-
Στην οικογένεια υπάρχει ως δεύτερο (όχημα της συζύγου αλλά και επιφορτισμένο για τις μετακινήσεις όλων εντός πόλης) ένα Terios II 1500 που ναι μεν μας έχει βγει εξαιρετικά απροβλημάτιστο αλλά σκεφτόμαστε να το αλλάξουμε λόγω της κατάστασης που ίσως δημιουργηθεί με ανταλλακτικά κλπ μελλοντικά. Το αμάξι είναι εντελώς αγρατζούνιστο και πάντα σε γκαραζ με αποτέλεσμα να μην έχει το παραμικρό. Αλλά το άγχος συν το γεγονός ότι μια αλλαγή θα μας άρεσε, μας οδηγεί στην αναζήτηση αντικαταστάτη. Το ερώτημα είναι ποιο καινούριο είναι εξίσου απροβλημάτιστο;
Θέλουμε καλύτερα κάτι ψηλό διότι το terios βολεύει πολύ λόγω ύψους. Αν έχει 4χ4 με επιλογή ακόμα καλύτερα. Να μην καίει πολύ. Χώροι δεν μας ενδιαφέρουν. Αξιοπιστία όσο γίνεται! Να μην είναι μεγάλο σε μέγεθος. Να μην ξεφεύγει από τις 16.000 ευρώ. Diesel ή όχι δεν ξέρω... Θα γράφει περίπου 10.000 χλμ το χρόνο. Επαρχιακή πόλη.
Από όσα είδαμε σε μια πρόχειρη αναζήτηση μας άρεσε το nissan juke. Εμφανισιακά το βρίσκουμε αρκετά διαφοροποιημένο από όλα τα υπόλοιπα και αυτό μας αρέσει.
Αν δεν ήταν το θέμα του ύψους θα πηγαίναμε μάλλον για fiesta 100hp αυτόματο ίσως.
Της συζύγου αρέσει εμφανισιακά και το alfaromeo Mito αλλά δεν είναι ψηλό (όπως ούτε το fiesta) που έχει συνηθίσει και το φοβάμαι για ζημιές (το Terios δεν έχει κάψει ούτε λαμπάκι στα 6 χρόνια!)
Ακόμα και ένα μικρό cabrio έτσι γι αλλαγή δεν θα μας χάλαγε.Ξέρω ότι μιλάω για εντελώς ετερόκλητα αυτοκίνητα αλλά ότι πάρουμε που να ξεφεύγει από τα συνηθισμένα και να μην μας δημιουργεί προβλήματα με βλάβες θα μας είναι ΟΚ.
-
Στην οικογένεια υπάρχει ως δεύτερο (όχημα της συζύγου αλλά και επιφορτισμένο για τις μετακινήσεις όλων εντός πόλης) ένα Terios II 1500 που ναι μεν μας έχει βγει εξαιρετικά απροβλημάτιστο αλλά σκεφτόμαστε να το αλλάξουμε λόγω της κατάστασης που ίσως δημιουργηθεί με ανταλλακτικά κλπ μελλοντικά. Το αμάξι είναι εντελώς αγρατζούνιστο και πάντα σε γκαραζ με αποτέλεσμα να μην έχει το παραμικρό. Αλλά το άγχος συν το γεγονός ότι μια αλλαγή θα μας άρεσε, μας οδηγεί στην αναζήτηση αντικαταστάτη. Το ερώτημα είναι ποιο καινούριο είναι εξίσου απροβλημάτιστο;
Θέλουμε καλύτερα κάτι ψηλό διότι το terios βολεύει πολύ λόγω ύψους. Αν έχει 4χ4 με επιλογή ακόμα καλύτερα. Να μην καίει πολύ. Χώροι δεν μας ενδιαφέρουν. Αξιοπιστία όσο γίνεται! Να μην είναι μεγάλο σε μέγεθος. Να μην ξεφεύγει από τις 16.000 ευρώ. Diesel ή όχι δεν ξέρω... Θα γράφει περίπου 10.000 χλμ το χρόνο. Επαρχιακή πόλη.
Από όσα είδαμε σε μια πρόχειρη αναζήτηση μας άρεσε το nissan juke. Εμφανισιακά το βρίσκουμε αρκετά διαφοροποιημένο από όλα τα υπόλοιπα και αυτό μας αρέσει.
Αν δεν ήταν το θέμα του ύψους θα πηγαίναμε μάλλον για fiesta 100hp αυτόματο ίσως.
