Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης
    • 1
    • 2
    • 378
    • 379
    • 380
    • 381
    • 382
    • 425
    • 426
    • 380 / 426
    Περί αυτοκίνησης
    16
    8514
    27817
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      axem last edited by

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • U
        unhackable last edited by

        Ο χρήστης axem έγραψε:
        έχω παρατηρήσει το εξής.
        σε ελαφρώς κατηφορικό δρόμο με ταχύτητα μέσα το αμάξι ρολάρει (καθόλου γκάζι)και η στιγμιαία κατανάλωση είναι μηδεν.
        όταν βάλω όμως νεκρά (πάλι καθόλου γκάζι) η στιγμιαία αυτόματα ανεβαίνει μέχρι 1,5 λίτρα

        μου διαφεύγει κάτι?

        Λέγεται (αν δεν κάνω λάθος) fuel cutoff. Αν έχεις ταχύτητα μέσα, η κίνηση των τροχών μεταδίδεται στη μηχανή οπότε δεν χρειάζεται καύσιμο, αν έχει νεκρό (ή πατάς συμπλέκτη) δεν μεταδίδεται, άρα για να μη σβήσει πρέπει να χρησιμοποιεί μια μικρή ποσότητα καυσίμου ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          koubeast last edited by

          Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

          Yπαρχει ενα 'bug' (?) αν κινεισαι με ταχυτητα μεσα στο κιβωτιο και το αφηνεις να ρολλαρει με πατημενο συμπλεκτη, η στιγμαια καταναλωση αυξανεται εκθετικα. Για να σταματησει να το κανει πρεπει να βαλεις νεκρα. Καπως μπερδευεται επειδη διαβαζει ταχυτητα μεσα ή δε ξερω γω τι. Πιθανον να στην ανεβαζει και αυτο αν το κανεις συχνα.

          Το δοκίμασα από περιέργια στο δικό μου 1.2 tsi polo και δε το κάνει αυτό που περιγράφεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Ο χρήστης koubeast έγραψε:

            Yπαρχει ενα 'bug' (?) αν κινεισαι με ταχυτητα μεσα στο κιβωτιο και το αφηνεις να ρολλαρει με πατημενο συμπλεκτη, η στιγμαια καταναλωση αυξανεται εκθετικα. Για να σταματησει να το κανει πρεπει να βαλεις νεκρα. Καπως μπερδευεται επειδη διαβαζει ταχυτητα μεσα ή δε ξερω γω τι. Πιθανον να στην ανεβαζει και αυτο αν το κανεις συχνα.

            Το δοκίμασα από περιέργια στο δικό μου 1.2 tsi polo και δε το κάνει αυτό που περιγράφεις.

            Να ξέρετε ότι αν ξεκινήστε με 1η ταχύτητα, πατήστε συμπλέκτη και είστε σε μεγάλη κατηφόρα ώστε το αμάξι να επιταχύνει, πχ μέχρι τα 100 χαω, ο κινητήρας μπορεί να είναι στις στροφές του ρελαντί αλλά το κιβώτιο περιστρέφεται σαν να πηγαίνετε με 1η και 100 χαω.

            Μπορεί να γίνουν ζημιές στο κιβώτιο ακόμα και επικίνδυνες όπως να σκάσει ο συμπλέκτης και τα κομμάτια του να τρυπήσουν το καπό ή την καμπίνα επιβατών.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              koubeast last edited by

              Εντάξει δεν έφτασα σε αυτό το σημείο, ούτε το έκανα για πολύ ωρα, απλά εκεί που πήγαινα πχ με 3η και χαλαρά, πάτησα συμπλέκτη αφήνοντας μέσα την 3η για να ρολλάρει λίγο και να παρατηρήσω αν συμβαίνει αυτό που έγραψε ο Orestis.D, αλλά δε παρατήρησα να συμβαίνει κάτι τέτοιο στο trip computer. Τα νούμερα που έδειχνε ήταν σαν να είχα βάλει νεκρά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                orestis-d last edited by

                Ο χρήστης koubeast έγραψε:
                Εντάξει δεν έφτασα σε αυτό το σημείο, ούτε το έκανα για πολύ ωρα, απλά εκεί που πήγαινα πχ με 3η και χαλαρά, πάτησα συμπλέκτη αφήνοντας μέσα την 3η για να ρολλάρει λίγο και να παρατηρήσω αν συμβαίνει αυτό που έγραψε ο Orestis.D, αλλά δε παρατήρησα να συμβαίνει κάτι τέτοιο στο trip computer. Τα νούμερα που έδειχνε ήταν σαν να είχα βάλει νεκρά.

