Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 265
    • 266
    • 267
    • 268
    • 269
    • 389
    • 390
    • 267 / 390
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    98
    7790
    99019
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      orestisren last edited by

      Απο το παλιο QQ παντως πρεπει να υπαρχουν μερικα στοκαρισμενα ακομα γιατι τα εχουν σε εκθέσεις μερικα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mrclouzo last edited by

        Ο χρήστης Ioudas έγραψε:
        Το focus οδηγηκά είναι καταπληκτικό.
        Οι αναρτήσεις του και το τιμόνι του είναι τέλεια.
        Αλλά έχει δυστυχώς μικρό πορτπαγκάζ (και έχω οικογένεια) και είναι και ασχημούτσικο.
        Πολύ κρίμα
        Μάλλον θα δω για το (παλιό) qashqai, το yeti κλπ.

        C-max? Πολύ ευχάριστο οδηγικά και αρκετά ευρύχωρο.
        Δε νομίζω ότι αξίζει να πας στο παλιό qq μόνο και μόνο για τους πολλαπλούς. Το καινούριο είναι ένα συνολικά πολύ καλύτερο αυτοκίνητο και με τον 1.5 dci έχει και καλή τιμή. Δες και το s-cross.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης Ioudas έγραψε:
          Για το τελευταίο golf μιλάω (το 7) με τα 122 άλογα.
          Ψάχνω για 'οικογενειακό' αυτοκίνητο.
          Αν το 122 είχε ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, θα το είχα στα πολύ σοβαρά υπ'όψην μου.
          Δεν είμαι 'φαν' του ημιάκαμπτου, αλλά δεν βλέπω να έχω και πολλές επιλογές

          Τόση διαφορά κάνει σε οικογενειακό αυτοκίνητο o τύπος της πίσω ανάρτησης;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mark last edited by

            Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
            Εγώ παντως ξέρω οτι οι πολλαπλοί μπαινουν απο τα 140 αλογα και πάνω

            Εγώ θυμόμουν πως έχει και το 122 πολλαπλούς από ένα άρθρο των 4Τ που είχαν δοκιμάσει ένα μικρότερο με ημιάκαμπτο, και το αναφέρανε πως τα πιο μεγάλα από 122 ίππους και πάνω έχει την καλή ανάρτηση. Επειδή στο ελληνικό site δεν αναφέρει κάτι(ή τουλάχιστον για μένα είναι δύσκολο να βγάλεις άκρη), μπήκα στο αγγλικό και κατέβασα το φυλλάδιο. Στις πίσω σελίδες λοιπόν έχει αυτό :

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              iroc last edited by

              αυτο δεν μου λεει τιποτα απολυτος καθως απο χωρα σε χωρα εχουν διαφορετικο εξοπλισμο. βλεπω γκολφ βασικης εκδοσης στην γερμανια εχει αεροθερμο+θερμαινόμενο καθίσματα..ουτε καν ημιαυτοματο κλιματισμο.ασ παει να κοιταξει επομενος απο κατω ενα 122αρι να τελειωνει η υποθεση...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mark last edited by

                Νομίζω άλλο ο εξοπλισμός και άλλο τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά. Όπως αυτά της ανάρτησης. Αυτά έχουν να κάνουν με τον εξ αρχής σχεδιασμό του μοντέλου. Ο εξοπλισμός έχει να κάνει με τις ανάγκες κάθε χώρας, και σαφώς τον καθορίζει ο αντιπρόσωπος.

                Στάλθηκε από το Nexus 5 μου

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iroc last edited by

                  Ο χρήστης Mark έγραψε:
                  Νομίζω άλλο ο εξοπλισμός και άλλο τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά. Όπως αυτά της ανάρτησης. Αυτά έχουν να κάνουν με τον εξ αρχής σχεδιασμό του μοντέλου. Ο εξοπλισμός έχει να κάνει με τις ανάγκες κάθε χώρας, και σαφώς τον καθορίζει ο αντιπρόσωπος.

                  Στάλθηκε από το Nexus 5 μου

                  ακολουθει flame post: ...εδω εχουν βαλει στο kata 100 kg ελαφρυτερο 7αρι 122 bmt 0-100:9,8 εναντι 9,5 στο 6αρι. + ιδια τελικη.