Της συζύγου αρέσει εμφανισιακά και το alfaromeo Mito αλλά δεν είναι ψηλό (όπως ούτε το fiesta) που έχει συνηθίσει και το φοβάμαι για ζημιές (το Terios δεν έχει κάψει ούτε λαμπάκι στα 6 χρόνια!)
Ακόμα και ένα μικρό cabrio έτσι γι αλλαγή δεν θα μας χάλαγε.Ξέρω ότι μιλάω για εντελώς ετερόκλητα αυτοκίνητα αλλά ότι πάρουμε που να ξεφεύγει από τα συνηθισμένα και να μην μας δημιουργεί προβλήματα με βλάβες θα μας είναι ΟΚ.
-
Στην οικογένεια υπάρχει ως δεύτερο (όχημα της συζύγου αλλά και επιφορτισμένο για τις μετακινήσεις όλων εντός πόλης) ένα Terios II 1500 που ναι μεν μας έχει βγει εξαιρετικά απροβλημάτιστο αλλά σκεφτόμαστε να το αλλάξουμε λόγω της κατάστασης που ίσως δημιουργηθεί με ανταλλακτικά κλπ μελλοντικά. Το αμάξι είναι εντελώς αγρατζούνιστο και πάντα σε γκαραζ με αποτέλεσμα να μην έχει το παραμικρό. Αλλά το άγχος συν το γεγονός ότι μια αλλαγή θα μας άρεσε, μας οδηγεί στην αναζήτηση αντικαταστάτη. Το ερώτημα είναι ποιο καινούριο είναι εξίσου απροβλημάτιστο;
Θέλουμε καλύτερα κάτι ψηλό διότι το terios βολεύει πολύ λόγω ύψους. Αν έχει 4χ4 με επιλογή ακόμα καλύτερα. Να μην καίει πολύ. Χώροι δεν μας ενδιαφέρουν. Αξιοπιστία όσο γίνεται! Να μην είναι μεγάλο σε μέγεθος. Να μην ξεφεύγει από τις 16.000 ευρώ. Diesel ή όχι δεν ξέρω... Θα γράφει περίπου 10.000 χλμ το χρόνο. Επαρχιακή πόλη.
Από όσα είδαμε σε μια πρόχειρη αναζήτηση μας άρεσε το nissan juke. Εμφανισιακά το βρίσκουμε αρκετά διαφοροποιημένο από όλα τα υπόλοιπα και αυτό μας αρέσει.
Αν δεν ήταν το θέμα του ύψους θα πηγαίναμε μάλλον για fiesta 100hp αυτόματο ίσως.
Της συζύγου αρέσει εμφανισιακά και το alfaromeo Mito αλλά δεν είναι ψηλό (όπως ούτε το fiesta) που έχει συνηθίσει και το φοβάμαι για ζημιές (το Terios δεν έχει κάψει ούτε λαμπάκι στα 6 χρόνια!)
Ακόμα και ένα μικρό cabrio έτσι γι αλλαγή δεν θα μας χάλαγε.Ξέρω ότι μιλάω για εντελώς ετερόκλητα αυτοκίνητα αλλά ότι πάρουμε που να ξεφεύγει από τα συνηθισμένα και να μην μας δημιουργεί προβλήματα με βλάβες θα μας είναι ΟΚ.
-
Αν οντως χρειαζεσαι τετρακινηση, σε αυτα τα λεφτα πας ειτε για panda (πολυ μικροτερο σε μεγεθος βεβαια) ειτε σε duster το οποιο βγαινει οριακα στα χρηματα αυτα με τον 1,6. Αν απο την αλλη δε σου χρειαζεται η τετρακινηση, η πιο ασφαλης επιλογη ειναι το juke με τον ατμοσφαιρικο 1,6 σε μια μεσαια εκδοση, εφοσον δε σε 'καιει' το θεμα του κοστους καυσιμου, ενω οριακα το παιρνεις και σε diesel. Απο κει κ περα μπορεις να δεις και το renault captur, κι αυτο εντυπωσιακο σε σχεδιαση και με τους 0,9 στη γκαμα για μια σχετικη οικονομια απεναντι στον 1.6. Ακριβο ομως, σε βενζινη ισως να ειναι στο μπατζετ σου, με τις προσφορες που κανουν μαλιστα, σε πετρελαιο ξεφευγει νομιζω. Αυτα για μικρο crossover, το τι κατηγοριας αυτοκινητο θα παρεις ειναι δικο σου θεμα, οποτε αν πας για κατι τελειως διαφορετικο το συζηταμε σε νεα βαση. Οσο για την αξιοπιστια, το να μην καψει ουτε λαμπακι δε μπορει να στο εγγυηθει κανεις για καμια μαρκα, γενικα μιλωντας παντως, οσο απλουστερος- δοκιμασμενος ειναι ο κινητηρας τοσο πιο ασφαλης εισαι, αλλα ειναι και θεμα τυχης οπως και να το κανουμε.