                Δε θυμαμαι ακριβως ποτε το κανει να σου πω την αληθεια... Μια-δυο φορες το χα δει, ισως ηταν τυχαιο. Αλλα μου ειχε μεινει αυτη η εντυπωση. Ισως να εχουμε και αλλο λογισμικο ποιος ξερει?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • U
                  unhackable last edited by

                  Ο χρήστης leonp έγραψε:

                  Να ξέρετε ότι αν ξεκινήστε με 1η ταχύτητα, πατήστε συμπλέκτη και είστε σε μεγάλη κατηφόρα ώστε το αμάξι να επιταχύνει, πχ μέχρι τα 100 χαω, ο κινητήρας μπορεί να είναι στις στροφές του ρελαντί αλλά το κιβώτιο περιστρέφεται σαν να πηγαίνετε με 1η και 100 χαω.

                  Μπορεί να γίνουν ζημιές στο κιβώτιο ακόμα και επικίνδυνες όπως να σκάσει ο συμπλέκτης και τα κομμάτια του να τρυπήσουν το καπό ή την καμπίνα επιβατών.

                  Αν δεν με απατά η μνήμη μου και οι ελάχιστες μηχανολογικές γνώσεις μου πάνω στο θέμα 'αυτοκίνητο', μάλλον κάτι λάθος λες εδώ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nickolas last edited by

                    Όπως το καταλαβαίνω εγώ, το κιβώτιο είναι συνδεδεμένο με τους τροχούς και μέσω του συμπλέκτη συνδέεται και με το μοτέρ.
                    Πατώντας συμπλέκτη απομονώνεις το μοτέρ από κιβώτιο + τροχούς που πάνε μαζί.
                    Άλλωστε είναι πολύ δύσκολο να βάλεις 1η αν πηγαίνεις με πολλά χιλιόμετρα. Απλά αρνείται να μπει και ας προσπαθείς με πατημένο συμπλέκτη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      volvozeus last edited by

                      Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
                      Πάντως ο άσος αν έχεις παρατηρήσει δεν κόβει πολύ με ταχύτητα μέσα, ρολάρει πολύ περισσότερο σε σχέση με ότι άλλο έχω οδηγήσει μέχρι τώρα. Ίσως να παίζει ρόλο το σύστημα ανάκτησης ενέργειας και γενικότερα οι μειωμένες τριβές, απόρροια της προσπάθειας για την βέλτιστη οικονομία. Σε κατηφορική διαδρομή ακόμα και χωρίς μεγάλη κλίση εκεί που με ένα βενζινοκίνητο αν άφηνες το γκάζι έκοβε έστω και αργά ο άσος επιταχύνει!

                      Καμια σχεση...το συστημα ανακτησης ενεργειας απλα φορτιζει την μπαταρια. Η διαφορα στο φρεναρισμα που βλεπετε εχει να κανει με τον τυπο του κινητηρα...στη βενζινη κλεινει η πεταλουδα και το μοτερ φρεναρει με το κενο που δημιουργειται στην εισαγωγη (και φυσικα κλεινει την παροχη βενζινης - fuel cut off - για οικονομια)..στα diesel αυτο που μεταβαλεται ειναι η παροχη πετρελαιου κι οχι του αερα, επομενως το οποιο φρεναρισμα, αν δεν υπαρχει καποιος αλλος μηχανισμος, προερχεται απο τις εσωτερικες τριβες του κινητηρα οταν αφηνουμε το γκαζι. Τωρα επειδη δεν υπαρχει συγχρονο diesel χωρις τουρμπο, φρεναρουν καπως καλυτερα λογω της υποπιεσης που δημιουργει το τουρμπο..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mrclouzo last edited by

