίμα
Μάλλον θα δω για το (παλιό) qashqai, το yeti κλπ.C-max? Πολύ ευχάριστο οδηγικά και αρκετά ευρύχωρο.
Δε νομίζω ότι αξίζει να πας στο παλιό qq μόνο και μόνο για τους πολλαπλούς. Το καινούριο είναι ένα συνολικά πολύ καλύτερο αυτοκίνητο και με τον 1.5 dci έχει και καλή τιμή. Δες και το s-cross. -
Ο χρήστης Ioudas έγραψε:
Για το τελευταίο golf μιλάω (το 7) με τα 122 άλογα.
Ψάχνω για 'οικογενειακό' αυτοκίνητο.
Αν το 122 είχε ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, θα το είχα στα πολύ σοβαρά υπ'όψην μου.
Δεν είμαι 'φαν' του ημιάκαμπτου, αλλά δεν βλέπω να έχω και πολλές επιλογέςΤόση διαφορά κάνει σε οικογενειακό αυτοκίνητο o τύπος της πίσω ανάρτησης;
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Εγώ παντως ξέρω οτι οι πολλαπλοί μπαινουν απο τα 140 αλογα και πάνωΕγώ θυμόμουν πως έχει και το 122 πολλαπλούς από ένα άρθρο των 4Τ που είχαν δοκιμάσει ένα μικρότερο με ημιάκαμπτο, και το αναφέρανε πως τα πιο μεγάλα από 122 ίππους και πάνω έχει την καλή ανάρτηση. Επειδή στο ελληνικό site δεν αναφέρει κάτι(ή τουλάχιστον για μένα είναι δύσκολο να βγάλεις άκρη), μπήκα στο αγγλικό και κατέβασα το φυλλάδιο. Στις πίσω σελίδες λοιπόν έχει αυτό :
-
αυτο δεν μου λεει τιποτα απολυτος καθως απο χωρα σε χωρα εχουν διαφορετικο εξοπλισμο. βλεπω γκολφ βασικης εκδοσης στην γερμανια εχει αεροθερμο+θερμαινόμενο καθίσματα..ουτε καν ημιαυτοματο κλιματισμο.ασ παει να κοιταξει επομενος απο κατω ενα 122αρι να τελειωνει η υποθεση...
-
Νομίζω άλλο ο εξοπλισμός και άλλο τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά. Όπως αυτά της ανάρτησης. Αυτά έχουν να κάνουν με τον εξ αρχής σχεδιασμό του μοντέλου. Ο εξοπλισμός έχει να κάνει με τις ανάγκες κάθε χώρας, και σαφώς τον καθορίζει ο αντιπρόσωπος.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Νομίζω άλλο ο εξοπλισμός και άλλο τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά. Όπως αυτά της ανάρτησης. Αυτά έχουν να κάνουν με τον εξ αρχής σχεδιασμό του μοντέλου. Ο εξοπλισμός έχει να κάνει με τις ανάγκες κάθε χώρας, και σαφώς τον καθορίζει ο αντιπρόσωπος.Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
ακολουθει flame post: ...εδω εχουν βαλει στο kata 100 kg ελαφρυτερο 7αρι 122 bmt 0-100:9,8 εναντι 9,5 στο 6αρι. + ιδια τελικη.
που υποτηθετε εχει μακρυτερες σχεσης για ecodriving.....δεν λεει πουθενα στο ελληνικο σιτε οτι εχει πολλαπλους.
-
' Ο μέσος οδηγός δεν πρόκειται καν να εντοπίσει τη διαφορά στην
πίσω ανάρτηση, όπου οι πολλαπλοί σύνδεσμοι έχουν αντικατασταθεί από ημιάκαμπτο άξονα,
ειδικά για τα μοντέλα κάτω των 122 ίππων.'http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=647&article=13599
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
-
Ε μια χαρα ηταν και οι γκολφαρες4!
-
Βλεπω στον καταλoγο για το ανανεωμενο polo ,τους νεους κινητηρες και εχει μονο 90ps ειτε βενζινη ειτε diesel,δεν θα προστεθει αυτος με τα 110 αλογα αργοτερα?
-
τι ξέρουμε για το προηγούμενο 1.4αρη πόλο κοντά στο '08 ?
υπάρχει καμία σωτηρία ή θα μπλέξουμε σε βαρέλι δίχως πάτο ? -
Δεν είναι πολύ χάλια όπως άλλα πόλο.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
τι ξέρουμε για το προηγούμενο 1.4αρη πόλο κοντά στο '08 ?
υπάρχει καμία σωτηρία ή θα μπλέξουμε σε βαρέλι δίχως πάτο ?μου ειχε παραχωρήσει ενα ιδιο η kosmocar λογο σερβις του αυτοκίνητου μου παλιά το 2010 για μια μερα..
+αρκετά καλη ποιότητα για την κατηγορία του
+το σπορτλινε ειναι αρκετα σφιχτο
-δεν παει μια..πατας γκαζι και μετα απο 5 δευτερολεπτα ξεκιναει...ηλεκτρογκαζο για σφαλιαρες
-καιει οσο το τσι μου μονο που το τσι παει. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Για το τελευταίο golf μιλάω (το 7) με τα 122 άλογα.
Ψάχνω για 'οικογενειακό' αυτοκίνητο.
Αν το 122 είχε ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, θα το είχα στα πολύ σοβαρά υπ'όψην μου.
Δεν είμαι 'φαν' του ημιάκαμπτου, αλλά δεν βλέπω να έχω και πολλές επιλογέςΤόση διαφορά κάνει σε οικογενειακό αυτοκίνητο o τύπος της πίσω ανάρτησης;
Ο ημιάκαμπτος δέν υστερεί σημαντικά σε θέμα συμπεριφοράς, ίσα ίσα έχει μπεί σε δυνατά μπροστοκίνητα με υποδειγματική συμπεριφορά.
Εκεί που έχει ενα θεματάκι είναι με τις ανωμαλίες. Έχει λίγο ξερή συμπεριφορά και κάνει θόρυβο στις λακούβες. Εκεί σαφώς υπερτερούν οι πολλαπλοί σύνδεσμοι και ισως γι αυτό το θέλει ο φίλος στο οικογενειακό.
-
άκυρο το φαουβε, μπήκε η υποψήφια μέσα
-
Όπως και να'χει άκυρο.Μακριά και αγαπημένοι
-
δεν το λες και ιδιαίτερα δελεαστικό
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
τι ξέρουμε για το προηγούμενο 1.4αρη πόλο κοντά στο '08 ?
υπάρχει καμία σωτηρία ή θα μπλέξουμε σε βαρέλι δίχως πάτο ?Αστο ,εχει βγαλει πολλα προβλήματα...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
δεν το λες και ιδιαίτερα δελεαστικό
Αναβλύζει μια αίσθηση πχοίοτητας μοναδική για την κατηγορία. Το 'γκντουπ', στο κλείσιμο της πόρτας, δεν την εντυπωσίασε, άραγε?
-
http://www.motori.gr/newsarticle/8284/nέο-volkswagen-polo-12-tsi-“μίνι”-golf
Λάστιχα πρώτης τοποθέτησης Nexen για το ''ανανεωμένο'' POLO. Μιλάμε για ξεφτιλίκια
VW FORUM