-
Υπάρχουν και τα opel mokka, chevrolet trax, αλλά τσιμπάνε πολύ στην τιμή.
Επίσης, όπου νά'ναι έρχεται το ford ecosport.
Το juke το έχω εδώ και 1,5 έτος, είμαι πολύ ευχαριστημένος. -
Deal 'πεταω λεφτα' μου φαινεται αυτο.
Nα δωσεις το TERIOS απο το οποιο εισαι ευχαριστημενος (δε γκρινιαξες ουτε καν για καταναλωση) + 8-9 χιλιαρικια γιατι?
λόγω της κατάστασης που ίσως δημιουργηθεί με ανταλλακτικά κλπ μελλοντικάκρατα το αφου σου αρεσει και σε εξυπηρετει και μεχρι το αν ποτε ισως μελλοντικα εχουμε χρονια
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Deal 'πεταω λεφτα' μου φαινεται αυτο.Nα δωσεις το TERIOS απο το οποιο εισαι ευχαριστημενος (δε γκρινιαξες ουτε καν για καταναλωση) + 8-9 χιλιαρικια γιατι?
λόγω της κατάστασης που ίσως δημιουργηθεί με ανταλλακτικά κλπ μελλοντικάκρατα το αφου σου αρεσει και σε εξυπηρετει και μεχρι το αν ποτε ισως μελλοντικα εχουμε χρονια
Και στανταρ θα υπαρξουν ανταλακτικα στο μελλον για αυτα τα αυτοκινητα, σιγουρα μια εταιρια θα αναλαβει τη παραγωγη τους.
-
Πραγματικά δεν υπάρχει σοβαρός λόγος να μπλέξεις με νέες αγορές αφού είσαι και ευχαριστημένος. Δεν σταματάει η υποστήριξη επειδή δεν θα υπάρχουν καινούργια Νταιχάτσου.
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Deal 'πεταω λεφτα' μου φαινεται αυτο.Nα δωσεις το TERIOS απο το οποιο εισαι ευχαριστημενος (δε γκρινιαξες ουτε καν για καταναλωση) + 8-9 χιλιαρικια γιατι?
λόγω της κατάστασης που ίσως δημιουργηθεί με ανταλλακτικά κλπ μελλοντικάκρατα το αφου σου αρεσει και σε εξυπηρετει και μεχρι το αν ποτε ισως μελλοντικα εχουμε χρονια
Να πω την αλήθεια, το σκέφτομαι και έτσι (εποχές που είναι... )
Αλλά από την άλλη με προβληματίζει για δύο λόγους:
-
Απαξίωση που θα φάει το terios σε 2-3 χρόνια (σίγουρα πολύ μεγαλύτερη από ότι τώρα)
-
Οτι αν πχ χτυπήσει και χρειαστεί κάτι τότε δεν θα μου αρέσει καθόλου να μείνει ακινητοποιημένο 2-3 μήνες μέχρι να έρθει κάποιο περίεργο ανταλλακτικό από έξω.
Αν πάρω nissan juke μπορώ να δώσω περίπου 4.000 από την τσέπη μου (ελπίζω).
-
-
Το TERIOS μάλλον ήταν και είναι το μοναδικό στην κατηγορία του που συνδύαζε κόμπακτ 5θυρο αμάξωμα και σχεδίαση που παρέπεμπε σε παραδοσιακό offroad. Κάτι σαν το 3θυρο GRAND VITARA...
Τα Crossover που κυκλοφορούν πλέον, πιστεύω ότι αφορούν περισσότερο την αστική χρήση.Άποψή μου είναι ότι δεν έπρεπε να αποχωρίσει η DAIHATSU. Τέτοια αυτοκίνητα πάντα ήταν και θα είναι επίκαιρα.
-
Κάτσε εκεί που κάθεσαι....
-
Αξιοπιστία Terios made in Japan = πουθενά.
Eλάχιστα αυτοκίνητα παράγονται πλήρως στην Ιαπωνία πλέον.
Όντως τα ανταλλακτικά είναι ακριβά ως πανάκριβα αλλά πάντα έτσι ήταν στη Daihatsu.
Mόνο μη τρακάρει.