                        Η διαπίστωση είναι ότι με κουμπωμένη ταχύτητα και άφημα γκαζιού το αυτοκίνητο ρολάρει περισσότερο από άλλα diesel που έχω οδηγήσει και πολύ περισσότερο από τα βενζινοκίνητα. Δεν φρενάρει, ρολάρει. Στο φρενάρισμα ακόμα και με κατέβασμα η ελάττωση της ταχύτητας δεν είναι τόσο έντονη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nonos last edited by

                          Αθηνα-Πατρα-Αθηνα (απο 90 μεχρι 130 με τις αντιστοιχες ρεπριζ) και κατι ψιλα προς Κορωπι συνολο 494km 6,5 /100 βγαζει το trip.. xsara fl 1.6

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • U
                            unhackable last edited by

                            Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                            Όπως το καταλαβαίνω εγώ, το κιβώτιο είναι συνδεδεμένο με τους τροχούς και μέσω του συμπλέκτη συνδέεται και με το μοτέρ.
                            Πατώντας συμπλέκτη απομονώνεις το μοτέρ από κιβώτιο + τροχούς που πάνε μαζί.
                            Άλλωστε είναι πολύ δύσκολο να βάλεις 1η αν πηγαίνεις με πολλά χιλιόμετρα. Απλά αρνείται να μπει και ας προσπαθείς με πατημένο συμπλέκτη.

                            Είναι:

                            στροφαλος -> σασμαν -> δισκος/πλατω -> διαφορικο -> τροχοι

                            οπότε όταν πατάς συμπλέκτη, το κιβώτιο απομονώνεται από τους τροχούς και άρα δεν παίζει να συμβαίνει αυτό που λέει ο λέον. Αυτό θα συνέβαινε μόνο αν ηταν

                            στροφαλος -> δισκος/πλατω -> σασμαν -> διαφορικο -> τροχοι

                            Ελπίζω να μη γράφω χαζομάρες ..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              volvozeus last edited by

                              Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
                              Η διαπίστωση είναι ότι με κουμπωμένη ταχύτητα και άφημα γκαζιού το αυτοκίνητο ρολάρει περισσότερο από άλλα diesel που έχω οδηγήσει και πολύ περισσότερο από τα βενζινοκίνητα. Δεν φρενάρει, ρολάρει. Στο φρενάρισμα ακόμα και με κατέβασμα η ελάττωση της ταχύτητας δεν είναι τόσο έντονη.

                              Το ιδιο πραγμα λεμε...ρολαρει=δεν φρεναρει! Και ο λογος σε σχεση με τα βενζινοκινητα ειναι η προηγουμενη απαντηση, καμια σχεση δεν εχει το regeneration, ή οτι αλλο πιστευετε. Οι οποιες διαφορες με τα αλλα diesel εχουν να κανουν και με το κιβωτιο, τριβες, αεροδυναμικες αντιστασεις κτλ..αλλα ολα αυτα ειναι το μικροτερο ποσοστο σε αυτο που αποκαλουμε engine braking.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vagnar last edited by

                                Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:

                                Όπως το καταλαβαίνω εγώ, το κιβώτιο είναι συνδεδεμένο με τους τροχούς και μέσω του συμπλέκτη συνδέεται και με το μοτέρ.
                                Πατώντας συμπλέκτη απομονώνεις το μοτέρ από κιβώτιο + τροχούς που πάνε μαζί.
                                Άλλωστε είναι πολύ δύσκολο να βάλεις 1η αν πηγαίνεις με πολλά χιλιόμετρα. Απλά αρνείται να μπει και ας προσπαθείς με πατημένο συμπλέκτη.

                                Είναι:

                                στροφαλος -> σασμαν -> δισκος/πλατω -> διαφορικο -> τροχοι

                                οπότε όταν πατάς συμπλέκτη, το κιβώτιο απομονώνεται από τους τροχούς και άρα δεν παίζει να συμβαίνει αυτό που λέει ο λέον. Αυτό θα συνέβαινε μόνο αν ηταν

                                στροφαλος -> δισκος/πλατω -> σασμαν -> διαφορικο -> τροχοι

                                Ελπίζω να μη γράφω χαζομάρες ..

