
H ενδειξη 'sport+' Υπαρχει ΜΟΝΟ στην εκδοση sportline και στα πακετα M...Στις αυτοματες εκδοσεις συνδυαζεται με ακομα πιο 'αγρια' ρυθμιση στις αλλαγες ταχυτητων, 'κραταει' την σχεση στον κοφτη, και δεν λειτουργει το kickdown.
Στις χειροκινητες εκδοσεις, απενεργοποιειται εντελως το DSC...
Παροτι υπαρχει σε ΟΛΕΣ τις εκδοσεις το σχετικο κουμπακι με την ενδειξη 'off', στην ουσια ΔΕΝ ισχυει, αλλα ενεργοποιειται η ενδειξη DTC...Εξηγω παρακατω πιο αναλυτικα...
Εχοντας οδηγησει 116i auto (οχι sportline), 118i sportline, και 316i manual/auto (επισης και οι δυο σε βασικη εκδοση)
αναφερω τα εξης:
H 116i ακομα και αφου ειχα πατησει το ξεχωριστο κουμπακι με την ενδειξη 'off' πανω απο το διπλο κουμπι με τις ενδειξεις
'eco pro' και 'sport', χωρις να εχουν 'αναψει' τα λαστιχα, και σε μετριο εως γλιστερο οδοστρωμα, ΔΕΝ επετρεπε ΜΕΓΙΣΤΗ υπερστροφη ισχυος, δηλαδη σε τετοιο σημειο που να εχεις 'κλειδωμενο' αναποδο...Χαρακτηριστικα ενιωθα καποια πολυ μικρα 'κοψιματα' στις μικρες δοσεις υπερστροφης ισχυος, σαν ακαριαια τσιμπηματα φρενου στους κινητηριους τροχους...
Αντιστοιχα, σε ιδια διαδρομη (Νικο αν θυμασαι ημασταν μαζι με την λευκη 118I sportline...) η 118i στην εκδοση sportline, με τις ιδιες διαδικασιες απενεργοποιησης ακριβως, μπορουσε να 'γυρισει' με 'κλειδωμενο' τιμονι, μεχρι να γινει τετακε, ή να 'αναψουν' τα λαστιχα...
Τα ιδια και με την 316i...
edit: Η φωτο ειναι απο την εκδοση Modern line, οποτε τα πραγματα περιπλεκονται...
στο ενημερωτικο φυλλαδιο αναφερει τα εξης: 'η λειτουργια sport+ ειναι διαθεσιμη μονο σε συνδυασμο με την εκδοση sportline,
το σπορ αυτοματο κιβωτιο, την προσαρμοζομενη αναρτηση ή το μεταβλητο συστημα διευθυνσης'.
Ενδεχομενως λοιπον, περα απο την sportline εκδοση, η λειτουργια sport+ (και κατ' επεκταση η ΠΛΗΡΗΣ απενεργοποιηση ηλεκτρονικων) να παρεχεται σε τυχον επιλογη με το σπορ αυτοματο και adaptive αναρτηση, ή κοντη κρεμαγιερα...
Σιγουρα ομως οχι, χωρις κατι απο αυτα...