Προτείνω ως οικονομική θωράκιση μια μεικτή ασφάλιση και να κρατήσεις το Terios την επόμενη -πολύ δύσκολη- 5ετία. -
Κάτσε εκεί που είσαι, σαν το Τεριος κανένα. Καλή και ασφαλής τετρακίνηση, μαζεμένο, καλούς χώρους κορυφαία αξιοπιστία.
Η απαξίωση που φοβάσαι έχει ήδη συμβεί και θα συμβεί ό,τι και να πάρεις. Κράτα το με μικτή ασφάλεια.
Αν ήταν λάθος επιλογή και δεν σου χρειαζότανε κακώς το πήρες αλλά δεν σε συμφέρει να το αλλάξεις αφού δεν έχεις και κάτι συγκεκριμένο που να ζητάς πέραν αξιοπιστίας.
Η Daihatsu ελέγχεται/ανήκει στην Toyota χρησιμοποιεί πολλά κοινά ανταλλακτικά και κινητήρες και το Terios σε κάποιες χώρες πωλείται σαν Toyota! Προσωπικά θα συζήταγα να το πάρεις σε αυτόματο αν το θέλεις αλλά αν και πολύ βολικό (το έχω οδηγήσει) η αλήθεια είναι ότι είναι 4τάχυτο που θεωρείται πεπαλαιωμένο. -
Χρειάζεσαι την 4κίνηση? Αν όχι, προτίμησε 2κίνητη έκδοση μιας και θα καίει λιγότερο. Αν τη θες για χιόνια/πάγο, αυτός είναι λόγος να αλλάξεις μιας και τα νεότερα με ηλεκτρονικά συστήματα τα πάνε πολύ καλύτερα.
Ο άλλος λόγος είναι το αυτόματο κιβώτιο...μεγάλη ευκολία αν και σε κάποιες περιπτώσεις ανεβαίνει πολύ η κατανάλωση.
Τέλος υπάρχει και το θέμα της παθητικής ασφάλειας. Τα νεότερα είναι πολύ καλύτερα.Για την απαξίωση κάνεις λάθος. Όσο περνάνε τα χρόνια η απαξίωση ανά έτος μειώνεται εκτός ειδικών περιπτώσεων. Η απαξίωση δεν είναι λόγος να το αλλάξεις αλλά να μην το αλλάξεις.
-
Για την 4κίνηση δεν είμαι σίγουρος. Χιόνια κλπ δεν πάμε ούτε έχουμε πάγο εδώ που ζούμε (Νότια Ελλάδα). Άλλωστε μια φορά που το χρειάστηκα με πάγο τα είδα όλα... Χωρίς αλυσίδες έκανα τσουλήθρα και με προσπέρναγαν ακόμα και fiat uno χωρίς αλυσίδες! Μπορεί να έφταιγαν και τα λάστιχα πάντως.
Όμως σε κάτι πεζοδρόμια που καμιά φορά ανεβαίνω ή σε κάτι χωματόδρομους ή αμμώδεις περιοχές το terios με έχει βολέψει πολύ! Δεν ξέρω όμως αν τελικά αυτό οφείλεται στην 4κίνηση ή απλά στο ύψος του και ίσως και στα σχετικά τρακτερωτά λάστιχα που φοράω.
Από κατανάλωση κοίταξα το κομπιούτερ και στην πόλη με πάει συνήθως στα 9,2 λίτρα κατανάλωση με ελαφρύ πόδι.
Βάλτε σαν παράγοντα και ότι που και που οδηγείται και από τα παιδιά της οικογένειας (φοιτητές) και δεν θέλουμε να έχουμε άγχος τι θα γίνει αν ψιλοτρακάρουν και αργούν τα ανταλλακτικά. Συν ότι στην πόλη μας δεν υπάρχει επαρκής υποστήριξη.
Στο terios το μόνο που με χαλάει είναι ότι είναι κάπως τραχύ σε λειτουργία προφανώς λόγω τετρακίνησης. Σαν να ζορίζεται δηλαδή και να ζητάει γκάζι εκεί που ένα άλλο θα κύλαγε απλά.
Το αυτόματο θα μου άρεσε πολύ λόγω συχνών αλλαγών ταχυτήτων στην πόλη.
Επίσης βάλτε ότι στην ηλικία μας (50+) μια αλλαγή σε αμάξι μας ανεβάζει τη διάθεση!
-
Ο χρήστης fonzareli έγραψε:
Όμως σε κάτι πεζοδρόμια που καμιά φορά ανεβαίνω ή σε κάτι χωματόδρομους ή αμμώδεις περιοχές το terios με έχει βολέψει πολύ! Δεν ξέρω όμως αν τελικά αυτό οφείλεται στην 4κίνηση ή απλά στο ύψος του και ίσως και στα σχετικά τρακτερωτά λάστιχα που φοράω.Αυτοί δεν είναι λόγοι για να συντηρείς επιπλέον 2 διαφορικά. Ίσως το επιπλέον ύψος να σε βοηθούσε να έχεις πιο ήσυχο το κεφάλι σου αλλά κι αυτό είναι μεγάλο ίσως. Από την στιγμή που ο χωματόδρομος είναι πατημένο χαλίκι και οι αμμώδεις περιοχές κάνα χωράφι δίπλα στην θάλασσα για να παρκάρεις και με ένα supermini κάνεις την δουλειά σου. Αφού το αυτοκίνητο κινείται περιαστικά και αστικά μήπως ν' αρχίσεις να βλέπεις περισσότερο το fiesta που είπες παραπάνω;
Αν πάλι επιμένεις για juke να σου πω πως τώρα στα κοντά έρχεται το facelifted μοντέλο άρα μπορείς (ίσως) να πετύχεις καμιά καλή προσφορά στο υπάρχον. -
Για την 4κινηση προφανώς ισχύει ότι δεν τη χρειάζομαι.
Αλλά το επιπλέον ύψος της θέσης οδήγησης που προσφέρει πολύ καλή ορατότητα, συν η απόσταση από το έδαφος, συν οι καθρέπτες που είναι ψηλότερα από τους αντίστοιχους στα άλλα οχήματα, είναι πλεονεκτήματα για την αστική κίνηση.
Εκεί το fiesta υστερεί σε σχέση με το juke σίγουρα. -
Juke δικίνητο!
Όπως περιγράφεις τα πράγματα αποτελεί ιδανική επιλογή για εσένα. Άψογο αυτοκίνητο και διαφορετικό από τον αισθητικό σωρό.Επίσης για εμάς τους υπολοίπους, μην εκλογικεύετε την ανάγκη αλλαγής του Τέριος. Ο άνθρωπος θέλει ψυχολογικά και μπορεί οικονομικά, οπότε καλοτάξιδο!!
-
Οπότε, αν πάμε για το juke, να προτιμήσω diesel χειροκίνητο ή βενζίνα αυτόματο 1.6;
ή να περιμένω τον 1.2;
(γράφουμε 10.000 χλμ/έτος περίπου) -
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Juke δικίνητο!
Όπως περιγράφεις τα πράγματα αποτελεί ιδανική επιλογή για εσένα. Άψογο αυτοκίνητο και διαφορετικό από τον αισθητικό σωρό.Επίσης για εμάς τους υπολοίπους, μην εκλογικεύετε την ανάγκη αλλαγής του Τέριος. Ο άνθρωπος θέλει ψυχολογικά και μπορεί οικονομικά, οπότε καλοτάξιδο!!
Τι πάει να πει 'μην εκλογικεύετε την ανάγκη αλλαγής του Τέριος';
Υπάρχει κάποιος λόγος να πάει να σκοτώσει το TERIOS για να πάρει το Juke;
Που στο κάτω, κάτω της γραφής το θέμα αισθητικής είναι υποκειμενικό θέμα.
Από την άλλη και όσο αφορά εμένα όταν μπήκα στο Juke διαπίστωσα ότι οι χώροι είναι για 4 άτομα και οι πίσω παθαίνουν και μία κλειστοφοβία. Ενώ στο Terios είναι πολύ ποιο άνετοι οι χώροι μπρος/πίσω και η ορατότητα ήταν άψογη σε αντίθεση με το Juke. Αυτά είδα εγώ.Ωστόσο όλα αυτά είναι δευτερεύοντα. Το θέμα είναι, αν είναι λύση το 'σκότωμα' ενός άψογου καινούριου αυτοκινήτου για να δώσει και άλλα πολλά χρήματα για ένα παρόμοιο αυτοκίνητο;
Εκτός αν υπάρχουν λεφτά για πέταμα... Τότε αλλάζει το θέμα.Πάντως πριν οποιαδήποτε κίνηση ή αποφάσεις καλό είναι να γίνεται μία έρευνα πραγματικής τιμή πώλησης του Terios (είτε σε εμπόρους είτε σε ιδιώτες) ώστε να φανεί το πραγματικό ταβάνι της τιμής που πιάνει και να φανεί και το ποσό που θα χρειαστεί να βάλει ώστε να αγοράσει άλλο αυτοκίνητο.
υ.γ. προς θεματοθέτη: Βάλε και εδώ μία αγγελία...
Αντικαταστάτης του Terios;