                                Το δεύτερο είναι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sera2008 last edited by

                                  Νέα Μάκρη - Μεσολόγγι - Νέα Μάκρη (560 χλμ + 30 χλμ στο Μεσολόγγι=590 χλμ) με 2 ατομα και ένα παιδί συν full φορτωμα + παιδικο ποδήλατάκι, με ταχύτητες 130-150 με cruise control στα ανοιχτά μέρη αλλά και απο 40-80 στην φοβερή εθνική οδό Κορίνθου-Πατρών με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση και νταλίκες μπροστά, καψαμε κάτι λιγότερο από 27λίτρα , δηλαδή περίπου 4.5l/100km!!! Μια χαρά!!!
                                  Ασχετο: στα σημεία που έχει κώνους στην εθνική Κορίνθου-Πατρών και είναι μια λωρίδα ανά ρεύμα θέλει πολλή προσοχή και να τηρούνται αποστάσεις ασφαλείας ειδικά αν είναι μπροστά μεγάλο φορτηγό/νταλίκα/λεωφορείο. Ο λόγος είναι ότι μερικοί κώνοι δεν είναι βιδωμένοι στην άσφαλτο και όταν περάσει όχημα μεγάλου όγκου με μεγάλη ταχύτητα μπορεί να παρασύρει τους κώνους (μου συνέβη πέρυσι και ευτυχώς είχα μεγάλη απόσταση οπότε έφυγε εκτός του δρόμου ο κώνος) και ή θα τον φας στην μάσκα του αυτοκινήτου σου (και αν τρέχεις κι εσύ αρκετά μπορεί να προκληθεί ζημιά) ή θα κάνεις ενστικτωδώς φρενάρισμα πανικού για να μην πέσεις πάνω στον κώνο και θα σου έρθει από πίσω ο ελληναράς που αφήνει 30 εκατοστά απόσταση. Για αυτό χαμηλές ταχύτητες και απόσταση ασφαλείας για να έχεις χρόνο να αντιδράσεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alexis-5 last edited by

                                    Με τι αμαξι φιλε?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      focusman91 last edited by

                                      Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
                                      Με τι αμαξι φιλε?

                                      Peugeot 2008 εχει!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • U
                                        unhackable last edited by

                                        Ο χρήστης Vagnar έγραψε:

                                        Όπως το καταλαβαίνω εγώ, το κιβώτιο είναι συνδεδεμένο με τους τροχούς και μέσω του συμπλέκτη συνδέεται και με το μοτέρ.
                                        Πατώντας συμπλέκτη απομονώνεις το μοτέρ από κιβώτιο + τροχούς που πάνε μαζί.
                                        Άλλωστε είναι πολύ δύσκολο να βάλεις 1η αν πηγαίνεις με πολλά χιλιόμετρα. Απλά αρνείται να μπει και ας προσπαθείς με πατημένο συμπλέκτη.

                                        Είναι:

                                        στροφαλος -> σασμαν -> δισκος/πλατω -> διαφορικο -> τροχοι

                                        οπότε όταν πατάς συμπλέκτη, το κιβώτιο απομονώνεται από τους τροχούς και άρα δεν παίζει να συμβαίνει αυτό που λέει ο λέον. Αυτό θα συνέβαινε μόνο αν ηταν

                                        στροφαλος -> δισκος/πλατω -> σασμαν -> διαφορικο -> τροχοι

                                        Ελπίζω να μη γράφω χαζομάρες ..

                                        Το δεύτερο είναι.

                                        Ναι τελικά έγραφα χαζομάρες

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • U
                                          unhackable last edited by

                                          Και για να μπω ον-τοπικ ... πρώτα 300 χλμ σε V40 T4 7.7 lt/100 με μια πρώτη μεγάλη βόλτα Αθήνα - Σούνιο και πίσω και 4 ημέρες πήγαινε-έλα στη δουλειά. Πολύ ενθαρυντικό θεωρώ ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikospappas last edited by

                                            Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
                                            Και για να μπω ον-τοπικ ... πρώτα 300 χλμ σε V40 T4 7.7 lt/100 με μια πρώτη μεγάλη βόλτα Αθήνα - Σούνιο και πίσω και 4 ημέρες πήγαινε-έλα στη δουλειά. Πολύ ενθαρυντικό θεωρώ ...

                                            Καλοστριφτο να ειναι . Βαλε και φωτο αστο αντιστοιχο τοπικο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 378
                                            • 379
                                            • 380
                                            • 381
                                            • 382
                                            • 425
                                            • 426
                                            • 380 / 426
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr