Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Η διαπίστωση είναι ότι με κουμπωμένη ταχύτητα και άφημα γκαζιού το αυτοκίνητο ρολάρει περισσότερο από άλλα diesel που έχω οδηγήσει και πολύ περισσότερο από τα βενζινοκίνητα. Δεν φρενάρει, ρολάρει. Στο φρενάρισμα ακόμα και με κατέβασμα η ελάττωση της ταχύτητας δεν είναι τόσο έντονη.
Το ιδιο πραγμα λεμε...ρολαρει=δεν φρεναρει! Και ο λογος σε σχεση με τα βενζινοκινητα ειναι η προηγουμενη απαντηση, καμια σχεση δεν εχει το regeneration, ή οτι αλλο πιστευετε. Οι οποιες διαφορες με τα αλλα diesel εχουν να κανουν και με το κιβωτιο, τριβες, αεροδυναμικες αντιστασεις κτλ..αλλα ολα αυτα ειναι το μικροτερο ποσοστο σε αυτο που αποκαλουμε engine braking.