Jun 16, 2014, 12:18 AM

Αν οντως χρειαζεσαι τετρακινηση, σε αυτα τα λεφτα πας ειτε για panda (πολυ μικροτερο σε μεγεθος βεβαια) ειτε σε duster το οποιο βγαινει οριακα στα χρηματα αυτα με τον 1,6. Αν απο την αλλη δε σου χρειαζεται η τετρακινηση, η πιο ασφαλης επιλογη ειναι το juke με τον ατμοσφαιρικο 1,6 σε μια μεσαια εκδοση, εφοσον δε σε 'καιει' το θεμα του κοστους καυσιμου, ενω οριακα το παιρνεις και σε diesel. Απο κει κ περα μπορεις να δεις και το renault captur, κι αυτο εντυπωσιακο σε σχεδιαση και με τους 0,9 στη γκαμα για μια σχετικη οικονομια απεναντι στον 1.6. Ακριβο ομως, σε βενζινη ισως να ειναι στο μπατζετ σου, με τις προσφορες που κανουν μαλιστα, σε πετρελαιο ξεφευγει νομιζω. Αυτα για μικρο crossover, το τι κατηγοριας αυτοκινητο θα παρεις ειναι δικο σου θεμα, οποτε αν πας για κατι τελειως διαφορετικο το συζηταμε σε νεα βαση. Οσο για την αξιοπιστια, το να μην καψει ουτε λαμπακι δε μπορει να στο εγγυηθει κανεις για καμια μαρκα, γενικα μιλωντας παντως, οσο απλουστερος- δοκιμασμενος ειναι ο κινητηρας τοσο πιο ασφαλης εισαι, αλλα ειναι και θεμα τυχης οπως και να το κανουμε.