                  που υποτηθετε εχει μακρυτερες σχεσης για ecodriving.....δεν λεει πουθενα στο ελληνικο σιτε οτι εχει πολλαπλους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mark last edited by

                    ' Ο μέσος οδηγός δεν πρόκειται καν να εντοπίσει τη διαφορά στην 
                    πίσω ανάρτηση, όπου οι πολλαπλοί σύνδεσμοι έχουν αντικατασταθεί από ημιάκαμπτο άξονα, 
                    ειδικά για τα μοντέλα κάτω των 122 ίππων.'

                    http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=647&article=13599

                    Στάλθηκε από το Nexus 5 μου

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      swift-b-p-m last edited by

                      Ε μια χαρα ηταν και οι γκολφαρες4!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ken11
                        ken11 last edited by

                        Βλεπω στον καταλoγο για το ανανεωμενο polo ,τους νεους κινητηρες και εχει μονο 90ps ειτε βενζινη ειτε diesel,δεν θα προστεθει αυτος με τα 110 αλογα αργοτερα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          τι ξέρουμε για το προηγούμενο 1.4αρη πόλο κοντά στο '08 ?
                          υπάρχει καμία σωτηρία ή θα μπλέξουμε σε βαρέλι δίχως πάτο ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • rocsta
                            rocsta last edited by

                            Δεν είναι πολύ χάλια όπως άλλα πόλο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iroc last edited by

                              Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                              τι ξέρουμε για το προηγούμενο 1.4αρη πόλο κοντά στο '08 ?
                              υπάρχει καμία σωτηρία ή θα μπλέξουμε σε βαρέλι δίχως πάτο ?

                              μου ειχε παραχωρήσει ενα ιδιο η kosmocar λογο σερβις του αυτοκίνητου μου παλιά το 2010 για μια μερα..
                              +αρκετά καλη ποιότητα για την κατηγορία του
                              +το σπορτλινε ειναι αρκετα σφιχτο
                              -δεν παει μια..πατας γκαζι και μετα απο 5 δευτερολεπτα ξεκιναει...ηλεκτρογκαζο για σφαλιαρες
                              -καιει οσο το τσι μου μονο που το τσι παει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dog80 last edited by

                                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                Για το τελευταίο golf μιλάω (το 7) με τα 122 άλογα.
                                Ψάχνω για 'οικογενειακό' αυτοκίνητο.
                                Αν το 122 είχε ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, θα το είχα στα πολύ σοβαρά υπ'όψην μου.
                                Δεν είμαι 'φαν' του ημιάκαμπτου, αλλά δεν βλέπω να έχω και πολλές επιλογές

                                Τόση διαφορά κάνει σε οικογενειακό αυτοκίνητο o τύπος της πίσω ανάρτησης;

                                Ο ημιάκαμπτος δέν υστερεί σημαντικά σε θέμα συμπεριφοράς, ίσα ίσα έχει μπεί σε δυνατά μπροστοκίνητα με υποδειγματική συμπεριφορά.

                                Εκεί που έχει ενα θεματάκι είναι με τις ανωμαλίες. Έχει λίγο ξερή συμπεριφορά και κάνει θόρυβο στις λακούβες. Εκεί σαφώς υπερτερούν οι πολλαπλοί σύνδεσμοι και ισως γι αυτό το θέλει ο φίλος στο οικογενειακό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  άκυρο το φαουβε, μπήκε η υποψήφια μέσα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    grey last edited by

                                    Όπως και να'χει άκυρο.Μακριά και αγαπημένοι

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      δεν το λες και ιδιαίτερα δελεαστικό

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostis20 last edited by

                                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                        τι ξέρουμε για το προηγούμενο 1.4αρη πόλο κοντά στο '08 ?
                                        υπάρχει καμία σωτηρία ή θα μπλέξουμε σε βαρέλι δίχως πάτο ?

                                        Αστο ,εχει βγαλει πολλα προβλήματα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          swift-b-p-m last edited by

                                          Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                          δεν το λες και ιδιαίτερα δελεαστικό

                                          Αναβλύζει μια αίσθηση πχοίοτητας μοναδική για την κατηγορία. Το 'γκντουπ', στο κλείσιμο της πόρτας, δεν την εντυπωσίασε, άραγε?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            theo13 last edited by

                                            http://www.motori.gr/newsarticle/8284/nέο-volkswagen-polo-12-tsi-“μίνι”-golf

                                            Λάστιχα πρώτης τοποθέτησης Nexen για το ''ανανεωμένο'' POLO. Μιλάμε για ξεφτιλίκια

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 265
                                            • 266
                                            • 267
                                            • 268
                                            • 269
                                            • 389
                                            • 390
                                            • 267 / 390
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr